Jump to content
FAS Goran
bojanchampion

Fiat Punto mk.2 - trapovi / lupanje / škripanje

Recommended Posts

Pa sutra ce da spakuje sve kako treba i naplatice ti nove opruge dzabe. Veceras ce celu noc da razmatra kako da namontira sutra,i bice ok. Ne dozvoli to,nego neka rasturi i sklopi kako treba.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tako nekako,i onda ce sutra da spakuje sve kako treba i da kaze,eto,vidis da je do opruga bilo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

druge opruge ti ne trebaju , a majstor koji konstatuje "da je opruga oslabila i zato krlja" zapravo nije majstor ,deo izmendju solje i amortizera postoji , takodje postoji taj famozni zarez i on se postavlja iskljucivo prema tocku (tj spoljnom delu) i tad se solja usrafi , sama solja ne moze da se na kos montira bilo kako , sraf na njoj treba da bude blizi soferci kada se postavi na kosh

 

evo ovako

 

http://s14.postimg.org/3ymqgrhq5/IMG288.jpg

Edited by DRAGANCE

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problem resen, nije bilo do opruga vec do lose montaze. Taj famozni zarez nije namesten kako treba. E sada kako sam prosao u celoj prici vi prosudite. Posto je majstor namestio nove opruge i postavio sve po starom i problem nije resen time..on je vidno frustriran besan jer mora da vrati pare za montazu sto je uzeo i da ponovo sve demontira konacno priznao da on nema pojma sta je i verovatno su amortizeri, trazio sam da demontira sve to i da vrati moje delove (stare solje, moje opruge) i pare da vrati. On mi je ponudio da resavam problem kod drugog a da zadrzim te nove opruge bez placanja (ja pristao na to) i juce sa kumom on i ja sami demontirali sve to, prvo oprali i ocistili i namontirali bas sa tim zarezima ka spolja pa da vidimo sta ce biti i to radi savrseno. Taj majstor vise nece da vidim moja kola, a kako sam prosao u celoj prici to ispada ovako: Platio sam nove solje 3700 din (Meyle) + 2000 din tom majstoru za ruku. na kraju smo kum i ja to odradili to kako treba i plus imam nove Kayaba opruge za dzabe. 

 

Hvala drugari na iskrenim i pametnim savetima.

Edited by dakyle

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisi dobio nove opruge za dzabe vec za 5.700,00 + gorivo+ nerviranje.
Te opruge bi te jeftinije izasle da si ih kupio u prodavnici nego ovako sto si ih "dzabe dobio".
Bar napisi koji je servis gde si radio da se ne bi jos neko zaleteo pa "dobio dzabe" nesto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sto se tuce cene,tu i tamo si...ali niko ne moze da plati tvoje nerviranje a to je najbitnije. Tog majstora precrtaj i napisi ko je,cisto da se zna.

Bitno je da si zavrsio sve i da mozes bezbedno na put. Uzdravlje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

vrlo vrlo vrlo retko se desava da na puntu 2 odlaze solje amortizera , retki su slucajevi pa ubuduce tu stavku ostavite kao rezervnu , zamenio sam preko 2000 amortizera na puntu i pritom sam realno na 10 puntica menjao solje zato sto su bile lose , punto ima vrlo prost trap , gumice balans stangle su napred "vezane" za viljusku i retko odlaze , sileni na viljuskama su prilicno kvalitetni , menjaju se ali ne cesto , stabilizatore nema , kugle odlaze prilicno , i nazalost menjaju se sa viljuskom u kompletu , ali ja preporucujem remont istih sa garancijom

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za 5700 din sam dobio nove solje + opruge + NERVIRANJE (koje ne moze da se plati)

To je servis Diagnostik u Paracinu, ulica Teslina.

Edited by dakyle

Share this post


Link to post
Share on other sites

U principu sto se tice cifre,ok je to,sem nerviranja i stresova,to zaista ne moze niko da plati.

Ali sada je zadovoljstvo vece kada znas da je sve u redu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Opet ja sa mojim problem koji se vratio. Sve sto je uradjeno je bilo mnogo-mnogo bolje ali sto je toplije napolju vreme cuje se krckanje i zatezaje iz solja amortizera kada se okrece  volan, cim temperatura padne (ujutru recimo) maltene i nema tog zvuka ili ga ima jako malo. Definitivno su solje sada namestene kako treba a majstor (koji je to prepakovao) da mogu da odem na put kaze da je los kvalitet lagera koji se nalazi u samoj solji amortizera i kaze da treba da se uzmu neke kvalitetnije jer one proizvode taj zvuk..Sta kvalitetnije uzeti ima li ko ideju (on mi kaze, kupi solje ja cu da ih zamenim) niko zivi po radnjama ne daje garanciju na solje amortizera a u ponudi imam za par solja: Monroe 4000 din, Akron 2400 din, Myele koje vec imam na kolima 2000 din, SKF 6400 din i Sachs 6400 din. Dajte mi neki predlog sta da radim i da li je stvarno moguce da tako los kvalitet delova se prodaje kod nas???

Da napomenem, nemam lupanja prilikom prelaska preko rupa, auto je upravljiv i utegnut maksimalno (tehnici odradjen u AMS za registraciju) sve tip-top sem tog odvratnog zvuka zatezanja i blagog krckanja kada je napolju toplo.

Edited by dakyle

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam prilikom preuzimanja auta imao problem sa levom oprugom koja je pukla.  Otišao  kod majstora, stavio mi čovek sa nekog Punta stranca korišćenu oprugu i šolju amortizera i evo već godinu i jače nema nikakvih problema. To sve me je koštalo 2.000 din. S novim delovima ne znam kakva su iskustva ali iz tvog primera vidim da može da se naiđe na loš deo iako košta poprilčno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam prilikom preuzimanja auta imao problem sa levom oprugom koja je pukla.  Otišao  kod majstora, stavio mi čovek sa nekog Punta stranca korišćenu oprugu i šolju amortizera i evo već godinu i jače nema nikakvih problema. To sve me je koštalo 2.000 din. S novim delovima ne znam kakva su iskustva ali iz tvog primera vidim da može da se naiđe na loš deo iako košta poprilčno.

Sve mi je jasno, do zamena solja nisam imao nikakvih ptroblema, cak sam pre 2 godine i zamenio desnu solju i majstor stavio Akron i nije bilo problema. E sada ovo mi vise nista nije jasno, da sam znao da cu imati ovakvo zezanje ne bih ni menjao solje jer nikakvo lupkanje ili bilo sta nisam imao ali slusam majstore i sada imam problem. I definitivno je problem u lezaju-lageru same solje amortizera (to mi potvrdilo 5 razlicitih majstora)

Share this post


Link to post
Share on other sites

pozdrav svima

imam slican problem kao i kolege sa foruma

u decnom tocku mnesto lupka pri malim neraninama kao da se nesto rasklatilo, a verovatno i jeste. kada sam ga parkirao i uhvatio tocak ( desni) i prodrmam ga malo oseca se isto to lupkanje i luft? sta moze da bude to? da li je homo, disk, amortizer ili lezaj ili nesto sasvim drugo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ajde sad da li je amortizer zreo za menjanje.....


Stavljao zimske i pogledah onako slucajno kad imam sta da vidim ...... curi .... desni suv ko barut


Postavio na drugoj temi al niko ne da svoje misljenje


 


Fotografija0503.jpg

 

fotografija0506.jpg

 

fotografija0507.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve sto curo....znaci vise ne drzi.:rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jel skace kad ga zaljuljas auto pa pustis? Mislim da je nacet, ali koliko moze jos da tera? A u krivinama kakav je? Jel zabacuje-poskakuje?

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je zamenu,nema tu jos kolko moze i dal moze,ako bude letenje u neki sanac znas sta je.

Edited by deki87

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deki je 100% u pravu.Znaci samo zamena u skorije vreme.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma lupka preko neravnina .. Ne vozim brzo pa nema neko zanosenje po krivinama .. doduse cesto hoce da skripe gume kad skrecem i to kada se prelazi preko pesackog al mislim da je to do guma

Hvala, hteo sam jos neko misljenje .....

Znaci amortizer x 2 + pregled trapa  :thumbdown:

Edited by amladenbk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako skripe gume u krivinama onda je do guma,ako skripe na pravo onda nije dobra reglaza.

Edited by deki87

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iz mog iskustva i po recima mnogih proizvodjaca, vecina amortizera propada tako sto gubi postepenu silu degradacijom ulja i diskova ventila, nakon toga dolazi do pojave lufta koja se javlja zbog pohabanosti karike ventila i poslednje je curenje ulja usred pohabanosti semeringa. Ti fazoni sa ljuljanjem auta ne vrede za sadasnje automobile sem u slucaju da iscuri skroz ulje sto je vec toliko kriticno da je ne moguce da se ne skonta i u voznji... A to da li poskakuje i slicno ce te tesko ustanoviti jer se navikavate postepeno na stradanje amortizera pa nije tako ocigledna razlika u odnosu na skroz ispravne amortizere. Tako da stanje sa tim amortizerima nisu vec polako spremni za zamenu nego je vec kasno ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...