Sale2810 4 Posted July 10, 2014 Pa sutra ce da spakuje sve kako treba i naplatice ti nove opruge dzabe. Veceras ce celu noc da razmatra kako da namontira sutra,i bice ok. Ne dozvoli to,nego neka rasturi i sklopi kako treba. Quote Share this post Link to post Share on other sites
gogi1101 0 Posted July 10, 2014 Nocas ce majstor da cita po flcs forumu Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sale2810 4 Posted July 10, 2014 Tako nekako,i onda ce sutra da spakuje sve kako treba i da kaze,eto,vidis da je do opruga bilo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
DRAGANCE 21 Posted July 11, 2014 (edited) druge opruge ti ne trebaju , a majstor koji konstatuje "da je opruga oslabila i zato krlja" zapravo nije majstor ,deo izmendju solje i amortizera postoji , takodje postoji taj famozni zarez i on se postavlja iskljucivo prema tocku (tj spoljnom delu) i tad se solja usrafi , sama solja ne moze da se na kos montira bilo kako , sraf na njoj treba da bude blizi soferci kada se postavi na kosh evo ovako http://s14.postimg.org/3ymqgrhq5/IMG288.jpg Edited July 11, 2014 by DRAGANCE Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sale2810 4 Posted July 11, 2014 Cekamo ga da javi sta je uradio i kako. Ali sto posto nije do opruga. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dakyle 0 Posted July 12, 2014 (edited) Problem resen, nije bilo do opruga vec do lose montaze. Taj famozni zarez nije namesten kako treba. E sada kako sam prosao u celoj prici vi prosudite. Posto je majstor namestio nove opruge i postavio sve po starom i problem nije resen time..on je vidno frustriran besan jer mora da vrati pare za montazu sto je uzeo i da ponovo sve demontira konacno priznao da on nema pojma sta je i verovatno su amortizeri, trazio sam da demontira sve to i da vrati moje delove (stare solje, moje opruge) i pare da vrati. On mi je ponudio da resavam problem kod drugog a da zadrzim te nove opruge bez placanja (ja pristao na to) i juce sa kumom on i ja sami demontirali sve to, prvo oprali i ocistili i namontirali bas sa tim zarezima ka spolja pa da vidimo sta ce biti i to radi savrseno. Taj majstor vise nece da vidim moja kola, a kako sam prosao u celoj prici to ispada ovako: Platio sam nove solje 3700 din (Meyle) + 2000 din tom majstoru za ruku. na kraju smo kum i ja to odradili to kako treba i plus imam nove Kayaba opruge za dzabe. Hvala drugari na iskrenim i pametnim savetima. Edited July 12, 2014 by dakyle Quote Share this post Link to post Share on other sites
Punto1.2 26 Posted July 12, 2014 Nisi dobio nove opruge za dzabe vec za 5.700,00 + gorivo+ nerviranje.Te opruge bi te jeftinije izasle da si ih kupio u prodavnici nego ovako sto si ih "dzabe dobio".Bar napisi koji je servis gde si radio da se ne bi jos neko zaleteo pa "dobio dzabe" nesto. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sale2810 4 Posted July 12, 2014 Sto se tuce cene,tu i tamo si...ali niko ne moze da plati tvoje nerviranje a to je najbitnije. Tog majstora precrtaj i napisi ko je,cisto da se zna.Bitno je da si zavrsio sve i da mozes bezbedno na put. Uzdravlje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
DRAGANCE 21 Posted July 12, 2014 vrlo vrlo vrlo retko se desava da na puntu 2 odlaze solje amortizera , retki su slucajevi pa ubuduce tu stavku ostavite kao rezervnu , zamenio sam preko 2000 amortizera na puntu i pritom sam realno na 10 puntica menjao solje zato sto su bile lose , punto ima vrlo prost trap , gumice balans stangle su napred "vezane" za viljusku i retko odlaze , sileni na viljuskama su prilicno kvalitetni , menjaju se ali ne cesto , stabilizatore nema , kugle odlaze prilicno , i nazalost menjaju se sa viljuskom u kompletu , ali ja preporucujem remont istih sa garancijom Quote Share this post Link to post Share on other sites
dakyle 0 Posted July 12, 2014 (edited) Za 5700 din sam dobio nove solje + opruge + NERVIRANJE (koje ne moze da se plati)To je servis Diagnostik u Paracinu, ulica Teslina. Edited July 12, 2014 by dakyle Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sale2810 4 Posted July 12, 2014 U principu sto se tice cifre,ok je to,sem nerviranja i stresova,to zaista ne moze niko da plati.Ali sada je zadovoljstvo vece kada znas da je sve u redu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dakyle 0 Posted August 8, 2014 (edited) Opet ja sa mojim problem koji se vratio. Sve sto je uradjeno je bilo mnogo-mnogo bolje ali sto je toplije napolju vreme cuje se krckanje i zatezaje iz solja amortizera kada se okrece volan, cim temperatura padne (ujutru recimo) maltene i nema tog zvuka ili ga ima jako malo. Definitivno su solje sada namestene kako treba a majstor (koji je to prepakovao) da mogu da odem na put kaze da je los kvalitet lagera koji se nalazi u samoj solji amortizera i kaze da treba da se uzmu neke kvalitetnije jer one proizvode taj zvuk..Sta kvalitetnije uzeti ima li ko ideju (on mi kaze, kupi solje ja cu da ih zamenim) niko zivi po radnjama ne daje garanciju na solje amortizera a u ponudi imam za par solja: Monroe 4000 din, Akron 2400 din, Myele koje vec imam na kolima 2000 din, SKF 6400 din i Sachs 6400 din. Dajte mi neki predlog sta da radim i da li je stvarno moguce da tako los kvalitet delova se prodaje kod nas???Da napomenem, nemam lupanja prilikom prelaska preko rupa, auto je upravljiv i utegnut maksimalno (tehnici odradjen u AMS za registraciju) sve tip-top sem tog odvratnog zvuka zatezanja i blagog krckanja kada je napolju toplo. Edited August 8, 2014 by dakyle Quote Share this post Link to post Share on other sites
Axic 20048 Posted August 8, 2014 Ja sam prilikom preuzimanja auta imao problem sa levom oprugom koja je pukla. Otišao kod majstora, stavio mi čovek sa nekog Punta stranca korišćenu oprugu i šolju amortizera i evo već godinu i jače nema nikakvih problema. To sve me je koštalo 2.000 din. S novim delovima ne znam kakva su iskustva ali iz tvog primera vidim da može da se naiđe na loš deo iako košta poprilčno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dakyle 0 Posted August 8, 2014 Ja sam prilikom preuzimanja auta imao problem sa levom oprugom koja je pukla. Otišao kod majstora, stavio mi čovek sa nekog Punta stranca korišćenu oprugu i šolju amortizera i evo već godinu i jače nema nikakvih problema. To sve me je koštalo 2.000 din. S novim delovima ne znam kakva su iskustva ali iz tvog primera vidim da može da se naiđe na loš deo iako košta poprilčno.Sve mi je jasno, do zamena solja nisam imao nikakvih ptroblema, cak sam pre 2 godine i zamenio desnu solju i majstor stavio Akron i nije bilo problema. E sada ovo mi vise nista nije jasno, da sam znao da cu imati ovakvo zezanje ne bih ni menjao solje jer nikakvo lupkanje ili bilo sta nisam imao ali slusam majstore i sada imam problem. I definitivno je problem u lezaju-lageru same solje amortizera (to mi potvrdilo 5 razlicitih majstora) Quote Share this post Link to post Share on other sites
nikolakonatar 1 Posted August 29, 2014 pozdrav svimaimam slican problem kao i kolege sa forumau decnom tocku mnesto lupka pri malim neraninama kao da se nesto rasklatilo, a verovatno i jeste. kada sam ga parkirao i uhvatio tocak ( desni) i prodrmam ga malo oseca se isto to lupkanje i luft? sta moze da bude to? da li je homo, disk, amortizer ili lezaj ili nesto sasvim drugo? Quote Share this post Link to post Share on other sites
amladenbk 1 Posted October 26, 2014 Ajde sad da li je amortizer zreo za menjanje.....Stavljao zimske i pogledah onako slucajno kad imam sta da vidim ...... curi .... desni suv ko barutPostavio na drugoj temi al niko ne da svoje misljenje Quote Share this post Link to post Share on other sites
genca 2 Posted October 26, 2014 Sve sto curo....znaci vise ne drzi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Buca_Tipo 31 Posted October 26, 2014 Jel skace kad ga zaljuljas auto pa pustis? Mislim da je nacet, ali koliko moze jos da tera? A u krivinama kakav je? Jel zabacuje-poskakuje? Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted October 26, 2014 (edited) To je zamenu,nema tu jos kolko moze i dal moze,ako bude letenje u neki sanac znas sta je. Edited October 26, 2014 by deki87 Quote Share this post Link to post Share on other sites
genca 2 Posted October 26, 2014 Deki je 100% u pravu.Znaci samo zamena u skorije vreme. Quote Share this post Link to post Share on other sites
amladenbk 1 Posted October 26, 2014 (edited) Ma lupka preko neravnina .. Ne vozim brzo pa nema neko zanosenje po krivinama .. doduse cesto hoce da skripe gume kad skrecem i to kada se prelazi preko pesackog al mislim da je to do gumaHvala, hteo sam jos neko misljenje .....Znaci amortizer x 2 + pregled trapa Edited October 26, 2014 by amladenbk Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted October 27, 2014 (edited) Ako skripe gume u krivinama onda je do guma,ako skripe na pravo onda nije dobra reglaza. Edited October 27, 2014 by deki87 Quote Share this post Link to post Share on other sites
amladenbk 1 Posted October 27, 2014 Stavio zimske vise ne skripe hvala Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted October 27, 2014 Iz mog iskustva i po recima mnogih proizvodjaca, vecina amortizera propada tako sto gubi postepenu silu degradacijom ulja i diskova ventila, nakon toga dolazi do pojave lufta koja se javlja zbog pohabanosti karike ventila i poslednje je curenje ulja usred pohabanosti semeringa. Ti fazoni sa ljuljanjem auta ne vrede za sadasnje automobile sem u slucaju da iscuri skroz ulje sto je vec toliko kriticno da je ne moguce da se ne skonta i u voznji... A to da li poskakuje i slicno ce te tesko ustanoviti jer se navikavate postepeno na stradanje amortizera pa nije tako ocigledna razlika u odnosu na skroz ispravne amortizere. Tako da stanje sa tim amortizerima nisu vec polako spremni za zamenu nego je vec kasno Quote Share this post Link to post Share on other sites
amladenbk 1 Posted October 27, 2014 neki predlog koji amortizeri kod koga cene i sl ..... Quote Share this post Link to post Share on other sites