MS PK 7735 Posted August 24, 2015 Lele.. ko kombi Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted August 24, 2015 Marko jel si ti izbacio tablu sa km satom pa zalepio tablet ili nesto slicno? 'bo te gps vise Mićo brate nisam, nego koristim telefon kao navigaciju. Ne volim da lažem, jer na bravu mk1 brzinomer laže ko pas. Iz loga od iGo sam video da sam najbrže vozio 202, a po satu je to bilo oko 217. Pa neću da lažem da ide 217 jer je to nemoguće sa njegovih 135-140ks. Isto to važi za krstarenje auto putem, nije isto da li je 130 pravih ili 140 po satu.Na taj način Jugići 55 idu 170, što je nemoguće sa njihovih umornih 55ks. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7735 Posted August 24, 2015 Pa ne laze vise nego na bilo kom drugom autu, tako da, slobodno pricaj po satu Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted August 24, 2015 Šteta što nisam slikao sa zadnjeg sedišta kada je žena vozila, 160 na cajgeru.Ja reko lakše malo, nismo na trkama, a imamo i krovni kofer. A meni se prispavalo pa sam seo nazad sa klinjom. Reko za tebe je krnto 1.2 8v na TNG, ništa jače od toga. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7735 Posted August 24, 2015 Isti djavo ako nema osecaj po gasu a i dobro ti vozi zena cim joj nije frka na 160 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zhorz 102 Posted August 25, 2015 Ma ne oseti to markov auto, kao u avionu kad ne osetis 800kmh Quote Share this post Link to post Share on other sites
ata 77 Posted August 25, 2015 Pun auto sa Cam ovim koferom- doslovce pun do zadnjeg mm (kolica pelene kasice hrana...). Potrosnja 5.8. Brzina od 120-150 km/h... Zena vozi brze od mene-morao sam da je usporavam zbog kofera. Zhorz, sad sam vozio kao ti - u levoj traci posle Soluna, al nista nisam dobio u brzini... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zhorz 102 Posted August 25, 2015 Bogme ja vozio 80, lilo ko iz kabla. Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted August 25, 2015 Valjda ko iz creva... Kako to lije iz kabla? Quote Share this post Link to post Share on other sites
joshibeast 74 Posted August 25, 2015 Kiša lije kao iz kablaKakav je to kabl iz koga lije kiše?Nejpre sama reč kabl je nemačkog porekla – das Kabel i znači isto što i u našem jeziku, pa nema mesta daljim objašnjenjima.Dakle, ćorsokak. Reč, kabl, nikako nije mogla da bude u osnovi ovog našeg izraza. Da li ima nešto slično?Der Kübel je reč koja nam je potrebna. Slično se izgovara, zbog neopostajanja glasa ü, Kübel je postao kabl.Der Kübel znači kofa (kasnije ću se vratiti i na tu reč).Izraz, lije kao iz kabla je preuzet iz nemačkog jezika i u originalu glasi:Es gießt wie aus Kübeln(es regnet sehr stark). Ovo je izraz koji nam je potreban i koji se prevodi upravo – lije kao iz kabla.Kako se ovaj izraz kaže na drugim jezicima, možete pogeldati ovde.Kofa – poreklo rečiDa se vratim na našu reč – kofa. Ovde se radi takođe o germanizmu. Kanta, vedro za vodu ili kofa je nastala od nemačke reči die Kufe , a deklinaciju i zanačenje proverite na sajtu Duden.- See more at: http://abc.amarilisonline.com/lije-kao-iz-kabla-poreklo-izraza/#sthash.ETbsP89g.dpuf Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted August 25, 2015 I šta sad odakle lije ? Iz kabla, kabela, kofe ili s neba / sa neba . Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted August 25, 2015 Ma ne oseti to markov auto, kao u avionu kad ne osetis 800kmhPa naravno da ne oseti 160. Ja sam ga po satu najviše cepao 185 sa koferom, i ubrzavao je bez problema, ali stvarno mi je bilo frka. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bglion 401 Posted August 25, 2015 Da ste rekli dedi da lije ko iz pi... ne bi pod.ebavao :-) Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7735 Posted August 25, 2015 Joshi....ne tupi ga Quote Share this post Link to post Share on other sites
aleksa_indjija 4 Posted August 13, 2016 Jel mogu krovni nosaci da se stavlaju na kabriolete sa tvrdim krovom!? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Punto1.2 26 Posted August 13, 2016 Mogu, samo ne znam dokle ces da stignes sa tim Quote Share this post Link to post Share on other sites
aleksa_indjija 4 Posted August 13, 2016 Ja sam ubedjen da mogu, a na netu ne nalazim nikakve primere,... a opet BMW to nudio na platnenom krovu jos pre 30 godina. image hosting image upload Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted August 13, 2016 A ko će da ponudi drugi Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted August 24, 2019 Da li prtljag na krovu podiže potrošnju goriva? Kada je gepek prepun i kada sa sobom nosite mnogo stvari, onda je najbolja opcija da na krovne nosače stavite prtljag i da ga tako transportujete. Na krovu se obično nose sportski rekviziti poput skija, bicikla i sličnih stvari, ali se dešava i da čitavi koferi završe na krovu. Zato se postavlja pitanje - da li automobil tako troši više goriva? Svi proizvođači autombila ogroman broj sati ulažu u aerodinamiku vozila jer je otpor vazduha veliki neprijatelj vozača. Što je otpor vazduha veći to je i potrošnja veća. Zbog toga je aerodinamika od presudnog značaja, jer kada je ona na maksimalnom nivou, onda je potrošnja na minimalnom. Istraživanja su pokazala da automobili manje troše sa upaljenom klimom nego sa otvorenim prozorima, jer se aerodinamika narušava kad otvorite prozore i tako otpor vazduha postaje veći, a samim tim i potrošnja. Međutim, šta se dešava kada se na krovu nalazi prtljag? Proizvođači automobila su se pozabavili ovim pitanjem i došli do zaključaka da sve što se nalazi na krovu smanjuje aerodinamiku vozila i tako povećava vašu potrošnju. Ako na krovu imate samo nosače za prtljag, vaša potrošnja će biti za 7% veća, što možda nije strašno, ali ako na te nosače stavite dva bicikla onda se potrošnja povećava za neverovatnih 31%. Čak i predviđeni koferi za krovni prtljag stvaraju veliki otpor i sa njima se vaša potrošnja povećava za 19%. Dakle, ako možete da izbegnete stavljanje prtljaga na krov, onda to obavezno uradite jer ćete tako potrošiti manje goriva. preuzeto sa - autoexclusive.rs Quote Share this post Link to post Share on other sites
dellas 1556 Posted March 13, 2020 Drustvo, kakvo je vase iskustvo sa G3 koferima? Imao sam njihove deflektore i odicni su ali ovo je nesto skroz drugo. Deluje mi cena primamljivo, da li preporucujete nesto drugo u toj kategoriji? Quote Share this post Link to post Share on other sites
darkman14 5902 Posted August 12, 2021 Ima li ko kakvu preporuku za krovni kofer? Ideja je da stane barem jedan veliki kofer, a ako moze i 2, super Pod veliki kofer podrazumevan ovako iz seta ovaj najveci. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted July 13, 2023 Thule umesto krovne nudi zadnju kutiju Švedska firma Thule je najpoznatija po svojim krovnim kutijama koje vam omogućavaju da si obezbedite dodatni prostor za prtljag uz relativno jednostavnu montažu i korišćenje. Ali razvojno odeljenje firme ne spava, ideja smanjenja potrošnje energije/goriva je doprla i do industrije dodatne opreme za vozila i tako je nastala nova kutija - Arcos. Izostavili smo pridev - krovna, jer ta kutija više nije na krovu nego se učvršćuje na kuku, odnosno zadnji nosač na koji se uglavnom spajaju prikolice. Thule Arcos se nudi u dve različite verzije sa 300 ili 400 litara. Težina kutije je 17 kg za manju verziju. Maksimalna dozvoljena masa je 50 kg. Tehničari firme Thule su sproveli testove u vazdušnom tunelu da bi proverili smanjenje otpora vazduha korišćenjem zadnjih prtljažnika. Putovali su i više od 5.400 kilometara sa električnim Volkswagenom ID.4 da bi potrošnju energije proverili u praksi. Potrošnja energije je poboljšana za 5% u poređenju sa istim vozilom bez kutije, što bi značilo pređenih oko 17 kilometara više u slučaju ovog modela. Istina je da Arcos, u bilo kojoj od svoje dve verzije nudi izdašnu nosivost, više nego dovoljnu da ublaži uobičajene nedostatke koji se javljaju na dugim putovanjima sa punim kapacitetom automobila. Oblik kutije vam takođe omogućava da postavite predmete značajne dužine (ima širinu od 141 cm), ali pre svega, utovarite ga sA velikom lakoćom na idealnoj visini za ovaj zadatak. Cena Arcosa u veličini M od 300 litara iznosi 854 evra, dok za L od 400 litara morate da izdvojite 899 evra. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites