Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Marko jel si ti izbacio tablu sa km satom pa zalepio tablet ili nesto slicno? :) 'bo te gps vise :D

Mićo brate nisam, nego koristim telefon kao navigaciju. Ne volim da lažem, jer na bravu mk1 brzinomer laže ko pas. Iz loga od iGo sam video da sam najbrže vozio 202, a po satu je to bilo oko 217. Pa neću da lažem da ide 217 jer je to nemoguće sa njegovih 135-140ks. Isto to važi za krstarenje auto putem, nije isto da li je 130 pravih ili 140 po satu.

Na taj način Jugići 55 idu 170, što je nemoguće sa njihovih umornih 55ks.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Šteta što nisam slikao sa zadnjeg sedišta kada je žena vozila, 160 na cajgeru.Ja reko lakše malo, nismo na trkama, a imamo i krovni kofer. A meni se prispavalo pa sam seo nazad sa klinjom. Reko za tebe je krnto 1.2 8v na TNG, ništa jače od toga.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pun auto sa Cam ovim koferom- doslovce pun do zadnjeg mm (kolica pelene kasice hrana...). Potrosnja 5.8. Brzina od 120-150 km/h... Zena vozi brze od mene-morao sam da je usporavam zbog kofera. ;) Zhorz, sad sam vozio kao ti - u levoj traci posle Soluna, al nista nisam dobio u brzini... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiša lije kao iz kabla

Kakav je to kabl iz koga lije kiše?

Nejpre sama reč kabl je nemačkog porekla – das Kabel i znači isto što i u našem jeziku, pa nema mesta daljim objašnjenjima.

Dakle, ćorsokak. Reč, kabl, nikako nije mogla da bude u osnovi ovog našeg izraza. Da li ima nešto slično?

Der Kübel je reč koja nam je potrebna. Slično se izgovara, zbog neopostajanja glasa ü, Kübel je postao kabl.

Der Kübel znači kofa (kasnije ću se vratiti i na tu reč).

Izraz, lije kao iz kabla je preuzet iz nemačkog jezika i u originalu glasi:

Es gießt wie aus Kübeln(es regnet sehr stark). Ovo je izraz koji nam je potreban i koji se prevodi upravo – lije kao iz kabla.

Kako se ovaj izraz kaže na drugim jezicima, možete pogeldati ovde.

Kofa – poreklo reči

Da se vratim na našu reč – kofa. Ovde se radi takođe o germanizmu. Kanta, vedro za vodu ili kofa je nastala od nemačke reči die Ku­fe , a deklinaciju i zanačenje proverite na sajtu Duden.

- See more at: http://abc.amarilisonline.com/lije-kao-iz-kabla-poreklo-izraza/#sthash.ETbsP89g.dpuf

Share this post


Link to post
Share on other sites

I šta sad odakle lije ? Iz kabla, kabela, kofe ili s neba / sa neba .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma ne oseti to markov auto, kao u avionu kad ne osetis 800kmh

Pa naravno da ne oseti 160. Ja sam ga po satu najviše cepao 185 sa koferom, i ubrzavao je bez problema, ali stvarno mi je bilo frka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li prtljag na krovu podiže potrošnju goriva?

 

prtljag.jpg

 

Kada je gepek prepun i kada sa sobom nosite mnogo stvari, onda je najbolja opcija da na krovne nosače stavite prtljag i da ga tako transportujete. Na krovu se obično nose sportski rekviziti poput skija, bicikla i sličnih stvari, ali se dešava i da čitavi koferi završe na krovu. Zato se postavlja pitanje - da li automobil tako troši više goriva?

 

Svi proizvođači autombila ogroman broj sati ulažu u aerodinamiku vozila jer je otpor vazduha veliki neprijatelj vozača. Što je otpor vazduha veći to je i potrošnja veća. Zbog toga je aerodinamika od presudnog značaja, jer kada je ona na maksimalnom nivou, onda je potrošnja na minimalnom. Istraživanja su pokazala da automobili manje troše sa upaljenom klimom nego sa otvorenim prozorima, jer se aerodinamika narušava kad otvorite prozore i tako otpor vazduha postaje veći, a samim tim i potrošnja. Međutim, šta se dešava kada se na krovu nalazi prtljag? Proizvođači automobila su se pozabavili ovim pitanjem i došli do zaključaka da sve što se nalazi na krovu smanjuje aerodinamiku vozila i tako povećava vašu potrošnju.

 

Ako na krovu imate samo nosače za prtljag, vaša potrošnja će biti za 7% veća, što možda nije strašno, ali ako na te nosače stavite dva bicikla onda se potrošnja povećava za neverovatnih 31%. Čak i predviđeni koferi za krovni prtljag stvaraju veliki otpor i sa njima se vaša potrošnja povećava za 19%. Dakle, ako možete da izbegnete stavljanje prtljaga na krov, onda to obavezno uradite jer ćete tako potrošiti manje goriva.

 

preuzeto sa - autoexclusive.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drustvo, kakvo je vase iskustvo sa G3 koferima? Imao sam njihove deflektore i odicni su ali ovo je nesto skroz drugo. Deluje mi cena primamljivo, da li preporucujete nesto drugo u toj kategoriji? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima li ko kakvu preporuku za krovni kofer?

Ideja je da stane barem jedan veliki kofer, a ako moze i 2, super

Pod veliki kofer podrazumevan ovako iz seta ovaj najveci. 
SPIRIT Set kofera Skymate 20/24/28" - MD 401028

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thule umesto krovne nudi zadnju kutiju

 

thule 01.jpg

 

Švedska firma Thule je najpoznatija po svojim krovnim kutijama koje vam omogućavaju da si obezbedite dodatni prostor za prtljag uz relativno jednostavnu montažu i korišćenje. Ali razvojno odeljenje firme ne spava, ideja smanjenja potrošnje energije/goriva je doprla i do industrije dodatne opreme za vozila i tako je nastala nova kutija - Arcos. Izostavili smo pridev - krovna, jer ta kutija više nije na krovu nego se učvršćuje na kuku, odnosno zadnji nosač na koji se uglavnom spajaju prikolice.

 

Thule Arcos se nudi u dve različite verzije sa 300 ili 400 litara. Težina kutije je 17 kg za manju verziju. Maksimalna dozvoljena masa je 50 kg. Tehničari firme Thule su sproveli testove u vazdušnom tunelu da bi proverili smanjenje otpora vazduha korišćenjem zadnjih prtljažnika. Putovali su i više od 5.400 kilometara sa električnim Volkswagenom ID.4 da bi potrošnju energije proverili u praksi. Potrošnja energije je poboljšana za 5% u poređenju sa istim vozilom bez kutije, što bi značilo pređenih oko 17 kilometara više u slučaju ovog modela. Istina je da Arcos, u bilo kojoj od svoje dve verzije nudi izdašnu nosivost, više nego dovoljnu da ublaži uobičajene nedostatke koji se javljaju na dugim putovanjima sa punim kapacitetom automobila. Oblik kutije vam takođe omogućava da postavite predmete značajne dužine (ima širinu od 141 cm), ali pre svega, utovarite ga sA velikom lakoćom na idealnoj visini za ovaj zadatak.

 

Cena Arcosa u veličini M od 300 litara iznosi 854 evra, dok za L od 400 litara morate da izdvojite 899 evra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...