gzezelj 0 Posted May 2, 2015 Jesi ti to probao, ili samo pretpostavljaš? Mogu da ti uslikam ili napravim video da vidiš da kod mene ne kači. Nazad ni ne može tako nisko da legne jer odbojnici ne dozvoljavaju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1263 Posted May 3, 2015 (edited) Naravno da sam probao, sin je na AR 145 imao ET 25, drugar sa Sportingom JTD, hteo da ih kupi, i probali. Odmah smo ih skinuli, jer češe na sve strane.Jedino je moguće da je na benzincu smanjen trag točkova, pa su uvučeniji. Ovo bre štrčalo napolje, auto stajao kao Pit-bul! Edited May 3, 2015 by vicent Quote Share this post Link to post Share on other sites
velikic 0 Posted May 3, 2015 Nije spusten ni milimetar... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Buca_Tipo 31 Posted May 3, 2015 Koje muke vi imate sa punticima i velikim felnama Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1263 Posted May 3, 2015 (edited) Jbg, hoće ljudi da naprave monster-car. Pročitao sam negde da je max izbačena felna ET 34 (doduše za JTD), proguglajte malo, ljudi sve proverili.PS. nisam mislio na spuštanje, već na raspon točkova na istoj osovini. Verovatno je na jtd -u veći raspon, pa zato kači. Edited May 3, 2015 by vicent Quote Share this post Link to post Share on other sites
gzezelj 0 Posted May 3, 2015 Teško da je različit raspon točkova kod benzinca i dizela. Recimo JTD Sporting ima potpuno iste fabričke felne kao i benzinac Sporting. Da je drugačiji raspon imale bi i drugačiji ET Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1263 Posted May 3, 2015 (edited) Sigurno je različit raspon, kod tebe uvučen pod suknjicu, kod JTD -a štrči bar 2 cm. Edited May 3, 2015 by vicent Quote Share this post Link to post Share on other sites
milos.becejac 5 Posted May 16, 2015 Felne 16 e35 da li mogu na Punta 2 ? Neki kazu kacice nazad Quote Share this post Link to post Share on other sites
gzezelj 0 Posted May 17, 2015 A koja je širina felne? Koliko jota? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Buca_Tipo 31 Posted May 19, 2015 Felne 16 e35 da li mogu na Punta 2 ? Neki kazu kacice nazadDodji i probaj moje. 16 7.5j i guma 195-45 Quote Share this post Link to post Share on other sites
bane17 24 Posted May 19, 2015 ako je punto sa 5v..kacice ti sigurno pozadi..ja sam imao 15,et35,7j pa su kacile o sraf amortizera...na svakoj vecoj neravnini je udaralo... Quote Share this post Link to post Share on other sites
milos.becejac 5 Posted May 19, 2015 I onda se tu stave distanceri i tako se resi problem ? Ej Buco ipak sam se odlucio za varijantu 15. Quote Share this post Link to post Share on other sites
gzezelj 0 Posted May 19, 2015 I kod Punta sa troje vrata je to dosta blizu unutrasnje strane, ali se to distancerima od 5-6 mm (mogu oni od Yuga) to resava. Ja sam ipak za 16ice, mnogo lepse stoje na Puntu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1263 Posted May 19, 2015 7,5 j kači sigurno, provereno! Quote Share this post Link to post Share on other sites
milos.becejac 5 Posted May 19, 2015 Ja imam manji problem a zove se deda preko 0,2tone. Plus kad potovari koncetrat za zivotinjke ima varnice od auspuha da iskacu. Zato gledam da sve koliko toliko bude fabrika ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
rocker87 5 Posted May 19, 2015 Meni je sa tvorničkim felnama i 185/55 R15 povremeno kačio, ali imam neke distancere i nešto je spuštan, ne znam točno koliko, auto je bio u Uroša i stampeda, pa bi se to dalo proverit na temama. U svakom slučaju, bilo nas je 4ero, plus stvari za prvi Maj, pa nije ni čudo da je kačilo na par jačih rupa, inače sve ok, jako sam zadovoljan. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1263 Posted May 19, 2015 Ali one nisu 7,5 J. To je preširoko. 7 J je granica i Et 35. Quote Share this post Link to post Share on other sites
rocker87 5 Posted May 19, 2015 To je istina. Mislim da ne treba odstupat puno od tvorničkog, osim ako nemaš auto koje već ima gume koje vire izvan karoserije i to mu nije problem, ali dobro... tko hoće van propisanih dimenzija, neka ga, ali moglo bi kačit pri opterećenju, jer je ipak Punto manji auto. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Axic 20057 Posted February 2, 2016 Jel ce biti problem na trovratnom Puntu felna od 16" 7J ET 41 sa gumama 195/45 ili ce morati distanceri od par mm da se smanji ET ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
gile smederevo 574 Posted February 2, 2016 evo sta kaze Borbet Quote Share this post Link to post Share on other sites
gzezelj 0 Posted February 2, 2016 evo sta kaze Borbet to je verovatno neka sredina, Borbetova preporuka, ali može tu i malo veći ET. Imam kod kuće ET 45, pa ću možda probati nazad da vidim koliko je blizu unutrašnje strane. Quote Share this post Link to post Share on other sites
darkocetnik 1 Posted February 13, 2016 (edited) hteo bih da kupim alu felne za mog puntica za 165/70R14 gume. Koje felne treba da trazim koje dimenzije, na sta da obratim paznju??? Edited February 13, 2016 by darkocetnik Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sasa_NS 54 Posted February 13, 2016 Dimenzije tih originalnih čeličnih felni koje imaš na autu su 14 inča, 5.5J, ET 35, razmak rupa 4x98, pa se orijentišeš pri nabavci prema njima odnosno tim podacima. Mislim da je najuža alu felna (originalna) za Punta Mk2b bila 6J, međutim na njih ta guma širine 165 mm ne može da ide (uska je suviše, viriće rub felne napolje pa ćeš je derati o ivičnjake), minimum za 6J je 175 a preporučljivo 185 mm, pa vodi računa i o tome. Možeš ići i na veće od 15 inča - ako već kupuješ nove gume, najčešće su one sa Sporting modela. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zeljko88 0 Posted March 11, 2016 Izvinjavam se sto budim temu iz mrtvih, ali imam par pitanja, mozda iskusniji Puntasi imaju neki savet. Kupio sam prosle godine felne BBS, 4x100, 15, 6j. Na njima su bile gume 195/45/15. Znao sam da mi trebaju safovi sa plivajucim konusom, kupio iste, medjutim sa pomenutim safovima nisam uspevao da namontiram felnu. Sa originalnim safovima (klasicni bez plivajuceg konusa), namestio felne bez problema. Medjutim, nazalost zadnje gume kace saf amortizera. Tek kasnije sam primetio da su felne ET45, za razliku od fabrickih Punto felni. Te felne su ostale u garazi, posto zimi vozim na celicnim, ali kako se blizi April, tako sve vise razmisljam o tim felnama. Pre mesec dana sam kupio 4 gume 185/55/15 i namontirao na auto, cisto radi probe. Malo provozao, tada nisu kacile za saf amortizera, medjutim, meni se ucinilo da u nekim krivinama malo kao struguce. Drugar je vozio, i rekao da se ne cuje nista. Nazalost nije mi palo na pamet da ga opteretim malo vise pozadi da proverim 100% da li ce kaciti. Moguce da i ja malo tripujem, pa sam cuo struganje, skripu itd, Mislim, ipak je auto 15 godina star. Moje pitanje je, da li neko zna, da li cu moci bez problema da prodjem sa ET45, 6j, felnama i 185/55/15 gumama, ili cu ipak morati da stavljam distancere, skidam podlosku amortizera itd? Na pravini i kada sam sam u kolima, 100% ne kaci, kada automobil stoji mogu da zavucem prst (programerski kaziprst, nije nesto veliki )izmedju safa i gume. Cisto da se spremim na vreme, da mi se ne desi da namontiram sve 1og aprila i da posle 2-3 km pocepam gumu. Drugo pitanje, koliko je komplikovano skinuti podlosku sa amorta, da li mora da se skida ceo amort, itd, koliko majstori uzimaju za nesto tako? Sta mi je bolja solucija(ako budem morao da radim), 5mm distanceri(neko rece od yuga), ili skidanje podloske? ubih vas sa pitanjima, ali sta da radim, nemam sa kim da se konsultujem, znam da je ovde dosta ljudi proslo kroz ove muke Quote Share this post Link to post Share on other sites