Jump to content
FAS Goran

darkocetnik

Members
  • Content Count

    22
  • Joined

  • Last visited

About darkocetnik

  • Rank
    Il Nuovo
  • Birthday 12/17/1991

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Niš

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Punto IIb 1.2 8V TNG
  1. Kako to mogu da probam da sredim???
  2. Imam utisak da meni brisači ne rade baš dobro. Tačnije, kada dodju dole kao da odu još malo niže i vrate se u nulti položaj. Dajte mi vaše mišljenje...
  3. hteo bih da kupim alu felne za mog puntica za 165/70R14 gume. Koje felne treba da trazim koje dimenzije, na sta da obratim paznju???
  4. Ja sam se prvo raspitivao po prodavnicama i pricali su mi da ima od 3500 pa navise. Na AP sportu sam nasao nekoliko modela, ali cak ni onaj od 5000 nije kao moj. Ne mozes nikako da znas koji je tacno tvoj dok ne skines i vidis tacno. Ja sam imao tu nesrecu da je mali hladnjak za mog punta, zbog toga sto je sa klimom toliko skup...
  5. Zamenjen mali hladnjak, grejanje radi ko ludo!!! Stari je bio zapusen, a na jednom mestu i probusen... Eh sad, jedino sto je nov mali hladnjak za mog punta 1.2 2003 god sa klimom kostao 9000
  6. snebojsa i ja imamo isti problem samo sto se kod mene ne cuje klokotanje. Nakon vise konsultacija sa majstorima i vlasnicima otpada koji su do sada popravljali grejanje na puntu ustanovio sam da ipak nije u pitanju klapna nego mali hladnjak. Naime mali hladnjak nema dovoljno dobar protok i ne stize da ugreje vazduh u dovoljnoj kolicini i zato je prvo vruc pa sve hladniji i hladniji i na kraju maltene leden. Sutra teram auto kod majstora da mi zameni mali hladnjak pa cu da javim utiske...
  7. Sredjeno. Ipak je bio u pitanju homokineticki, ali i poluosovina, odnosno deo u koji ulazi homokineticki...
  8. Sta mi je u svakom slucaju bolje, da popravljam, ili da trazim polovan menjac???
  9. Odslepao me je danas majstor do servisa i tamo ce ostati do petka kad ce da skida menjac. Ustanovili smo da nije homokineticki jer melje i kad je izbacen iz brzine, a kvacilo pusteno. Ne zna nista sa sigurnoscu dok ne skine menjac. Sta bi to sve moglo biti, i postoji li mogucnost da je u pitanju druklager???
  10. Ista prica je i kod mene sa crevima. U prvoj brzini jedva malo topliji vazduh duva. Vredi li pokusavati sa sredstvima za ciscenje, ili ima li neki nacin da se ocisti mali hladnjak, ili je samo zamena resenje???
  11. Znam, zato i ne znam sta da radim, creva su vruca do kabine, cak su i cevi vruce...
  12. Mene muci isti problem. Creva vruca, napipao cevi koje idu do malog hladnjaka i one vruce. Bio sam ubedjen da je u pitanju klapna jer kad je iskljuceno grejanje, a motor najbije radnu temperaturu, kada pustim grejanja duva jos malo toplo, pa krene sve hladnije i hladnije. Bio sam skoro na jednom auto otpadu za nesto drugo i izmedju ostalog sam pitao i za taj problem. Dobio sam odgovor da sigurno nije do klapne, jer se to ne desava, nego da mali hladnjak ima mnogo slab protok, on se ugreje, ali cim pustim grejanje on se ohladi i antifriz ne stigne da ga ponovo ugreje. Znaci izgleda da je ipak mali hladnjak u pitanju, ali me interesuje, ima li neko da mu je potvrdjeno klapna pravila problem??
  13. Jutros sam pokusao da izadjem iz ulice po ovoj bljuzgavici uz gurku mog drugara, i u jednom trenutku negde pred kraj ulice auto je stao i sada kad ubacim u brzinu tockovi uopste nece da se okrecu. Osecao se po malo miris lamele, a kad ubacim u brzinu, pustam kvacilo i dodam gas cuje se nekakvo krckanje. Sta to moze biti?

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...