Woodoo 23020 Posted June 10, 2010 Koliko moze da kosta dobra polovna turbina u Sapcu, kad ceo motor JTD prodaju za 200 evra? Quote Share this post Link to post Share on other sites
nestor 0 Posted June 10, 2010 idem odma 2 kom da uzmem i miran sam ne mogu da verujem da je tolika cena!? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Woodoo 23020 Posted June 11, 2010 Toliko su u Sapcu naplatili ceo motor jer nisu hteli da skidaju neki deo koji je u stvari bio potreban. Doduse motor je kupio servis kod mene u komsiluku, ali sam primer naveo kao reper za mogucu cenu polovne turbine. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lyon 0 Posted June 11, 2010 (edited) Moguca cena turbine je oko trista eur, za manje je tesko naci.Kakav su to JTD motor prodali, ne bih znao, mozda je to neki njihov dogovor, kompenzacija, usluga, mozda motor nije ispravan pa je samo za delove....jer sumnjam da bi po toj ceni iko prodao nesto sto kako tako radi. Edited June 11, 2010 by Lyon Quote Share this post Link to post Share on other sites
nestor 0 Posted June 12, 2010 pa ako je tako, remont = 250 do 300 eur polovna = 300 sta mi je bolje da radim? ako remontujem i nedaj Boze da nesta nije u redu imam garanciju pa mogu nekog da hvatam za 00,ako uzmem polovnu nema garancije i to mi dodje kao lutrija...nekako mi se vise svidja ovako u teoriji, varijanta remonta...ne znam sta vi mislite sta je bolje=isplativije da se odradi Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lyon 0 Posted June 12, 2010 Tesko je to reci. Teoretski bolji je remont, ali u praksi moze da ispadne da se moraju zameniti stvari koje ne ulaze u cenu remonta, a onda cifra moze da bude dosta veca.Polovna je rizik, ali rizik je manji ako je naruci majstor ili servis koji sa tim ljudima cesto radi i kojima sigurno nece poslati shljam od turbine.Ako se ti pojavis sa "dobar dan, ja dos'o po turbinu" naravno da je situacija drugacija.U svakom slucaju, posavetuj se sa majstorima i iskusnima, ali ces na kraju morati da resis sam.Ja sam u toj gimnastici imao izuzetnu srecu, pa ne mogu biti dobar reper i savetodavac Quote Share this post Link to post Share on other sites
nestor 0 Posted June 12, 2010 ja imam moc da pozovem majstor Mikija upomoc Quote Share this post Link to post Share on other sites
fedja.culum 0 Posted July 7, 2010 (edited) imas u novom milosevu,rade remont turbina. Edited July 7, 2010 by fedja.culum Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted July 7, 2010 Koliko moze da kosta dobra polovna turbina u Sapcu, kad ceo motor JTD prodaju za 200 evra?Pa u tome i jeste fora. JTD motori ne crkavaju cesto pa ih je dosta i otuda i mala cena. Turbine riknjavaju pa je sve to odnos ponude i potraznje.(prost primer: za rucku za zatvaranje suvozacevih vrata na Kappi traze i do 100e, a ostale bacaju i dele gratis samo zato sto niko nema) Quote Share this post Link to post Share on other sites
MISHONNIUM 15 Posted September 3, 2010 JTD motori ne crkavaju cesto Hm... Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted September 3, 2010 Tačno je...Otpadi imaju hrpu motora...sve drugo nekako i prodaju, ali što se motora tiče, mrka kapa. Sa par otpada su pričali da su prodali jedan...ili dva...za nekoliko poslednjih godina. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MISHONNIUM 15 Posted September 4, 2010 I opet taj motor, macka u dzaku... Kad bi covek znao koji je dobar pa da i uleti sa parama. Zamisli tragediju, ti kupis i ugradis motor a on krsevit kao i stari. Uzas... Quote Share this post Link to post Share on other sites
TRAVID 1 Posted August 6, 2015 MOgu li se polomiti peraje turbine i onda ona ne radi pri vecem broju obrtaja - 3000 i vise? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7735 Posted August 6, 2015 Ne ide to tako Quote Share this post Link to post Share on other sites
TRAVID 1 Posted August 6, 2015 MOgu li se polomiti peraje turbine i onda ona ne radi pri vecem broju obrtaja - 3000 i vise? Quote Share this post Link to post Share on other sites
zaczg 1 Posted November 6, 2015 (edited) Pozdrav svima,eto moje vlasnistvo talijanke (Lybra 2.4 JTD) je jucer sluzbeno zavrseno. Otisla je turbina, kako, zasto, niti sam ne znam, u auto sam investirao oko 2.000 eura popravaka u 4 godine. Simptom - neugodan zvuk u motoru, bijeli dim van, ne ide. Sad je na parkingu i ceka kupca. Hvala svima na pomoci tijekom ovog vremena, komentarima i savjetima, bilo bi je drago biti clan ove zajednice. Edited November 7, 2015 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sedla 2576 Posted November 6, 2015 Zasto zbog lose turbine da prodajes dobar auto? Pogotovo posle toliko ulaganja? Da li mozes da povratis ulozeno? Ne mozes. Razmisli jos jednom,da li je pametnije da posto-zasto prodajes neispravan auto,ili za 100-150€ kupiti drugu turbinu,npr,i voziti se ko zna koliko...I ja sam na mojoj Lybri i radio motor,(posto je prolupao cim sam je kupio!),i menjao plivajuci zamajac,i trap radio vise puta,i reklamirao gumive balans-stangle po dva-tri puta,i menjao turbinu,sad evo stavljam drugi menjac posto je moj otkinuo pre neko vece...i opet mislim da me dobro sluzi,pogotovo posle silnih ulaganja,bar znam sta sam uradio i kakvo je stanje ispod haube...Razmisli jos jednom..... Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7735 Posted November 6, 2015 Ne razmisljaj nego je ne prodaj! Ta turbina je jeftina, zameni i vozi se ko covek Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7735 Posted November 7, 2015 Pa ta turbina kosta koliko samo da ode da pogleda neki drugi auto. Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted November 7, 2015 Ma bre smučilo se čoveku, rupa bez dna... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martin 799 Posted November 7, 2015 Zaco, ako prodajes Libru samo sa tim nedostatkom - onaj sto je bude kupovao od tebe ima da se usreci. Pa to je najvise 300€ (ni toliko).....razmisli jos jednom. Jedino ako imas malo veci kes (preko 3000 €), pa ok. Quote Share this post Link to post Share on other sites
zaczg 1 Posted November 7, 2015 Hvala svima na ohrabrivanju, auto i dalje zadovoljava moje "apetite", karavan, klima, veci i udoban, no stvarno, razmisljam evo vec dva dana, razbijam glavu, treba negdje podvuc crtu, posebice jer eto, u obitelji je i drugi auto, Mazda Mx-5, 1.8, koja apsolutno nista ne trazi, sjedi, vozi, toci, mjenjaj ulje i tako ponavljaj, ima 150.000 km, i stara je 14 godina. Onda si pomislim, auto ionako nema neku trzisnu vrijednost, koliko moram u nju ulagat, sto je nakon turbine? Nemam niti malo pouzdanja u taj auto. U Mazdu znam da sad mogu sjest i za par sati sam gdje god zelite, bez kamena u zelucu, hoce li se upalit check engine lampica, hoce li ic normalno ili nece. Da dobijete dojam sto sam sve napravio: Kuplung A/C kompresora Vakum crijevo na trubini Ciscenje EGR ventila Prednje disk pločice (185.000 km )Akumulator 70 AhSenzor broja okretajaMAP SenzorMAF SenzorZamjena gumice na senzoru vode na filteru nafteZamjena lijeve stangice stabilizatoraZamjena lijevog i desnog krajnikaPrednji ovjes : izmjena zadnjih selena na prednjim vilicama- desna spona- desna upornica balans stange- desna upornica zadnje balans stange- gornji desni nosac motora L/D poluosovina - zamjena Veliki servis - remenje -SET zupcasti kais sa spanerimaPumpa vode 1595 AIRTEX 2910054Kais kanalni 6PK1763 Dayco 271080Ležaj PK kaisa VKM32025 SKF 201036Ležaj PK kaisa VKM32024 SKF 271098Ležaj PK kaisa VKM32024 SKF 271098Ostalo:4 Sava Eskimo S3 Gume 195 x 65 x 15 + 4 celicne felge (10./2013) Limar - farbanje krova (popucao je bio lak).Kupio sam ga na 150.000 km, sada ima 192.000 km. Oprema: LX - bio je krem i plastika no one imaju manu da ta plastika postane ljepljiva i uzasna, pa sam je dao obojati u crno. Ukupno preko 2.000 eur, smatram se savjesnim vlasnikom automobila, i kad ulazem i odrzavam auto, ocekujem da taj auto jednostavno radi. Ne priznajem auto kojem na 192.000 km na taj nacin ode turbina, jednostavno svi volimo taj auto, al razum mi ne dozvoljava, ponekad se pitam mogao sam uzet neku C klasu ili BMW 3-icu karavan, dizel/benzinac s 100.000 km vise, i bio bi bolji, ako nista drugo, u ovakvom stanju BMW i Mercedes drze cijenu, a ovako za Lanciju ako nadjem nekog, mogu sada dobit mozda maksimalno 1500 eura. Pricate o jefitnom popravljanju turbine, ima li tko kakvu preporuku za Hrvatsku? Cisto da ukalkuliram i vidim sa zenom sto cemo. Hvala vam od srca! Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted November 7, 2015 Skokni do Niša i dok piješ kaficu sa Bucom i Dinjom Deki je već zamenio turbinu. Quote Share this post Link to post Share on other sites