Dovla 9 Posted January 2, 2015 Slažem se i to je vrlo zeznuto kad krene da propada, samo odjednom počne da propada i na toplom... i to baš kad najmanje treba... Quote Share this post Link to post Share on other sites
nexon 0 Posted January 17, 2015 E pa meni se upravo to veceras dogodilo, kocnica propada jedva da koci, sva sreca pa se nisam zaleteo mogao sam da zavrsim veceras karijeru Meni ispod auta sve iscuri ulje kociono, jel to znaci da je neka gumica probila ili sta je u pitanju? Iskustva, saveti??? jel i meni otisao cilindar ili je samo problem sto curi negde? :S Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted January 17, 2015 Mozda je i crevo puklo.Na dizalicu da se tacno vidi sta je i da se zameni. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nexon 0 Posted January 17, 2015 Pa ujutru odmah zovem majstora da vidim kad moze da pogleda i teram da to sredim. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted January 17, 2015 Ne mozes da teras! Quote Share this post Link to post Share on other sites
milan-jtd 319 Posted January 17, 2015 Kakva voznja ako je puklo crevo, to se menja na licu mesta.Meni su tri puta pucala creva, jednom na proslom autu (ispred lezeceg policajca) i dva puta na puntu na parkingu zgrade. Jako neprijatan osecaj, jos kada skontas da si vece pre toga peglao po krivinama... hmLako je za utvrditi koje crevo je puklo, samo se baci pogled pod tocak i odmah se vidi gde je mokro od ulja. Zamena je jednostavna, skine se tocak, dobro se ocisti prljavstina oko holendera, skine se osigurac kod holendera, odvije se staro i zavije novo crevo. Prvo se zavija kod celjusti pa onda holender na drugom kraju creva, kod amortizera, pusti se da ulje istece da istera vazduh slobodnim padom i to je dovoljno da se ode do majstora i koji ce propisno isterati vazduh. Meni se to desilo prosle zime, srecom pa mi je AP sport u komsiluku pa sam kupio crevo i odmah menjao, kasnio sam na posao nepunih sat vremena. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gavrilo011 30 Posted February 16, 2015 E ovako imam Fiat Punta mk2.b i vec dugo me nervira zvuk koji dolazi iz zadnjeg dela. Tacnije kada kocim ili sam u mestu i kocim cuje se skripa pozadi u tockovima, kada podignem rucnu i stiskam par puta zvuk prestaje da se cuje. Isao sam kod majstora i stelovao ih al ne vredi zvuk ne prestaje, a kaze kocnice su ok nisu trosne. Skoro sam pricao i sa nekim likom koji radi u fiatovom servisu i koji mi je rekao da je to skoro svima problem, i da je on sebi na Opel Corsi stavio ATE kocnice i napred i pozadi i da vise zvukova tih nema. Objasnio mi je da valjda one imaju manje ne znam sad koje legure u sebi i zato ne skripe, dok kao drugi proizvodjaci kazu sadrze vise pa to izaziva skripanje?!?! Proizvodjaci tu leguru stavljaju da bi se smanjilo trenje, koliko je ovo tacno nemam pojma. Posto su mi prednje kocnice za menjanje resio sam da uzmem sve ATE pa da zamenim, da li neko ima savet ili je imao slicno iskustvo pa da mi pomogne kako da se resim tog zvuka koji me nervira. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dragan84 0 Posted March 12, 2015 Drugari pomagajte... imam problem sa pulsiranjem pedale kocnice pri brzini vecoj od 60/70 km/h. menjao sam zadnje paknove bosch-ove, kupio u ap sportu odavno,al nije bilo potrebe zazamenom, obradio dobose i onda su poceli problemi. da li je moguce da mi paknovi krive dobose. skidao jedno dva tri puta stelovao. mada zbog onog mehanizma za samostelovanje tu ja nista vise ne mogu nego da smanjim do kraja pa da se samozategne, vozio tako jedno vreme misleci da ce leci sve na svoje mesto al nista. odnesem kod drugara na strug kad jedan dobos baca katastrofa. resih da kupim nove i odlucim se za delphi, jer sam zadovoljan njihovim diskovima. inace u poredjenju sa fabrickim izgledaju masivnije i bolje uradjeni od fabrickih. al opet posle 250 km problemi pocinje opet pulsiranje al ne tolikim intezitetom. cini mi se da ce se i ovi dobosi iskriviti Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sasa_NS 54 Posted March 14, 2015 Da nije problem u stvari napred, krivi diskovi? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gavrilo011 30 Posted March 18, 2015 (edited) Da li je moguce da mi ovaj skriputavi zvuk koji se cuje kada u mestu pritiskam kocnicu proizvodi onaj mehanizam sto siri paknove? Zvuk je negde pozadi i kada sedim u autu jasno se cuje kako skripi, drugar mi rece kada smo testirali u garazi da zvuk kao da dolazi iz same sredine tocka. Nije mi logicno da paknovi skripe dok je auto u mestu, jer nekako po logici tada se ne okrecu tockovi. Zvuk je kao da se zateze neka sajla skriputav? Edited March 18, 2015 by Gavrilo011 Quote Share this post Link to post Share on other sites
maxi13 0 Posted March 18, 2015 To se isto cuje i kod mene, kao da se neki metal nateze. cuje se i kad je povucena rucna pa neko seda nazad. Mislim da to nema veze, cuje se pa se cuje... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dezurni 399 Posted March 18, 2015 Škripe pakne koje se dodiruju sa nosačem. To ti je onaj lim što je iza doboša. Na njemu se nalaze pakne, cilindar...Videćeš kad skineš doboš, gde bi trebao malo bakarne masti da namažeš. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted March 18, 2015 Dezurni ajde kad vec spominjes bakarnu mast, gde to cudo tehnike moze da se kupi kod nas, posto nasi prodavci se iscudjavaju kad im to trazis, dok je svuda u svetu praksa da se ploice namazu kada se menjaju? Quote Share this post Link to post Share on other sites
maxi13 0 Posted March 18, 2015 Evo nesto na brzinu, mozda negde ima nesto jeftinije... http://www.kupujemprodajem.com/WURTH-bakarna-mast-100-g-12423671-oglas.htm Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dezurni 399 Posted March 18, 2015 Ja kupujem kod Cubike. Taj drži mašinsku obradu i prodavnicu delova. Kod njega može da se svašta nešto od tih dodataka. Razni aditivi, lepkovi i tako slično. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted March 18, 2015 http://www.cubi.co.rs/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gavrilo011 30 Posted March 18, 2015 (edited) To se isto cuje i kod mene, kao da se neki metal nateze. cuje se i kad je povucena rucna pa neko seda nazad. Mislim da to nema veze, cuje se pa se cuje... Skoro na svakom se punticu cuje, mene ovo nervira i vec duze vreme pokusavam da skontam sta je i da na bilo kakav nacin resim ovo. Inace ja kada povucem rucnu cuje se samo prvo pritiskanje posle vise nema tog zvuka, dakle cuje se samo kada je rucna spustena. Škripe pakne koje se dodiruju sa nosačem. To ti je onaj lim što je iza doboša. Na njemu se nalaze pakne, cilindar...Videćeš kad skineš doboš, gde bi trebao malo bakarne masti da namažeš. Cekaj mislis da ne bi resio problem menjanjem ovog mehanizma sto siri paknove ili menjanjem samih paknova nekim kvalitetnijim, ili pak menjanje tog cilindra. Inace paknovi su kao novi sad tako je dosao sa njima auto. Edited March 18, 2015 by Gavrilo011 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dezurni 399 Posted March 18, 2015 Ništa ne menjaš. Samo staviš mast između pakni i lima. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gavrilo011 30 Posted March 18, 2015 Dezurni Da ga je.em ima da kupim tu mast i da probam. Pitao sam nekoliko majstora ni jedan mi nije resio problem, niti spomenuo ovu mast. Ja se bas ne razumem oko mehanike dakle samo da odem i kazem da tu mast namazu izmedju Paknova i Lima? Da li treba malo da se vise stavi masti ili se to samo malo namaze u tanjem sloju? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dezurni 399 Posted March 18, 2015 U tanjem sloju. Nemoj da mažu ko na lebac Pošto nećeš sam raditi, vidi da skinu pakne i lepo sve očiste, pa onda namažu bakarnu mast. Maže se samo u delu gde se pakne kreću. Verovatno se vide oštećenja od žuljanja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gavrilo011 30 Posted March 18, 2015 (edited) Dezurni hvala za info! Kada sam bio poslednji put kod majstora skidao sve gledao al nista nije video Kaze paknovi ko novi, ne vidi nigde da nesto kaci itd.... Ajde da sam kod jednog bio, promenio sam ih nekoliko, ja ne mogu da verujem da im je toliki problem da to rese. Edited March 18, 2015 by Gavrilo011 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 537 Posted March 18, 2015 Nije vezano za skripanje ali me zanima, posto je zaglavio plovak ili sta vec ima u boci za at ulje i stalno sija lampica, jel koguce nekako to rasturiti i procackati ili mora da se menja sve sa kocionim cilindrom? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dezurni 399 Posted March 18, 2015 Nabaviš polovnu bocu i zameniš. Ne moraš zajedno sa cilindrom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 537 Posted March 18, 2015 Ok. Izvuci cu ulje to nije problem, jel se boca menja tako sto se iscupa ili je nesto srafljeno negde? Quote Share this post Link to post Share on other sites