RedMan 2 Posted December 10, 2009 Vozim Fiat BRavo 1.6 16v 2000god,uradjen servis zupcasti,spaneri,svecice,ulje,svi filteri,dizne prane 3 puta prvi put vins,druga dva skidane i ultravucno prane!PROBLEM:Lepo pali lepo radi,ali kad mu dam malo jaci gas on nece da primi kao da se zagusi,oce da puca na benzin,kad krecem u prvu on izgubi snage kao da se pobode pa tek onda primi gas,a preko 3000 obrtaja ide lud,jednom recju taj prvi gas mu je mnogo slab!!!!Skinuo sam katalizator u tri servisa sam radio dijagnostiku i svi kazu kako je sve SAVRSENO!!!Na plinu je vec druga prica u odnosu na benzin!!!Pa molim ko je imao slicna iskustva sa tim da mi pomogne.Unapred hvala! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran Zemun 465 Posted December 10, 2009 Mozes li reci u kojim servisima je auto bio?? ako ne mozes nije bitno.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 7 Posted December 10, 2009 lici na dve stvari ili problem u zupcenju ili voda u gorivu.radjeno zupcenje sa alatom? Quote Share this post Link to post Share on other sites
drekawac 0 Posted December 11, 2009 pozz kolegama,ja prinova na owom forumu a inace sam i ljubitelj FIATA i lancije.jesi li proveravao pritisak goriva?treba da bude oko 3 bara i svako odstupanje se odrazava na slicne probleme koje ti imas Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivanspz 0 Posted December 14, 2009 problem veoma slican kao kod mene - cini mi se ako su svecice i kablovi dobri, ciscenje dizni ili ne daj bolze benz pumpa ali ipak bi rekao ovo prvo. javi sta si uradio Quote Share this post Link to post Share on other sites
endbringer 15 Posted January 7, 2010 Pozdrav, ista stvar kao i kod mene. Na benzinu, na malom gasu, jako slabo prima gas dok na plinui ide kao luD!Jedno pitanje, da li je moguce da se leziste ventila zaprlja i da on ne prijanja dobro i samim tim remeti dihtovanje i kompresiju na tom cilindru? inace, kada sam ga kupio nije hteo da ide na benz uopste, radio sam 'tretman' motora sa prikljucenjem na onu spravu i pola cuke rada na nekom posebnom sredstvu i sljakao je ok posle toga ali vremenom, vratio se na isto...Jos jedno pitanje, remontovao sam mu plinski uredjaj pre 2 mes i od tada ne spusta potrosnju ispod 14l, ide cak i do 20!u servisu kazu da je sve ok, cak je kompjuterski podesen ali opet ima jako veliku potrosnju! Da li moze da bude elektroventil, membrana rasprsivaca ili sta vec...isto, malko cudnije radi na leru, seta od 900 do 1500 rpm pa se vrati u normalu....step motor? Ali na benz radi ok na leru... Quote Share this post Link to post Share on other sites
kaskabgd 73 Posted January 16, 2010 imao sam i ja slican problem! U pitanju je brava 1.6,auto dok je hladan ide normalno i sve je ok,ali cim se ugreje jednostvno nece da ide.bukvalno moram stalno da ga stiskam da bi se pokrenuo.auto inace nema plin.iz ocaja sam kupio MTK sredstvo za ciscenje dizni koje se sipa u rezervoar auto je sutradan proradio normalno,ali posle 2 dana opet je krenuo da zeza,inace pali ko mina i na leru radi perfektno kao i zadnjih 5 god od kad je kod mene.treci dan je opet proradio normalno kupio sam filter za vazduh i to zamenio za svaki slucaj obzirom da nisam dugo menjao.u principu ne znam da lije proradio od necega navedenog ili sam od sebe...poz Quote Share this post Link to post Share on other sites
RedMan 2 Posted February 8, 2010 FIAT BRAVO 1.6 16v mnogo je slab prvi gas,lose prima,posle 3000 obrtaja ide kao LUDDDDDDD... Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 7 Posted February 8, 2010 step motor,dizne,svecice,bobina,kablovi......daj malo detaljnije simptome da suzimo moguce kvarove Quote Share this post Link to post Share on other sites
boki 10 Posted February 8, 2010 jel guta knedlu kada stisnes gas,sto rece miki moras malo detaljnije da opises ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 7 Posted February 9, 2010 probaj za pocetak da otkacis sondu i vidi ima li razlike Quote Share this post Link to post Share on other sites
kaskabgd 73 Posted February 9, 2010 I meni se desava slicno,auto dok je hladan radi ok.Cim se malo zagreje nece da ide nikako,normalno pali radi na leru itd.Desavalo mi se to i pre mesec dana manje-vise,zamenio sam filter vazduha i sipao sredstvo za ciscenje dizni i sutradan je radio ok do juce...Svecice nisam menjao 2 god nit mi je davao kakve znake da bi trebao.Ne znam dal bi trebao da pominjem da mi se cuje drukt lager kad stisnem kvacilo? Quote Share this post Link to post Share on other sites
RedMan 2 Posted March 2, 2010 FIAT BRAVO 1.6 16v mnogo je slab prvi gas,lose prima,posle 3000 obrtaja ide kao LUDDDDDDD... Quote Share this post Link to post Share on other sites
pedja195 0 Posted March 13, 2010 Verujem da ima mnogo pametnijih od mene kad su u pitanju automobili i popravka ali sa simptomima koje si opisao sam imao iskustvo. Tad je crkla pumpa goriva. Inace mislim da bi to i trebao odmah da proveris jer majstoru da ustanovi da nema dobar pritisak pumpa treba 30s. Quote Share this post Link to post Share on other sites
zokivs 0 Posted March 14, 2010 (edited) Prvo nakačiti se na Autodijagnostiku,proveriti da liizbacuje neku gresku i videti kako radi lambda sonda ,radi li ili je mrtva.Svecice bi mogao da sse resis da kupis nove (NGK BKR6EKC sa dva pipka AP SPORT).Možda bi trebao da skineš dizne (benzinske injektora i da ih nosis na ultrazvucno pranje i ciscenje ).Majstor Goran iz Zemuna to odlično radi Da li ti auto trosi vise??? Proveriti i katalizator.Sve u svemu moraces u neki servis , mislim da pumpa nije u pitanju.Pozdrav Edited March 14, 2010 by ABARTHVS Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9692 Posted March 14, 2010 Svecice bi mogao da se resis da kupis nove (NGK BKR6EKC sa dva pipka AP SPORT).Za 1.6 16v idu NGK BKR5EZ, ili Bosch FR8DEE-N, ili Champion RC10YCCZa 1.8 16v idu NGK BKR6EZ, ili Champion RC10YCCZa 1.2 16v idu NGK DCPR8E-NZa 2.4 20v idu Champion RC8BYCIzvor:Fiat Stilo ; Uso e manutenzionePrvi izbor je uvek NGK odgovarajuće oznake. Quote Share this post Link to post Share on other sites
zokivs 0 Posted March 17, 2010 Da sad bas gledam u Autodati idu Za 1.6 16v idu NGK BKR5EZ a meni stalno iz AP sporta slali Za 1.6 16v idu NGK BKR6 Quote Share this post Link to post Share on other sites
zokivs 0 Posted March 17, 2010 Baš sam i sa Majstor Goranom prodiskutovao u vezi svecica , aiza njega je bogato iskutsvo ,tvrdi da se na 1.6 16V stave BKR6EKC !!!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
RedMan 2 Posted March 17, 2010 Prvo nakačiti se na Autodijagnostiku,proveriti da liizbacuje neku gresku i videti kako radi lambda sonda ,radi li ili je mrtva.Svecice bi mogao da sse resis da kupis nove (NGK BKR6EKC sa dva pipka AP SPORT).Možda bi trebao da skineš dizne (benzinske injektora i da ih nosis na ultrazvucno pranje i ciscenje ).Majstor Goran iz Zemuna to odlično radi Da li ti auto trosi vise??? Proveriti i katalizator.Sve u svemu moraces u neki servis , mislim da pumpa nije u pitanju.PozdravStavio sam NGK svecice po katalogu i dizne su prane u ultrazvucnoj kadi i opet isto,sto se i vidi na linku!!!!!!!Svecice bi mogao da se resis da kupis nove (NGK BKR6EKC sa dva pipka AP SPORT).Za 1.6 16v idu NGK BKR5EZ, ili Bosch FR8DEE-N, ili Champion RC10YCCZa 1.8 16v idu NGK BKR6EZ, ili Champion RC10YCCZa 1.2 16v idu NGK DCPR8E-NZa 2.4 20v idu Champion RC8BYCIzvor:Fiat Stilo ; Uso e manutenzionePrvi izbor je uvek NGK odgovarajuće oznake. Juce sam ga nagazio na auto putu ide kao luuuddd,i probao da ga turiram na leru dok je vruc ovog zvuka iz linka nema!!!!ZNACI DOK JE HLADAN SE TU NESTO DESAVA ali STA???????? Quote Share this post Link to post Share on other sites
zokivs 0 Posted March 17, 2010 AUTODIJAGNOSTIKA!! mozda ne valja davac temperature pa ako kazes da je hladan radi bolje a kad je zagrejan losije ,mozda stalno dobija vecu kolicinu goriva i ECU misli da je motor hladan i samim tim gusi ga to gorivo ,a na vecim obrtajima to proguta i ide kao LUDOOOO!Nakaci se se kod nekog neka vidi vrednosti temperatur hladnog i zagrajanog motora . Quote Share this post Link to post Share on other sites
RedMan 2 Posted March 17, 2010 ^^^ Bio sam na nekoliko dijagnostika i svi su mi rekli da je sve u redu Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted March 17, 2010 Da li je neko od dijagnosticara proverio zupcenje? Quote Share this post Link to post Share on other sites
RedMan 2 Posted March 18, 2010 ^^^ Prvo su mi to gledali, dobro je uzubljen Quote Share this post Link to post Share on other sites
predrag&marea 0 Posted March 19, 2010 Jesi li pokusao ono sto sam ti ja rekao?Napomena za ostale,sve je mereno na dijagnostici,znaci nije puko kopcanje i cekanje da izbaci gresku,vec su majstori ocitavali vrednosti.Dobro uzibcem,dobri kablovi,sve ok osim sto je slab podpritisak u usisnoj grani.Neka me RedMan ispravi ako gresim Quote Share this post Link to post Share on other sites