Jump to content
Goran
RedMan

Fiat Bravo/a, Marea 1.6 16v / 1.2 16v - slabo prima gas / problem sa primanjem gasa

Recommended Posts

Vozim Fiat BRavo 1.6 16v 2000god,uradjen servis zupcasti,spaneri,svecice,ulje,svi filteri,dizne prane 3 puta prvi put vins,druga dva skidane i ultravucno prane!PROBLEM:Lepo pali lepo radi,ali kad mu dam malo jaci gas on nece da primi kao da se zagusi,oce da puca na benzin,kad krecem u prvu on izgubi snage kao da se pobode pa tek onda primi gas,a preko 3000 obrtaja ide lud,jednom recju taj prvi gas mu je mnogo slab!!!!Skinuo sam katalizator u tri servisa sam radio dijagnostiku i svi kazu kako je sve SAVRSENO!!!Na plinu je vec druga prica u odnosu na benzin!!!Pa molim ko je imao slicna iskustva sa tim da mi pomogne.Unapred hvala!

Share this post


Link to post
Share on other sites

lici na dve stvari ili problem u zupcenju ili voda u gorivu.radjeno zupcenje sa alatom?

Share this post


Link to post
Share on other sites

pozz kolegama,ja prinova na owom forumu a inace sam i ljubitelj FIATA i lancije.jesi li proveravao pritisak goriva?treba da bude oko 3 bara i svako odstupanje se odrazava na slicne probleme koje ti imas

Share this post


Link to post
Share on other sites

problem veoma slican kao kod mene - cini mi se ;)

ako su svecice i kablovi dobri, ciscenje dizni ili ne daj bolze benz pumpa ali ipak bi rekao ovo prvo. javi sta si uradio

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav, ista stvar kao i kod mene. Na benzinu, na malom gasu, jako slabo prima gas dok na plinui ide kao luD!

Jedno pitanje, da li je moguce da se leziste ventila zaprlja i da on ne prijanja dobro i samim tim remeti dihtovanje i kompresiju na tom cilindru? inace, kada sam ga kupio nije hteo da ide na benz uopste, radio sam 'tretman' motora sa prikljucenjem na onu spravu i pola cuke rada na nekom posebnom sredstvu i sljakao je ok posle toga ali vremenom, vratio se na isto...

Jos jedno pitanje, remontovao sam mu plinski uredjaj pre 2 mes i od tada ne spusta potrosnju ispod 14l, ide cak i do 20!

u servisu kazu da je sve ok, cak je kompjuterski podesen ali opet ima jako veliku potrosnju! Da li moze da bude elektroventil, membrana rasprsivaca ili sta vec...isto, malko cudnije radi na leru, seta od 900 do 1500 rpm pa se vrati u normalu....step motor? Ali na benz radi ok na leru... :sofa:

Share this post


Link to post
Share on other sites

imao sam i ja slican problem! U pitanju je brava 1.6,auto dok je hladan ide normalno i sve je ok,ali cim se ugreje jednostvno nece da ide.bukvalno moram stalno da ga stiskam da bi se pokrenuo.auto inace nema plin.iz ocaja sam kupio MTK sredstvo za ciscenje dizni koje se sipa u rezervoar auto je sutradan proradio normalno,ali posle 2 dana opet je krenuo da zeza,inace pali ko mina i na leru radi perfektno kao i zadnjih 5 god od kad je kod mene.treci dan je opet proradio normalno kupio sam filter za vazduh i to zamenio za svaki slucaj obzirom da nisam dugo menjao.u principu ne znam da lije proradio od necega navedenog ili sam od sebe...poz

Share this post


Link to post
Share on other sites

step motor,dizne,svecice,bobina,kablovi......daj malo detaljnije simptome da suzimo moguce kvarove

Share this post


Link to post
Share on other sites

probaj za pocetak da otkacis sondu i vidi ima li razlike

Share this post


Link to post
Share on other sites

I meni se desava slicno,auto dok je hladan radi ok.Cim se malo zagreje nece da ide nikako,normalno pali radi na leru itd.Desavalo mi se to i pre mesec dana manje-vise,zamenio sam filter vazduha i sipao sredstvo za ciscenje dizni i sutradan je radio ok do juce...Svecice nisam menjao 2 god nit mi je davao kakve znake da bi trebao.Ne znam dal bi trebao da pominjem da mi se cuje drukt lager kad stisnem kvacilo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verujem da ima mnogo pametnijih od mene kad su u pitanju automobili i popravka ali sa simptomima koje si opisao sam imao iskustvo. Tad je crkla pumpa goriva. Inace mislim da bi to i trebao odmah da proveris jer majstoru da ustanovi da nema dobar pritisak pumpa treba 30s.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prvo nakačiti se na Autodijagnostiku,proveriti da liizbacuje neku gresku i videti kako radi lambda sonda ,radi li ili je mrtva.Svecice bi mogao da sse resis da kupis nove (NGK BKR6EKC sa dva pipka AP SPORT).Možda bi trebao da skineš dizne (benzinske injektora i da ih nosis na ultrazvucno pranje i ciscenje ).Majstor Goran iz Zemuna to odlično radi :thumbup:

Da li ti auto trosi vise??? Proveriti i katalizator.

Sve u svemu moraces u neki servis , mislim da pumpa nije u pitanju.

Pozdrav

Edited by ABARTHVS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svecice bi mogao da se resis da kupis nove (NGK BKR6EKC sa dva pipka AP SPORT).

Za 1.6 16v idu NGK BKR5EZ, ili Bosch FR8DEE-N, ili Champion RC10YCC

Za 1.8 16v idu NGK BKR6EZ, ili Champion RC10YCC

Za 1.2 16v idu NGK DCPR8E-N

Za 2.4 20v idu Champion RC8BYC

Izvor:

Fiat Stilo ; Uso e manutenzione

Prvi izbor je uvek NGK odgovarajuće oznake. :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da sad bas gledam u Autodati idu Za 1.6 16v idu NGK BKR5EZ a meni stalno iz AP sporta slali Za 1.6 16v idu NGK BKR6 :unsure:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Baš sam i sa Majstor Goranom prodiskutovao u vezi svecica , aiza njega je bogato iskutsvo ,tvrdi da se na 1.6 16V stave BKR6EKC !!!!! :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prvo nakačiti se na Autodijagnostiku,proveriti da liizbacuje neku gresku i videti kako radi lambda sonda ,radi li ili je mrtva.Svecice bi mogao da sse resis da kupis nove (NGK BKR6EKC sa dva pipka AP SPORT).Možda bi trebao da skineš dizne (benzinske injektora i da ih nosis na ultrazvucno pranje i ciscenje ).Majstor Goran iz Zemuna to odlično radi :thumbup:

Da li ti auto trosi vise??? Proveriti i katalizator.

Sve u svemu moraces u neki servis , mislim da pumpa nije u pitanju.

Pozdrav

Stavio sam NGK svecice po katalogu i dizne su prane u ultrazvucnoj kadi i opet isto,sto se i vidi na linku!!!!!!!

Svecice bi mogao da se resis da kupis nove (NGK BKR6EKC sa dva pipka AP SPORT).

Za 1.6 16v idu NGK BKR5EZ, ili Bosch FR8DEE-N, ili Champion RC10YCC

Za 1.8 16v idu NGK BKR6EZ, ili Champion RC10YCC

Za 1.2 16v idu NGK DCPR8E-N

Za 2.4 20v idu Champion RC8BYC

Izvor:

Fiat Stilo ; Uso e manutenzione

Prvi izbor je uvek NGK odgovarajuće oznake. :thumbup:

Juce sam ga nagazio na auto putu ide kao luuuddd,i probao da ga turiram na leru dok je vruc ovog zvuka iz linka nema!!!!ZNACI DOK JE HLADAN SE TU NESTO DESAVA ali STA????????

Share this post


Link to post
Share on other sites

AUTODIJAGNOSTIKA!! mozda ne valja davac temperature pa ako kazes da je hladan radi bolje a kad je zagrejan losije ,mozda stalno dobija vecu kolicinu goriva i ECU misli da je motor hladan i samim tim gusi ga to gorivo ,a na vecim obrtajima to proguta i ide kao LUDOOOO!

Nakaci se se kod nekog neka vidi vrednosti temperatur hladnog i zagrajanog motora .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jesi li pokusao ono sto sam ti ja rekao?

Napomena za ostale,sve je mereno na dijagnostici,znaci nije puko kopcanje i cekanje da izbaci gresku,vec su majstori ocitavali vrednosti.Dobro uzibcem,dobri kablovi,sve ok osim sto je slab podpritisak u usisnoj grani.

Neka me RedMan ispravi ako gresim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...