Jump to content
FAS Goran

pedja195

Members
  • Content Count

    5
  • Joined

  • Last visited

  1. Kao što naslov kaže treba mi klapna (leptir) gasa za fiat bravo 1.6 16v 1999g pozdrav Peđa
  2. Verujem da ima mnogo pametnijih od mene kad su u pitanju automobili i popravka ali sa simptomima koje si opisao sam imao iskustvo. Tad je crkla pumpa goriva. Inace mislim da bi to i trebao odmah da proveris jer majstoru da ustanovi da nema dobar pritisak pumpa treba 30s.
  3. Pazi meni se ista stvar desila. Nema bezbednosnog stakla samo. Dosta sam trazio, i nisam nasao, jer se nikom ne isplati tako nesto da prodaje. Ali imam par dobavljaca polovnih delova sto je i najbolja varijanta. Zadnje stop svetlo me kostalo 30eura kompletno. Inace ne kupuj u AP sportu i tako dalje farove i stop svetla. Ne moze da se usteluje far nikako i bacace ti sa strane stalno. Uvek sam pre za pouzdanog dobavljaca i originalni polovni deo.
  4. Evo mog iskustva za plin. Vozim bravo 1.6 16v plasticna usisna grana. Preporucljiv samo sequent plin. E sto se mene tice ne ugradjujte ga ljudi ni za zivu glavu. Prvo platis to sve sa atestom i papirima u mupu oko 900eura. E onda promenis kablove i svecice po preporuci da se nesto ne desi ne daj boze. A desi ce se. Riknuce dizne sigurno, ja vozim sve do 3-5km destinacije na benzin i riknule su. Riknuce i pumpa za benzin. Onda opet promenis kablove na odredjenom broju kilometara. To ti je oko 1god do 1.5god voznje. E sad najveci problem je ako ti ne daj boze crkne nesto sto je vezano i za plin i za benzin e onda ti majstor kaze a pa ti imas plin svasta tu moze da bude, ne znam ti ja to idi prvo do tih sto su ti ugradili plin, znas kako elekrtonika je to j**na tu se zice prespajaju (jednom mi je jedan car rekao znas na plin ti je put struje duzi!!!). I tako ti podvuces crtu i shvatis da kad sve saberes nisi ni na nulu dosao a nervirao si se i akao sa majstorima do besvesti. I bas tad kad mislis e sad ce sve da valja ti kazes sebi a vidi ovaj dizel u oglasima sto je dobar mogao bih da prodam svoj auto!
  5. Ćao dobri narode, O ovome je sigurno bilo reči ali izložiću moj problem i dosadašnja neuspela rešenja u nadi da će neko nešto pametno predložiti. Imam Bravo 1.6 plastična usisna grana sequent plin. Problem se javio prvo kada auto ide na gas. Auto je jednostavno pri pritisku na kvačilo obarao obrtaje i gasio auto, nekada i kada bih pokušao sa benzina ručno da prebacim na gas, obrtaji počnu da osciluju i auto se ugasi. I na jednom od vaših skupova kod intera saznam da je to leptir aka klapna gasa i da to signor Miki može da isprska i produva nekim sprejom i sve bude uredu. I odem ja uradim to 2x kad nista. Odem kod durgog majstora on kaže slično klapna gas 100% ajd opet da skinem produva, šta god, vrati čovek klapnu motor da diže obrtaje do besvesti i na benzin i na gas. Pokušam da nađem novu klapnu gas da kupim, nema nigde u gradu, jedva nađem polovnu (kune se treći majstor u dobavljača) zamenim kad posle 10 dana opet počne na gas da obara obrtaje i da gasi. Sad je počeo i na benzinu da diže obrtaje. Treći majstor koji je stavio auto na dijagnostiku ništa ne otkrije kaže step motor sve regularno pokazuje parametre, osim neke greške P1325- knock circuit sensor tako nešto. I sad moja pitanja: 1) dal sam toliki baksuz da je i druga klapna pokvarena? 2) da li kompjuter prima pogrešne parametre za gas/benzin pa se buni nešto? 3) ima li neki majstor koji neće odgovoriti na moje pitanje jel možeš ovo da rešiš odgovorom : Lako bi ja to nego imaš taj plin ko zna šta se tu sve dešava 4) Šta bi reko Goran sa altine na sve ovo ? pozdrav i hvala svima na interesovanju i odgovoru!

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...