Jump to content
FAS Goran

drakic

Members
  • Content Count

    43
  • Joined

  • Last visited

  1. Postavljam slike, kao sto sam i obecao.
  2. Imam Cromu koja od opreme ima i rolo zavese na zadnjim staklima (valjda se to tako zove ). Ispravne su i lepo se izvlace ali je jedan njihov drzac na kederu pukao pa se ne moze zadrzati. Da li neko zna kako to popraviti? Cini mi se da je taj drzac deo kedera a kod Bogunovica takav keder nemaju. Gledacu da slikam i postavim slike veceras da bi bilo jasnije. Hvala
  3. Meni problem pravi jedan od tih stubic koji se zaglavio. Pokusao sam da ga odglavim ali bezuspesno. Na kraju sam pokusao kljestima da ga izvucem ali sam uspeo samo da napravim jos gore, feder je odleteo u travu Zanima me ima li negde da se kupi taj stubic ili ceo deo? Takodje, da li postoji mogucnost prevezivanja tako da, na primer, na jedan stubic spojim gornje stop svetlo i grejac zadnjeg stakla. Pa nek rade oba istovremeno i na prekidac za grejac i na noznu kocnicu
  4. Hvala ali ne hvala. Gledao sam Thule katalog, 12mm debljine kosta oko 6000 din, a 9mm oko 11000 din kao i lanci od kevlara. Ja sam uspeo da pronadjem radnju sa daleko pristupacnijom opremom za sneg od pomenutoh Thule-a. Naravno da kvalitet ne moze da se meri, ali prosudite sami. http://www.tyreplus....-60-9-mm_32095# Sta mislite o ovim lancima i da li je neko koristio slicne na Fiat-u sa felnama kao mojim? Ne bi trebalo da kaci sa ovih 9mm, ali...
  5. Bravo 1.8 GT 1999.g. stigao iz Italije sa originalnim italijanskim ALU felnama 15". Dimenzije guma 195/50/15. Ono sto me buni jeste da u knjizici - uputstvu pise da lanci za sneg nisu predvidjeni za ovu dimenziju ali da se mogu staviti. Treba 'samo' obratiti paznju na debljinu lanaca jer debeli lanci mogu da ostete podkrilo ili amortizer. Lance koje sam ja pronasao su poprilicno debeli, najtanji je bio 12mm sto bi podiglo auto za oko 25mm a cini mi se da toliko mesta nema. Da li neko ima iskustva sa ovom problematikom? Da li znate gde ima veci izbor lanaca i eventualno onih 'carapa'? Koji bi Vas savet bio, osim da kupujem set 14" felni sa sve gumama. Veliko hvala i izvinjavam se ako sam ponovio temu.
  6. Imas kalkulator velicina guma pa mozes da uporedis visinu tockova. Na moj Bravo sam stavio 195/55/15 sto ga je podiglo za nekih 19mm u odnosu na 195/50/15 i to je maximum a da tocak ne kaci o blatobran. Oseti se razlika... Ono sto mene zanima jeste koje lance (njihova visina, mozda 7mm?!) mogu da stavim na 195/50/15 s obzirom da manual ne preporucuje lance za ovu dimenziju
  7. Ja sam auto uvezao pre 7 godina, 1.6 16v 1999 sa NGK svecicama kao u manual-u. Vozio sam ih jednu zimu i morao da ih menjam jer je los katalizator unistio jednu bobinu i svecicu. Stavio sam Bosch iste oznake kao u manual-u i vozio ih 4 god bez ikakvih problema. Zamenio sam njih sa Champion-ovim svecicama koje su me kostale oko 700 din komplet. Palile su odlicno prve zime, druge osetno slabije pa sam ih opet menjao za Bosch. Tako da je moja preporuka Bosch ili NGK oznake kao u manual-u.
  8. E vidis, meni se sada to desava, da ne moze da pokupi vozacev kada se spusta na dole sve ono sto je ostavio suvozacev kad je isao na gore. zato i hocu veci vozacev brisac da tu tacku pomerim u desno.
  9. Koliko sam uspeo da pronadjem na netu standardne dimenzije metlica prednjih brisaca su 22" (56 cm) i 19" (48 cm). Kupio bih nove metlice ali bih povecao duzinu metlice na vozacevoj strani a smanjio na suvozacevoj strani. Da li neko zna maksimalnu duzimu koja se moze staviti? Koristio bih fleksibilne metlice pa me i o tome zanima sta mislite. Takodje, imam problem sa zadnjom metlicom. Naime, kupio sam zadnju metlicu zamenio je ali kaci gornji spojler. Kada sam je uporedio sa starom, koja ne kaci, bila je identicne duzine. I posle reklamacije i zamene za drugu prica se ponovila. Imam utisak da je nova metlica nekako kruta u zglobu tako da kad je motor potegne u stranu ona odskoci od stakla i zakaci spojler. Ni turpijanje plastike nije pomoglo Ima li neko savet?
  10. Tema je izdvojena pa ce biti jasnije ako kazem da je u pitanju Fiat Bravo 1.8 GT 1999. godiste. Takodje, pitanje je da li je neko video sisaljke koje su 7-80-ih bile siroko rasprostranjene na Jugopetrolovim pumpama gde su ljudi sami mogli menjati ulje (menjao sam par puta kao dete sa caletom). Menjao bih ja ulje i filter ulja al ne znam sta cu sa uljem, da prospem iza zgrade gde se deca igraju ne ide bas. Inace, citao sam negde, ne tvrdim da je tacno, da je dno meraca ulja najniza tacka a ne cep kartera. Upravo Vam o ovome i pricam. Do sada sam menjao ulje 5 ili 6 puta na Bravu, uopste nije nedostupno. Jedino je problem filter za gorivo kod kog moras da skidas oplatu. Nijednom nisam platio zamenu ni ulja ni filtera za ulje, vazduh i klimu ako sam kupio sve 'delove' tu gde menjam. Za filter za gorivo sam cascavao pivo ili sok iliti 200-300 din jer mu i sa skidanjem i vracanjem oplate ne treba vise od 10 minuta da ga zameni. Juce su mi trazili 250 din po delu koji menjam i to u servisu gde sam do sada sve probleme resavao. Prvo, auto je star 12 godina pod uslovom da nisu slagali i falsirali dokumentaciju na carini. Drugo, u servisu ga ne odrzavam bas iz tog razloga sto radni sat kosta nekoliko hiljada. Po toj logici za jedan veliki servis i tri ili cetiri mala servisa ja moram da izdvojim vise od 70% vrednosti automobila. Ukoliko kupim preporuceno ulje i filtere solidnog kvaliteta te ih menjam redovno tj. svake godine ili 10.000km ne vidim svrhu odlaska u servis i placanja velike cene za tu uslugu. A sto i da platim i 1 dinar ako vec nude besplatnu zamenu uz kupljene delove. Naravno, prvo se proveri cena da ne ispadne da su zamenu uracunali 3x u cenu delova.
  11. Hvala za info. Iz Beograda sam, odgovara mi Zemun. Ima li jos neko to da radi?
  12. Da li znate na kojim pumpama u Beogradu je moguce izvrsiti zamenu ulja uz koriscenje onih sisaljki koje izvlace ulje kro cev meraca ili makar klasicnom metodom? Znam da se to ranije radilo na nekim Jugopetrolovim pumpama. Vecina servisa danas traze 250-300 din pa i vise za zamenu jedne stavke (ulje i fiteri) sto mislim da je preskupo. Ima li negde da je zamena ulja i filtera besplatna ako se ulje i filteri kupe kod njih u radnji? Hvala i pozdrav
  13. I meni je majstor isto rekao ali za 1.8 16v i vec 5 puta sam sipao to ulje. Menjam ga na svakih 10.000km koliko predjem za godinu dana. Medjutim, sada se pojavljuju i druga ulja kao sto je Mobil (slicna cena), GM (jeftiniji za 30%) i Elf (jeftiniji za 20%). Svi oni imaju oznaku 10w-40 polusintetika i gomilu meni nerazumljivih skracenica u nastavku. Ne znam da li da se usudim da sipam neko od ovih drugih ulja ili ne. Kakva su vasa iskustva? Da li motor mozda mirnije radi? Imao bih jos jedno pitanje vezano za zamenu filtera za gorivo (moj bravo ga ima). Ja sam ga do sada menjao svaki put kad i ulje ali sam negde procitao da se menja na 20.000km. Ko je u pravu? Hvala i pozdrav.
  14. Nije bas i da nije puno... Cena je najmanje 1e po gumi mesecno sto mu dodje oko 50e godisnje za 1 set koji stalno cuci kod vulkanizera. Na to dodaj montazu, demontazu, balansiranje i ventil (oko 500 din po tocku) pa to sve dva puta godisnje. Izadje to kao jedna nova guma svake godine... A za kocenje si u pravu 100% mada stoji i ona stara: "Svaka budala zna da pritisne gas a samo pametan kocnicu na vreme!"

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...