Jump to content
FAS Goran

ivanspz

Members
  • Content Count

    23
  • Joined

  • Last visited

  1. koliko znam selenia. auto odrzavam u servisu kod gorana, kao i prethodni bravo koji sam imao, pa mogu reci da valjda imam poverenja u pomenuti servis da je sve ok sto se tice ulja koje je sipano...
  2. e sad novo obavestenje - nakon 2-3 dana nakon sto mi se pojavljivalo pomenuto obavestenje, sad mi pokazuje HIGH OIL LEVEL ! proveravam ulje, bukvalno je na gornjoj crti (maximumu) ali tako je vec duze vremena (i pre nego sto se pojavljivala greska "check oil sensor") .... Da li je samo do pomenutog senzora i da li moze da se vozi ovako dok se ne ode na zamenu ulja (mali servis) pa da se tom prilikom odradi?
  3. pozdrav svima, kao sto naslov kaze prilikom davanja kontakta kljuca u bravi pojavljuje mi se lampica - trougao sa znakom uzvika i pise check oil sensor? ima li neko iskustva sa ovim, sta je ciniti i koliko je "bolno"? u pitanju je fiat stilo 1.9 jtd 2003 god
  4. pozdrav svima. procitao celu temu jer imam slican problem skoro pazario stila 2003 1.9jtd 115k, i od pre par dana mi nekako "vise" trese. kad upalim i gledam laicki vibracije se najvise osecaju/vide kod prednjeg dela motora a u samoj kabini mi je nekako bucnije nego sto je ranije bilo. takodje, mada su stari postovi, i kod mene se oseca taj "klik-klak" zvuk. najvise se manifestuje, kao sto je i opisano, kad npr iz druge dam veci gas ili iz trece ili kad zakocim pa opet "cimnem" gas. sve sam procitao i vidim da ima 10 minimalnih mogucih resenja... jel neko resio ove probleme, savet?
  5. Na prodaju Bravo, `97 god, atestiran plin Detaljnije na: http://www.polovniautomobili.com/oglas1965728/fiat_bravo_16_16v
  6. Poz svima, za fiat bravo 1.6 `97 god. treba mi crevo, plasticni usis ili kako god vec da nazovem koji ide od usisne grane do filtera za vazduh ako neko ima nek posalje poruku ili savet na kom otpadu da nadjem hvala
  7. hvala jos jednom! e sad kako to proveriti kad se ne desava stalno ... odem kod majstora i on pali - sta raditi tad gremlini... u svakom slucaju odnecu do gorana pa cemo videti sta on kaze i javljam sta je bilo pozdrav
  8. hvala na brzim odgovorima, zaboravih da napomenem ( ako je uopste i bitno da ima i plin ) elem i meni lici na bravu jer kad nece da upali, kad izvadim kljuc iz same brave malo mi je "vruc". ono sto mene j**e u ceoj ovoj prici jeste sto sasvim normalno pali kad je `ladan, takoreci iz prve, a kao sto opisah cim se voze duze i "zagreje@ posle toga ni da cuje.... pa cekam 15-20 min i onda upali... ima li tu logike? i kako proveriti ako je do brave koliko sam razumeo onda dijagnostika ne vidi taj problem?!
  9. Pozdrav svima, kao sto sam naziv teme kaze desava mi se u posledenje vreme cesto ( zadnjih 10-ak dana 3-4 puta ) da jednostavno auto nece da upali. Prilikom okretanja kljuca u bravi ( upale se sve lampice )al kad treba da "zavergla" on prakticno mrtav. Koliko sam primetio to mi se samo desava kad je auto zagrejan. Tacnije ako se vozi nekih pola sata - 45 min ili duze . Nakon toga nece da "cuje". Onda ga ostavim nekih 15-20 min i upali najnormalnije. Inace i ujutru ili ako se ne vozi duze takodje pali odmah. Akumulator je nov (2 meseca ) i ne verujem da je to problem jer je indikativno, kao sto sam objasnio, da bukvalno sve radi od potrosaca struje ( podizaci, svetla, ventilator,,,) pomoc, sugestije???
  10. problem veoma slican kao kod mene - cini mi se ako su svecice i kablovi dobri, ciscenje dizni ili ne daj bolze benz pumpa ali ipak bi rekao ovo prvo. javi sta si uradio
  11. da ne bih sad ponovo kucao ii objasnjavao - u pitanju je negativno iskustvo... pogledajte link: http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index....st&p=658510
  12. ^^^ ...6 recenica odozdo navise u mom zadnjem odgovoru: " ZABORAVIO SAM DA NAPOMENEM STO JE ISTO BITNO DA JE PLIN SREDJEN PRE NEGO STO SE OVO DESILO ZADNJI PUT." nazalost imam taj nesrecni plin tako sam kupio auto... ali da zabada 3 puta u roku od mesec mesec i po dana a 90% sam vozio na benzinu - mozda.. ne znam moguce je... nisam majstor jbg...
  13. Zaista zalim sto ovo sve vise lici na prepucavanje pa ce mi biti ovo zadnji post na ovu temu ! Ako je sve sto je uradjeno kao sto si rekao citiram: '' da ne napominjem da se dogovori jedno a uvek se doda jos po nesto da se vidi''. Da si primetio da je kociono crevo puklo to sve govori... Moje razmisljanje je, a mozda gresim, da ako se odnese auto na servis valjda neki drugi manji nedostaci se primete pa se kao sto je i normlano rade drugi put i kad se to dogovori. Valjda se auto nosi kod majstora da se proveri sta ne valja... Ja verujem da su tebi auta stara 12 godina ali ja kao i 99% ovog Foruma nemamo svoj servis, nemamo mogucnosti da ih sami popravljamo a ni znanje, tako da ako vec govorimo o Zakonu o saobracajnoj ispravnosti vozila za koje ti brines isto tako trebas voditi racuna i o Zakonu zastite potrosaca. Zaboravio sam da napomenem sto je isto bitno da je plin sredjen pre nego sto se ovo desilo zadnji put. Elem, tu sam na Forumu kao sto si i ti. Imas pravo na svoje misljenje, tako i ja ( nije ovo valjda neciji privatni Forum ), tu smo da pomazemo jedni drugima koliko god mozemo... Moja poenata je bila da se procitaju i dobre i lose strane ( a ako ti nije tesko procitaj ovaj Topic od pocetka - za vas sam imao samo reci hvale...) Ljudi koji su na Forumu i koji ga prate procenice sami da li neko laze ili ne. Ja zaista retko kad upotrebljavam tu rec. Jos jednom pozdrav do nekog ''vidjenja''...
  14. ^^^ ...nemam nameru da lazem niti mi je u interesu, ja sam kao sto rekoh - pomirio se iako sam imao razloga da budem bar u najmanju ruku ljut. to sto kazes postoji "druga strana price" - nisi nista konkretno odgovorio a evo "reply-a" na sve to: nijednom u svom "romanu" nisam rekao da sam ljut zbog "zakazivanja" - naprotiv imao sam puno poverenje iako se ceka 10-ak dana!!! auto nijednom nije donet u servis u 10h! - izvini ali ti moram reci da lazes ! Razlog za moju tvrdnju je to da je moj otac svaki put donosio auto jer sam ja zbog mog posla ( na koji moram biti prisutan pre pola 9 ) sto znaci da je nemoguce da je vozio vise od 1 i po sata na relaciji vracar- vidikovac - ALI NI TO NIJE PROBLEM niti sam se ikad zalio u "romanu" to sto kazes da se dogovori "jedno" a radi drugo - opet nije istina! na mom autu nije nista pipnuto drugo sem dizni - znam da mi je moj otac rekao da je trazio da se pogleda prednji tocak ( zujalo je nesto ) i zadnji brisac - ali napominjem nije nista uradjeno... na kraju krajeva, ALI ZAISTA, nije mi namera da se prepucavam i da ovaj topic ode presiroko!!! Kao sto sam napomenuo - zaboravio sam... Ali zelim da ljudima koji ce naici na ovaj forum i koji imaju probleme napomenem sta moze da im se zadesi. Pricam istinu tj sta se meni desilo i kao clan ovog foruma imam pravo da iznesem svoje misljenje. Da je ovo neka druga zemlja pretpostavljam da bi bilo drugacije... P.S. Ja nisam kriv sto vozim auto koji je star 12 godina - da imam pare kupio bih bolje naravno. Tako da moram zavisiti od majstora... Sumiram: totalno neprofesionalno!
  15. ...posle mnogo reci hvale i zaista korektnog ponasanja ( ne bih da gresim dusu ), ali kao sto sam i cuo preko ovog foruma za "cuveni TIM servis" sve najbolje tako moram reci zaista teska srca i sa velikom nevericom sledece: moj auto ( problem opisan u ovom topic-u ), je bio 3 puta do tim servisa. Prvi put je bilo receno od strane mikija da su dizne te su te dizne "odradjene" kod njih. Auto je radio ok nekih 2 nedelje. Nakon toga se desava isti problem nakon cega sam isto odneo auto do tim servisa ( i ako sam imao probelm i vec radio kod njih morao sam da cekam nedelju dana ?!?! ), ali zaista ni to meni nije bio problem. Kad je drugi put auto odvezen opet sam dobio info da su dizne razvaljene i da moram uzeti druge. Nasao sam ih i sa garancijom decka od koga sam uzimao na sta sam mu rekao da cu mu vratiti svaku koja ne radi jer imam poverenja u "moj" servis a ne u njega!!! auto je opet cekao ne znam tacno ali sigurno minimum nedelju dana da bi se dizne zamenile ( opet - nije problem ). Dizne sam ostavio kod mikija koji je rekao da i te nisu nesto i da ih mora nekoliko puta ocistiti ( opet nije problem ali ako neka nije "valjala" mogao sam dobiti info bar da vratim i dobijem pare nazad i kupim bolju. elem, nakon stavljanja dizni koje su ciscene nekoliko puta ( miki mi je tako rekao ) auto je opet radio 3 nedelje ok nakon cega je jos vise primetno pojacao "kvar" . Naravno opet sam pozvao tim servis tacnije toma mi se javio i rekao da mu se javim u toku "sledece nedelje" ( granica strpljenja popusta - ali opet - nije problem zaista sam imao poverenje u njih ) Pozvao sam tomu sledece nedelje i dobio bukvalno ovaj odgovor - " ej mikica ne moze vise da se smara sa tim, nervira se i boli ga... ne moze vise da radi tvoj auto! Na sta sam ja pitao: pa cekaj vi to odbijate da radite iako ste taj auto "radili"?!? Odgovor je bio - da ne zanima nas i spustena slusalica... Ja sam ostao u neverici ( primecujete da nisam ni jednog trenutka spomenuo koliko sam para spucao - jer to vise nije ni bitno u ovoj prici mada zaista nije malo )... STA RECI!?!?! ( Zvati trzisnu, nervirati se, ici se svadjati... - nema izlaza - shvatio sam nazalost ovo je Srbija i pomirio se sa tim ) Ja se izviinjavam na ovom romanu ali sam morao reci svima Vama sta se meni desilo i sta mozete da ocekujete sutra svi... pozdrav ....

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...