Jump to content
FAS Euroauto Goran
Mik

Lybra - sve i svašta

Recommended Posts

Cim imas vibracije imas i buku koja se prenosi od motora preko stvrdnute gume nosaca na karoseriju. Ja sam menjanjem nosaca motora dobio drasticno smanjenje vibracija i buke..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tacno, i meni se preko loseg nosaca vibracija prenosila na karoseriju i stvarala ono neprijatno brujanje. Nakon zamene prednjeg desnog nosaca (kit commerce 6.000,00 din.) i koske, motor se drasticno smirio i brujanje je nestalo. Motor zvuci lepse i start je mirniji.

Narocito mi se smanjila buka nakon sto sam otkrio jedan zaostali sraf sa velikom sajbnom od sucpleha, koji je bio labav i sve vreme zveketao tu ispod. Odstranio sam ga i zveketanja vise nema. Milina...

Edited by MISHONNIUM

Share this post


Link to post
Share on other sites
Narocito mi se smanjila buka nakon sto sam otkrio jedan zaostali sraf sa velikom sajbnom od sucpleha, koji je bio labav i sve vreme zveketao tu ispod. Odstranio sam ga i zveketanja vise nema. Milina...
:thumbup::thumbup::thumbup:

Uzgred, valja pročitati i ono šta se pisalo na mnogo strana na Stilo temi o zameni nosača ("JTD rešite se vibracije motora") ali i istovremeno o postupku čišćenje dizni kod Mikija.

Edited by Mihailovic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav drugari, nov sam na forumu pa mi treba info da li je neko skidao plastike (lepljive) sa centralne konzole i kako se skidaju? Hvala!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nemaš ESP. :thumbup:

Naravno da fabrike ne mogu praviti ko zna koliko varijanti različitih instrument tabli zavisno od nivoa opreme kod konkretnog automobila, tj. mogu ali bi im to bilo mnogo skupo. Zato prave svega par varijanti za one osnovne razlike u modelima. Šta će na konkretnoj tabli biti povezano zavisi od toga šta konkretan automobil ima od opreme. Tvoj auto nema ESP, nije povezano i zato ne sija.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vozili smo Libru u servis na jedan detaljniji pregled (posto bi trebala da ide na put) i svasta smo saznali.

One najbitnije stvari:

+ trapovi odlicni

+ menjac odlican

- curi nafta, ugl. kad je motor hladan (pretpostavka - kod pumpe - menjati gumice)

- trosi ulje (razlog - stavka ispod)

- cipovan - losa mapa, veca potrosnja, motor se "jede"

U svakom slucaju, sledece nedelje bi trebali da sredimo pumpu i da vratimo fabricku mapu, pa da vidimo kakvo ce biti stanje. Nije nista kriticno, sva ostala mehanika je u odlicnom stanju, ali nas ceka 100tinjak evra ulaganja da se sve to dotera i sredi.

No, javljam se i sa jos jednim razlogom. Moj kum takodje ima Libru, medjutim, ICS mu je zakljucan, a on nema kod. Ima samo kod za otkljucavanje navigacije, ali nema taj cetvorocifreni koji mu je potreban za otkljucavanje ICSa.

Cini mi se da u Stojanovu traze 70 evra za taj kod. Pa me zanima da li ste vi imali slicna iskustva i koje su preporuke?

Trazio sam slicne teme na forumu gde bih postavio to pitanje, ali nisam mogao da nadjem..

Edited by neomckane

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kada se pumpa bude radila obavezno zamenite sve zaptivke deklova i semering osovine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To na fotci su dve led diode,crvena i zelena,koje suze za kontrolu samodijagnostickog ICS sistema koji Lybra poseduje

,to je onaj sistem koji ti javlja kad crkne sijalica,ostanes bez antifriza ili sredstva za pranje soferke i upozorava te na jos dosta bitnih stvari uz paljenje crvene CHECK lampice na cajgeru,a to sve ti u isto vreme ispisuje i na velikom displeju audio uredjaja,uz ikonicu dela koji je problem.

Diode rade tako,sto se pri kontaktu,obe upale,a onda ako je sve u redu sa samodijagnostikom,ostaje da radi samo zelena led lampica,dok u slucaju da postoji neki kvar na nekom delu ili instalaciji sistema ostaje i sija crvena led lampica.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa i nije tako. Npr. kod mene otvoris vrata, gepek a zelena sija i dalje. Crvena jeste od Check-a. Ako je sve ok gasi se za 4 sekunde, a ako nije za 10. Zelena sluzi iskljucivo za ambijentalno osvetljenje ICS-a

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo texta,o ovim led lampicama bas iz Lybrinog uputstva za rukovanje :coffee: :

WARNING LIGHT LED AND

LANCIA I.C.S. CONTROL LED

Red LED A: this LED lights up for

approximately four seconds when the

key is turned to MAR while the check

control function is running. Any faults

will be signalled by the respective

warning lights and by the CHECK

warning light. The LED will go out

after approximately ten seconds.

Green LED B: this LED is used for

lighting the Lancia ICS controls at

night. It will light up when the key is

turned to MAR (approximately two

seconds after the red LED A).

S tim da ipak mislim :whistle: ,da koliko ova crvena led lampa sluzi da pokaze ukoliko nesto nije u redu,jer je naslovljena,u uputstvu,kao WARNING LIGHT LED :yes

isto tako i ova zelena,osim sto pravi iluminaciju ICS kontrola nocu(koja je usput,jako slaba i pored svih onih svetala u Lybri bespotrebna :huh: )verovatno ima i funkciju potvrde ispravnosti istog ICS sistema :yes .

U tehnici uvek bilo crveno-upozoravajuce svetlo da nesto ne valja :X ,zeleno-budi bez brige sve je ok :thumbup: .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dosta automobila novije generacije imaju LED osvetljenje centralne konzole. Ja sam imao Lybru 1,8 '99 u istoj opremi i nije imala te dve LE diode, a i ICS je isti kao u ovoj sto imam danas.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li neko zna sta se zbiva sa nasim Air Bagovima posle 10 godina i vise, cuo sam da se moraju zameniti neke patrone da li je to istina i koliko to zadovoljstvo kosta inace kompijuter pokazuje da je sve OK.!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jel moze meni neko da kaze zasto mi se desava sledece: :D

Centralni bord kompjuter mi povremeno gubi osvetljenje (na maksimalno jednu sekundu) kad npr. upalim grejac zadnjeg stakla,kad se upali ventilator na hladnjaku,ili kad se upale stop svetla...

Koliko sam primetio obrtaji motora tom prilikom ne padaju,samo se cuje neki zvuk kao "CK" tu iz pravca konrolne table kad se upali neki elektricni potrosac. :unsure:

Elektricar na briznu pregledao i kaze da tripujem :lol:. Kaze alternator super puni,napon ok...jedino je moooozda akumulator slabiji.

Sta vi kazete? ;)

Da li neko zna sta se zbiva sa nasim Air Bagovima posle 10 godina i vise, cuo sam da se moraju zameniti neke patrone da li je to istina i koliko to zadovoljstvo kosta inace kompijuter pokazuje da je sve OK.!!!

Moj auto je isto presao 10 godina starosti,i ne planiram da se bakcem sa tim! :lol:

Edited by aleksa_indjija

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li neko zna sta se zbiva sa nasim Air Bagovima posle 10 godina i vise...

Ništa, radiće i dalje. :thumbup:

Tom odredbom od 10 godina se štiti proizvođač, ograđuje ukoliko se dogodi udes, a oni se ne otvore. Onda tu oni kažu ''pa, šta hoćee, jel' smo rekli 10 godina''...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jel moze meni neko da kaze zasto mi se desava sledece: :D

Centralni bord kompjuter mi povremeno gubi osvetljenje (na maksimalno jednu sekundu) kad npr. upalim grejac zadnjeg stakla,kad se upali ventilator na hladnjaku,ili kad se upale stop svetla...

Koliko sam primetio obrtaji motora tom prilikom ne padaju,samo se cuje neki zvuk kao "CK" tu iz pravca konrolne table kad se upali neki elektricni potrosac. :unsure:

Elektricar na briznu pregledao i kaze da tripujem :lol:. Kaze alternator super puni,napon ok...jedino je moooozda akumulator slabiji.

Sta vi kazete? ;)

:whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li neko zna sta se zbiva sa nasim Air Bagovima posle 10 godina i vise...

Ništa, radiće i dalje. :thumbup:

Tom odredbom od 10 godina se štiti proizvođač, ograđuje ukoliko se dogodi udes, a oni se ne otvore. Onda tu oni kažu ''pa, šta hoćee, jel' smo rekli 10 godina''...

Hvala :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jel moze meni neko da kaze zasto mi se desava sledece: :D

Centralni bord kompjuter mi povremeno gubi osvetljenje (na maksimalno jednu sekundu) kad npr. upalim grejac zadnjeg stakla,kad se upali ventilator na hladnjaku,ili kad se upale stop svetla...

Koliko sam primetio obrtaji motora tom prilikom ne padaju,samo se cuje neki zvuk kao "CK" tu iz pravca konrolne table kad se upali neki elektricni potrosac. :unsure:

Elektricar na briznu pregledao i kaze da tripujem :lol:. Kaze alternator super puni,napon ok...jedino je moooozda akumulator slabiji.

Sta vi kazete? ;)

:whistle:

E moji drugari niko da pomogne :rolleyes:, a meni sinoc auto skroz poblesavio! :wallbash:

Kakv je to show bio,stisnem kocnicu ugasi se svetlo bord kompjutera,pritisnem podizac ugasi se radio,upalim ventilaciju krene auto da se gasi,na tabli se pale lampice od ABS-a,pojasa...

Jedva sam se danas dovukao do elektricara,sredio mi je sve za pola sata i 1000 dindzi! :thumbup:

Rece da je zezalo "nesto" oko instalacija valjda na onoj plocici kod akumulatora,nisam ga nesto ni slusao sta je tacno radio,bitno je da je sredjeno! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...