Jump to content
FAS Goran
Mik

Lybra - sve i svašta

Recommended Posts

Morate da uradite kalibraciju...Upalite auto i svaki prozor spustite do kraja i drzite dugme (ne na kljucu) jedno 3-4 sekunde, i onda podignete do kraja i opet drzite dugme 3-4 sekunde.

Tako sam ja resio ovaj problem kod mene.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav kupio sam lybru 2001 i zadovoljan sam ,uradio mali i veliki servis, morao i viljuske obe prednje riknule ali ok, e sada imam problem cd sanzer radi ali preskacu pesme tj seckaju, kada radi u mestu ili na auto putu na ravnom radi ok cim mala rupa ili bilo sta ono secka da li neko zna sta da mu radim:-) hvala i pozdrav

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ee ljudi, primetio sam da imam dva dzeka oko motora izvadjena, e sad nerazumem se bas ni od cega su ta dva kabla, za jedan sam naso gde treba da ide jer pase u taj dzek, a drugi ne znam, ee sad ne znam da lito namerno izvadjeno, ili slucajno, pa treba da se prikopca to? Ako neko zna, zamolio bi za pomoc :)
 

 

Lybra 1.9jtd '01 godiste

Edited by neshaoct
kačenje slika je objašnjeno na početnoj strani foruma :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

e pa lose si se ponadao nisi ostavio slike...

nauci da postavljas slike prosto je i ima uputstvo na prvoj strani foruma

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prvi konektor je od EGR ventila (to je ovo sto ne znas sta je ;) )

A konektor na donjoj slici mi lici na konektor za indikator vode u gorivu.

Navijen je na dnu filtera goriva i ponekad se slomi pa se moze iskljuciti konektor bez problema(nema greske)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, ovaj drugi je za senzor vode u filteru goriva. Moguće je da je kupljen filter bez rupe za senor, ili je senzor bačen ili izgubljen. Pametnio je kupiti novi senzor i filter koji je predviđen za ugradnju senzora i sve to lepo vratiti u fanričko stanje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, na taj sam mislio.
Ne znam kako bih ti mogao pomoći.
Ne verujem da je to neka dodatna oprema, trebalo bi svaka lybra sa skakavcem da ima tu opciju.

jel to vazi i za ovaj kljuc? :shock:

 

Photo0066_001.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa tim kljucem, ukoliko nemas komande na njemu, pokusaj da prilikom otkljucavanja/zakljucavanja zadrzis kljuc u bravi!Znaci kad okrenes kljuc da otkljucas vrata, zadrzi ga u tom polozaju!Nisam siguran, ali trebalo bi da tako moze!?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, tako hoce, ali kako da mi se daljinskim komandama to desava? Zna li ko resenje?? Sta mi znaci da ztvaram prozore sa kljucem kada sam vec kod samih kola.. :thumbdown:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, tako hoce, ali kako da mi se daljinskim komandama to desava? Zna li ko resenje?? Sta mi znaci da ztvaram prozore sa kljucem kada sam vec kod samih kola.. :thumbdown:

Pa bas tako :thumbdown:

Share this post


Link to post
Share on other sites
:wallbash:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dragi saborci,

Može li neko da mi pomogne skicom, pismenim objašnjenjem ili nekim user manual-om, kako da dođem do klapni ili motorića za usmeravanje vazduha u kabini?

Ostalo zaglavljeno, duva samo u stakla. U noge i sredinu neće.

Apelovao sam na ovo i ranije, ali mi niko nije odgovarao :)

Vreme je da uzmem stvar u svoje ruke jer vidim da ni čovek koji mi održava auto nije rad da kopa po enterijeru.
Moram nešto da učinim po tom pitanju. Ide leto, pa autu treba najmanje 30 minuta da se rashladi na klimu.

Svaka pomoć ili preporuka je dobrodošla :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pošalji mi mail pa da ti šibnem kompletno uputsvo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da ces morati da skidas centralnu konzolu, jer ispod se nalazi sve to. Nemoj me drzati za rec, ali mislim da je tako.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No 1. Prvo sto mi je palo na pamet da dignes noge kad oces da ih ohladis :p -naravno ne tvoje ;P

 

a posle se guglalo i kaze

attuatorivl2.jpg

 

 

tebe zeza br 3 koji je relativno na ruku

attrw5.jpg

 

 

 

On the right side (passenger) are 3
> Actuators, but two (the ones mentioned
> Allegro1100) are very close to each other. on the side
> Left (driver) there is only one actuator.
> The following figure shows the locations of 5
> Actuators in the system's climate lybra;
> Their characteristics are as follows:
>
> 1 - recirculation actuator, which controls the door
> Air intake from outside (dynamic air) or
> From inside the car (circulation) and
> Located above the fan block, from the side of
> passenger
>
> 2 - defroster actuator, which controls the door
> Sending air to the windshield
>
> 3 - floor-vent actuator, which controls the doors
> For air distribution in the jet
> Central or lower
>
> 4 - actuators of mixing, which, by adjusting the
> Amount of air directed to a special
> Radiator / heater, allow you to control
> The temperature of the air sent
> Passenger compartment. Since the weather is bi-zone, there
> Are two actuators, one for the right side and one
> For the left side.
 
I onda vidim da je kolega Kozzz nasao post za koji sam bio ubedjen da sam procitao bas za ovaj problem a ubio se trazeci ga 
 
P.S. ipak probaj pod No 1 :p
Edited by bglion

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vibe303 je opisao metodologiju rada za problem "toplo/hladno".

Moj problem je što vazduh duva samo na otvore za vetrobran.

Po uputstvu koje mi je na pp poslao ivan.ik, a i po pisanju bglion-a, sporni motorčići se nalaze sa suvozačke strane.
Sutra počinjem sa raskopavanjem.

 

P.S. No 1 uvek ostaje kao rešenje svih problema ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posle dosta muke, problem polovično rešen.

Zahvaljujući pomoći bglion i uputstvu koje mi je emailom poslao ivan.ik, uspeo sam da dođem do spornog motorića, ali samo vizuelno, sa izuzetno malim, skoro nemogućim prostorom za rad. Ruke sam totalno iskasapio. Prvo sam probao varijantu "raskači, daj kontakt, skini kontakt, zakači" - ništa se nije desilo.

Pokušao sam da odšrafim motorić, pa ga zatim očistim, ali to je zaista nemoguća misija. Bar za mene.

Onda sam više onako od besa počeo da ga čačkam šrafcigerom, lupkam, drmusam... dao kontakt nakon toga i on PRORADIO. Ali samo delimično, tj. malo radi, malo ne radi.

Odlučim se da ga ručno naštelujem u željeni položaj i raskačim ga sa struje dok ne nađem neko trajno rešenje.

Sad duva ili u sredinu ili u stakla, opcija za noge nije moguća. Mislim da je ona najmanje važna u celom sistemu.

 

Što reče bglion, digni noge kad želiš da ih rashladiš :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hladan vazduh pada dole, tako da će ti oko nogu uvek biti hladno kada je klima uključena. Ja uvek klimu podesim da duva isključivo ka šoferci. 

Zimi je malo zeznuto treba noge i zadnjicu ogrejati i stakla osušiti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa i ja praktikujem da duva ka šoferci. Međutim, kad upekne u julu, vrlo je teško rashladiti upareno vozilo ako je to jedina solucija.
Čoveče, po pola sata ventilator vrti na max, ne bi li spustio temperaturu u kabini. Vetrobran vreo od sunca, tabla takođe. Klima skoro da ni nema efekta.

A kad se približi jesen, nadam se da ću do tad već pronaći neko rešenje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nema ti druge nego preko auto-otpada, dal' direktno ili preko oglasa.

Ja sam pre oko mesec dana kupio. Standardna cena je oko 50 €, u zavisnosti od očuvanosti može biti skuplji ili jeftiniji.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...