Sedla 2576 Posted April 26, 2013 Ja sam poceo da mrzim taj sus-pleh. Svaki put kad nesto cackam pod haubom,i naravno po Marfijevim zakonima poneki sraf MORA da ispadne,i naravno zavrsi na sus-plehu koji posle moras da skidas da bi nasao malu pobegulju-sraf!!! Dodje mi neki put da ga izlomim i bacim! Share this post Link to post Share on other sites
misko-pionir 0 Posted April 28, 2013 Da ne otvaram novu temu...ima li neko ideju koliko moze da kosta nov hladnjak klime,posto cu najverovatnije morati da ga menjam-izgleda je busan... Share this post Link to post Share on other sites
Baltazar34 0 Posted May 7, 2013 Evo da se nadovezem na lalicev problem vezan sa motoricima klime. Danas sam rastavio ladicu i dosao do motorica klime. Imao sam isti problem samo duvalo u soferku. Nasao sam sporni motoric 3 sa slike i iz uputstva koje mi je poslao ivan.k (ovom prilikom mu se zahvaljujem). Stvari stoje ovako. Prvo sam probao da razdzekujem kontakt dzekujem kontakt ali nista. Onda sam menjao na dugmicima polozaj duvanja ipokusao da gurnem klapnu da pomognem motoricu medjutim bez ikakvog uspeha. Sto se spornog motorica tice jako tesko je pristupacan, prakticno bi morala cela konzola da se vadi dabi mu se prislo. iskasapio sam ruke i nisam uradio nista. Na kraju sam uzeo blago nategao klapnu (bez velike sile i ikakvih fizickih ostecenja) i otvorio duvanje u kabinu odnosno srednji polozaj i tako ostavio. Sada stalno duva u kabinu a soferka ide opciono jbg nije neko resenje ali dok se sve ne rastavi razladjivace super za leto. I ono sto je dobro uvek mogu da zatvorim na samim otvorima za izduvavanje u kabinu. Eto toliko o mom iskustvu Share this post Link to post Share on other sites
lalic1709 0 Posted May 7, 2013 Mislim, šta da ti kažem... Potpuno te razumem za iskasapljene ruke Jesi li ostavio džek od motorića ukovčan ili iskovčan?Meni je moj mehaničar rekao da ga ostavim iskovčanog, jer može se desiti da motorić sam od sebe proradi na trenutak a zatim opet "zaglavi" u nekom neželjenom položaju. Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted May 7, 2013 Ako već bilo šta planirate da radite po meni bolje sad dok je toplo i plastika nije toliko krta. Lepo vreme (može i na otvorenom) i duži dan, duži rad pod prirodnim svetlom. Share this post Link to post Share on other sites
Baltazar34 0 Posted May 8, 2013 Ostao ukopcan. Nadam se da mu nece nista faliti. Inace cuje se motoric kako se muci kao par puta bzz bzz bzz ali ni makac da pomeri jednu od ove dve klapne. Stajale su tamo ko zalivene. Prvo sam skinuo ono belo sto vezuje polugu donje klapne pa sam vratio a onda sam detektovao ovu za duvanje na sredinu. Isto sam pokusao da menjam polozaj i uz blagi pritisak da pripomognem motoricu ali bezuspesno i na kraju malo nategao i otvorio duvanje u kabinu. Problem je bio realan jer pre neki dan u kraljevu 35 stepeni duva ladno samo u soferku. 20 minuta na Lo i max vent trebalo da oladi. Juce kad sam probao ladi greje ko blesav :-) Samo malo vremena i idem kod burazera u radionicu sve cu lepo da rasturim ocistim i vratim pa cemo videti. Imam ideje za video in na multimediji. Aux in za izvor muzike itd ali ovo bilo mnoogo bitno Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted May 8, 2013 (edited) Jedan savet, nemoj nikad hladan vazduh klime da duva direktno u tebe, sad si mlad (koliko vidim na slici) ali za par godina kreću problemi sa zglobovima i sl. Samo duvanje u šoferku, i onako hladan vazduh pada dole.A klapna ako je zaglevila bolje da si otkačio motorčić, da ne izgori ili ne polomi zupčanik i sl. Edited May 8, 2013 by ivan.ik Share this post Link to post Share on other sites
Mihailovic 29 Posted May 8, 2013 Klima je čudo ! U početku ti se čini da ti prija na najjače, ali posle svega desetak minuta (ili kraće) smeta ti i kad je na najslabijem, ako duva direktno. U toku vožnje ja na svakih 5 minuta menjam: šoferka - kabina i obratno. S tim što su duvaljke obavezno usmerene gore i u stranu. Share this post Link to post Share on other sites
Baltazar34 0 Posted May 11, 2013 Hahaha pa nisam bas ni tako mlad sace 28 godine sto se tice klime obicno mi rade dve duvaljke sa strane i biju u vrata kao da prave hladnu zavezu, otvorena je i za zadnju klupu i na soferku i mogu vam reci da sad hladi mnooogooo bolje nego kad je duvalo samo u soferku. Share this post Link to post Share on other sites
djunis82 193 Posted May 26, 2013 Zna li mozda neko, da li za Lybra-u odgovaraju prednja i zadnja sedista sa Alfa-e 156? Share this post Link to post Share on other sites
Sreten91 12 Posted May 26, 2013 Ne bih znao, ali mislim da sportska sedišta iz Alfe nikako ne čuče Lybri. Štaviše, udobnost je na strani Lybrinih sedišta, tako da ne znam što bi se zajebavao sa tim. Share this post Link to post Share on other sites
djunis82 193 Posted May 27, 2013 Ma, jasno. Nego sam pitao da znam, ako eventualno propadnu ova sa alkantarom, a bude tesko nabaviti ona "obicna" tekstilna Lybra-ina sedista (koja su btw izdrzljivija na habanje).... Share this post Link to post Share on other sites
lalic1709 0 Posted May 29, 2013 Libristi 1.9 JTD-ovci, na koliko nisko/visoko Vam odvaja kvačilo? Share this post Link to post Share on other sites
sashicus 4 Posted May 29, 2013 meni odvaja onako ispod polovine po slobodnoj proceni. ne radi mi levo rikverc svetlo. sijalica ispravna-proverio, osigurac ispravan-proverio (da li ima samo 1 osigurac za rikverc svetlo? toliko sam pronasao, kad ga skinem, ugasi se radio i desno rikv.svetlo)da negde nije kabl izgubio struju, masu ili slicno? Share this post Link to post Share on other sites
lalic1709 0 Posted May 29, 2013 (edited) Koliko ja znam, lybra ima samo jedno rikverc svetlo. Na drugom je maglenka. Sad si me zbunio... Inače, meni kvačilo odvaja malo visoko, iznad pola. Ne proklizava za sad.Sadašnji set ima oko 100.000 km. Originalan je.Da li su to prvi simptomi skorije zamene? Edited May 29, 2013 by lalic1709 Share this post Link to post Share on other sites
misko-pionir 0 Posted May 29, 2013 Da, da, rikverc svetlo je na desnoj strani. Share this post Link to post Share on other sites
Sreten91 12 Posted May 29, 2013 I ja sam isto mislio da mi je crkla sijalica u levom, pa sam rasturio obe štopljke i zamenio sijalicu i ništa. Posle pogledam u upustvu i vidim da je Lybri desno rikverc svetlo, a levo samo maglenka. Smor. Share this post Link to post Share on other sites
sashicus 4 Posted May 29, 2013 pih, sad sam i srecan i tuzan, srecan sto je sve ispravno, a tuzan sto je rikverc svetlo vrlo slabo, tacnije skoro nista se ne vidi sa njim, vec se pisalo negde o tome ali da ponovimo... Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted May 29, 2013 Koliko ja znam, lybra ima samo jedno rikverc svetlo. Na drugom je maglenka. Sad si me zbunio... Inače, meni kvačilo odvaja malo visoko, iznad pola. Ne proklizava za sad.Sadašnji set ima oko 100.000 km. Originalan je.Da li su to prvi simptomi skorije zamene?Jesu, nazalost, Mislim nije mu jos nista, vozices jos dugo dog pocne da proklizava ali prvi set obicno je vec za menjanje oko 100-120hkm zavisi od nacina voznje. Share this post Link to post Share on other sites
UninaLybra 0 Posted June 11, 2013 (edited) Pozdrav svima, ja sam Uros i od pre dva sata vlasnik sam Lybre 2002 god, 1.9 jtd... Na njoj su odradjeni veliki i mali servis, pa me kao nekoga ko do sada nije imao zadovoljstvo i privilegiju da poseduje jednu Lanciju zanima sta mi jos savetujete da zamenim, uradim prekontrolisem... Auto sam kupio ne za dalju prodaju vec za porodici tako da cu se truditi da ga dovedem u savrseno stanje...Hvala unapred na svakoj pomoci i izvinjavam se ako Vas davim Edited June 12, 2013 by neshaoct spojeno Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted June 11, 2013 Idi do servisa i neka ti prekontrolisu komplet auto, dijagnostika, trap, kocnice i ako ima nesto za zamenu reci ce ti, ovako bi bilo glupo napamet da ti pisemo sta bi sve valjalo da promenis, jer moze da te kosta mnogo para a mozda je to dobro na tvom autu. Share this post Link to post Share on other sites
UninaLybra 0 Posted June 11, 2013 Majstor je rekao da je kao sve u redu... ali rekoh da pitam ciste preventive radi. ipak majstori su majstori Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted June 11, 2013 Razumem te, ali valjda bi ti uzeo pare da je imao za sta. Pogledaj kod nas na forumu, ima par jako dobrih servisa iz Bg-a koji su specijalizovani za italijanska vozila pa zakazi provru auta preventive radi, i pozovi se na forum. Prelistaj ovu temu http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=5125&page=34#entry915500 Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted June 11, 2013 onda ne diraj nista ili idi kod jos jednog majstora Share this post Link to post Share on other sites
Martin 799 Posted June 11, 2013 (edited) Ako imaš vremena, pročešljaj forum - naći ćeš dobrih majstora za Fiate i Lanče, a u odeljku "Automobili članova" pročitaćeš mnogo iskustva ponosnih i zadovoljnih vlasnika Libri!!!! Edited June 11, 2013 by Maki Share this post Link to post Share on other sites