histerika 0 Posted January 3, 2010 Situacija je sledeca: Sinoc pokusao da ga upalim, akumulator skroz mrtav. Premerim i daje 4,8V. Vece pre toga najnormalnije dovezen, upali bez problema. Nije mu se palila lampica kumulatora na tabli sem standardno kada se da kontakt i cim se upali ugasio je lampicu. Stavio sam akumulator na punjac i napunio. Pri tom sam mu dolio destilovanu vodu. Prva i poslednja celija su bile najkriticnije imao je destilovane taman da pokrije celije. Vratio akumulator posle punjenja upalio ga bez problema ali sad ne gasi lampicu akumulatora na tabli!!!!!! Akumulator je zamenje 17. avgusta tako da na njega najmanje sumnjam. Poslednjeg dana kada je vozen desnom stranom je proleteo kroz nekoliko bas dubokih bara . DA ga nije voda slucajno poremetila jer koliko sam video alternator je sa te strane. Pomagajte ljudi!!!!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran Zemun 424 Posted January 3, 2010 Na puntu 1,2 8v najpre strada stator koji rdja i nabubri od vode. u svakom slucaju proveri punjenje i instalaciju. Ako je instalacija ok. alternator na sto. Quote Share this post Link to post Share on other sites
histerika 0 Posted January 3, 2010 Sto se tice punjenja kada sam ga upalio i merio na akumulatoru pokazivao je 12,8V isto koliko je i pokazivao pre montiranja tako da pretpostavljam da ne puni. Instalaciju mogu da proverim tek sutra ujutru. Jel treba posebno da obratim paznju na nesto konkretno? KOnektore na anlaseru npr.? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran Zemun 424 Posted January 3, 2010 Najlakse je da izmeris punjenje direktno na alternatoru, i sve ce ti biti jasno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
histerika 0 Posted January 3, 2010 OK. Hvala puno. Javljam sutra sta se desava. Quote Share this post Link to post Share on other sites
histerika 0 Posted January 4, 2010 Merio napon na izvodima alternatora. Mrtav skroz. Odo' da jurim nekog elektricara. Quote Share this post Link to post Share on other sites
histerika 0 Posted January 5, 2010 E, pa da vas izvestim o obavljenim radovima:Zamenjen stator 4153 dinara, regler 2950 dinara, lezaj 6003 920 dinara, lezaj 6203 354 dinara, ruke 2950 dinara. Sve ukupno 10870 dinara. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran Zemun 424 Posted January 5, 2010 Jbg.....Vazno je da ponovo radi.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
oktopod 174 Posted January 5, 2010 A koliko košta nov ceo? Cenim da si se raspitao i da je puno više, nego da lepo popunimo temu Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran Zemun 424 Posted January 5, 2010 Nov za punta mk1 kosta oko 13500 din u Valeo varijanti. Ali za mk2 trenutno ima samo za 8v, za 16v je bio oko 29000 din. Danas sam radio jednog 16v...stator,kolektor, lezajevi originalni japanski, polovan regler i set dioda + ruke sa popustom 11200din. Prakticno ostalo samo kuciste i rotor. Quote Share this post Link to post Share on other sites
histerika 0 Posted January 5, 2010 U Ap Sportu nemaju za 8V ali cena mu je 23200 dinara. Tako da remont starog, pa sta bude.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran Zemun 424 Posted January 6, 2010 imaas u kit comercu.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bruno 0 Posted January 11, 2010 Odrao te. To ti je klasično vinklovanje motora. Bolje je da si kupio nov alternator za te pare. Quote Share this post Link to post Share on other sites
histerika 0 Posted January 11, 2010 ^^^ Kako je mogao da me odere ako je nov alternator 23 000 a servis me kostao 10 870??? Quote Share this post Link to post Share on other sites
banetv 3 Posted January 11, 2010 Koliko znam namotaje rotora alternatora niko ne vikluje - ili grešim - ali to je zadnje što može da crkne. Ležajevi, diode, kolektor se ošteti, regler, tako da se remont isplati.Ja čak mislim da remontovan sa dobrim delovima može biti bolji odjeftinog novog - koji je od loših komponenti. Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 5 Posted January 11, 2010 polovan remontovan altenator za 1.2 16v moze da se nadje za 40-50eura. kome treba nek kucka Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bruno 0 Posted January 12, 2010 Eto vidiš 40 do 50 evra, full remont. To je ta cena. Quote Share this post Link to post Share on other sites
blackie 0 Posted March 4, 2010 @mikisxyIzvinjavam se sto ozivljavam mesec dana staru temu ali meni bi trebao polovan repariran alternator za Punto mk II God 2000 1.2 8V. Gde to ima i koliko bi kostalo ?Hitno mi je .Hvala unapred Quote Share this post Link to post Share on other sites
chela 1 Posted March 5, 2010 pa pise oko 40,50e. Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 5 Posted March 5, 2010 ako ti je pukao to se sredjuje.inace niko mi nije skoro nudio za 8v Quote Share this post Link to post Share on other sites
pd.dere 0 Posted March 16, 2013 Ljudi hitno mi treba savet/pomoc bilo sta!!!!u pitanju je fiat punto mk2 v8 sa uskim farovima 2001 god.Naime upalio auto otisao do prodavnice sve ok, kada sam krenuo nazad upalim auto ali mi konstantno svetli lampica akumulatora i volan se tesko okrece. Ranije sam imao problem sa volanom i tada mi je svetlela lampica volana ali ovo nije to. Vec mi svetli lampica akumulatora i volan se tesko okrece ali se nije upalila lampica volana.Hvala unapred. Darko. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Skajnet 0 Posted March 16, 2013 Alternator otkazao,ne puni.Da ti nije pukao linijski kais? Quote Share this post Link to post Share on other sites
volfivan 0 Posted June 13, 2016 (edited) U panici sam jer sam u grckoj jos 7 dana. Usput je pocela da mi ponekad bez ikakvog razloga pali na trenutak lampica akumulatora i to skroz random. Nekad 2 puta u 5 minuta, nekad na pola sata voznje. Sta moze da bude? Edited June 14, 2016 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 6632 Posted June 13, 2016 Moze da bude da cetkica od reglera gubi kontakt, da je prljav neki kabal ili u prekidu.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted June 13, 2016 Verovatno cetkice, a mozda se i kolektor pojeo... u celoj prici mozda je cak i najskuplje skidanje alternatora, sve zavisi na kom autu tj motoru. Majstori izbegavaju da se smaraju sa menjanjem cetkica pa menjaju regler ceo. Quote Share this post Link to post Share on other sites