ivan.ik 625 Posted October 4, 2015 Bolji nego Pionirćići i ostala čuda, koliko znam MANN HUMMEL je kupio Unico iz Tešnja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17683 Posted October 4, 2015 (edited) Evo da kopiram sa moje teme i za ostale kolege. Verovatno ce info za nesto nize cene biti od koristi, za iste delove ustedi se skoro crvendac na malom servisu (ja sam odradio dodatno zamenu kocionog i menjackog ulja, pa sam ostavio i te cene)... Prvi put posle proslogodisnjeg velikog servisa, Mamba se obrela na stubnoj dizalici. Odradjeno sledece: - mali servis (Selenia WR, UFI filter ulja i UFI filter vazduha)- zamenjeno menjacko ulje (Tutela ZC 75 Synth)- zamenjeno kociono ulje (ATE SL) Sto se malog servisa tice, pisao sam vec, ulja sam kupio kod generalnog uvoznika, u "Slodesu". Em je prva ruka, em je sve jeftinije od 100 do 200 kinti nego kod preprodavaca.-Selenia WR (2 x 2l - 1760 din, 1l - 890 din), ukupno 4410 din Filtere sam pazario u Euroautu, uz klupski popust od 15%:- UFI filter vazduha (kataloski broj 30.137.00) 1060 din, sa popustom 900 din- UFI filter ulja (kataloski broj 23.455.00) 860 din, sa popustom 730 din, ukupno za filtere 1630 din Filter goriva sam menjao na velikom servisu, takodje je UFI, a i sipam gorivo iskljucivo na MOL, tako da cu filter goriva zameniti na sledecem malom servisu. Posto vidim da je na forumu moderno da se slika , to bi bilo ovako: Menjacko ulje takodje uzeto u Slodesu, Tutela ZC 75 Synth (75W-80), 2 x 960 = 1920 din . Nisam imao primedbe ni pre, ali vec par km posle zamene primetio sam da menjac vrlo lako salta, bukvalno klizi kroz brzine, preporuka svima. Evo i ulja za nas M50 menjac: Takodje zamenjeno i kociono ulje, na masini je sipano ATE SL. Cena sa rukama je 2500 din. Kao i uvek, sve odradjeno kod doktora za Zabare, majstor Nese na Altini. Odradjen i generalni pregled auta, peglamo kilometre dalje Edited October 4, 2015 by Ivan Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bingodalton 738 Posted October 4, 2015 Nisam stigao da se vozam, juce posle servisa isao na momacko.Ali tih 500m od majstora do kuce vec sam osetio razliku. Auto lakse ide, tecnije ubrzava.Nemam toliko zivaca da otkrivam zbog cega, ali to osetim posle svakog malog servisa.Do ulja nije, majstor kaze da je i prethodno dobro za jos nekoliko hiljada.Ili je do filtera vazduha ili do filtera goriva, ali je neverovatno da bas osetim razliku u voznji i promenu u zvuku. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted October 4, 2015 Do ulja i filtera goriva ne moze biti, filter goriva da se zaprlja auto bi stucao ili gubio snagu.Znaci jedino filter vazduha, a cim to osecas posle svakog servisa ili su ti intervali zamene veliki pa se bas zaprlja ili imas neko ostecenje na kucistu pa opet brzo navuce prljavstinu ili vozis letnjim putem cesto....U principu uvek moze biti sam filter vazduha...Evo ja sam sad uradio servis i nema nikakve razlike, kao ni prosli ni preprosli put.A to majstor kaze dobro je ulje, to mi nikada nece biti jasno kako oni to mogu da znaju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bingodalton 738 Posted October 4, 2015 Pipkaju ulje pa kao znaju ili se nagledao automobila gde ulje ne menjaju cesto.Inace menjam na 10.000, sve je na autu celo, letnjih puteva i nema bas, al eto razlika se oseti.Filter vazduha je bio prljav.Sledeci put cu pred mali servis odmah sam zameniti filter vazduha, ako se setim Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1263 Posted October 4, 2015 Ja svakih 2-3 hkm, izvadim filter vazduha i kompresorom izduvam. Delije čisto, ali treba videti šta izlazi iz njega. Svaki turbo motor je jako osetljiv na manjak vazduha. Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted October 4, 2015 Pitao bih te da li bi i na mom C4 redovno izduvavao filter. Pola motora se izvadi dok se dođe do njega Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted October 4, 2015 Vidi ga ovaj , prvi se vratio iz Niš.Sad na novim koji imaju šus pleh uglavnom mora da se skida. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1263 Posted October 4, 2015 Pa kad voziš Francuza i sve mu ko u dupetu! Doduše, na Puntu je to fantastično odrađeno. Ima tri šrafa (na izvol*te), opušteno izvadiš filter kao na Fergusonu, cela operacija traje par minuta. Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted October 4, 2015 Ne skida se šus pleh, ali se (između ostalog) skidaju brisači. Vicent, na 2.0 je isto tako prosto, ali ovde... Quote Share this post Link to post Share on other sites
bglion 401 Posted October 4, 2015 Radi BiH filtere za Man. Otvorim u firmi kutiju tj filter koji MAN radi za nas (nemacka kompanija) sa nasim logom i unutra made in bih.Metalni je filter i ako prodjes rukom po spoljnem sacu kao rende je . Ranije nije bas bilo tako Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted October 6, 2015 Ne skida se šus pleh, ali se (između ostalog) skidaju brisači.Vicent, na 2.0 je isto tako prosto, ali ovde...Da li nas zezas za brisace?Brate koji su to debili, veoma cesto na nekim kolima naletim na neko mentolsko konstruktorsko resenje, ali ovo je pobeda. Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted October 6, 2015 Uveri se sam Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7735 Posted October 6, 2015 Cuti kad ne vozis A klasu pa da za svaku glupost cupas motor Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted October 6, 2015 Ma znam za A. Ali kad je vidis sve ti je jasno. A ovo covece auto C segmenta a motrcic malo veci od miksera, a pola auta se rastura.Totti, koliko su ruke za mali servis? Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted October 6, 2015 Kakva budalaština. Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted October 6, 2015 Ako se dobro sećam 2.000 din. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7735 Posted October 6, 2015 Ko ga sisa kad kupuje poluproizvode A i nije to neki problem, Psa inzinjeri su propisali bas zbog toga servisni interval na 35000km, sto znaci, tri servisa u radnom veku i u Zeleznik Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted October 6, 2015 Tvoj servisni interval u Lazi je istekao odavno Dosta ljudi, nije ovo tema za to. Prebacite se ili kod mene ili u off. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Macvanin 88 Posted October 14, 2015 Da li je neko stavljao Ina delove za veliki servis? Kako su se pokazali? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted October 14, 2015 (edited) Ina su ti uglavnom i u fabričkoj ugradnji...ako i nije sam deo označen kao Ina onda njegovi ležajevi uglavnom jesu.Nećeš pogrešiti sigurno jer je kvalitet u pitanju! Edited October 14, 2015 by Markobgd Quote Share this post Link to post Share on other sites
Macvanin 88 Posted October 14, 2015 (edited) U redu, hvala na pomoci! Edited October 14, 2015 by Macvanin Quote Share this post Link to post Share on other sites
Axic 20057 Posted October 14, 2015 Ne skida se šus pleh, ali se (između ostalog) skidaju brisači.Za ovo si u pravu, kad sam menjao ujaku na 307-ici 1.6 HDI trebalo mi je 45 minuta s tim sto nisam skidao brisace ali su zato ruke bile sa ogrebotinama. Kod onog za klimu 2 minuta je mnogo jer je pristupacan. Izvinjavam se za off Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7735 Posted October 14, 2015 Ina je dobra skroz Quote Share this post Link to post Share on other sites
Robin Hood 0 Posted October 27, 2015 Pozdrav svima! Imam jedno pitanje vezano za mali servis. Ima li potrebe menjati filter goriva ukoliko se auto ne buni? Nemam nikakvu dojavu o vodi u filteru, sve radi kako treba. Auto sam tek kupio, u Italiji je promenjen pre nekih 18.000 km. U pitanju je Fiat Bravo 1.6 mjet. Quote Share this post Link to post Share on other sites