Jump to content
FAS Goran
mdragic

Fiat Stilo - problem sa menjačem

Recommended Posts

Ispravka-Menjac je isao u prvr 3 brzine normalno zato sto je auto bio na dizalici i tockovi su bili u vazduhu pa je mogao da se salta,u stvari spustanjem auta na podlogu problem je ostao isti-nije hteo ni u jednu brzinu sa startovanim motorom.Problem je naj verovatnije u korpi(remontovana) zato sto nitne od lamele kace u nitne od korpe (kad se sve spakuje).

 

IMG_20170502_112327.jpgIMG_20170502_112337.jpg

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav, imam problem kada je auto u leru, cuje se  caktanje i lupanje, od prilike mislim da je u menjacu, ili nesto u vezi sa njim, jer kad stisnem kvacilo to prestaje. Cini mi se da se vise cuje kad je auto zagrejan, posle voznje, nego kad ga upalim odmah. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam menjao lamelu i zamajac vec. Lamela je dobra, sad zamajac nisam siguran jer ponekad zatrese kad krecem kao pre popravke, sad da li moze da zezne majstor nesto, jer nisam presao 20ak hiljada nakon toga. A meni se ovo cuje vec sigurno hiljadu, dve, samo sto je u pocetku bilo mnogo tise.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravo svima, u pitanju je stilo 1.6. Problem je sledeci, u prve tri brzine kao i u rikvercu auto normalno ide, ali se cuje onako kao zvizdanje ili zujanje, dok kad ubacim u 4. Ili 5. pocne da trese i lupa nenormalno, da li neko zna o cemu se radi? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da napomenem ovo mi se desavalo i proslog leta i pocelo je i sa ovim kako sam poceo paliti klimu svakodnevno.Naime kada se vozim pod klimom naravno ima i vece opterecenje na sam auto ali imam problem da jako tesko ubacujem u prvu brzinu skoro da je nemoguce ubaciti i menjati brzine kasnije.To me jako nervora pogotovo kad treba da idem negde dalje van grada.Da nepricam kad mi se desi uzbrdica pa treba pod rucnom krenuti a nece da ubaci u brzinu da poludis.Koga god sam pitao svako mi je rekao to nema veze sa klimom,znam i ja da nije to povezano ali se desava uglavnom kad upalim klimu i vozim ga pod tim opterecenjem.Uradjen je veliki servis i remen radilice i lezaj klime sve sredjeno.Jedino nisam dirao nista vezano za menjac i kvacilo.Pa da vidim jer potrebno sve u kompletu menjati ili je samo neki deo sklop u tom sistemu riknuo pa da me tako zeza 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav ljudi

Da li je neko imao problem sa diferencijalom i kako se manifestuje neispravnost kod Stila 1.4, 70kw, 2004. godiste?

Pitam jer sam osetio vibracije tokom vožnje, pa mi je mehaničar rekao da zamenim levu poluosovinu. Кada sam je zamenio, posle nekog vremena sam opet osetio vibracije, konsultovao se mehaničarem i rekao da bi trebao da promenim i desnu, ali i da se proveri diferencijal.

Ako neko ima iskustva, bio bih zahvalan 

Pozdrav

 

 

Edited by Милан КГ
pismo Foruma

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Милан КГ

 

Mislim da nema tu ni snage, a pre svega ni obrtnog momenta da iskida menjač...tj. nisu se do sada pominjali kao zastupljeni problemi sa menjačem na tom motoru.

Kad kažeš zamenio si poluosovinu, je l to znači da je stavljena polovna ili nova?

Da li je promenjen i krst (šolja) koja se pominje na onoj drugoj temi (kad klikneš na plava slova ''OVDE''), ili nije?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novu levu sam stavio. Sve je zamenjeno. Ima snagu. Vibracije se javljaju na oko 60 km/h, a prestaju na oko 100 km/h. Gledao sam ono sto si poslao. Ako je krst ili solja u pitanju, da li to moze negativno da utice na diferencijal I ostatak menjaca?

 

Edited by Ivan
Ne citiraj prethodni post

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako je krst ili solja trebalo bi da ti se manifestuje pri ubrzavanju, a pogotovo pri ubrzavanju u blagoj krivini uzbrdo. Npr meni se citav automobil tresao pri voznji uzbrdo u lijevoj krivini uzbrdo, a desna solja/krst su mi bili problematicni. Kratkotrajno rjesenje je da se napuni solja mascu i onda prestane, ali posle izvjesnog vremena krene opet jer je na solji ili na krstu doslo do stvaranja ostecenja.
 

Edited by Ivan
Ne citiraj prethodni post

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima, nastavljam se na ovu temu naime imam problem na fiat stilo 1.9 jtd 3 vrata, kad stisnem papucicu kvacila sama propadne do pola, auto ugasen ja najlaganije saltam brzine i bez kvacila, cim ga upalim ne da ni u jednu brzinu, al bas nema sile da udje, e sad u dzepu imam bukvalno 50e da li smem da odem kod mehanicara a da me pritom ne juri za pare, u napred hvala svim dobrim ljudima koji se cimaju da pomognu ovde !

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Vlajko00 Kako ti je stanje kocione tecnosti? Ako pusta negde pokazalo bi se tu (nema hidrauliku)  i gubi tecnost. Otislo ti kvacilo sigurno, e sad da li je hidro druk lager ili gornji cilindar, to ne znam. Aludiram na hidro druk lager.

 

Nista sto mozes sam bez kanala i precizne dijagnoze majstora. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najpovoljnije ti je, a mislim da je to uzrok, cilindar papučice kvačila. Tako se pedala ponaša kad on propadne a nema snage da odvaja korpu kvačila. Ako je on, to je oko 25 eur. + ruke.

Poslato sa JSN-L21 pomoću Tapatoka

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Vlajko00

Šta uradi druže ?
 

Edited by Ivan
Skinut nepotreban citat, dodat tag, skinut TT potpis

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 6/25/2021 at 8:03 AM, Stylo said:

Ako je krst ili solja trebalo bi da ti se manifestuje pri ubrzavanju, a pogotovo pri ubrzavanju u blagoj krivini uzbrdo. Npr meni se citav automobil tresao pri voznji uzbrdo u lijevoj krivini uzbrdo, a desna solja/krst su mi bili problematicni. Kratkotrajno rjesenje je da se napuni solja mascu i onda prestane, ali posle izvjesnog vremena krene opet jer je na solji ili na krstu doslo do stvaranja ostecenja.
 

Поздрав друже

Нешто ме зеза рачунар, па ако је ово дупла порука не замери.

Нисам приметио да ли је кривина или прав пут. Тресе у сваком случају, пре свега на успону и када у ауту има више путника. Вибрације крећу од 80 km/h до 100 km/h. Тада од прилике престају, а када убрзавам преко 110-120 km/h готово и да их нема. Имам утисак да се тресе цела хауба и пола кабине, али не осећам да се преносе на волан. 

Да ли могу да буду проблем тркачи ли нешто друго у диференцијалу, па да то утиче на полуосовине?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...