milan-jtd 319 Posted February 13, 2015 NIsta druze, javi sta je majstor ucinio. Zao mi sto ti odlican autic odmah priredio tako nesto. Quote Share this post Link to post Share on other sites
plavusica 0 Posted February 14, 2015 (edited) desava mi se problem pri paljenju ponasa se kao da nema goriva tj nece da sastavi. ne daje nikakve znake. na kompijuteru pokazuje da je problem egr ventil i klapna gasa. kada upali radi normalno i sve je ok, ne dimi lepo vuce odlicno prime gas... pristupili smo ciscenju egr i ostalih delova vezanih za isti uljucujuci protokomer. medjutim nema promene i dalje isti problem. i da nema pravila bio hladan ili vruc isto se desava. doduse nekada da a nekad ne. nema veze ni spoljna temp. ima li neko resenje. hvala punto 2 1,9 jtd 2002Kupi nepovratni ventil i staviga pre filtera goriva verovatno ti negde vuce vals vazduh pa dok ne navuce u filter i pumpu treba vecnost on ti je oko 200 dinara i to bih savetovao svakom ko ima dizel da uradi cisto radi preventive. Edited February 14, 2015 by plavusica Quote Share this post Link to post Share on other sites
milan-jtd 319 Posted February 14, 2015 Druze, taj post je star okruglo 3 godine, mislim da je do sada problem sigurno resen. Quote Share this post Link to post Share on other sites
jkovacevic88 0 Posted February 15, 2015 Ljudi resio ono sa code kljucem... ;-) imao je blokasu motora , koja je nahnadno ugradjena i koju sam ja slucajno aktivirao , ne znajuci sa postoji...;-) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Buca_Tipo 31 Posted February 15, 2015 Sad bar znas Quote Share this post Link to post Share on other sites
milan-jtd 319 Posted February 15, 2015 Super sto je tako banalan problem, tj problema nema:) samo, kako ti prosli vlasnik nije rekao za tu blokadu? Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli_Punto 123 Posted February 15, 2015 Mozda i on nije znao. Na jednoj C klasi sam video uz kljuc jos jedan daljinac za neku blokadu, kad se to pritisne auto je umro. Postoji niz koji mora da se ispritiska da bi se otkljucao. Stari vlasnik nije dao prijatelju kombinaciju niti mu je pominjao to, pa je ovaj kad mu se to desilo morao da ga zove da bi otkljucao kola Quote Share this post Link to post Share on other sites
kokuz_sa 0 Posted April 4, 2015 imam punta 1.9 JTD 2002 kad je hladno nece da pali.zamijenio grijace..sva 4 stavio boschovenapunio akumulator, zamjenio filter goriva.. i opet nistaakumulator puno..12.4..pokazuje mjerni instrument..al cim mraz ili hladnije vrijeme ujutro ranije..posto idem na posao oko 6h pa je pohladno bassamo vergla i mogu dok se ne isprazni akumulator..normalno verglanje..al nece da okrene..cim da mali signal kao da ce da upali..onda nakon koju sekundu i sastavi..kad je toplo pali cim ga pogledas..ne izbacije nikakav cudan dim iz auspuha ili tako sta.. kad nece da upali..pomaze klemanje..i to jako brzo pali cim se spoji na drugi akumulator Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted April 4, 2015 Slab ti je aku i sporo okreće. Promeni akumulator.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mahoney 0 Posted April 4, 2015 Kod mene je palio sa skroz losim akumulatorom,jedva okrece,skoro stane pa upali Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted April 4, 2015 Hoće i meni Lybra tako da upali ali recimo Doblo ako samo nasluti da sporo okreće možeš ga jebati neće da sastavi. Čim on na kablove pali kako treba nema šta drugo da bude. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7735 Posted April 4, 2015 Mozda je losiji alnaser pa sporo okrece, tj. nedovoljno brzo. Ipak dizel pali na pritiske i kompresiju pa mu treba odredjena brzina. Mozda i uvlaci vazduh negde, mozda su losije dizne ili pumpa goriva. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted April 4, 2015 Na kablove pali ok, cenim da je je anlaser ok... Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7735 Posted April 4, 2015 Moze bit' al nemora da znaci Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1263 Posted April 4, 2015 Možda je rele grejača u pitanju. Proveri,kad je hladnije,da li grejači uopšte dobijaju struju! Quote Share this post Link to post Share on other sites
kokuz_sa 0 Posted April 4, 2015 znaci ne bi trebalo da je puno velik kvar neki.. nisam spomenuo da ako auto jednom upali da ce taj dan paliti svaki put.. uglavnom sada toplije vrijeme pa pali..gledat cu da zamijenim i akumulator..sada je black horse 72Ahi vec je u autu neke 3 godine.. zadnji put kad sam ga punio u njemu nije bilo ni kapi vode..skoro 1litar je otislo destilovane prilikom punjenja.. vidjet cu i da provjerim struju na grjacima.. kad mi se pocelo desavati to da slabije pali na hladnom i kad sam mijenjao grijace..samo jedan je bio ispravan u autu 3 su vec bila crkla.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7735 Posted April 4, 2015 Uuu onda je aku najverovatnije. Dosta je samo sto je Bh, jos 3god...pa jos i bez vode.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted April 4, 2015 Kažem ja.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
milan81 24 Posted April 4, 2015 Jtd ce da pali i kad su 3 grejaca losa naravno ako je motor dobar i ako je akumulator ispravan! Quote Share this post Link to post Share on other sites
PunticII 0 Posted April 21, 2015 ISTI AUTO - ISTI PROBLEM !!! Nema veze sa akumulatorom, probao sam. Pa sam sumnjao na regulator pritiska goriva i promenio ga. Mislio sam da je to pa je opet zahladnelo i opet neće. Nešto nas muči ludački! Quote Share this post Link to post Share on other sites
kokuz_sa 0 Posted April 21, 2015 Sto si me utjesio Vidjet cu..uzet i akumulator tamo pred zimu pa ako bude frka onda majstor neka ganja sta je Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dezurni 399 Posted April 21, 2015 A da izmerite kompresiju? Čisto onako, kao... Quote Share this post Link to post Share on other sites
PunticII 0 Posted April 21, 2015 Merena kompresija, proveravane dizne... Sve u najboljem redu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dezurni 399 Posted April 21, 2015 To se onda napiše. Ako tražite pomoć, napišite šta je sve rađeno na kolima (bar ono što znate) da ne bi morali da nagađamo Quote Share this post Link to post Share on other sites
PunticII 0 Posted April 21, 2015 Piše sve, samo par stranica unazad... Mada ja sam digao ruke, mislim da nema pomoći Suština verglanja je da vergla na suvo. Nekih 20ak sekundi ništa ne izbacuje na auspuh i čim dobije gorivo , odmah upali. Kad upali radi naj normalnije. Ponekad mi da grešku na releju grejača, neki pad napona. Svaki majstor mi kaže da to nema veze sa tim i da JTD treba da pali i bez grejača. Ja iskreno ne znam šta da mislim, evidentno je da vergla na suvo i da ne dobija gorivo. Čim ga dobije upali. Znači od krupnog može da bude boš pumpa a od sitnijeg pojma nemam... Quote Share this post Link to post Share on other sites