Jump to content
FAS Goran
MarkoFaca

Fiat Punto mk.2 1.9 D / JTD - problem sa paljenjem

Recommended Posts

desava mi se problem pri paljenju ponasa se kao da nema goriva tj nece da sastavi. ne daje nikakve znake. na kompijuteru pokazuje da je problem egr ventil i klapna gasa. kada upali radi normalno i sve je ok, ne dimi lepo vuce odlicno prime gas... pristupili smo ciscenju egr i ostalih delova vezanih za isti uljucujuci protokomer. medjutim nema promene i dalje isti problem. i da nema pravila bio hladan ili vruc isto se desava. doduse nekada da a nekad ne. nema veze ni spoljna temp. ima li neko resenje. hvala punto 2 1,9 jtd 2002

Kupi nepovratni ventil i staviga pre filtera goriva verovatno ti negde vuce vals vazduh pa dok ne navuce u filter i pumpu treba vecnost on ti je oko 200 dinara i to bih savetovao svakom ko ima dizel da uradi cisto radi preventive.

Edited by plavusica

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mozda i on nije znao. Na jednoj C klasi sam video uz kljuc jos jedan daljinac za neku blokadu, kad se to pritisne auto je umro. Postoji niz koji mora da se ispritiska da bi se otkljucao. Stari vlasnik nije dao prijatelju kombinaciju niti mu je pominjao to, pa je ovaj kad mu se to desilo morao da ga zove da bi otkljucao kola :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

imam punta 1.9 JTD 2002

 

kad je hladno nece da pali.

zamijenio grijace..sva 4 stavio boschove

napunio akumulator, zamjenio filter goriva..

 

i opet nista

akumulator puno..12.4..pokazuje mjerni instrument..

al cim mraz ili hladnije vrijeme ujutro ranije..posto idem na posao oko 6h pa je pohladno bas

samo vergla i mogu dok se ne isprazni akumulator..

normalno verglanje..al nece da okrene..cim da mali signal kao da ce da upali..onda nakon koju sekundu i sastavi..

kad je toplo pali cim ga pogledas..

ne izbacije nikakav cudan dim iz auspuha ili tako sta..

 

 

kad nece da upali..pomaze klemanje..i to jako brzo pali cim se spoji na drugi akumulator

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoće i meni Lybra tako da upali ali recimo Doblo ako samo nasluti da sporo okreće možeš ga jebati neće da sastavi.

Čim on na kablove pali kako treba nema šta drugo da bude.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mozda je losiji alnaser pa sporo okrece, tj. nedovoljno brzo. Ipak dizel pali na pritiske i kompresiju pa mu treba odredjena brzina. Mozda i uvlaci vazduh negde, mozda su losije dizne ili pumpa goriva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Možda je rele grejača u pitanju. Proveri,kad je hladnije,da li grejači uopšte dobijaju struju!

Share this post


Link to post
Share on other sites

znaci ne bi trebalo da je puno velik kvar neki..

 

nisam spomenuo da ako auto jednom upali da ce taj dan paliti svaki put..

 

uglavnom sada toplije vrijeme pa pali..gledat cu da zamijenim i akumulator..sada je black horse 72Ah

i vec je u autu neke 3 godine..

 

zadnji put kad sam ga punio u njemu nije bilo ni kapi vode..skoro 1litar je otislo destilovane prilikom punjenja..

 

vidjet cu i da provjerim struju na grjacima..

 

kad mi se pocelo desavati to da slabije pali na hladnom i kad sam mijenjao grijace..samo jedan je bio ispravan u autu 3 su vec bila crkla..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uuu onda je aku najverovatnije. Dosta je samo sto je Bh, jos 3god...pa jos i bez vode.. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jtd ce da pali i kad su 3 grejaca losa naravno ako je motor dobar i ako je akumulator ispravan!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ISTI AUTO - ISTI PROBLEM !!!  

 

Nema veze sa akumulatorom, probao sam. Pa sam sumnjao na regulator pritiska goriva i promenio ga. Mislio sam da je to pa je opet zahladnelo i opet neće. Nešto nas muči ludački!

Share this post


Link to post
Share on other sites

To se onda napiše. Ako tražite pomoć, napišite šta je sve rađeno na kolima (bar ono što znate) da ne bi morali da nagađamo ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Piše sve, samo par stranica unazad...  :laughing:  Mada ja sam digao ruke, mislim da nema pomoći :)


Suština verglanja je da vergla na suvo. Nekih 20ak sekundi ništa ne izbacuje na auspuh i čim dobije gorivo , odmah upali. Kad upali radi naj normalnije. 


Ponekad mi da grešku na releju grejača, neki pad napona. Svaki majstor mi kaže da to nema veze sa tim i da JTD treba da pali i bez grejača. Ja iskreno ne znam šta da mislim, evidentno je da vergla na suvo i da ne dobija gorivo. Čim ga dobije upali. Znači od krupnog može da bude boš pumpa a od sitnijeg pojma nemam...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...