Nennad 3 Posted November 21, 2012 Pa i ja nesto mislim da nije pumpa, jer npr moze ceo dan da vergla nece da upali (najcesce hladan) i cim ta dva crevca izvucem i vratim, on iz druge upali Ne znam da li moze biti vakum neki ili lupam ?Takodje me zanima, grejace sam proveravao kod majstora rade svi, ali dosta dugo cekam da caknu, ne znam koliko treba da se ceka ako je sve normalno ?Ne sumnjam na njih jer on uvek, ali uvek upali kada mu cupam dzekove ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted November 21, 2012 blizu smo resenja....ja probaj isprsi se za tih par stotina dinara pa izmenjaj releje za grejece... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nennad 3 Posted November 21, 2012 To mi nije problem, ali ne verujem da cu resiti problem sa paljenjem jer nije do grejaca ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
luther 0 Posted December 14, 2012 (edited) Krenem iz grada kuci veceras i nasred puta poce auto da stuca, stanem kraj puta i nikud dalje. Dam kontakt, pogasi sve lampice normalno, ali nema sanse da upali. Sve izgleda kao kad ostane bez goriva, ali nije prazan. Da li neko zna sta bi moglo da bude, tek da saznam sta bilo dok ga ne odslepam kod majsora? Inace je auto vozen u toku dana, tako da ne verujem da je nesto zaledilo. Mada, kakvo nam gorivo prodaju... Edited December 15, 2012 by neshaoct spojeno, dopunjeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted December 14, 2012 Koji je model punta,koje godiste? Quote Share this post Link to post Share on other sites
luther 0 Posted December 14, 2012 Ma ok je, zaledilo gorivo. Nema sta, NIS ima zaista kvalitetan dizel. Zalosno da nas toliko deru za gorivo, a da je kvalitet toliko ocajan da dizel zaledi na -10, ako je i toliko bilo. Na svu srecu nije bio ozbiljniji kvar, a uplasio sam se da je pumpa riknula. Quote Share this post Link to post Share on other sites
zoran rakita 0 Posted December 14, 2012 Jel sipaš eurodizel ili običan dizel d2, ako je d2 onda nije ni čudno ako je smrzao. Quote Share this post Link to post Share on other sites
luther 0 Posted December 15, 2012 Ma kakav D2, od kad imam ovaj auto sipam iskljucivo eurodizel. Ptanje je koliko bi on podneo D2.Nije ovo prvi put, dva puta sam imao problema sa diznama zbog vode u gorivu. Bezobrazni su koliko su neposteni. Em te rade za lovu, em ti sjebavaju auto i prave stetu koja moze skupo da te kosta. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nennad 3 Posted December 18, 2012 Evo da se navratim ja na temu, releje nisam jos zamenio jer mi se desilo nesto u medjuvremenu, nesto sam otkrio .Isao sam putem i pocela je da se oseca nafta, otvorim haubu i imam sta da vidim, ne neko crevce sa dizne biju mlazevi nafte .Inace dva-tri dana pre toga je extra palio .Moja logika je da moj problem lezi tu, jer verovatno ima neko zacepljenje i onda nabije pritisak i nece da pali, kada mu iscupam crevice za dovod nafte, pritisak se cuje da se isputsi i upali .E sada mene zanima gde se ubada ovo crevo sa slike, ja sam ga zapusio sa srafcetom i ponovo mi teze pali Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted December 18, 2012 To je crevce koje sluzi za visak, i ide od dizne do dizne pa bi to krajnje trebalo da se kao vrati u rezervoar ali je uvek tako zapuseno. Pogledaj druge dizne i videces o cemu pricam, imas posebne metalne cevi koje idu iz pumpe u diznu, i imas ta gumena creva koja idu iz prve na drugu diznu i tako redom do cetvrte i obicno se blokira za dalje. Ako ti je neko crevce od tih busno, moze da ti pravi problem pri paljenju jer gubi pritisak i vraca naftu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dukabre 5 Posted December 23, 2012 (edited) Pozdrav svima,Imam punto mk2a 2000 god. 1.9 jtd, pre dva dana primetih u garazi par kapi ulja ispod auta, negde tačno na sredini auta (ima sa donje strane plastična zaštita pa nemogu tačno da odredim odakle je ulje kapalo), kada sam izvadio iz motora šipku za merenje nivoa ulja, ulje je bilo nesto između polovine i maksimuma, dolio sam ulje, nakon toga juče ceo dan auto sam vozio po gradu, uveče parkirao u garažu. jutros kada sam pošao auto je verglao ali nije hteo da upali (to se prvi put dešava da nije upalio na prvu), vratim ključ da ponovo zaverglam ali je samo verglao i nikako da upali goriva ima više od polovine rezervoara a na tabli je resetovao brojače sve osim ukupne kilometraze, kao da je imao neki pad napona. Posle trećeg kontakta kada je pogasio sve lampice ostalo je da svetli crveni indikator motora nisam hteo ponovo da verglam jer ne znam šta je, auto je prešao 191000km, ništa od većih kvarova nije bilo od kako je auto kod mene, redovno je servisiran, akumulator je nov, prošle godine urađen servis anlasera, kada dam kontakt pumpa za gorivo radi (čuje se zujanje).da li je neko imao ovakav problem i da li može neki savet šta bi moglo biti. da li postoji još nešto što bih sam mogao da proverim. Edited December 24, 2012 by neshaoct spojeno by Ticma :) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nennad 3 Posted December 23, 2012 @ MS PKKapiram o cemu pricas, ali meni kao da ne gubi pritisak, nego mnogo nabije pritisak, i onda kada iscupam ona dva crevca sa pumpe i vratim, kao da se cuje da izadje pritisak i upali iz druge . A evo od jutros, nije hteo nikako ni da upali, a na gurku upalio na pola metra .On ima dovod nafte, jer vidi se da ne vergla na suvo, ali ili nema dovoljno ili uvlaci vazduh negde, ne znam sta bi moglo da bude a nikako da resim :/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
Velizar 0 Posted December 24, 2012 Ja sam isto imao problem sa paljenjem ujedno sa zahladjenjem i nisam znao sta je. Kontao sam da grejaci zezaju, ali svi su bili ispravni probani obicnom zicom. Na dijagnostici je izbacivao relej grejaca a greska je obrisana tek posle zamene doticnog releja. Medjutim, i dalje je ostao problem sa prvim paljenjem kao i ranije...E sad sta je pravi uzrok ne znam, i koliko ti je ovo moje od pomoci ali ja sam problem resio sa nepovratnim ventilom na dotoku u filter goriva. Majstor se cudio zasto je filter bio napola prazan, pa smo odradili taj ventil i nov filter goriva. Mozda je pumpa, mozda grejaci, mozda neko od prelivnih creva koje je zapuseno pa pravi dodatni pritisak..? Kod mene mozda ovo prvo ili drugo, kod tebe mozda trece.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted December 25, 2012 Ne moze mnogo da nabije pritisak, nego ti je to mozda vazduh koji negde uvuce u sistem goriva. Pregledaj lepo sva creva, filter, sve selne, proprati sistem ceo, nesme nigde nista da bude ni labavo ni vlazno, niti neko crevo ili crevce ne sme da bude ni naprslo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nennad 3 Posted February 15, 2013 I dalje imam problem sa ovime, resio sa da zamenim taj relej pa da idem dalje posto sam od silnog alnasovanja upropastio i akumulator i alnaser .Bio sam u prodavnicama, i gde god sam trazio releje grejaca, niko nije imao, samo jedan liku Kraljevu ima i trazi 8200, da nije to skupo ?I moze li mi neko reci gde se nalazi taj relej, jel u kutiji pored akumulatora gde su i ostali releji ili izmedju motora i kabine, okacen na zid kabine ?Okacicu sliku ako me ne razumete, samo da mi neko pomogne posto ne mogu nikako da nadjem ovo . Quote Share this post Link to post Share on other sites
Velizar 0 Posted February 18, 2013 Nov relej je 12000din a polovan moze da se nadje za oko 30evra na otpadima.Relej je crna kutija i nasrafljena je na zid kabine po sredini a nekako ispod ecu-a tj. motornog racunara.Mene zanima koliko kosta anlaser za punta 1.9D? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nennad 3 Posted February 20, 2013 (edited) blizu smo resenja....ja probaj isprsi se za tih par stotina dinara pa izmenjaj releje za grejece...Onda ja nesto ne razumem, zasto mi je ovaj kolega napisao par stotina dinara kada je to par hiljada dinara ? I hvala za info, znam na koju kutiju mislite .I kako da znam da je polovan dobar, tj kako da ispitam ? Edited February 20, 2013 by Dzoda Quote Share this post Link to post Share on other sites
Velizar 0 Posted February 20, 2013 Provera se radi tako sto skines stari relej, stavis ovaj koji je kao dobar. Onda se prikaci dijagnostika preko usb ili com porta, poveze se softverski sa racunarom motora dok je motor ugasen ali se pre povezivanja da kontakt koji gori sve vreme dok ne uparis lap top i racunar motora. E onda, upalis motor i pustis program da skenira memoriju putnog racunara. Kada izbaci sifre greski, ugasis motor, resetujes gresku pa ponovo upalis motor. Ako se pri ponovnom skeniranju putnog racunara, ne javi greska releja grejaca, onda bi trebalo da je relej dobar.Pisem, trebalo bi, jer se kod mene pali lampica za grejace posle starta motora, a prijavljuje mi dijagnostika gresku na releju grejaca koji je dobar, nego grejaci prave problem jer im se vremenom od stalne upotrebe, promenila elektricna otpornost, pa se ta promena vidi na dijagnostici kao greska releja grejaca.Znaci, poenta je da moras da budes 100 posto siguran da su ti grejaci omski ispravni (da im je el. otpornost u granicama tolerancije) da bi se greska koja se eventuano javi na dijagnostici verifikovala kao greska na releju grejaca. Mislim da je tolerancija 1,5oma plus minus 0,3oma sto znaci od 1,2 do 1,8oma. To je sve sto znam o tome. Nadam se da je od pomoci. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nennad 3 Posted February 21, 2013 Naravno da je od pomoci, i hvala .Probacu da izmerim otpornosti grejaca pa cu da vidim sta i kako dalje . Meni ne prijavljuje gresku grejaca, ali kada dam kontakt, pa se ugasi lampica grejaca, jos dosta moram da sacekam dok mi cakne nesto tamo pa da palim, evo vec mi riknjava akumulator a i alnaser poceo da krci od silnog verglanja . A zna li neko da mi pojasni ono sto mi je jedan kolega napisao par stotina dinara za releje, na sta je se to odnosilo ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted February 21, 2013 Mislio je da toliko kostaju. To sto cekas da cakne, to ti je relej. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted February 21, 2013 Krepo relej zalepi i nece da iskljuci a onda verovatno je i neki grejac preminuo stvarno nisam znao cenu releja... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Tana 0 Posted July 29, 2013 Poštovanje, vozim Fiat Punto 1.9 diesel 2000 godište, i imam problem sa paljenjem, ali problem je u tome što nekada upali odmah, nekada od drugi teći puta a nekada nikako pa zovem majstora da interveniše ali on ne može da otkloni problem, para dajem za ruke i dijelove a auto se i dalje isto ponaša......mjenjao sam dva puta filter nafte i to u 7 dana a sad mi je ugradio volkswagenov filter i isto mi se dešava samo rjeđe.....i usput može li motoru naškoditi što nije njegov orginalni filter..... Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted July 29, 2013 Jel prijavljuje neku gresku, jesi li bio na dijagnostici. Svasta moze da bude, grejaci, uzubljenje, ventili, vazduh, bos pumpa... moras vise informacija da das. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Tana 0 Posted August 3, 2013 prijavljavao je ali majstor samo resetovao, poništio grešku , a problem i dalje postoji......ali ne pali se lampica više.... Quote Share this post Link to post Share on other sites