MS PK 7728 Posted July 22, 2012 Ili je sumnjiva "Udarna" snaga akumulatora ili je do alnasera( biksne i sl.) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 535 Posted July 22, 2012 Ako nije do struje postoje dve opcije, kao sto kaze covek, biksne su otisle pa se rotor ukosi ili ne daj boze dihtung glave pa napuni cilindar vodom preko noci i tesko vergla dok ne izbaci vodu (taj slucaj je bio kod mene). Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hardvet 2 Posted July 22, 2012 Ili se u cilindre tokom stajanja slije ulje... Kad u cilindrima ima ulja, kad sastavi i upali, izbacuje dima kao da lozis ugalj I kod benzinaca je ista manifestacija, ali je to kod njih sa dimom toliko jasno da ne moze da se omane.Koliko ti je presla masina?U svakom slucaju, polako, od gorenavedenih stvari, jer su one sitnica naspram ovoga sto ti napisasmo u zadnjim postovima. Quote Share this post Link to post Share on other sites
urkozamanje 1 Posted July 23, 2012 (edited) Kod mene taj crni dim je samo kad se upali auto, kao da je stajao garez preko noci, izbacio ga odjednom prilikom paljenja i posle sve ok. Inace auto je presao 208000. Probacu prvo da vidim sa akumulatorom, pa redom... Edited July 23, 2012 by Marko Vasic Quote Share this post Link to post Share on other sites
urkozamanje 1 Posted July 23, 2012 Malopre sam startovao automobil posle malo vise od 24h stajanja. Pocelo je sa laganim verglanjem, pa sve jacim i jacim dok nije upalio, uz izbacivanje crnog dima. Kada sam nakon startovanja par puta digao broj obrtaja na oko 3.000-4.000 obrtaja imali je crnog dima ali ne kao i kada je startovao, na nekih 2.000-2.500 obrtaja nema crnog dima. Kao da je imao knedlu i izbacio je. Skoro mi je majstor menjao dihtung poklopca, da li je mogao sa tim nesto da zezne. Imam i sliku kad je skidan poklopac: Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 535 Posted July 23, 2012 mozda neka dizna ne zatvara pa ubacuje gorivo kad je ugasen? Quote Share this post Link to post Share on other sites
urkozamanje 1 Posted July 23, 2012 j***m li ga...kako mogu to da proverim? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hardvet 2 Posted July 23, 2012 (edited) Dihtung poklopca nije mogao nista da zajebe.Da li dizna curi...jedino na test stolu majstora koji rade proveru i ciscenje dizni za dizel motore. Ne radi ih bas svako kao benzinske. Edited July 23, 2012 by Hardvet Quote Share this post Link to post Share on other sites
urkozamanje 1 Posted July 24, 2012 A jel moze dijagnostika da kaze sta bi moglo da bude? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hardvet 2 Posted July 24, 2012 Treba pokusati, ali je moguce da dijagnostika ne vidi problem. Ako ti je palio lampicu, videce sigurno nesto. Quote Share this post Link to post Share on other sites
turbopunto hahaha 0 Posted July 28, 2012 Ovako, zamolio me prijatelj da postavim pitanje umesto njega, jer trenutno nema mogućnosti da se sam priključi forumu, ali je obećao da će to uraditi čim dobije kablovski/ADSL/wireless (šta pre stigne u selo )Elem, u pitanju je slična kanta kao i moja: Fiat Punto Mk2 1.9D 2002. godište, prešla ~135.000km.Do sada nije imao većih kvarova, osim remonta bosch pumpe pre dve godine (ja sam radio dva remonta )Od skora mu se dešava sledeća situacija: prilikom "hladnog" starta, znači ujutru ili u toku dana ako je auto stajao duže, kada pali auto, zavergla par puta, upali, onda naglo podigne obrtaje (po njegovoj proceni na 3000) na sekund bukvalno, zatim ih spusti i nastavi normalno da radi. Znači kao kada bi odmah posle paljenja stisnuo gas, nabio "turu", a zatim pustio gas. Napominje da sve to traje sekund-dva, auto posle sasvim normalno radi, ništa.Auto radi perfektno, ne trese, ne "lepi" gas, ne čadi, ne troši ulje, normalna potrošnja, itd... (bolji od mog 2x )Na šta obratiti pažnju?! Skoro je remontovao alternator, zamenio akumulator, grejače i to je sve od izmena, uz naravno redovan servis (filteri, ulje...) pre ~300 km.Svaka pomoć je dobrodošla Davao mu je gas kad ga upali i sad kupijuter radi to umesto njega Quote Share this post Link to post Share on other sites
nenad986 0 Posted September 21, 2012 (edited) Jutros nisam prvi put uspeo da upalim svoj auto,instrument tabla treperi a on nece ni da zavergla.Upalim ga pomocu kablova,odem kod elektricara,on kaze otiso akumulator. Odem da reklamiram akumulator posto je jos uvek u garanciji,nakon provere mi covek kaze da je akumulator u redu.Ima li ko ideju sta moze da bude u pitanju? Edited September 21, 2012 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
lemilica 0 Posted September 21, 2012 svrati ponovo do elektricara nek ti proveri punjenje!!!Alternator,regler -verovatno je nesto od toga!!!Ali pre nego sto odes proveri kleme i sve kablove koji dolaze na njih da se neki nije olabavio pa falsira punjenje,sto je bio kod mene problem,zamenio onu stopicu zategao kao luda Nasta i sve puni kako treba!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
nenad986 0 Posted September 21, 2012 A najjace od svega je sto on sada pali normalno Videcu ujutru kako ce da se ponasa i sta mi je ciniti.Hvala Quote Share this post Link to post Share on other sites
lemilica 0 Posted September 21, 2012 ako si dopunjao akumulator on ce naravno palitia! A ako mu je punjenje slabo pitanje je koliko mu treba opet da ga isprazni,jer ga ne dopunjuje dovoljno!!!Moze da bude 7,10,mesec dana i ako opet ga isprazni pravac elektricar i nek to isproverava!!!Ili unimer u ruke pa meri!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
nenad986 0 Posted September 21, 2012 Samo sam ga vozio nekih pola sata.Ici cu kod elektricara u svakom slucaju da bih bio siguran Quote Share this post Link to post Share on other sites
tiberius 0 Posted October 29, 2012 kako je zahladilo meni se ponovo vratili problemi sa paljenjem. kada ga palim prvi put posle pauze od pola dana moram dosta duze da verglam a i kada upali radi nemirno kao da se gusi, dok se ne stabilizuje sekundu dve kasnije. akumulator je ok. grejaci takodje. veliki servis je radjen u junu/julu, auto je presao 187k. na velikom servisu mi je majstor rekao da mi se cuje katalizator, da li to moze da ima neke veze sa ovim? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sasa_NS 54 Posted October 29, 2012 Si siguran da su grejači dobri?Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
milan-jtd 319 Posted October 29, 2012 I ja mislim da grejaci nisu ok Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7728 Posted October 29, 2012 Da li prijavljuje mozda gresku za bos pumpu? Lici i kao da vraca naftu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nennad 3 Posted November 21, 2012 (edited) E ovako, pre par meseci sam uzeo Fiat Punto, 2002. godiste, 1.9 dizel, 44kw cini mi se, i imam problema sa paljenjem. Vruc u principu hoce da pali, ali hladan redovno zeza. Jednostavno mu se nesto namesti, i koliko god da sacekam grejac on kao da upali i jos brze se u gasi i nastavi verglanje ali nema paljenja.Zanimljiva caka koju sam primetio je da kada me to zeza, iscupam ona dva creva sa bos pumpe (okacicu slike kasnije), vratim ih, i obavezno, ali obavezno, sacekam grejac, ne upali, i iz drugog puta kada sacekam grejac upali.Citao sam po internetu i nasao da ove modele zeza bos pumpa, ali meni je interesantno kako da on upali uvek kada mu ovo iscupam, sta mu to ja pomognem time pa upali ?Jedino sto sam ja mozda zeznuo, sipao sam par puta D2 a kazu da treba euro da se sipa ?Molim za pomoc i hvala unapred ... Edited November 21, 2012 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted November 21, 2012 Kad si menjao filter nafte? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7728 Posted November 21, 2012 Lici na pumpu, procitaj malo pazljivije temu o lukas pumpi Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nennad 3 Posted November 21, 2012 Filter nafte sam menjao pre oko 1500 km, a procitacu pazljivije temu o pumpi ali mene buni to sto on upali kada mu iscupam ove crevice ...Evo par slika crevica koje cupam : Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted November 21, 2012 ne bih reko da je pumpa jer da je pumpa vis. pritiska on uopste ne bi upalioproveri da neko od ta dva crevca nije zacepljeno... po meni zbog necega gubi dotok goriva i zato te zeza... Quote Share this post Link to post Share on other sites