Jump to content
FAS Goran
MarkoFaca

Fiat Punto mk.2 1.9 D / JTD - problem sa paljenjem

Recommended Posts

Ako nije do struje postoje dve opcije, kao sto kaze covek, biksne su otisle pa se rotor ukosi ili ne daj boze dihtung glave pa napuni cilindar vodom preko noci i tesko vergla dok ne izbaci vodu (taj slucaj je bio kod mene).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ili se u cilindre tokom stajanja slije ulje... Kad u cilindrima ima ulja, kad sastavi i upali, izbacuje dima kao da lozis ugalj :) I kod benzinaca je ista manifestacija, ali je to kod njih sa dimom toliko jasno da ne moze da se omane.

Koliko ti je presla masina?

U svakom slucaju, polako, od gorenavedenih stvari, jer su one sitnica naspram ovoga sto ti napisasmo u zadnjim postovima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod mene taj crni dim je samo kad se upali auto, kao da je stajao garez preko noci, izbacio ga odjednom prilikom paljenja i posle sve ok. Inace auto je presao 208000. Probacu prvo da vidim sa akumulatorom, pa redom...

Edited by Marko Vasic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Malopre sam startovao automobil posle malo vise od 24h stajanja. Pocelo je sa laganim verglanjem, pa sve jacim i jacim dok nije upalio, uz izbacivanje crnog dima. Kada sam nakon startovanja par puta digao broj obrtaja na oko 3.000-4.000 obrtaja imali je crnog dima ali ne kao i kada je startovao, na nekih 2.000-2.500 obrtaja nema crnog dima. Kao da je imao knedlu i izbacio je. Skoro mi je majstor menjao dihtung poklopca, da li je mogao sa tim nesto da zezne. Imam i sliku kad je skidan poklopac:

IMAG0772.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dihtung poklopca nije mogao nista da zajebe.

Da li dizna curi...jedino na test stolu majstora koji rade proveru i ciscenje dizni za dizel motore. Ne radi ih bas svako kao benzinske.

Edited by Hardvet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Treba pokusati, ali je moguce da dijagnostika ne vidi problem. Ako ti je palio lampicu, videce sigurno nesto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovako, zamolio me prijatelj da postavim pitanje umesto njega, jer trenutno nema mogućnosti da se sam priključi forumu, ali je obećao da će to uraditi čim dobije kablovski/ADSL/wireless (šta pre stigne u selo wink.gif )

Elem, u pitanju je slična kanta kao i moja: Fiat Punto Mk2 1.9D 2002. godište, prešla ~135.000km.

Do sada nije imao većih kvarova, osim remonta bosch pumpe pre dve godine (ja sam radio dva remonta wink.gif )

Od skora mu se dešava sledeća situacija: prilikom "hladnog" starta, znači ujutru ili u toku dana ako je auto stajao duže, kada pali auto, zavergla par puta, upali, onda naglo podigne obrtaje (po njegovoj proceni na 3000) na sekund bukvalno, zatim ih spusti i nastavi normalno da radi. Znači kao kada bi odmah posle paljenja stisnuo gas, nabio "turu", a zatim pustio gas. Napominje da sve to traje sekund-dva, auto posle sasvim normalno radi, ništa.

Auto radi perfektno, ne trese, ne "lepi" gas, ne čadi, ne troši ulje, normalna potrošnja, itd... (bolji od mog 2x tongue.gif )

Na šta obratiti pažnju?! Skoro je remontovao alternator, zamenio akumulator, grejače i to je sve od izmena, uz naravno redovan servis (filteri, ulje...) pre ~300 km.

Svaka pomoć je dobrodošla :thumbup:

Davao mu je gas kad ga upali i sad kupijuter radi to umesto njega :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jutros nisam prvi put uspeo da upalim svoj auto,instrument tabla treperi a on nece ni da zavergla.Upalim ga pomocu kablova,odem kod elektricara,on kaze otiso akumulator. Odem da reklamiram akumulator posto je jos uvek u garanciji,nakon provere mi covek kaze da je akumulator u redu.Ima li ko ideju sta moze da bude u pitanju?

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

svrati ponovo do elektricara nek ti proveri punjenje!!!Alternator,regler -verovatno je nesto od toga!!!Ali pre nego sto odes proveri kleme i sve kablove koji dolaze na njih da se neki nije olabavio pa falsira punjenje,sto je bio kod mene problem,zamenio onu stopicu zategao kao luda Nasta i sve puni kako treba!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

A najjace od svega je sto on sada pali normalno :) Videcu ujutru kako ce da se ponasa i sta mi je ciniti.Hvala

Share this post


Link to post
Share on other sites

ako si dopunjao akumulator on ce naravno palitia! A ako mu je punjenje slabo pitanje je koliko mu treba opet da ga isprazni,jer ga ne dopunjuje dovoljno!!!Moze da bude 7,10,mesec dana i ako opet ga isprazni pravac elektricar i nek to isproverava!!!Ili unimer u ruke pa meri!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

kako je zahladilo meni se ponovo vratili problemi sa paljenjem. kada ga palim prvi put posle pauze od pola dana moram dosta duze da verglam a i kada upali radi nemirno kao da se gusi, dok se ne stabilizuje sekundu dve kasnije. akumulator je ok. grejaci takodje. veliki servis je radjen u junu/julu, auto je presao 187k. na velikom servisu mi je majstor rekao da mi se cuje katalizator, da li to moze da ima neke veze sa ovim?

Share this post


Link to post
Share on other sites

E ovako, pre par meseci sam uzeo Fiat Punto, 2002. godiste, 1.9 dizel, 44kw cini mi se, i imam problema sa paljenjem. Vruc u principu hoce da pali, ali hladan redovno zeza. Jednostavno mu se nesto namesti, i koliko god da sacekam grejac on kao da upali i jos brze se u gasi i nastavi verglanje ali nema paljenja.

Zanimljiva caka koju sam primetio je da kada me to zeza, iscupam ona dva creva sa bos pumpe (okacicu slike kasnije), vratim ih, i obavezno, ali obavezno, sacekam grejac, ne upali, i iz drugog puta kada sacekam grejac upali.

Citao sam po internetu i nasao da ove modele zeza bos pumpa, ali meni je interesantno kako da on upali uvek kada mu ovo iscupam, sta mu to ja pomognem time pa upali ?

Jedino sto sam ja mozda zeznuo, sipao sam par puta D2 a kazu da treba euro da se sipa ?

Molim za pomoc i hvala unapred ... :)

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Filter nafte sam menjao pre oko 1500 km, a procitacu pazljivije temu o pumpi ali mene buni to sto on upali kada mu iscupam ove crevice ...

Evo par slika crevica koje cupam :

cxc101.jpg cxc102.jpg

cxc103.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

ne bih reko da je pumpa jer da je pumpa vis. pritiska on uopste ne bi upalio

proveri da neko od ta dva crevca nije zacepljeno... po meni zbog necega gubi dotok goriva i zato te zeza...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...