milan-jtd 319 Posted February 12, 2015 Taj problem nema nikakve veze sa termostatom, cisto na ne krivis majstora da je zeznuop nesto. Ako imas rezerni kljuc probaj sa njim. Zeza te immobiliser, odnosno kod kljuc.Kod bravice imas ajde da kazemo antenu koja ocitava kod sa elektronike koja se nalazi u kucistu kljuca. Tebe to zeza jer komp ne dobija ocitavanje tog koda. Quote Share this post Link to post Share on other sites
jkovacevic88 0 Posted February 12, 2015 Poneo sam sada orginal kljuc, al on mi je polomljen, kako da ga osposobim sa starim kljucem, pomaze li dijagnostika? Quote Share this post Link to post Share on other sites
milan-jtd 319 Posted February 12, 2015 (edited) Procitaj malo ovu temu, dosta se tu pisalo http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/43955-kopiranje-i-kodiranje-ključeva/?p=829865 A sta ti je polomljeno na originalnom kljucu? Na ovom linku sto sam ti stavio videces malu staklenu ampulicu koja se nalazi u kucistu kljuca. Ako je ona citava onda si na biiip, samo narezes novi kljuc i tu ampulicu spakujes u kuciste. Ako je ona polomljena e onda ces morati kod nekog ozbiljnijeg kljucara na kodiranje, neces to moci sam.Probaj taj polomljeni kljuc da prineses kontakt bravici i daj kontakt, mozda ugasi kod lampicu Nadam se da sam ti nekako pomogao, a ti napisi da li si uspeo da upalis sa starim kljucem. Edited February 12, 2015 by milan-jtd Quote Share this post Link to post Share on other sites
jkovacevic88 0 Posted February 12, 2015 treba mi neko bas bas brzp resenje, nisam kod kuce...:-( Quote Share this post Link to post Share on other sites
milan-jtd 319 Posted February 12, 2015 Sve je to ok, ali napisi malo detaljnije sta ti je sa originalnim kljucem? Sta je polomljeno? Da li je kuciste celo? Sa kojim kljucem si pre palio auto? Ja sam ubedjen da te zeza transponder iz kljuca. Ako je on riknuo, onda na zalost nema brzinskog resenja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
jkovacevic88 0 Posted February 12, 2015 Palio sam sa kljucem koji nije polomljen i ugasio auto i odmah potom krenuo da ga upalim on nece samo vergla i pise code, imam drugi kljuc koji su mi poslali busom i koji sada cekam pa da probam sa njim taj kljuc je polomljen, plastika pa je neko zalepio, sa njim nisam ni probao da palim, ovaj sa kojim je normalno radio nece.. A nije ni ispao, nista skroz je bio ok, to je 2 minuta nakon gasenja auta Quote Share this post Link to post Share on other sites
milan-jtd 319 Posted February 12, 2015 Uh, nezgodna situacija u svakom slucaju. Ne znam kako bih ti vise pomogao, nadam se da ces upaliti auto sa tim kljucem sto cekas. Ja inace od kada imam auto sa kod kljucem, uvek kada putujem nosim rezervni kljuc i to ga stavim kod devojke u torbu, u putnu torbu ili tako negde, samo da nije na istom mestu sa onim prvim, u slucaju da se izgubi ili tako nesto... Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted February 12, 2015 Ako je kod u tom polomljenom kljucu izvadi ga iglom i prebaci u taj sto je bio do sad ako i tada nece onda neki elektronicar sa dijagnostikom da ubaci novi kod. Quote Share this post Link to post Share on other sites
jkovacevic88 0 Posted February 12, 2015 NIsta uradio nisam, docice mi elektricar sutra pa ce da sredjuje, ja zanocio..:-D:-D pali se code i ne vredi... Koliko moze dackosta popracvka, dekodiranje ili sta se vec radi? Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted February 12, 2015 oko 50e Zavisi od njega. Quote Share this post Link to post Share on other sites
jkovacevic88 0 Posted February 13, 2015 u puntu imam jako malo goriva da li je moguce da i to zeza pa ima neke veze sa cod kljucem ... oko 11 mio dolazi elektricar..javljam sta je bilo.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
milan-jtd 319 Posted February 13, 2015 Ne, nije do toga. Code lampica se pali samo kada immobiliser ne ocita kod sa kljuca. To mu je fabricka zastita od kradje, blokada motora Quote Share this post Link to post Share on other sites
jkovacevic88 0 Posted February 13, 2015 Hvala , svasta mi se mota po glavi dok ne dodje elektricar.. imam auto tri dana pa pojma nemam sta su mu simptomi.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli_Punto 123 Posted February 13, 2015 Kakav ti je kljuc? Jel nov ili se vidi da je koriscen? Quote Share this post Link to post Share on other sites
jkovacevic88 0 Posted February 13, 2015 pa onako nije puno pohaban imam i drugi koji je polomljen , plastika a sve je radilo super samo ga izgasio i odmah potom hteo da ga preparkiram i on nece .. nije mi ispadao kljuc , covek da ne poveruje sve se desilo u jednom minutu.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
milan-jtd 319 Posted February 13, 2015 (edited) Koliko verujes prodavcu od koga si kupio auto?Ima ona fora sto na placevima rade, izvade transponder iz kljuca i zalepe ga negde oko table, da se ne vidi, i onda ti narezu drugi kljuc i prodaju ti ga kao sa dva kljuca, a u stvari taj kljuc moze samo da otvara bravice. Ne kazem da je to kod tebe slucaj, ali opet...ako vec mozes da otvoris to osteceno kuciste kljuca, videces da li u njemu ima mala ampula ili je sklonjena. E sad se setih, jel imas mozda karticu sa nekim kodom? Izgleda kao vizit karta! Ako imas mozes upaliti auto i bez kod kljuca, postoji procedura Edited February 13, 2015 by milan-jtd Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli_Punto 123 Posted February 13, 2015 To je i meni palo na pamet. Quote Share this post Link to post Share on other sites
jkovacevic88 0 Posted February 13, 2015 nemam ljudi , samo kljuceve , imao sam ovaj jedan sto sam sa njim palio a ovaja sam rasklopio sto je pukao ima bateriju iplocicu sa elektronikom... ne mogu sliku sa telefona da vam nakacim jedino na mail da posaljem?ima i tu ampulicu mada je usuper lepku.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
milan-jtd 319 Posted February 13, 2015 Ta elektronika je samo za daljinsko otvaranje, ampulica ti pali auto i dobro je sto je tu, cuvaj je kao oci u glavi. Onda te mozda zeza antenica kod kontakt brave ili sam komp, majstor ce ti vec reci. A da li si probao da prineses oba kljuca do kontakt brave? Da li bi tada ugasio CODE? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Veki 8 Posted February 13, 2015 Ako je ampula ispravna mozes trakom da je zalepis na plastiku ispod brave i da palis i komsijinim kljucem to rade ljudi kada nece da daju 50-80 jura izvade ampulu stave ispod brave a samo mehanicki narezu par kljuceva tako sam bar cuo Quote Share this post Link to post Share on other sites
jkovacevic88 0 Posted February 13, 2015 pa probao sam al neceako prordi to , ne da cu da je zalepim nego u bravu ima da je stavim..)) Quote Share this post Link to post Share on other sites
milan-jtd 319 Posted February 13, 2015 (edited) Pa ti si taj uslov vec ispunio i nece da upali, znaci problem je negde drugde. Potpuno svejedno da li je ampula u kljucu pored brave ili zalepljena pored brave. Ovo sam pronasao na netu Most CODE unit problems can be fixed by disconnecting the battery for 15 mins or so, although this may cause the alarm to go off. If you remove the negative lead from the battery, then use a short piece of wire to join the negative lead to the positive battery terminal (but ONLY with the negative lead NOT connected to the battery) this will help to remove any residual charge in the CODE unit which may prevent the 'reset' from working. http://www.fccuk.org/forum/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=1365655 Edited February 13, 2015 by milan-jtd Quote Share this post Link to post Share on other sites
jkovacevic88 0 Posted February 13, 2015 ma znam nego se nadam.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted February 13, 2015 Moz da proba sve zivo,nece da upali dok se ne kodira. Quote Share this post Link to post Share on other sites