milos16v 0 Posted June 6, 2015 Reseno je sve danas na dijagnostici. Senzor goriva je pravio problem, greska obrisana i sad sve radi kako treba. Lep osecaj kad nista ne svetli i ne pisti mada mora boot open da se resi, sve vreme stoji kao da je gepek otvoren, ne mogu da skinem onu plastiku nikako da pogledam taj mikroprekidac, verovatno je zreo za zamenu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
NidzaPitBull 0 Posted July 6, 2015 (edited) Pozdrav svima. Danas u voznji izbaci mi na tabli low brake oil,bla bla...Svratim do radnje i uzmem kociono ulje Selenia tutela top 4,i sipam.. posle 100 metara izbaci mi engine fault famoznu gresku. E sad jel ima veze to,ako prethodno kociono ulje nije isto kao i ovo,da li mozda zbog toga izbacuje engine fault ili je nesto drugo u pitanju.Radio sam ecu, pre pola godine, izmesten je, sve je bilo full dok nisam sipao ovo ulje.Stilo 1.6,16v.2002 je u pitanju... Hvala unapred ! Edited July 10, 2015 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
ostoja 569 Posted July 7, 2015 Da nisi nehotice iscupao neki kabl dok si dolivao ulje (naslonio se negde gde nije trebalo, i sl)? Jedno sa drugim bas nema direktne veze... Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted July 10, 2015 Definitivno nema veze jedno sa drugim.Na dijagnostiku da vidiš iz kog konkretno razloga je upalio lampicu, naročito ako nisi primetio ništa loše u ponašanju motora. Quote Share this post Link to post Share on other sites
NidzaPitBull 0 Posted July 17, 2015 Sad doterao auto od elektronicara,kaze da sve sa instalacijama ok,komp je ok.. Samo ne zna na koju foru auto dobija vecu amperazu ili sta vec.. lupam ako treba da ima 0.9 A,on dobija 5A. Sumnja na klapnu gasa,ili kaze da uzmem nov E.C.U. ,pa da okusam srecu sa njim.. Ne daju mi se tolike pare,a da nije resenje problema.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
sinovac 1 Posted January 6, 2016 Pozdrav pitanje u vezi fiat punta 1.2 16v benzinac tokom voznje u rikverc bilo je malo proklizavanja motor je odma poceo da se trese i da radi kao dizel kad sam prikacio dijagnostiku ona je pokazala gresku P0340 znam da je to senzor po tablici sad dal moze da bude nesto drugo jel moguce da je preskocio jedan zub Quote Share this post Link to post Share on other sites
ForrestGump 6 Posted January 6, 2016 Moguće je. To je jedan od 4 moguća uzroka a po opisu kada i kako se pojavio - to je prvi moguć uzrok. Proveri zupčenje. Ako nije u redu, ako je preskočio kaiš - obavezno kupi nov i zameni. Quote Share this post Link to post Share on other sites
sinovac 1 Posted January 6, 2016 a dal moze od senzor radilice da tokom proklizavanja da je neki kamen udario pa da nesalje dobre podatke? Quote Share this post Link to post Share on other sites
safet 0 Posted January 8, 2016 Fiat stilo 1.6 benzin desi mi se da se ugasi u viznji vratim kljic i opet upalim i nastavim pise mi engi fault sta bi moglo biti Quote Share this post Link to post Share on other sites
ninoslavko 0 Posted June 4, 2016 Nadam se da je pitanje na pravom topic-u. Imam Stila 1.6 16v, kod mene je skoro godinu i po, oko 18.000 km sam presao sa njim i nije bilo nekih problema što se tiče engine failure (check engine) priče. Međutim, od skoro se dešava sledeće. Upalim auto, normalno vozim, 30, 50, 150 km, nema pravila, kad dostigne radnu temp, ili bar ja tako to vidim, nakon što ugasim motor, odem nešto da obavim, znači motor je ugašen 10, 20, 50 min, takođe nema pravila, nakon sledećeg startovanja (redovno upali, iz prve), ali ne prima gas uopšte, zakucan na 1000 o/min, ili koja nešto više, max do 1500. I onda nema pravila, čekam pola sata, manje - više, svaki put redovno startuje i upali, ali nema pravila kad će početi da prima gas. I onda redovno vozim, bez ikakvih problema. Znači ne gasi se u vožnji, ali nakon sledećeg gašenja motora, pitanje je da li i kad će normalno da radi. Na dijagnostici izbacuje kod greške p0638. Google i ostale pretrage izbacuju Throttle Actuator Control Range , ne mogu reći da sam verziran u vezi tematike, ako neko ima neki savet, bio bih mu veoma zahvalan. Još nisam posetio majstora, ne stižem, a i ujutro redovno startuje, kad završim sa poslom, krenem kući isto,a li ako se negde mrdnem malo dalje od kuće, zna da bude nezgodno, pa bih voleo bar neke smernice. Hvala, unapred! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3450 Posted June 4, 2016 Zaglavljuje klapna gasa. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ninoslavko 0 Posted June 4, 2016 Ok, i kako se to rešava, mislim, je li elektronski kvar ili mehanički? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3450 Posted June 4, 2016 Mehanički. Sve rotirajuće elemente i klizne površine ispolirati i podmazati. Zupčasti mehanizam prenosa ne dirati. Quote Share this post Link to post Share on other sites
fiatzapaliticuga 0 Posted September 26, 2016 Možda negdje i ima ovo pitanje ali oprostite nisam uspio pronaći. Imam Fiat Stilo 1.6 16V benzin-plin. u zadnjih 6 mjeseci javlja mi grešku motora. Ugasi mi drugi cilindar i dimi bijeli dim (osjeti se u dimu benzin ili plin). Prvo sam mijenjao svjećice pa je radio normalno 7 dana, očistio dizne radio 3 dana. pa se opet javila greška motora nisam više mogao voziti ga na popravke pa sam ga ostavio nek miruje 10 dana upalio ga radio normalno 3 mjeseca. zadnji put kad je javilo grešku motora (opet ugasio 2 cilindar) navodno nije do elektornike- majstor mi promjenio dizne i uzeo mi pare a nakon 3 dana opet ista greška, ne mogu odgonetnuti što mu je jer radi opet na 3 cilindra. Katalizator sam mu skinuo jer je i tu javljao grešku (ionako mi ne treba). Nekakva ideja savjet, jer dva majstora su mi rekla da je mehanički sve oke. Postoji li kakva mogućnost greške senzora ili CPU-a? Bilo kakva ideja mi je dobro došla. Quote Share this post Link to post Share on other sites
pantelia 1 Posted February 6, 2018 Pre nedelju dana, 17 h, spoljašnja temperatura oko 13-14 Celzijusa, ja palim Stilka, i mada ga obično zagrevam, nezagrejanog krećem da ga vozim pošto sam bas žurio (konj). Pali se žuta lampica za Engine fault, i auto se gasi. Palim ga još 2-3 puta, isto se dešava. Nakon toga ga palim i u leru pritiskam gas kao manijak iz sve snage, auto se više nije gasio, ali je popularna "česma" ostala, i stoji i dan danas. Javlja se kad palim auto, kad pritisnem dugme za "OK" ne javlja se dok ga ponovo ne upalim. Nisam primetio nikakve promene u radu motora, mada je bila samo gradska voznja. Planiram da ga odvezem kod majstora u ponedeljak, do tada ću pokušati da ga oprobam i na autoputu, i na većoj uzbrdici. Ovo pišem samo kako bi me forumaši utešili da nije ništa opasno Kad smo već kod toga, kako da neznalica kao ja proverim da li je broj obrtaja normalan? Može neki primer, lupam, na toj i toj uzbrdici, pri toj i toj brzini, broj obrtaja bi trebalo da bude toliki i toliki pa da isprobam. Opet kažem, pri gradskoj vožnji apolutno nikakvih promena nema. Još jedno pitanje kad sam već svratio, šta mi sve treba za Fiat dijagnostiku, i gde je to najbolje nabaviti (može i PM ako kršimo pravila foruma). Ako sam dobro skapirao, besplatni softver, kablić i laptop. A ako neko ima vremena, može i da napiše kako i gde da je nakačim, pošto ja pojma nemam Svašta sam ovde našao, divni ste ljudi! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17670 Posted February 6, 2018 (edited) 8 minutes ago, pantelia said: Još jedno pitanje kad sam već svratio, šta mi sve treba za Fiat dijagnostiku, i gde je to najbolje nabaviti (može i PM ako kršimo pravila foruma). Ako sam dobro skapirao, besplatni softver, kablić i laptop. A ako neko ima vremena, može i da napiše kako i gde da je nakačim, pošto ja pojma nemam Sto se tice dijagnostike, imas sve do detalja u ovoj temi (da ovde ne pravimo off), pa pregledaj novije postove: Edited February 6, 2018 by Ivan Quote Share this post Link to post Share on other sites
pantelia 1 Posted February 6, 2018 @Ivan Hvala puno pregledacu temu Quote Share this post Link to post Share on other sites
coda032 0 Posted June 26, 2018 (edited) Pozdrav! Neka sopstvena resenja nisu prosla, pa bih zamolio kolege vozace za pomoc oko navedenog problema. Naime, posedujem Stilo 1.6 16v 2001. godiste, benzinac. Pre dva dana se prvi put javila navedena greska - engine failure. Nakon voznje od nekih pola sata, stao sam i ugasio ga na 3 minuta bukvalno dok sam izasao iz prodavnice, seo ponovo, upalio sve normalno, i kad sam trebao da krenem, samo sto sam pipnuo gas, tako se ugasio i izbacio engine failure. To se ponavljalo jos neka 3-4 puta, da bi neki recimo 5. put ostavio malo duze da radi na prazno i tek onda krenuo, i sve bilo normalno. Juce u toku voznje mi opet izbaci istu gresku i kako je izbacio gresku tako je poceo da posustaje i gubi brzinu na neke 2-3 sekunde. I tih par sekundi kao da nije dobijao dovoljnu snagu iako sam stiskao gas. Ili npr takodje juce ujutru kad sam krenuo na posao, kad sam ga upalio izbacio je tu gresku, ali je ubrzo sklonio i normalno sam pokrenuo. Nisam nigde uspeo da pronadjem nista konkrentno, kakva su Vasa iskustva i misljenja? Jedan kolega mi je spomenuo da proverim neko crevo, ali sam potpuno zaboravio sta je rekao. Hvala! Edited June 26, 2018 by Ivan Spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17670 Posted June 26, 2018 @coda032 Nepotrebno otvorena nova tema je spojena sa postojecom, sa identicnom tematikom i imenom. Mozes da prelistas i dosadasnje solucije, a ima i jos par tema koje se bave specificnim problemima na 1.6 (mozes da koristis Search foruma). Quote Share this post Link to post Share on other sites
coda032 0 Posted June 28, 2018 Prelistao sam gotovo sve stranice i nisam našao ništa konkretno. U međuvremenu je baš postalo iritantno, dam kontakt, sve u redu, upalim motor, onda izbaci engine failure i tako stoji nekoliko sekundi, u međuvremenu pokrenem auto sve normalno i greška nestane. Ali zadnja dva dana, prvo sam mislio da sam lud i da otpustim kvačilo mahinalno, ali sam se ugasi na stopu, semaforu itd, i onda ga ponovo palim, ponovo engine failure tih par sekundi i vozi...Kad izbaci grešku onda na komandnoj tabli kod obrtaja motora zasija i onaj crveni uzvičnik i ona takozvana 'česma'...a što je najgore, u blizini nemam valjanu dijagnostiku..Poslato sa PRA-LX1 uz pomoć Tapatoka Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3450 Posted June 28, 2018 Proveri akumulator i punjenje.Maada, teško sve bez dijagnostike.sa TT Quote Share this post Link to post Share on other sites
coda032 0 Posted June 30, 2018 Eto, kao da si naslutio. Ako je stvarno to u pitanju. Bio danas kod majstora, povezao na dijagnostiku, izbaci neke greške koje on reče da nisu uzročnik i izbaci jednu nepoznatu grešku, pobrisa sve ono i krenuo da testira, i našao je problem sa kako on reče alternatorom, trebao bi da se menja jer daje 13.2-13.4V, a kad se upale svetla i ventilacija ne daj bože i klima još, onda spada na 12.5-12.8V, i reče da nema dovoljnu snagu i da je verovatno da zbog toga računar brljavi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dekisa 1 Posted January 20, 2022 Pozz svima stilo 1.6 pali greske p 201 p202 p203 po dijagnostici to je nesto oko dizni ,e sad to se desava samo povremeno kada je hladan motor ,prvo paljenje upali gresku i trza pri dodavanju gasa ,kada se daje gas polako nece da trza a cim se jace daje gas pocinje da trza,kada se zagreje motor vise ne trza i ide odlicno a gresku gasi nakon tri startovanja sledeca ,odakle krenuti ,klapna malo zeza ali ne preterano ,sta dalje? Quote Share this post Link to post Share on other sites