Robija 0 Posted January 13, 2013 Ako ugasi lampicu, onda nije veliki problem ili gresim? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3450 Posted January 13, 2013 Obesice me ovi admini , jer se ponavljamo ....Ne nije veliki problem ako se ugasi posle treceg startovanja motora ali je problem evidentan i jedino pravo resenje je iscitati kod greske da ne predje u "hronicno" ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Robija 0 Posted January 14, 2013 Jutros upalio cetvrti put auto i greska nestala, ispisuje check ok. Za sada ne idem na dijagnostiku, ne daje mi se crvena. Ako ponovo upali gresku, eee, onda ce kod doce. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bokisd 0 Posted January 16, 2013 Otisao na dijagnostiku i pokazuje gresku na drugom klipu,tj bombina. Zamenio bombinu i suska kao ranije,bolje vuce i nema neravnomernog rada. Pozdrav! Quote Share this post Link to post Share on other sites
f2tality 1 Posted February 18, 2013 (edited) Vozio sam auto i u toku voznje mi izbacio Engine fault i upalio cek lampicu, i nece da prima gas, dam malo jaci gas a obrtaljka ide ustporeno, neki put dodje do 2000 rpm i tu stane i drzi ga 2000 rpm. Ugasim auto, upalim i lampica i dalje svetli, proturiram ga i auto normalno prima gas, vozim i posle 10km opet isto. Sledeci dan se ugasi lampica i auto radi normalno, pa posle opet upali cek lampicu i opet ne prima gas dok ga ne ugasim i upalim.Vozim na benzinu, nek se javi neko ako je imao takav problem.Stilo 1.6 Edited February 19, 2013 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3450 Posted February 19, 2013 Ima li šanse da ga zakačiš na dijagnozu ?Ispiše li još nešto na displeju ?Možda je nešto relativno prosto a možda ... Ne bih da dajem preuranjenu prognozu . Quote Share this post Link to post Share on other sites
f2tality 1 Posted February 19, 2013 Nisam ga jos kacio na dijagnostiku, pre 5000km smo cistili klapnu, odsrafili od motora i ocistili ali je nismo skidali sa dzeka, a pre toga smo kacili na fiatovoj ekziminer dijagnostici i zapamtio je neku gresku za klapnu povremeno. To mi se desava vec tri dana konstantno, upali lampicu i ne prima gas, ugasim i upalim i vozim pa posle opet. Pa nakon nekog vremena krenem negde i dalje svetli lampica a auto normalno radi, stanem negde i posle kad upalim auto ne prijavljuje gresku, pa sutra sve opet tako.Gledam po netu, kazu da motorni racunar Ecu udje u safe mod i auto ne prima gas, a da je uzrok neki senzor.Da li moze da se pridje, skine i ocisti papucica gasa? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3450 Posted February 19, 2013 Da li moze da se pridje, skine i ocisti papucica gasa?Moze naravno. Neko je vec opisao postupak i to da nije zapertlan vec se lako otvara. Medjutim , to ni pomenutom srecniku nije resilo problem pa mislim da nece ni u ovom slucaju.Najcesci problem pravi klapna gasa , koja je vec dosta puta opevana. Iscitati gresku i obrisati pa srediti i klapnu za svaki slucaj. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nixonbn 0 Posted February 22, 2013 Vozio sam auto i u toku voznje mi izbacio Engine fault i upalio cek lampicu, i nece da prima gas, dam malo jaci gas a obrtaljka ide ustporeno, neki put dodje do 2000 rpm i tu stane i drzi ga 2000 rpm. Ugasim auto, upalim i lampica i dalje svetli, proturiram ga i auto normalno prima gas, vozim i posle 10km opet isto. Sledeci dan se ugasi lampica i auto radi normalno, pa posle opet upali cek lampicu i opet ne prima gas dok ga ne ugasim i upalim.Vozim na benzinu, nek se javi neko ako je imao takav problem.Stilo 1.6Pozdrav dragi sapatniče!!!Ja sam imao potpuno isti problem. Mislim da sam ga negdje na forumu i opisao, ali mi sad mrsko da tražim, pa evo ukratko šta se meni desilo.Simptomi potpuno isti. Auto je Stilo 1.6 16v, vozim ga 90% vremena na gasu. Problem se javljao bez obzira na gas. Zamijenjena klapna gasa - ništa. Zamijenjena papučica gasa - ništa. Zamijenjena nekakva elektronika i kompjuter (nisam taj dio baš najbolje shvatio, ali sam vidio kad je rađeno da je elektronika ispod volana bila raskopana, a majstor mi je nešto i ključeve pominjao) - ništa. Nakon svih ovih zahvata (uz komentar da imam gremlina u autu) problem se i dalje javljao. Na kraju je majstor vratio sve kako je bilo i provjerio konektore (pinove) na kompjuteru, koje je (kako on reče) zalio "kalajem" i isprskao kontakt sprejem. Od tada sam prešao preko 5000 km i greška se nije ponavljala. Moram i da napomenem da su svi dijelovi koji su mijenjani bili polovni, tj. skidani sa drugih auta.Nadam se da će ti ovo pomoći. Ako ti nije problem javi šta si uradio, jer ja sam čitao da je problem i visoka temperatura, pa očekujem proljeće i nove probleme. Quote Share this post Link to post Share on other sites
f2tality 1 Posted February 23, 2013 to je to, javljam sutra sta sam ja uradio, bice i slika Quote Share this post Link to post Share on other sites
vlado88 0 Posted March 15, 2013 (edited) Pozdrav svima! imam stila1.6 2002. god. kupio sam ga pre 15dana, posle 2dana ugradio sam plin. isao lepo i radio na benzin i na plin sve do pre 3 dana kada sam drzao gas na 2000obrtaja posto mi je na leru kazaljka bila nemirna ali nije mi se gasio!kada sam ga ugasio i opet upalio,upalila mi se zuta lampica( kao cesma) koja sad nece nikako da se ugasi i kad stisnem gas do kraja ne prelazi vise od 2500 nekad dodje do 3000obrtaja preko toga nista. na leru sad drzi kad upalim na 1200obrtaja malo se smanji i opet digne na 1200!taj dan sam skinuo leptir gasa i ocistio ga paziljivo mogu reci da je bio prljav,vratio ga upalio normalno ali opet ne prelazi 2500obrtaja! pre na dva dana nego sto se to desilo menjao sam svecice i filter vazduha! danas bio drug i doneo diegnostiku i kad smo prikljucili izbacio je 6 gresaka,4 je uspeo da obrise a 2 su ostale P0638 i P0460! ako neko zna sta je neka pise Edited March 16, 2013 by neshaoct prebačeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3450 Posted March 15, 2013 Throttle Actuator Control Range/Performance What does this mean?OBD Code P0638refers toThe Powertrain Control Module (PCM) compares the actual Throttle Possition (TP) with the target TP when the engine is running. If the difference is more than the specification, the PCM determines that there is a throttle actuator control circuit range/performance problem. SymptomsPossible sumptoms of OBD code P0638- Engine Light ON (or Service Engine Soon Warning Light) CausesPossible causes of OBD code P0638- Drive-by-wire control system malfunction - Throttle actuator malfunction - Throttle valve malfunction - PCM malfunctionU prevodu, ozicenje , senzor klapne gasa i klapna ili ne daj Boze ECU ! P0460- Problem sa senzorom nivoa goriva u rezervoaru. Nista strasno ali treba resiti. Samo , nije mi jasno da nece da se obrise greska?! Ako je tako , popravka neizbezna.Izvor : http://www.permoveo....at/Default.aspx Quote Share this post Link to post Share on other sites
vlado88 0 Posted March 15, 2013 posle toga smo opet prikljucili diegn. nije pronasao ni jednu gresku,ali i nije mogao ni da prepozna koja je marka vozila u pitanju prikljuci !ponudi mu sve marke ali fiat nigde Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3450 Posted March 15, 2013 (edited) Ako nije dijagnostika za Fiat , mozda tu lezi problem.Inace sve je vec objasnjeno na vise mesta o adaptaciji papucice gasa ili uskladjivanja sa klapnom.Ovde su resenja ako blinka lampica http://www.fiat-lanc...opic=47291&st=0Ovde nesto u vezi ... http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=37445&st=0 pa ovde http://www.fiat-lanc...opic=40221&st=0Ima toga jos , samo malo pretrage i bice sve jasnije . Aj' pa sa srecom! Edited March 15, 2013 by Mijailović P. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vlado88 0 Posted March 15, 2013 kod mene je jos problem sto na ins.tabli i ne pise nista mogu samo da vidim koliko sam km presao,a da ispise neki problem to ne vidim!ovde na forumu sam video da kod pise kad nesto izbaxi ja samo mogu da km i sat koji ne mogu ni da podesim Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted March 16, 2013 vlado tvoj model je sve te podatke imao preko bord komponente ili po srpski muzika,telefon...znaci ona ""muzika"" fabricka sa velikim displejem preko nje se steluje sat na cajgeru i vide ostali parameri Quote Share this post Link to post Share on other sites
vlado88 0 Posted March 17, 2013 probao sam danas to da trazim i ne mogu da vidim namestim nista! Quote Share this post Link to post Share on other sites
vlado88 0 Posted March 18, 2013 danaS bio opet na diagnostici izbacio P1220! da li neko zna sta je tO Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted March 18, 2013 Kakva je to dijagnostika koja ne moze da prepozna kod te greske? U putanju je greska na 1. senzoru polozaja klapne gasa. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vlado88 0 Posted March 18, 2013 ne znam ni ja kakva je,to je od kolege sa posla,njegov brat ima diegno.ali trenutno nije u Srbiji pa je on dosao samo da prikljuci da vidimo sta ce da pokaze!Martini sta sutra dalje da radim? Quote Share this post Link to post Share on other sites
vlado88 0 Posted March 20, 2013 juce oteram auto kod majstora u servis,majstor prikopca i izabici gresku P1220 i kaze senor klapne gase,kaze mora u NS kod nekog coveka da odnese kao na remont i to kosta 60e!danas me zove i kaze da nije do klapne vec do eco,odnece on kod nekog svog elektricara da pregleda i javlja da ni elektricar ne zna sta je!kaze da treba novi eco! da li je to moguce da ode eco? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3450 Posted March 22, 2013 (edited) Ovako ! Code:P1220Results:Throttle position (signal implausible)U prevodu , nema signala od senzora klapne do ECU-a i zato ECU ulazi u "safe mode" gde limitira obrtaje motora kako bi ga sacuvao. Uzroci su raznorazni a prvi je koji se trazi je prekid el. kola u instalaciji.Drugi problem nastaje u klapni i poslednji je ECU !Ovde imas malo podrobnije objasnjeno o svemu ! http://www.fiatforum...alfunction.html Edited March 22, 2013 by Mijailović P. Quote Share this post Link to post Share on other sites
freemen 19 Posted March 23, 2013 Skinuo akumalator radi punjenja posto zimi vrlo malo vozim Stila 1.6 vratio akumulator upalio motor i izbacio mi je gresku Engine fault probao paliti i gasiti jos par puta ali greska je ostajala motor radio uredu, kada se zagrejao na radnu temperaturu ugasio sam i ponovo upalio i greska je nestala. Vozio sam 50 km auto putem umereno 120-140kmh kada sam stao ugasio sam auti i prilikom ponovnog startovanja greska Car securiti failure vergla ali nepali izvadio kluc iz brave vratio dva puta greska nestala i auto upalio bez problema posle toga palio jos parputa neprijavljuje nikakvu gresku. Ovo mi se prvi put desava za dve ipo godine od kad imam Stila da lije nesta zbog cega treba da se zabrinem ili je posledica skidanja akumulatora. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3450 Posted March 23, 2013 Kreni od mase (-) preko osiguracke kutije do premestanja ECU-a ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
chrle 0 Posted March 24, 2013 (edited) Pozdrav svima,u pitanju je Stilo 1.6 16V 2002 god.vec neko vreme na leru se osecaju mali prekidi motora nesto kao da izostane iskra na svecici,i pre neki dan izbaci mi ENGINE FAULT,i poceo da radi kao na 3 klipa, Odmah sam zamenio svecice,bobine imam u rezervi pa sam stavio i bobine i proverio na svaki cilindar . na leru se jos osecaju mali prekidi,ide lepo dok se naglo ne doda gas,onda pocne da se gusi i odjednom kreneeee ko da "probije" .juce se ugasila lamcica ENGINE FAULT ,ali cim naglo dodam gas upali se opet.nisam bio na jos na dijagnostici .... Edited March 24, 2013 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites