Jump to content
FAS Goran
ivick

Fiat Stilo 1.2 / 1.6 - engine failure (check engine)

Recommended Posts

Danas mi se desila interesantna stvar na autoputu Novi Sad-Beograd. Pri nekoj brzini od 130 na sat upalila mi se lampica engine fault, i poceo je da mi pada broj obrtaja motora. Primetio sam na naplatnoj rampi da mi je povileneo malo motor na leru, nabio je malo veci broj obrtaja, a potom pao. Koliko sam pronasao na nekom forumu najblize i najtacnije mi se cini da ili protokomer pravi problem, koji se verovatno zaprljao, ili klapna na kraju creva za dovod vazduha koja je moguce da se takodje zaprljala.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pod tom kvar motora moze da bude dosta stvari.prikljuci na dijagnostiku da te ne iznenadi ponovo negde na putu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Detonator senzor se aktivirao, motor je lepo radio kod majstora, pa je samo resetovan komp. Jel imao neko iskustva sa tim. Videcemo da li ce se ponoviti ponovo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

senzor detonacija je uvek u funkciji kad radi motor.nije neka stvar koja riknjava,verovatno neki kontakt

Share this post


Link to post
Share on other sites
zar protokomer nije samo čast nas da dizelkama ???

:thumbsup:

NEEEEEEE- I meni su u "zvanicnom Fiatovom servisu" hteli da menjaju protokomer zbog ucestalog prijavljivanja iste greske na mom BENZINCU .......... :wallbash:

Share this post


Link to post
Share on other sites

I meni je to danas pocelo da se dogadja, kad oduzmem gas i broj obrtaja padne na 1000 pocne da varira a potom se ugasi motor i tako jedno 50 puta

u toku dana, izludeo sam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

proveri zaprljanost usisa,dizne.....ma da ne kakim vec pisano sve o tome

Share this post


Link to post
Share on other sites

danas mi se prvi put pojavila ova poruka ispisana na ekranu... tacnije ulazim u auto palim ga i prijavljuje mi ovu gresku konstantno, ugasim upalim opet isto, napravim krug po gradu auto ide sasvim normalno. ugasim auto da parkiram ponovo ga upalim i nema vise nikakve poruke, palio jos dva tri puta auto i ne javlja se poruka vise...pa me interesuje sta bi moglo biti?

inace u pitanju je stilo 1.6 16v 2002.

i prvi put mi se javlja ovakva poruka

Share this post


Link to post
Share on other sites

...eh, može biti milion stvari... :whistle:

Jedino na Examiner, pa da se iščita šta je tačno prijavio...

p.s. Video sam spisak svih mogućih grešaka...svih kodova za Stilo...i, tih grešaka ima bukvalno na hiljade. Naravno, nisu sve za motornu grupu...ali je veeeeliki broj i njih...tako da jedino na dijagnostiku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

...danas u voznji dok sam prebacivao u trecu brzinu auto je stucnuo kao da se zagusio u delicu sekunde..nastavio sa radom upalio mi zutu sijalicu na displeju 'Engine Check'..ja sam momentalno zaustavio auto..ponovo ga startovao i opet isto..ne blinka ni nista samo svestli sa porukom 'Engine Check"...a juce sam ko za k.. sipao bezolovni na drogoj pumpi,mislim da se zove 'MBG'..a do juce sam redovno sipao na OMV-u isti pistolj uvek bez problema.

juce sam i dolio antifriz,paraflu 50% + destil. voda 50%..do crtice max.Uglavnom sve regularno sada se pitam sta moze da bude problem i koliki je problem u stvari..

Unapred zahvaljujem na bilo kakvom usmerenju u resavanju problema

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kada kažeš da je sada sve regularno, to znači da auto normalno ide, ima snage kao pre?

To kada u sekundi cimne, tj. ostane bez snage...i onda ispiše tu poruku je meni bilo dva puta...i oba puta je bila po jedna bobina. Ali...auto nije normalno išao (tj. jedva je išao), naročito se to osetilo kada je motor hladan...

Share this post


Link to post
Share on other sites

pa da,bukvalno nema nikakvih promena..prakticno gledano..i turirao sam ga i malo silio da vidim da le ca se nesto desavati..ide potpuno isto kao ranije.nisam bas dugo vozac i ne razumem se bas toliko i ovo mi je prvi auto..

nisam imao nikakvih problema do sada..ja sam to mahinalno povezao sa sipanjem goriva na drugoj pumpi jer to stvarno retko radim..ali eto,u voznji je samo stucnuo i upalio lampicu.Ja stao,restartovao lampica konstantno svetli i pise na displeju 'Engine Check"...setih se da pitam prvo ovde o cemu moze da se radi da ne idem odmah na izuvanje kod majstora :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo mene opet.. Bio sam na dijagnostici..malopre se vratio.Majstor ga spojio na comp. i ocitao kako kaze 'senzor apsolutnog pritiska'...obrisao je gresku,kaze vozi ovako ako upali opat onda dodji da resavamo..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo mene opet.. Bio sam na dijagnostici..malopre se vratio.Majstor ga spojio na comp. i ocitao kako kaze 'senzor apsolutnog pritiska'...obrisao je gresku,kaze vozi ovako ako upali opat onda dodji da resavamo..

pozdrav svima na forumu..i opet ja...sa istim problemom!!Palio mi je lempicu za senzor apsolutnog pritiska jos dva puta u mesec dana i to je pocelo malo i da nervira moram priznati.Majstor na dijagnostici kod koga sam bio je rekao da on ipak mora da se zameni ali problem je sto nov nema da se kupi ..prema njegovim recima,jedino u Sapcu postoji mogucnost nabavke i cifra je izmedju 20 i 30evra.Da li neko zna gde bi se u Beogradu mogao nabaviti taj senzor i po kojoj ceni.Hvala unapred..

Share this post


Link to post
Share on other sites

nisam pitao u delti...nasao sam na otpadu u Sapcu..kazu lik od dva Stila sklapa jedan :)

dao mi je za 20e....sada jos da odem da zamene ali nesto mi to suvise jednostavno deluje...ne verujem da samo zbog toga ima nestabilan rad na leru...

verovatno svio vec znaju za njega ali ako nekom treba br...postavicu ga ovde

Share this post


Link to post
Share on other sites

nisam pitao u delti...nasao sam na otpadu u Sapcu..kazu lik od dva Stila sklapa jedan :)

dao mi je za 20e....sada jos da odem da zamene ali nesto mi to suvise jednostavno deluje...ne verujem da samo zbog toga ima nestabilan rad na leru...

verovatno svio vec znaju za njega ali ako nekom treba br...postavicu ga ovde

predpostavljam da bih morao da probam i sa tim ciscenjem leptir gasa i carbon cleanerom...samo je problem sto sam procitao dosta toga o tome ovde ali ne bih bas znao kako to izgleda pa ako postoji i neki slikoviti prikaz bilo bi pozeljno...

Share this post


Link to post
Share on other sites

nasao sam MAP senzor..u KIT Komercu 3600 dindzi a u AP sportu su me malo razocarali...traze 7000 din za taj plastikaner... :)..sam ga zamenio...ali greska je ostala,sutra idem na dijagnostiku da mi obrise gresku.poboljsanja ima,ne gasi mi kada stajem,kocim...ali tu i tamo pobegnu obrtaji opet tako da cu sutra da vidim na dijagnostici sta dalje.taj leptir gasa,usisa jos nisam cistio pa cu morati i time da se pozabavim ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

resio sam konacno proble... :):) obrisao sam gresku kod majstora...ali i dalje je varirao na leru..odem kod ortaka i za 10 min lepo demontiramo leptir gasa...nije bio na oko mnogo prljav...ali Carbon Cleaner je cudo...sad radi ko sat...skazaljka se ukopa na 900 obrtaja i to je to..pitam majstora jesam li morao da menjam MAP senzor uopste..on kaze 'pa kompjuter je pokazao' xe xe xe ..reko vazi,ok...provericu i stari pa ako nekom bude trebao....a bude ispravan..poklanjam!!!! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...