Jump to content
FAS Goran
ivick

Fiat Stilo 1.2 / 1.6 - engine failure (check engine)

Recommended Posts

Pazi ovako! Ubedjen sam da si u potpuno istom problemu kao ja nedavno...

Untitled.jpg

Dakle, ova dva senzora su paralelno vezana i ako jedan brljavi, da ne komplikujem sada, onda ni drugi nece raditi kako treba. Ja sam imao problem sa apsolutnim pritiskom jer mi je ECU poceo brljaviti i minus(-) je bio u prekidu pa sam ga "pokupio" sa motora. Prevezao sam na MAP sa najblizeg mesta masu (-). To je jedno vreme trcalo ali je dj... dosao po svoje pa je na kraju ECU isao na reparaciju!

Share this post


Link to post
Share on other sites

veceras se dasilo stvarno nesto cudno odem ja do pumpe jedno 4-5 km auto trza ...papucica gasa propada u bilo kojoj brzini ...jedva nekako stignem da napunim plin kad iznenada auto normalno radi bez problema ali ne zadugo opet osjetio iste simptome mada manjeg intenziteta ..nemam pojma sta se desava ?? dakle mislis da jedan od ta dva senzora zeza...jeli i kod tebe jedan od tih bio senzor atmosferskog pritiska ...sto mi pokazuje dijagnostika...dvoumim se da lida to kupim ili da pokusam jos nesto ...mislis da je i kod mene ECU otisao u k. ...? jeli te puno kostala reparacija...jesi cistio mozda leptir gasa ili taj map ??? zahvaljujem na pomoci :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znaci , pritisak je pobrljavio a senzor bregaste je bio u fatalu! Tako je bar kod mene bilo. Nasli smo da je minus (-) sa ECU-a na MAP u prekidu. Spustili minus(-) sa MAP-a na motor i proradio. Jedno vreme sve bilo dobro ali za pola godine ope' sr..e. E tada cika crnisale uz'o u svoje majstorske ruke i Bog ga veselio ! :laughing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

jbg ne znam nema druge nego da mjenjam to sutra pa da vdim hoce li biti sta bolje ...nadam se da ce moj majstor pronaci neko trajno rijesenje ....uglavnom javicu sta se desilo ...poz :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Savetujem ti da ne kupujes MAP dok ga ne proveris. Ima za to nacina , koje sam ja kasnije saznao. Posudi od nekog , lako se skida ili trazite prekid u zicama!

Uzgred, jesu li trebe jos 'nako ljepe u vas? :laughing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

danas promjenio svjecice navodno jedna nije bila kako treba ...ocistio leptir gasa sve zivo podmazao senzore ocistio pobrisao sve greske ......bilo ok nekih sat vremena i opet isto biiip ..gas propada loose conetion se pali ja pizdim nasred ceste ...jedva se dovucem do majstora ..opet covjek sve pregleda nadje da negdje neka zica nije kako treba...mrdne ljevo desno provozamo se do benziske napunim plina do vrha ..i odjenom sve uredu nema nikakve greske piči ko blesav...jedna klema nije kako treba to cu sutra zamjenit ..uglavnom sumnjam da je neki spoj upitanju...ali ne mogu vjerovat da to toliko jebe auto ...bojim se da jos nista nije gotovo mada sad radi sve kako treba......pa javim vam dalja desavanja ...ako neko ima neki prijedlog slobodno podjelite samnom hvala :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ljudi pomagajte opet mi se jedan problem pojavio znaci auto ide sve kako treba i odjednom na semaforu ne mogu dodat gas znaci jednostavno ne prima tek poslje dva tri puta kad sam pritisnuo a nikakva greska se vise ne pojavljuje ...ne znam sta da radim majstori samo nagadjaju ...jedan kaze da sumnja na bobinu ..ne znam sta vi mislite?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probaj naci negde drugi ECU i voziti sa njim par dana da vidis da li ce ti se desavati ista stvar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne moze tek tako drugi ECU da postavi, zameni sa postojecim. Mora neko strucan , ako vec nas drugar nije. Naravno , pisano je o tome u temama : ASR,ABS, CAR sec..., LOOSE.... itd.

Moje sumnje padaju na ECU , takodje! Probaj se upoznati sa tim stvarima na pomenutim temama i naoruzaj se strpljenjem!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po ovoj prici i meni lici na ECU.Za probu,skloni ga sa vrelog motora i vozi tako.Trebalo bi da bude malo bolje.

Ako se smanje opisani problemi,nema dileme.

Share this post


Link to post
Share on other sites

moze li mi neko reci zasto bas sad taj ecu se zagrijava a dosad nije bilo problema...mislim zasto bi se to vremenom promjenilo...i jel neko mozda mjenjao ecu ili reparirao da znam koliko ce me kostati ako je je slucajno do njega rijec...mada moglo bi biti ...jer problem se javi tek kad se motor zagrije dok je hladan prima gas bez problema ....pozz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Druze, ima tema u kojoj je bas dosta receno u vezi ovakvog problema. Ucini kako je majstor crnisale rekao pa prati.

Znaci lemovi , prebacivanje ECU-a i na kraju , ako sve ovo ne pomaze, reparacija istog...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravo,

Danas sam se vraćao sa mora i u Podgorici mi se upali lampica engine fault. Stao sam i resetovao(palio) tri puta misleći da će lampica da se ugasi, ali ništa od toga i tako sam nastavio do Valjeva. Karakteristično je da kad upalim auto prijavi grešku na kompjuteru, dok lampica engine sija non stop. Uspeo sam da dođem kući, ali sam primetio da uzbrdo malo slabije vuče i malo je bučniji.

pozdrav

Zdravo,

Danas sam se vraćao sa mora i u Podgorici mi se upali lampica engine fault. Stao sam i resetovao(palio) tri puta misleći da će lampica da se ugasi, ali ništa od toga i tako sam nastavio do Valjeva. Karakteristično je da kad upalim auto prijavi grešku na kompjuteru, dok lampica engine sija non stop. Uspeo sam da dođem kući, ali sam primetio da uzbrdo malo slabije vuče i malo je bučniji.

pozdrav

U pitanju je Stilo 1.6

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bio sam danas na dijagnostici i izbaci grešku vezanu za katalizator. Majstor kaže da je katalizator zaprljan i da je najbolje da ga skine pošto je nov veoma skup. Takođe reče da zbog toga slabije vuče uz brdo, da li je moguće?

Napominjem da je grešku izbacio nakon sipanja benizina EUROSUPER 95 na EKO pumpi u Baru, da li je moguće da je toliko loš benzin?

U pitanju je Stilo 1.6.

Pozdrav,

Share this post


Link to post
Share on other sites

ne zaleci se,potrosi to gorivo sipaj drugo (ovo nase koje je "bolje") izadji malo na auto put pa stisni gas par minuta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima :-)

Juce pre podne sam nesto zvrndao po gradu odjednom kad sam hteo da upalim auto poce da mi pisti ENGINE FAULT i upali se ona lampica zuta. Upalio je tek iz drugog puta, ali je ovo engine fault ostalo na ekranu kao i ono zvucno obavestenje. Posto se bukvalno na 50 metara odatle nalazi majstor koji ima dijagnostiku, oteram ja pravo kod njega, nakacimo ga, i on mu izbaci (pored tezinskog senzora koji sam otkacio jer cekam drugara da stigne sa mora da nalemimo simulator sa onim otpornicima) prijavio mi je: prvo na instrument tabli onaj trouglic sa znakom uzvika u sredini (to valja znaci da negde ima los kontakt), na dijagnostici je izbacilo nekoliko gresaka koje nemaju veze s'mozgom (senzor broja obrtaja, novo benzina u rezervoaru, steper i jos nesto)...izbrisali mi greske, i sve se pogasi normalno, izmerimo punjenje a tamo pise da je 13,8v .... mene interesuje da li je to normano, ili bi trebalo da se iskontrolisu alternator i zameni akumulator?

Hvala unapred :)

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pored svake greške će biti navedeno da li su stalne, ili povremene, tj. zna se kada su se upalile. To što ih vidiš sve ne znači da je on sve njih prijavio baš juče, nego su ostale u memoriji, a prijavljene su ranije. Od grešaka koje ti je izbacio, problem sa paljenjem može praviti senzor broja obrtaja. Kao što mu ime kaže, ako on ne pošalje signal kompu o broju obrtaja, komp. neće slati signal diznama da brizgaju gorivo i nećeš nikada upaliti jer komp ne vidi razlog zašto da šalje gorivo kada se ionako ne vrti radilica.

Trougao sa znakom uzvika je univerzalna lampica koja se pali u dosta situacija, pali se i kada ti prijavi npr. neisparavnu sijalicu stop svetla, itd, itd. Nije usko vezana za loš kontakt.

Oko alternatora imaš posebnu temu:

http://www.fiat-lanc...showtopic=36463

Podatak od 13.8 V ne znači puno jer nam nisi rekao u kojim je to uslovima izmereno, tj. u leru ili u vožnji, da li pri uključenim potrošačima, ili ne. Uopšteno, 13.8V punjenja je ok...nije sjajno, ali je ok.

Baci pogled i ovde:

http://www.fiat-lanc...showtopic=31753

:thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala Nesho :)

Sto se tiče upamćenih grešaka, nije postojala ni jedna (osimOSC senzora) zabeležena od ranije...

Punjenje alternatora smo merili na leru, bez upaljenih svetala i preko dijagnostike i unimerom...

Majstor mi je rekao da proverim negde kakav je akumulator jer moze da bude da je zbog njegove dotrajalosti zabrljao ECU...sutra cu da proverim akumulator i alternator pa da vidimo u cemu je problem :laughing:

Hvala na brzom odgovoru :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stilo 1.6 plin benzin ,jutros mi je u toku voznje,normalne voznje izbacio Engine feault i na kontrolnij tabli se upalila ona zuta oznaka kao pumpa ili sta vec,primetio sam u tom trenutku da se takodje upalila i lampica za plin da je na rezervi,ali ubzo potom upalila se lampica za plin da jos uvek nije na rezervi ali tu je negde,ovo pišem jer pretpostavljam da ima neke veze,inace nisam primetio da auto slabije vuče...primetio sam da je počeo brzo da skida kilometre ona opcija koliko jos mogu preci sa ostatkom benzina,dakle ne plina,nego benzina,što ranije nije bio slučaj,ne znam da li ovo ima nekakve veze,stigao sam kuci normalno,kasnije upalio auto normalno ali greska još uvek stoji kao i zuta lampica savet šta da radim i šta se ustvari desilo,do čega je problem,citao sam da je mozda u pitanju neki kontakt,da skidam kleme,mozda i vlaga a bilo je ovih dana...puno informacija,tako da sam zbunjen,hvala.

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne verujem da vlaga ima neke veze sa tim. Ocitaj kod greske pa nam javi.

U principu , moze da se desi da je siromasna smesa kada je rezervoar pri kraju posebno pri stiskanju papucice gasa. To je uglavnom lose nastelovan uredjaj GAS-a ili zaprljanost sistema (filteri, dizne ...).

To sto "pada" kazaljka benzina je znak da ide na benzin! :laughing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne ne pogresno si me shvatio,u tenutku kada se upalila greska motora upalila se i crvena lampica da je plin na rezervi,ali malo kasnije se upalila zelena lampica da je plin jos malo pa na rezervi,kapiras,ne pada nikakava kazaljka benzina,padaju oni kilometri koliko jos mogu da predjem sa ostatkom benzina,pa se kasnije opet vrate,nesto je pobrljavio,ok ici cu ja kod majstora nego pitam da nije sta da se odmah reaguje,pokusao sam skidanjem kleme i dodavanjem gasa tri puta preko 5000 obrtaja,to sam negde procitao i nije uspelo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...