Jump to content
FAS Goran

ninoslavko

Members
  • Content Count

    5
  • Joined

  • Last visited

About ninoslavko

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Kula

Previous Fields

  • Garage
    Stilo 1.6 16V
  1. Ok, i kako se to rešava, mislim, je li elektronski kvar ili mehanički?
  2. Nadam se da je pitanje na pravom topic-u. Imam Stila 1.6 16v, kod mene je skoro godinu i po, oko 18.000 km sam presao sa njim i nije bilo nekih problema što se tiče engine failure (check engine) priče. Međutim, od skoro se dešava sledeće. Upalim auto, normalno vozim, 30, 50, 150 km, nema pravila, kad dostigne radnu temp, ili bar ja tako to vidim, nakon što ugasim motor, odem nešto da obavim, znači motor je ugašen 10, 20, 50 min, takođe nema pravila, nakon sledećeg startovanja (redovno upali, iz prve), ali ne prima gas uopšte, zakucan na 1000 o/min, ili koja nešto više, max do 1500. I onda nema pravila, čekam pola sata, manje - više, svaki put redovno startuje i upali, ali nema pravila kad će početi da prima gas. I onda redovno vozim, bez ikakvih problema. Znači ne gasi se u vožnji, ali nakon sledećeg gašenja motora, pitanje je da li i kad će normalno da radi. Na dijagnostici izbacuje kod greške p0638. Google i ostale pretrage izbacuju Throttle Actuator Control Range , ne mogu reći da sam verziran u vezi tematike, ako neko ima neki savet, bio bih mu veoma zahvalan. Još nisam posetio majstora, ne stižem, a i ujutro redovno startuje, kad završim sa poslom, krenem kući isto,a li ako se negde mrdnem malo dalje od kuće, zna da bude nezgodno, pa bih voleo bar neke smernice. Hvala, unapred!
  3. Nikako da nadjem vremena da se malo pozabavim sa tim.. Mada kontam da cu prvo probati sa kontaktima oko motora. Sama zamena rucice mi ne deluje da je previse komplikovan posao...
  4. Nije tajna (nadam se da ne remetim neko pravilo na forumu) 2000 rsd, polovno, naručio lik od koga sam kupio auto, ali očito da tada nismo znali sve detalje Da ne idemo van teme, čitao sam topic u vezi problematike oko motora brisača i način na koji su pojedini članovi rešili problem, ali me interesuje da li mogu ovo da iskoristim na svom autu (opet kažem, nezavisno od toga da li je problem do kontakata na motoru brisača).
  5. Nabavio sam polovan ablender, jer me zezaju brisači (tako mi je rečeno, pošto brljaju, stanu na pola šoferke, pa neće da se pokrenu, itd...) da ne idem dalje, jer je već pokrenut topic na tu temu... Interesuje me da li da se uopšte bakćem sa skidanjem volana da bih zamenio ablender i ručicu brisača, jer taj polovan ablender, što sam kupio, bio je na modelu koji ima „daylight sensor“ (simbol „A“ na ručici za svetla), a moj stilo nema tu opciju... Nadam se da sam bio dovoljno razumljiv

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...