MS PK 7735 Posted March 6, 2016 Jok, normalne ljude Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted March 6, 2016 Mislis Milutina i Bojketa? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7735 Posted March 6, 2016 Hahaha, de bas njih nadje kao reper Quote Share this post Link to post Share on other sites
vix 1 Posted March 6, 2016 Ja kontam da je duzi bolji, jaci. Ako je slabiji onda mora biti kraci. Dzabe dugacak ako je slab. Kratak i jak jos moze da prodje. Mislim na menjac i motor naravno. A ovi slabi i kratki su ko macji sekz, nit manjeg qrca nit vece dreke! Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted March 6, 2016 Jedino njima verujem kako ide auto i koliko trosi Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1263 Posted March 6, 2016 Verujemo ti da njima veruješ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted March 6, 2016 27 minutes ago, vix said: Neverovatno! Kazu vozaci benzinaca kad cuju opet vase lovacke price Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted March 7, 2016 On 6.3.2016. at 9:52 AM, igor0511 said: Meni je apsolutno konjaža nebitna po gradu. Čak i više volim kraći menjač Astre jer je stalno u 4. brzini na 50-60 (već preko 2000 obrtaja) dok je Stilo tu u 3. Mada generalno snaga zafail samo na magistrali dok na autoputu jedino menjač igra ulogu za mene. Stilo JTD 115 otprilike drži 50 km/h na 2000 o/min i sasvim OK za tihu gradsku vožnju i za odlučno preticanje. A što se tiče Astre 1.4 i benzinaca slične snage po magistrali za brzinu 60-80 km i nekako ima torqa (snage) uz naravno vraćanje u treću (ili čak drugu) i dranje u obrtaje. Dok za brzine na autoputu tu već fali torq i snaga i džabe vraćanje iz pete u četvrtu kada u četvrtoj se na 120 vrti blizu 5000 obrtaja. Uglavnom su obrtaji limitirani na 6500 o/min tako da zabava naterivanja u obrtaje kratko traje. Znači fabrički menjač i šaltanje na auto putu slaba vajda. Držiš se top gear-a i ako uspe preticanje OK. Stavljanje dužeg prenosa popravilo bi akustiku u vozilu i uticalo bi na manju potrošnju ali bi isto tako trazio daleko više šaltanja zbog nejakog motora. Dok kod dizela zahvaljujući velikom torq-u i dugačkom prenosu šaltanje skoro da nije potrebno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted March 8, 2016 Šta će ti torque na autoputu? Dođeš do 120-140 i držiš određenu brzinu. To je bila poenta mog posta. Postignem brzinu i baš me briga za dalje. Ako naiđe neko brži sklonim se, a ako sporiji pretičem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted March 8, 2016 Omašiš kao i ranije. Vidi šta je torq - obrtni moment. A lepo piše u zadnjoj rečenici. Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted March 8, 2016 Nisam nikad shvatio foru imas jaci motor i onda ga koristis da manje saltas Kupi automatik onda Ja bih makar koliko je jak uvek saltao u nizi stepen prenosa i gazio do kraja Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted March 8, 2016 Zato i ne shvataš. I druga stvar je što ne voziš moderan common rail diesel sa varijabilnim turbo punjačem. Da si rođen pod srećnom zvezdom istog trenutka bi shvatio i koristio sve prednosti koje ti malo pre pomenuti agregat pruža. Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted March 8, 2016 Pa i dalje ide bolje u maksimalnim obrtajima Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted March 8, 2016 Možda ? Relativna stvar ne misliš tako ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted March 8, 2016 Kako mislis mozda? I ne mislim tako Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted March 8, 2016 Pa dok prešaltaš nekad jednu nekad i dve brzine kako bi doveo slabašni benzinac u obrataje iznad maximalnog obrtnog i time dobio bolje ubrzanje (pod uslovom da pogodiš odgovarajuću brzinu) izgubiš poprilično vremena. Dok sa gore pomenutim agregatom jednostavno potopiš gas i to obaviš bez ikakve muke. Yugisha ove navode će ti svi potvrditi koji voze moderne dizele. Ljutio se ili ne dosta njih je progledalo kada su iz benzinca seli za volan JTD / MJ-a. Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted March 8, 2016 43 minutes ago, ivan.ik said: Zato i ne shvataš. I druga stvar je što ne voziš moderan common rail diesel sa varijabilnim turbo punjačem. Da si rođen pod srećnom zvezdom istog trenutka bi shvatio i koristio sve prednosti koje ti malo pre pomenuti agregat pruža. Ja čak i nemam varijabilni turbo punjač, pa opet poteže ko lud. Da li treba ponovo da kačim grafik sa valjaka, gde se vidi koliko snage ima u širokom opsegu obrtaja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted March 8, 2016 Ako se potrudim, izgubim 0.38s da presaltam u jednu nize Dobro ja sam cudan covek, ja vecinom ne shvatam modernog coveka i njihove zelje Ja ne kontam poentu voznje manuelnog menjaca ako ti je tesko saltati, ne kontam sta ce ti auto od 1500kg da bi prevezao coveka od 80kg, ne kontam sta ce ti 150ks ako ces koristiti 80ks, ne kontam sta ce ti 5 kofera kad ides na more, ako ti je auto za voznju od tacke A do tacke B, ne kontam sta je poenta da bude neka limuzina sa svim mogucim stvarcicama, ne kontam sta ce ti SUV ako vozis po asfaltu itd.... Sta ce ti dizel ako ne ores njivu... Prosto sam morao Salim se, ja shvatam da ljudi imaju drugacije zelje i mogucnosti i nemam nista protiv niti se ljutim, ono sto mi smeta sto vecina ljudi ne prihvata one koji zele "manje/vise" od njih... Meni je kod auta najbitniji faktor koliki kez moze da mi napravi kad sednem u njega, a ne da li je on bolji u ovom ili onom Jbg, ako hocemo da merimo objektivno tako nesto, onda treba svi da izmerimo broj otkucaja pre i posle sedanja za volan svog auta Jovanovicu, dyno na raport, mene interesuje Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted March 8, 2016 (edited) Ivan ti je prilicno dobro objasnio, evo plastican primer, kada se sa teskim superbom tdi potezem sa laganim cliom 2 rs 172 i 3 rs 197 iz leteceg starta, moram da ih pustim da biraju brzine gde su na 5000rpm da bi imali sanse, ako su na 6000rpm vise onda imaju samo ~1500rpm u brzini pre nego sto ce izgubiti vreme na saltanju, ako su na 4000rpm imaju znatno manje snage i prilicno ce zaostajati. A to su benzinci sa pedigreom, a meni je manje vise svejedno na kojim sam rpm jer svakako na 2500rpm vec imam 80% snage... Edited March 8, 2016 by vagenovac Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted March 8, 2016 Brzina auta se ne ogleda samo u voznji pravo Probajte voziti malo kroz krivine, dizel kao da je uvek u pogresnoj Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted March 8, 2016 (edited) Boze ljudi o cemu vi pricate...i sta vi dizete u nebesa - ukoliko ne pricamo o trkanju... a posto uglavnom ovde pricamo o magistralnim i Auto-putu, i ne o trkanju - pa drndavu skodu od 64ks i tri cilindra gde god idem metnem u 5. i vozim, eventualno 4. i to je to... ide se uglavnom za Beograd, Nis, Kragujevac, Kladovo, Suboticu... Edited March 8, 2016 by Milutin-NS Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilanStilo 2 Posted March 8, 2016 Brzina auta se ne ogleda samo u voznji pravo Probajte voziti malo kroz krivine, dizel kao da je uvek u pogresnoj Yugisa imao sam dva mjt-a veruj mi to je zmaj. Stilo je imao 140ks i par puta sam uporedjivao sa drugarovom 407-om 2.0 benz. Isto tako oko 140ks ima i veruj mi da nije mogao ni prici stilu. A 407 50-60000km nova kupljena a moj stilo tad oko 190.000km. Benzinac bez turbine nema sta da trazi pored dizela. Quote Share this post Link to post Share on other sites