marko.jovanovic 925 Posted July 6, 2015 Paa, mislim da nabrjani yugo 1.3 dobija ladno 1.3MJET od 75ks u puntu. Lakši je dosta i tu nema priče, matematika je jasna. Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted July 6, 2015 @YUgisaMislim na Juga sa tim motorom sahrani sopstvenu skoljku , a da jugo 1.1 ili bilo koji dobija 1.3 mjet to tesko Tesko ali moze znaci Ok, onda bolje kupi neku ladu 1.5 16v idealno, gledaj onaj youtube kanal, skupljaj fazone i parice, pa kada ti primanja porastu nabudži nešto što ide ko svet. Organizovaćemo da ti prošvercuju već urađenu glavu, ITB, kovane klipove i klipnjače, sve ruske proizvodnje. Na tebi je samo da sastaviš i da voziš Dakva crna Lada, ja dalje od Fiat/Zastava SOHC bloka i prednje vuce u 3.5m duzine ne mrdam dalje Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted July 6, 2015 Kako kakva, pa sa prednjim pogonom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
rocker87 5 Posted July 6, 2015 Ok, onda bolje kupi neku ladu 1.5 16v idealno, gledaj onaj youtube kanal, skupljaj fazone i parice, pa kada ti primanja porastu nabudži nešto što ide ko svet. Organizovaćemo da ti prošvercuju već urađenu glavu, ITB, kovane klipove i klipnjače, sve ruske proizvodnje. Na tebi je samo da sastaviš i da voziš Znaš li pošto takva rabota? Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted July 6, 2015 Znam, ali to je cena budženja atmosferskog benzinca. A nama sa 1.9JTD je lako, dobar dan, hoću remap, izvolte, evo ja sam dobio 35ks, izmereno. O potrošnji da ne pričamo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
rocker87 5 Posted July 6, 2015 Dobro, možeš meni reći, jer ja ne znam. Znam da je skuplje nego kod turba, samo nikad nisam imao neke cifre u glavi... znam da je 1.2 16v cca $3000 za do 110ks. Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted July 6, 2015 Pih, za ladu to manje izađe, a i ima više konja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
rocker87 5 Posted July 6, 2015 Ma to je neki Englez radio, verujem da nije baš sposoban kao mi Balkanci. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dezurni 399 Posted July 6, 2015 Marko, ne možeš tako porediti Yugov motor 1.1 konstruisan iz 1979. i 1.9 novije generacije (ne znam kada se prvi put pojavio).Pogotovo što si ti podigao sa 115 na 140, a pričaš o podizanju snage sa 65 na 140 i kusur. Hajde da zanemarimo godišta postojanja. Probaj da izračunaš koliko bi koštao tuning dizel motora, a da imaš takav skok snage kao sa 65 na 140 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markoni Bg 74 Posted July 6, 2015 (edited) Nabrijani jugo 1.3 sa nekim ozbiljnim prepravkama dobija mjet , a stacemo ako se cipuje 1.3mjet na ~90ks, vozio sam juga i to novog i radio razne prepravke i poboljsanja i 13/53 prenos u menjacu i znam sta pricam. Edit: Jugov motor je konstruisan 1968 tj prvi put se ugradjivao u Fiat 128 i kroz godine su radjene razne dorade i izmene manje/vise znacajne da ih ne nabrajam. Edited July 6, 2015 by Markoni Bg Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dezurni 399 Posted July 6, 2015 Markoni, hteo sam da napišem 69. Hvala za ispravku Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted July 6, 2015 (edited) Marko, ne možeš tako porediti Yugov motor 1.1 konstruisan iz 1979. i 1.9 novije generacije (ne znam kada se prvi put pojavio).Pogotovo što si ti podigao sa 115 na 140, a pričaš o podizanju snage sa 65 na 140 i kusur.Hajde da zanemarimo godišta postojanja. Probaj da izračunaš koliko bi koštao tuning dizel motora, a da imaš takav skok snage kao sa 65 na 140 Ja sam sa 100KS i 200Nm skočio na 135ks i 320Nm, za siću, uz nećete verovati, smanjenu potrošnju.Rusi budže ove novije Lade, ne znam koliko tačno konja ima 1.5 8v u ladi 2114 ili u lada 110, kalini ili granti, mislim da ima nešto oko 80ks. Ali ljudi imaju svoju proizvodnju, to je najbitnije, pored para i entuzijazma/znanja. I onda sa tih cca 80ks odu na atmosferskih cca 140ks, koji mogu da se voze svaki dan. A ti ladini motori sa 8 ventila opet vuku korene iz Samare, koja je izašla početkom osamdesetih.To sve košta, tako da smatram da su čipovani JTD ili TDi najbolji po pitanju odnosa uloženo/dobijeno, kada se uzmu u obzir potrošnja, performanse i trajnost agregata. Sve to se odnosi na nas sirotinju, jer da imam para ne bih visio po forumu i vozio remapiranog JTD-a, nego bih lepo vozio nešto ala Oktavia RS kombi 2.0TFSI, a ako me ne bi smarala registracija psihički, onda neki atmosferaš od bar 3l. Edited July 6, 2015 by marko.jovanovic Quote Share this post Link to post Share on other sites
drfedja 39 Posted July 6, 2015 Marko, ne možeš tako porediti Yugov motor 1.1 konstruisan iz 1979. i 1.9 novije generacije (ne znam kada se prvi put pojavio).Pogotovo što si ti podigao sa 115 na 140, a pričaš o podizanju snage sa 65 na 140 i kusur. Hajde da zanemarimo godišta postojanja. Probaj da izračunaš koliko bi koštao tuning dizel motora, a da imaš takav skok snage kao sa 65 na 140 Sa 90 na 140 ne kosta previse. Dovoljna je turbina i intercooler od jaceg modela, npr. kod TDI 90, anslicno je za JTD85 u Puntu mk2. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted July 6, 2015 Edit: Jugov motor je konstruisan 1968 tj prvi put se ugradjivao u Fiat 128 i kroz godine su radjene razne dorade i izmene manje/vise znacajne da ih ne nabrajam. Edit / Edit Ko zna kada je krenuo rad na tom motoru, kada su inžinjeri prvi put odradili proračune. Sigurno početak 60.-tih. Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted July 6, 2015 Musolini ga proračunao. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted July 6, 2015 ing. Aurelio Lampredi. E sad ko je njega napravio... Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted July 6, 2015 (edited) Marko, ne možeš tako porediti Yugov motor 1.1 konstruisan iz 1979. i 1.9 novije generacije (ne znam kada se prvi put pojavio).Pogotovo što si ti podigao sa 115 na 140, a pričaš o podizanju snage sa 65 na 140 i kusur.Hajde da zanemarimo godišta postojanja. Probaj da izračunaš koliko bi koštao tuning dizel motora, a da imaš takav skok snage kao sa 65 na 140 Ja sam sa 100KS i 200Nm skočio na 135ks i 320Nm, za siću, uz nećete verovati, smanjenu potrošnju.Rusi budže ove novije Lade, ne znam koliko tačno konja ima 1.5 8v u ladi 2114 ili u lada 110, kalini ili granti, mislim da ima nešto oko 80ks. Ali ljudi imaju svoju proizvodnju, to je najbitnije, pored para i entuzijazma/znanja. I onda sa tih cca 80ks odu na atmosferskih cca 140ks, koji mogu da se voze svaki dan. A ti ladini motori sa 8 ventila opet vuku korene iz Samare, koja je izašla početkom osamdesetih.To sve košta, tako da smatram da su čipovani JTD ili TDi najbolji po pitanju odnosa uloženo/dobijeno, kada se uzmu u obzir potrošnja, performanse i trajnost agregata. Sve to se odnosi na nas sirotinju, jer da imam para ne bih visio po forumu i vozio remapiranog JTD-a, nego bih lepo vozio nešto ala Oktavia RS kombi 2.0TFSI, a ako me ne bi smarala registracija psihički, onda neki atmosferaš od bar 3l. Daj dijagram Pricas o tih 140ks iz 1.5 kao da su izmislili raketlu Kad se jos pravilo 120ks iz 1.3 motora, nisu ni znali onda jos za ubrizgavanje... Meni samo pare fale, nista drugo... Nije problem nikakvu tehnologiju savladati, nista nije tesko napraviti, samo daj pare.Nabrijani jugo 1.3 sa nekim ozbiljnim prepravkama dobija mjet , a stacemo ako se cipuje 1.3mjet na ~90ks, vozio sam juga i to novog i radio razne prepravke i poboljsanja i 13/53 prenos u menjacu i znam sta pricam. Edit: Jugov motor je konstruisan 1968 tj prvi put se ugradjivao u Fiat 128 i kroz godine su radjene razne dorade i izmene manje/vise znacajne da ih ne nabrajam. Kakve su to ozbiljne prepravke kad mu fali 10ks da se izjednaci sa fabrickim dizelom i da ne moze da ga dobije uz kraci prenos i laksu karoseriju... 1.3 sa ozbiljnim prepravkama ima jedno 90-100ks a taj muci i ove 1.9... PS: Koliko vidim po fabrickim podacima, ubrzanje do 100 je tom tvom Pundu slicno 1.3EFI Yugu... Edited July 6, 2015 by YUgisa Quote Share this post Link to post Share on other sites
gorank82 183 Posted July 6, 2015 Jbg dizel, ne trosi ulje izmedju zamena samo litar ha ha i posle samo benzinci trose ulje... Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted July 6, 2015 Kaži nekom na ulici da JTD troši ulje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Marko Topola 50 Posted July 6, 2015 Hahaha... naidje neki razjeban i ne odrzavan koji trosi...Dok benzinci cim izadju iz fabrike trose... Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted July 6, 2015 Hahaha, pusta ulje na izduvnoj grani Quote Share this post Link to post Share on other sites
gorank82 183 Posted July 6, 2015 Razjeban , ne razjeban trosi ulje, kao i razjeban benzinac sa mnogo kilometara iza sebe.A to sto pricas nije tacno uopste, vozio sam novog Yuga 6 godina, dakle od 0 km kod mene ali sa Pežoovim motorom 6 puta sam mu menjao ulje nikada nisam drzao kanticu sa uljem niti mu dolivao ulje a to sto vozimo razjebotine a ne nova vozila to je drugi problem... A sto pusta ulje zar to nije neunistivi jtd ? Na maloj rupici izadje litar ? Ha ha Quote Share this post Link to post Share on other sites
Marko Topola 50 Posted July 6, 2015 Pogledaj primer sa 500l-ovima... benzinci novi trose dizeli ne... Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted July 6, 2015 Vlasnici JTD se dele na dve sorte. Oni koji pricaju lovacke price na forumu i one koji nisu jos registrovani Quote Share this post Link to post Share on other sites