Jump to content
FAS Goran
oktopod

Benzinci vs. Dizeli

Recommended Posts

Paa, mislim da nabrjani yugo 1.3 dobija ladno 1.3MJET od 75ks u puntu. Lakši je dosta i tu nema priče, matematika je jasna.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@YUgisa

Mislim na Juga sa tim motorom  sahrani sopstvenu skoljku , a da jugo 1.1 ili bilo koji dobija 1.3 mjet to tesko  :laughing:

 

Tesko ali moze znaci :laughing:

Ok, onda bolje kupi neku ladu 1.5 16v idealno, gledaj onaj youtube kanal, skupljaj fazone i parice, pa kada ti primanja porastu nabudži nešto što ide ko svet. Organizovaćemo da ti prošvercuju već urađenu glavu, ITB, kovane klipove i klipnjače, sve ruske proizvodnje. Na tebi je samo da sastaviš i da voziš :)

 

Dakva crna Lada, ja dalje od Fiat/Zastava SOHC bloka i prednje vuce u 3.5m duzine ne mrdam dalje ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, onda bolje kupi neku ladu 1.5 16v idealno, gledaj onaj youtube kanal, skupljaj fazone i parice, pa kada ti primanja porastu nabudži nešto što ide ko svet. Organizovaćemo da ti prošvercuju već urađenu glavu, ITB, kovane klipove i klipnjače, sve ruske proizvodnje. Na tebi je samo da sastaviš i da voziš :)

 

Znaš li pošto takva rabota?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znam, ali to je cena budženja atmosferskog benzinca. A nama sa 1.9JTD je lako, dobar dan, hoću remap, izvolte, evo ja sam dobio 35ks, izmereno. O potrošnji da ne pričamo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobro, možeš meni reći, jer ja ne znam. :laughing:

 

Znam da je skuplje nego kod turba, samo nikad nisam imao neke cifre u glavi... znam da je 1.2 16v cca $3000 za do 110ks.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Marko, ne možeš tako porediti ;)

Yugov motor 1.1 konstruisan iz 1979. i 1.9 novije generacije (ne znam kada se prvi put pojavio).

Pogotovo što si ti podigao sa 115 na 140, a pričaš o podizanju snage sa 65 na 140 i kusur.

Hajde da zanemarimo godišta postojanja. Probaj da izračunaš koliko bi koštao tuning dizel motora, a da imaš takav skok snage kao sa 65 na 140 ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nabrijani jugo 1.3 sa nekim ozbiljnim prepravkama dobija mjet , a stacemo ako se cipuje 1.3mjet na ~90ks, vozio sam juga i to novog i radio razne prepravke i poboljsanja i 13/53 prenos u menjacu i znam sta pricam.

 

Edit: Jugov motor je konstruisan 1968 tj prvi put se ugradjivao u Fiat 128 i kroz godine su radjene razne dorade i izmene manje/vise znacajne da ih ne nabrajam.

Edited by Markoni Bg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Marko, ne možeš tako porediti ;)

Yugov motor 1.1 konstruisan iz 1979. i 1.9 novije generacije (ne znam kada se prvi put pojavio).

Pogotovo što si ti podigao sa 115 na 140, a pričaš o podizanju snage sa 65 na 140 i kusur.

Hajde da zanemarimo godišta postojanja. Probaj da izračunaš koliko bi koštao tuning dizel motora, a da imaš takav skok snage kao sa 65 na 140 ;)

Ja sam sa 100KS i 200Nm skočio na 135ks i 320Nm, za siću, uz nećete verovati, smanjenu potrošnju.

Rusi budže ove novije Lade, ne znam koliko tačno konja ima 1.5 8v u ladi 2114 ili u lada 110, kalini ili granti, mislim da ima nešto oko 80ks. Ali ljudi imaju svoju proizvodnju, to je najbitnije, pored para i entuzijazma/znanja. I onda sa tih cca 80ks odu na atmosferskih cca 140ks, koji mogu da se voze svaki dan. A ti ladini motori sa 8 ventila opet vuku korene iz Samare, koja je izašla početkom osamdesetih.

To sve košta, tako da smatram da su čipovani JTD ili TDi najbolji po pitanju odnosa uloženo/dobijeno, kada se uzmu u obzir potrošnja, performanse i trajnost agregata. Sve to se odnosi na nas sirotinju, jer da imam para ne bih visio po forumu i vozio remapiranog JTD-a, nego bih lepo vozio nešto ala Oktavia RS kombi 2.0TFSI, a ako me ne bi smarala registracija psihički, onda neki atmosferaš od bar 3l.

Edited by marko.jovanovic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Marko, ne možeš tako porediti ;)

Yugov motor 1.1 konstruisan iz 1979. i 1.9 novije generacije (ne znam kada se prvi put pojavio).

Pogotovo što si ti podigao sa 115 na 140, a pričaš o podizanju snage sa 65 na 140 i kusur.

Hajde da zanemarimo godišta postojanja. Probaj da izračunaš koliko bi koštao tuning dizel motora, a da imaš takav skok snage kao sa 65 na 140 ;)

Sa 90 na 140 ne kosta previse. Dovoljna je turbina i intercooler od jaceg modela, npr. kod TDI 90, anslicno je za JTD85 u Puntu mk2.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Edit: Jugov motor je konstruisan 1968 tj prvi put se ugradjivao u Fiat 128 i kroz godine su radjene razne dorade i izmene manje/vise znacajne da ih ne nabrajam.

 

Edit / Edit Ko zna kada je krenuo rad na tom motoru, kada su inžinjeri prvi put odradili proračune. Sigurno početak 60.-tih.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ing. Aurelio Lampredi. E sad ko je njega napravio... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Marko, ne možeš tako porediti ;)

Yugov motor 1.1 konstruisan iz 1979. i 1.9 novije generacije (ne znam kada se prvi put pojavio).

Pogotovo što si ti podigao sa 115 na 140, a pričaš o podizanju snage sa 65 na 140 i kusur.

Hajde da zanemarimo godišta postojanja. Probaj da izračunaš koliko bi koštao tuning dizel motora, a da imaš takav skok snage kao sa 65 na 140 ;)

Ja sam sa 100KS i 200Nm skočio na 135ks i 320Nm, za siću, uz nećete verovati, smanjenu potrošnju.

Rusi budže ove novije Lade, ne znam koliko tačno konja ima 1.5 8v u ladi 2114 ili u lada 110, kalini ili granti, mislim da ima nešto oko 80ks. Ali ljudi imaju svoju proizvodnju, to je najbitnije, pored para i entuzijazma/znanja. I onda sa tih cca 80ks odu na atmosferskih cca 140ks, koji mogu da se voze svaki dan. A ti ladini motori sa 8 ventila opet vuku korene iz Samare, koja je izašla početkom osamdesetih.

To sve košta, tako da smatram da su čipovani JTD ili TDi najbolji po pitanju odnosa uloženo/dobijeno, kada se uzmu u obzir potrošnja, performanse i trajnost agregata. Sve to se odnosi na nas sirotinju, jer da imam para ne bih visio po forumu i vozio remapiranog JTD-a, nego bih lepo vozio nešto ala Oktavia RS kombi 2.0TFSI, a ako me ne bi smarala registracija psihički, onda neki atmosferaš od bar 3l.

 

 

Daj dijagram :smoke:

 

Pricas o tih 140ks iz 1.5 kao da su izmislili raketlu :D Kad se jos pravilo 120ks iz 1.3 motora, nisu ni znali onda jos za ubrizgavanje... Meni samo pare fale, nista drugo... Nije problem nikakvu tehnologiju savladati, nista nije tesko napraviti, samo daj pare.

Nabrijani jugo 1.3 sa nekim ozbiljnim prepravkama dobija mjet , a stacemo ako se cipuje 1.3mjet na ~90ks, vozio sam juga i to novog i radio razne prepravke i poboljsanja i 13/53 prenos u menjacu i znam sta pricam.

 

Edit: Jugov motor je konstruisan 1968 tj prvi put se ugradjivao u Fiat 128 i kroz godine su radjene razne dorade i izmene manje/vise znacajne da ih ne nabrajam.

 

 

Kakve su to ozbiljne prepravke kad mu fali 10ks da se izjednaci sa fabrickim dizelom i da ne moze da ga dobije uz kraci prenos i laksu karoseriju... 1.3 sa ozbiljnim prepravkama ima jedno 90-100ks a taj muci i ove 1.9... PS: Koliko vidim po fabrickim podacima, ubrzanje do 100 je tom tvom Pundu slicno 1.3EFI Yugu...

Edited by YUgisa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kaži nekom na ulici da JTD troši ulje. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Razjeban , ne razjeban trosi ulje, kao i razjeban benzinac sa mnogo kilometara iza sebe.A to sto pricas nije tacno uopste, vozio sam novog Yuga 6 godina, dakle od 0 km kod mene ali sa Pežoovim motorom 6 puta sam mu menjao ulje nikada nisam drzao kanticu sa uljem niti mu dolivao ulje a to sto vozimo razjebotine a ne nova vozila to je drugi problem...

A sto pusta ulje zar to nije neunistivi jtd ?

Na maloj rupici izadje litar ? Ha ha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vlasnici JTD se dele na dve sorte. Oni koji pricaju lovacke price na forumu i one koji nisu jos registrovani :laughing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...