Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Kucao sam sa telefona pa pogresih, nije bolja, isti su a skuplja je duplo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa za Syntium kazu da je bolji od Selenije a jeftiniji. Ja sledeci servis uzimam Syntium 1000 ili 3000

Share this post


Link to post
Share on other sites

1000 ti je polu sintetika a 3000 puna sintetika. Ja sam danas uzeo 1000, sutra je sipam, umesto fabricki preporucene Selenije 20k koja je takodje polu sintetika 10W 40.

Edited by Ivan BG

Share this post


Link to post
Share on other sites

shell.jpg

 

 

 

Shell Helix Ultra diesel 5w40, i vec sam primjetio prednost nad Selenijom!

Edited by Zoranic MNE

Share this post


Link to post
Share on other sites

A prednost se ogleda u? Uvijek kad zamjenis staro ulje novim bude tisi auto,cini ti se da mirnije radi itd itd...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znam to,nije mi prvi put da mijenjam ulje.

To je malo subjektivni osjecaj da ide bolje,radi tise. Bolje pali,hladan ravnomjernije radi,ali sigurno da se sa novim uljem desava pomenuto,pa koje god da je ulje novo je.

 

Ranije sam sipao Seleniu WR, ali sam po preporuci druga koji 6 godina vozi Stila JTD, i jos jednog druga koji je dugogodisnji Alfista i Fiatista, presao na Shell. Razlog je prevenstveno preporuka ljudi koji su 10 godina stariji od mene, jer kako kazu "Selenia ima dosta los odnos cijena/kvalitet", sto su realno gledano i u pravu. Do sad nisam imao problema sa Selenijom, ali ne pamtim da mi je kad odvrnem cep unutra bilo cisto kao sad nakon odvozenih 500km na Shell-u, gledao sam na youtube snimke kako shell "aktivno cisti" motor,i mislio sam da je to samo marketing, ali izgleda da nije i da bas radi :)  svaki put kad otvorim cep unutra je sve cistije i cistije,  razbija postepeno crnilo.  

 

Naravno,primjetio sam osjetno bolji hladni start, bolje potezanje motora, dima vise nema!  istina i sa Selenijom nije dimio, ali se nekad uvece pri drugim farovima iza moglo primjetiti da malo "čadi" kad se nagazi, sad toga nema.  bukvalno ne mogu da natjeram dim!

 

Necu da ishitreno donosim zakljucke, i Selenija je dobro ulje. Ali kao sto rekoh, do sad sam primjetio da bolje cisti motor i da nekako kao da mu je smanjilo stetne emisije...vidjecu kako ce se ponasati do 10 000 km, za sad je u prednosti!   A i ako uzmemo u obzir cijenu,dje je jeftiniji Shell a nista gori, mozda cak i bolji!

 

To sto sam se gore raspisao kako bolje ide,ljepse radi,manje dimi, to uzmite s rezervom :)  sa svakim novim uljem ima toga. Ali to da je cistije ulje,da primjecujem da je ocistilo "otpad" iz motora,to je definitivno tacno! nemam namjeru nikoga da ubjedjujem, nit sa placen od strane Shell-a :)   ali mi se cini da je bolji!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da je još rano za zaključke. Meni se uvek primeti da motor mirnije radi nakon zamene ulja. Ne mnogo ali se vidi. Takođe mi Selenia nije bila nešto garava prvih 6000km. 

Mada ako bude još neki mali servis uskoro mogao bih da probam Shell pošto sada ne planiram jer imam još WR-a.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma nemas greske sa Selenijom, ali probaj Shell kad bude bilo prilike.

 

Sve je to sa rezervom i u velikom djelu subjektivni osjecaj,  ali da je razbio "crnilo" ispod cepa i ja posle skoro 2 godine posjedovanja auta prvi put vidim sivo i cisto unutra,to je tako bez pretjerivanja :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja bih rekao da je za 90% tog smeća kriv egr. Džabe bilo kakvo ulje ako ga egr stalno čadi.

A probaću Shell sledeće godine ako bude prilike, pa da vidim i to čudo :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja bih rekao da je za 90% tog smeća kriv egr. Džabe bilo kakvo ulje ako ga egr stalno čadi.

A probaću Shell sledeće godine ako bude prilike, pa da vidim i to čudo :)

 

 

sigurno,jes da nisam imao problema s njim do sada, valjda radi i nema nekih nus pojava,ciscen je jednom preventivno.    Ali mi je na kombiju napravio toliki problem,da sam postao ozbiljno skeptican u vezi sa tim EGR-om!

 

Sigurno i smanjuje ucinak ulju... :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pored živog Castrola ćeš da probaš Shell?

 

Šta da radim kada je skup Castrol  :laughing:

 

Inače, okačio sam ja slike kako mi izgleda map nakon zatvaranja egr-a. pre zatvaranja je bez preterivanja bilo preko 1cm uglja oko mapa u svim smerovima. Takođe je nestao i ugalj iz klapne gasa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pored živog Castrola ćeš da probaš Shell?

 

Svaka cast, Castrol je isto fantasticno ulje,sipao sam ga u ex Punto JTD,  ali sigurno nije "svemocan",  pitanje je jeli bolji od Mobil 1 ulja i naravno Liqui Moly, nego marketing cini svoje!

Znam jednog lika sto u 2.4 JTDm 20v sipa Modricu 5w40, jer radi sa tim uljem pa moze da ga mijenja kad mu se cefne,al mu auto radi kao sat na YUG ulje :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Pored živog Castrola ćeš da probaš Shell?

 

Šta da radim kada je skup Castrol  :laughing:

 

Inače, okačio sam ja slike kako mi izgleda map nakon zatvaranja egr-a. pre zatvaranja je bez preterivanja bilo preko 1cm uglja oko mapa u svim smerovima. Takođe je nestao i ugalj iz klapne gasa.

 

 

ma i ja cu parce lima da zatvorim tu fabriku cadji,  samo kod mene za razliku od obicnog JTDa je ne ophodno softverski zatvoriti...

 

a nisi cistio usis, klapnu nakon zatvaranja ?  ili se sam ocistio?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samo klapnu i to bez skidanja sam prebrisao kroz otvor za egr i iz pravca creva interkulera i to je to. Sada je daleko čišće sve. Masna je i sada klapna unutra, ali nema više komada koji mogu da se izvade kao prošli put.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mora to onda da se blokira, i to po mogucnosti odmah nakon malog servisa! :)

 

izvinjavam se za off, ali i ovo ima itekako veze sa uljem!

 

gledao sam na yt kako ciste usisnu dok motor radi,sa onim carb cleanerom,mozda nije ni to lose...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Umesto Selenie presao sam na ulje Sintium 5w40 oznaka 3000 (petornas) ista firma drzi i Seleniu, za ulje imam samo reci hvale a o ceni d ane govorim :smoke:

skoro pa duplo jeftinije od Selenie 20k da ne kazem ono Performans il koej je vec 5w40 Selenia !

 

Postoji i Sintium 1000 ( 10w-40 ) koje je dobra zamena za 20k ili Seleniu gold !

 

Naravno presudio je savet jednog kolege sa forum da probam Sintium, i nisam pogresio

Edited by saledelagano

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...