Boksey 0 Posted February 6, 2012 I ja mislim da mogu akumulator da punim bez skidanja klema i cepova , tako sam bar radio na Jugicu kad je bilo potrebno , to je samo za prvu pomoc. Samo se bojim da ne zasmeta kompu struja iz punjaca , za akumulator sam siguran da nece smetati . Quote Share this post Link to post Share on other sites
stefanan 33 Posted February 7, 2012 Jel ce biti nekih problema ako skinem akumulator i unesem ga u kucu da se napuni ? danas nije hteo da upali ni posle 2-3 puta,a nece mi trebati ovih dana kola Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3450 Posted February 7, 2012 Vreme , Trip i TripB kao i automatsko paljenje radija ce biti resetovano ali nista ozbiljno se nece desiti da ne mozes uraditi pomenuto! Dakle , samo napred! Quote Share this post Link to post Share on other sites
stefanan 33 Posted February 7, 2012 hvala,znaci da skidam Quote Share this post Link to post Share on other sites
Igoritza 0 Posted February 10, 2012 Zivim u Ostruznici, vozim Stilo 1.9JTD multivagon 2003, 59kW verzija, i evo sta se desava:zamrzo mi je evrodizel. da da - zamrzo, to jes "ugelio" se, jer i on nazalost, na ispod -25 oce tako. proverio sam strane sajtove i svi kazu da je freeze temperature eurodizel-a -25. e kod mene u ulici, posto na gajbi imam digitalni termostat, preksinoc je bilo -31, to jes u pola 5 ujutru. vergla - nece da upali. skokne motor dva puta dok vergla, ali nece da upali. Odvrnem filter na 2-3 kruga, i vidim da curka, ali ne koliko bi trebalo da curi da je sve u redu, trebalo bi da kuljne. pumpa mi je skoro zamenjena, originalna i to u laki servisu. I sad, spustila temperatura na -17, mislio sam da je evrodizel ponovo techan, i da upalim - nema struje, nema vergle uopste. Povezem na kablove, sa caletovog B3 pasata, koji ima NOVI Blek Horz akumulator od 75, bez obzira, upaljen je i njegov alternator daje struju. problem resen .. ? ne :\Stilo se ponasa, kao da kablovi iskljucivo dopunjavaju akumulator, ali NECE da iskoristi struju sa kablova da ode na alanser. Dakle, regularno, i ispravno povezan (probao da pipnem stipaljke da vidim chak i to da nisam zbog zime poblesavio) - kako god da povezem - DOLAZI do punjenja akumulatora, ali svaki pokusaj vergle vuce samo moj akumulator, a ne i struju sa caletovog auta. Zbog čega?Kablovi su veoma kvalitetni, iz Mercedesovih kombija, nije nikakav kinez od kabla i definitivno je sve povezano kako treba. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Manfred 2 Posted February 10, 2012 skini svoj akumulator i stavi njegov, tako ce da upali. tvoj akumulator samo vuce struju i nikakav rezultat nemas. isti problem sam imao sa puntom kad mi je crko akumulator, spajao sam na nov vw caddy i nije hteo ni da cuje, a kad sam skinuo moj akumulator i stavio drugi, upalio iste sekunde... Quote Share this post Link to post Share on other sites
drsarac3 0 Posted February 12, 2012 jutros i mene izdao crni konjic od 72Ah i 640A, tacno je izdrzao 4 godine i mjesec dana. par puta zaverglao i pale kazaljke...stavio sam ga na punjac, pa cemo vidjeti jel mora novi... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Boksey 0 Posted February 12, 2012 Ok , meni se aku juce zaledio skroz i nakon akrobacije sa skidanjem zaledjenih kablova koji su imali savitljivost gvozdja 12ice , morao sam da odsrafim + klemu i na osiguracima da bi nekako izvadio akumulator. Istog dana i komsiji u Vektri zaledila Varta stara godinu dana tako da nije samo moj aku los imajuci u vidu da nije Varta vec Fiamm Titanium tek izasao iz garancije . Pitanje je sta kupiti sada jer ocigledno je da ovako niske temperature lako mogu da uniste bilo koji akumulator . Inace mogu li da stavim akumulator jace amperaze jer ovaj je imao 62 , recimo Black Horse od 66 jer nemaju u ponudi od 62 koliko sam ja primetio , da ne bacam novac na toboze bolje marke . Svejedno kupujem tek pocetkom marta , nema svrhe stavljati ranije , da mi rikne jos jedan , neka stoji u garazi Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted February 12, 2012 Pitanje je sta kupiti sada...Tema o iskustvima sa raznim akumulatorima je ovde:http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=31753 Quote Share this post Link to post Share on other sites
xxx123 0 Posted February 23, 2012 Pozdrav svima na forumu. Vec duzi period citam sve sto je u vezi sa Fiat Stilom i ovaj forum mi je najvise pomogao u mnogim problemima . Inace imam jedno pomalo glupo pitanje u vezi akomulatora jer ova temperatura od -20 zadaje mi prilicno velike probleme , da mi auto ne treba svakodnevno sigurno bi skinuo akomulator na par dana . Problem je u tome sto prilikom paljenja , samo ujutru dok auto vergla padaju sve skazaljke dok povlaci sturuju i gase sijalice i ekran na kontrolnoj tabli , tako par puta dok auto ne upali , posle je sve Ok. Znam da je u pitanju veliki mraz koji mi crpe akomulator , samo bojim se da to ne napravi neke posledice jer tako je svakog jutra . I sad je doslo na red to glupo pitanje koje glasi : Da li smem da punim akomulator bez skidanja klema , mislim da punjac nekim slucajem ne zasmeta kompu , sme li tako da se dopuni ? Stilo 1.6 16v vozim tek godinu dana , pre sam vozio Yugo 45 i sto se tice Stila , nista ne pipam , pravac kod majstora Kupicu drugi akomulator ali hteo bih da mi ovaj pregura ove mrazeve u pitanju je neki Titanium , nisam cuo za tu marku , nije ni bitno , nego smem li da punim akomulator bez skidanja klema onako da mi istera jos par dana pre zamene ?Mozes ali nemoj , jel neki punjaci mogu da daju i veci napon od 15v, ili zbog nekog udara u mrezi trenutno skoci napon pa moze da osteti delove instalacije koji su stalno pod naponom , slini jedan pol(+) i puni , inace ne dajem preporuku za vartu, uzeo je letos 63a silver serija 40meseci garancija , u pocetkom februara se ispraznio , odnet u servis , napunjen , za sad radi , kolegi je posle 3 nedelje bio ispraznjen , punjenja su dobra , kod mene 14.5vna leru , 14-1v sa opterecenjem . Quote Share this post Link to post Share on other sites
PuntoZile 0 Posted September 11, 2013 (edited) Moze li mi neko reci koja voltaza akumulatora treba da bude kad je ugasen i kada je upaljen, imam dijagnostiku ali ne znam sta je pravilno?Uglavnom 12.30msm da je kada je ugasen 13.7 upaljen i sa farovima 13.4V mozda sam omasio posto se ne secam ali rekli su mi da je to najverovatnije akumulator... u pitanju je Stilo 1.9JTD 2002 115ks ...problem je ponekad ne uvek kada palim auto izbaci mi EDB eror,ABS eror,ASR eror i posle to pogasi(ponekad se to desava) a skoro mi je pored toga spustio skazaljku goriva trepce lampica za rezervu i dole pise sensor fault i prestane i sve u redu, prikacio sam ga malopre na dijagnostiku nema zapamcene greske kaze sve u redu,cak mi je to uradio dok je zakaven na dijagnostici i nije mi izbacio gresku dok na tabli jeste...ima li neko nesto na umu sta bi moglo biti... Pri startovanju motora mi upali EDB error, ABS error i ASR error to lepo onako ispisti se i onda valjda kad ucita sve se lampice pogase, ajde da on tesko vergla, nego zavergla muski (znaci to se desava bas pri verglanju i to bas ako pocnem da palim u trenutku kada on pogasi sve lampice, ako bi sacekao samo da se ugasi kljucic i grejac onda mi to ne radi ili ako sacekam jedno 30 sec onda isto ne radi a u medjuvremenu mi pali) prikacio sam ga na dijagnostiku voltaza je ugasen 12, 7 valjda sad sam zaboravio bas tacno, a upaljen 13,4 ili tako nesto...ne znam da li je do akumulatora ili sta moze biti,isto tako kada te greske na tabli izbacuje na kompijuteru ne prijavljuje greske...ima li neko ideju? Edited September 24, 2013 by neshaoct spojeno sa postom napisanim juče Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted September 24, 2013 Svako može da pretraži svoje postove tako što klikne na svoj profil i pogleda gde je sve pisao. ------------------------------- Provera stanja akumulatora je opisana ovde:http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=48972 Srodna tema:http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=40331 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Robija 0 Posted December 8, 2013 Počeo je da me izdaje akumulator na mom stilu. U zadnje vreme sam primetio da teže pali kako je došlo ovo hladnije vreme. Nisam ga palio 5 dana i 6. dan cvrc, neće da zavergla, počelo sve da blinka po instrument tabli. Imam u njemu Bosch silver S4 akumulator koji ima ono okce što menja boje. Vidim da može biti zeleno, crno i belo. Kod mene je crne boje za koje piše check (provera), za zelenu da je dobar, a za belu da treba da se zameni. Interesuje me da li sam ja to dobro shvatio i da li mogu nekako da sredim akumulator ili mora da ide novi? Quote Share this post Link to post Share on other sites
etibor 21 Posted December 8, 2013 (edited) Pokušaj da ga napuniš, ali puni ga minimum 12 sati. Najveći problem su kratke relacije tj. česti startovi motora. Koliko je star akumulator? Edited December 8, 2013 by etibor Quote Share this post Link to post Share on other sites
Robija 0 Posted December 8, 2013 Auto sam kupio pre dve godine od drugara koji ga je godinu dana ranije uvezao iz Nemačke sa tim akumulatororm. Do pre 4-5 meseci vozio sam ga svaki dan po 10-ak km. Pošto imam i punta, u zadnje vreme stila slabo vozim, jednom u 10 dana, čisto da ga provozam. Prošle zime nisam imao ama baš nikakvih problema. Čak i na onom najvećem minusu mi je auto stojao 10-15 dana u snegu i nakon toga palio ko mina. Quote Share this post Link to post Share on other sites
etibor 21 Posted December 8, 2013 (edited) Znači da je aku. star preko 4 godine...Hladnoća ubija akumulator, prosto izvuče struju. Verovatno je došao kraj njegove karijere. Ako ga ne voziš svakodnevno onda verovatno više struje ode samopražnjenjem dok stoji a i više potroši na paljenje nego što se dopuni u toku vožnje. Probaj da ga napuniš dobrih 24 sata, pošto imaš drugi auto pa ovaj može da stoji. Nexus 7 Edited December 8, 2013 by etibor Quote Share this post Link to post Share on other sites
tatamata 2 Posted December 13, 2013 kao što znate danas je PETAK 13-ti ništa naroćito ali je moj akumulator baš sad rešio da odustane. Kada sam probao drugi put upaliti primetim i zanimljivu kilometražu stari je bio exide 64ah i trajao je tačno 4godine 4 meseca i 2 dana, a novi je ponovo exide 77ah i nadam se da će izdržati toliko. cena prava sitnica 10956 din Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17675 Posted December 14, 2013 Pa Exide u tom rangu (70+ Ah) su uvek bili oko 100 EUR... Quote Share this post Link to post Share on other sites
denaboy 0 Posted June 19, 2014 (edited) jučer upalim auto i upali mi se lampica akumulatora i ne radi mi servo. pogledam remenje sve u redu, akumulator skoro novi (nema ni godinu dana). pročitao sam negde da kad je alternator neispravan da tada ispisuje grešku alternator failure, kod mene ništa ne ispisuje. auto radi normalno , jedino kad ga ugasim kao da mi se nešto vrti par sekundi duže u predelu motora. jel neko zna šta bi moglo da bude? Edited June 21, 2014 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kejd 1 Posted June 19, 2014 Za tih par sekundi duze ne znam sta da kazem. Sto se tice ostatka situacije, moj savet je da proveris, ocistis i zategnes kleme dobro na akumulatoru. Takodje proveri i punjenje tj napon alternatora sa i bez potrosaca. Kada je opterecen (svetla, klima, ventilacija, muzika) trebalo bi nesto oko 13.xxV a kada je bez potrosaca onda do 14,1V (nisam 100% siguan u ove cifre oko napona neko ce me vec ispraviti). Ako je napon alternatora ok, onda je verovatno sam akumulator problem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
denaboy 0 Posted June 19, 2014 kleme sam proverio i čine se ok. kasnije će mi doći jedan drug koji ima taj uređaj za merenje.ne znam da listilo pali lampicu akumulatora kada je akumaulator slab, ili pali samo kada se nepuni. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kejd 1 Posted June 19, 2014 Po nekoj logici lampica bi trebala da se upali kada ne puni, ili ne puni kako treba. Quote Share this post Link to post Share on other sites
denaboy 0 Posted June 20, 2014 problem rešen !!diodni most i regler na alternatoru. Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikesha 0 Posted December 8, 2014 ZdravoStilo 1.6 2002 god, imam sledeci problem. Letos primetim da mi se ventilator hladnjaka motora pali sam u drugu brzinu i to je u pocetku trajalo kratko , maksimalno od 5 do 10 sek. Merili smo tem na ecu i ona odjednon skoci sa 84 na 105 i upali hladnjak. Zatim sam primetio da je paljenje sve teze i teze iz dana u dan. Izmerim punjenje akumulatora koje je tada iznosili samo 12,5 a sa opterecenjem 12,10. Odem kod elektricara i zameni regler ali stavi polocan. Nakon toga ponovo izmerimo punjenje i pokaze 13,5 pod opterecenjem. Elektricar kaze da to nije dovoljno i da mora staviti novi regler. Auto sam nakon toga vozio jos 10 dana a ventilator hladnjaka se palio toliko da kada se upali skoro da se ne gasi sve dok ne ugasim auto. Auto nisam palio 4 dana i kada sam usao u garazu da ga upalim nema kontakta, a akumulator crkao. Skinem akumulator i izmerim unimerom 6,10. Odnesem akumulator u prodavnicu posto je u garanciji(kupljen pre godunu dana) , a oni ga drzali 4 dana da ga iskontrolisu. Jave mi danas da je akumulator bio prazan i da je on kao ok, samo su ga dopunili. Jedino sto mi je zapalo za oko to sto su rekli da je HEALTH izmeren samo 69% ali ja ne znam sta to znaci. Stavio sam akumulator u kola i odmah izmerio stanje 13,10, sto mi je jako cudno posto sam citao na forumima da mora da bude preko 14 pre prvog paljenja. Ventilator hladnjaka se i dalje pali sam od sebe kada dodje kazaljka do normale dok ne ugasim auto E sad sta je problem da li je akumulator slab skroz, ili masa ili ecu. Kada upalim auto posle pauze izmedju voznje oko2 sata kazaljka pokaze da je temperatura motora na normali, ali se posle 1 min spusti na neku od nizis crta da bi ubro ponovo dosla na normalu i tada upali ventilator hladnjaka. Menjan senzor temperature i stavljen nov.Ima li neko komentar?Pozdrav Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted January 7, 2015 Ajde da se i ja upišem u listu ljudi koji su imali problem sa alternatorom. Jutros mi se prvo samo upalila lampica akumulatora i nakon što sam ugasio i upalio auto nestala je.Nakon toga na sledećem paljenju je sve normalno radilo.Auto na brzinu ispuškiran čisto da ne bude mnogo štrokav i pri sledećem paljenju opet svetli lampica akumulatora i servo ne radi. Jedva vratim auto do kuće i izmerim napon sa ugašenim 12,7v i sa upaljenim kolima 11,9. Pretpostavljam da je regler za zamenu? Servo i dalje ne radi i samo svetli lampica akumulatora.I još jedno pitanje. Da li smem da vozim auto ako servo ne radi? Ne mislim nešto mnogo da prelazim već samo do majstora. Quote Share this post Link to post Share on other sites