neshaoct 9664 Posted August 12, 2008 Model Thesis, čiji dizajn potpisuje Mike Vernon Robinson, ugledao je svetlost dana 2001. godine. On predstavlja vrh ponude Lancia automobila. Dugačak je skoro 5 metara, odnosno 4,88, sa širinom od 1,83 metra, i međuosovinskim rastojanjem od 2,8 m. To su sve preduslovi za izuzetan nivo komfora koji Thesis pruža. Kako će izgledati novi predstavnik Lancia u klasi ekskluzivnih limuzina, moglo se videti 1999. godine na osnovu prototipa Lancia Dialogos.Thesis je prvi put svetu zvanično pokazan na sajmu automobila u Ženevi 2001. godine.Međutim, do prikazivanja potpuno spremnog modela za prodaju došlo je na sajmu automobila u Frankfurtu kada se mogla videti i unutrašnjost ovog luksuznog modela. Prodaja je počela 2002. godine.Ponuđen je sa atmosferskim i turbo motorima od 2.0 do 3.2L zapremine kako u konfiguraciji sa 5, tako i u verziji sa 6 cilindara.Thesis ima ugrađen ili manuelni menjač sa 6 stepeni prenosa, ili automatik ''Comfortronic'' sa 5 brzina. Verzija sa motorom 2.0T nije imala opciju sa ovim automatskim menjačem.''Comfortronic'' menjač uvek dozvoljava opciju manuelnog menjanja brzina, a kada sve prepustite automatici, ona će se prilagoditi Vašem stilu vožnje, tako da neće jednako reagovati i menjati brzine u automatskom modu ukoliko želite da vozite agresivnije, ili ukoliko želite samo da krstarite.Thesis sa 2.0 Turbo Soft motorom sa 5 cilindara i 4 ventila po cilindru daje 185KS pri 5.500 obrtaja. Sa 308 Nm pri 2.000 obrtaja omogućava sprint do 100 km/h za 8,9s. Naravno, u gradskoj vožnji ovaj turbo benzinac ne može ispod 15L, dok je prosečna potrošnja 10,9L na svakih 100km.Petocilindraš 2.4 20v sa 170KS je jednako žedan kao i 2.0 Turbo, ali sa malo slabijim performansama. Ipak, njegova prednost je povoljnije održavanje. Ubrzanje sa ovim motorom je 9,5s. dok kazaljka brzinomera staje kod 217Km/h.Ako vam se čini da su ovo prevelike potrošnje po gradu, onda bolje nemojte čitati podatke za benzinske šestake pod haubom.Prvi je 3.0 24v sa 212KS pri 6.300 obrtaja, i svojih 263Nm pri 5.000 obrtaja, sa potrošnjom u gradu od 20,6L. Prosečna je 13,4L.Vrh benzinske ponude kod modela Thesis je još jedan šestak 3.2 24v, sa 230KS i 289Nm koji pruža ubrzanje do 100 Km/h, automobilu od preko 1800 Kg-a, za 8,8s. i maksimalnu brzinu od 240Km/h. Pun rezeorvar ovog Thesisa vam omogućava nešto malo manje od 350 km gradske voznje, jer za ove visoke performanse potrošnja je celih 22,7L. Prosečna je 14,9L.Da, tu je i paleta štedljivijih dizel motora.2.4 JTD sa 5 cilindara i 2 ventila po cilindru daje 148KS, ali i celih 305Nm pri samo 1.800 obrtaja. Ubrzanje je slabije nego kod bilo kog benzinskog motora u ponudi, i do 100 km/h Thesisu treba 10,1s, a maksimalna brzina tek za dlaku prelazi 200 Km/h. Po gradu potrošnja ne prelazi 11,5L, a prosečna je 8.0L.Tu je i druga generacija savremenog common rail dizelaša , 2.4 20v Multijet sa 185KS i masivnih 380Nm pri 2.000 obrtaja. I performanse su bolje, odnosno 9,8s do 100 km-h, i maksimalna brzina od 225 kmh, i sve to ispod 10L potrošnje po gradu. Prosečna je samo 7,5L.Isti motor je moguće dobiti i u varijanti sa automatskim menjačem Comfortronic sa 5 brzina, i onda su performance za nijansu slabije. Kad smo već kod ovog automatskog menjača, njega je moguće dobiti i sa benzincem V6 3.2 24v.Naravno, unutrašnjost je u plemenitim materijalima poput kože ili alcantare, što inače i jesu materijali koje Lancia već dugo koristi.Lancia Thesis Executive obuhvata sve najbolje što Lancia nudi svojim zahtevnim kupcima. Standardni nivo opreme obuhvata kožni volan, kožnu ručicu menjača, el. podizače na svim prozorima koji imaju ugrađene sigurnosne senzore, naslon za ruku ispod kojeg se nalazi prostor za odlaganje sitnica, plus na njegovom zadnjem delu su i kanali za ventilaciju na zadnjoj klupi, digitalna automatska klima sa dve zone (ili i više zona ako kupac to želi), Cruise control, unutrašnjost je oplemenjana korišćenjem Alcantare, zatim Lancia Code system, senzori za kišu, CONNECT system sa mogućnošću zadavanja glasovnih komandi, komande na volanu za audio uređaj, telefon i već pomenuti Connect, Isofix za montiranje dečijih sedišta, 16-ce alu-felne. Ručna kočnica je elektronska automatska (EPB), i aktivira se svaki put kada ugasite motor, ili ako su otvorena vozačeva vrata dok se auto kreće. Automatsko aktiviranje ručne kočnice će sprečiti svako neželjeno pomeranje Thesisa, jer uvek koči sa maksimalnom silom. Pod raznim varijantama je moguće dobiti ''Bose'' Hi-Fi sa CD šanžerom i zvučnicima postavljenim na mestima koja su posebno prilagođena Thesisu kako bi omogućili all-round zvuk. Putnici na zadnjim sedištima mogu samostalno podešavati zvuk putem daljinske komande koja se nalazi u naslonu za ruku. Kao opcija se može dobiti i TV, krov može biti providan, i opremljen solarnim ćelijama, prednji i zadnji parking senzori, kožna sedišta mogu biti hlađena ili grejana, el. podesiva u svim mogućim pravcima, zadnja sedišta mogu imati i ugrađenu opciju masaže putnika, a moguće je dobiti Thesis bez ključa, odnosno key-less system.Lancia Thesis Emblema je najviši nivo opreme namenjen najzahtevnijim vlasnicima ovog automobila. U odnosu na Executive, tu je automatska klima sa više od dve zone, klimatizovana kožna sedišta, a tu je i Connect Nav Plus sa svojim brojnim mogućnostima i monitorom od 7 inča, itd??¦ Key-less systemSve što vam treba je CID ( Customer Identification Device) elektronski ključ koji prepoznaje vlasnika automobila. Prilikom prilaska vašem Thesisu i pritiskom na dugme na samoj bravi, u deliću sekunde se vrši provera tajnog koda od strane centralne jedinice Key-less sistema. Ta provera se može uraditi sve dok ste bar 1m daleko od vašeg automobila. Kada dođe do uspešne provere kodova, vrata će vam se automatski otključati.Motor startujete samo pritiskom dugmeta.Digitalna klimaSvaki putnik može sam podešavati temperaturu koja mu odgovara, a i putnici na zadnjim sedištima mogu podešavati temperaturu koja im odgovara.SvetlaLancia je za model Thesis izabrala Bi-Xenon farove, koji u poređenju sa klasičnim halogenim svetlima daju duplo jače svetlo uz smanjenje potrošnje za 35%.Time ćete mnogo lakše i ranije uočiti određene opasne situacije tokom noćne vožnje.U branik su ugrađene prskalice za pranje farova kako bi vidljivost uvek bila na maksimalnom nivou.Kočnice i bezbednostLancia Thesis je opremljen sa ABS sistemom uz elektronsku raspodelu sile kočenja (EBD) uz pomoć kojeg je uvek optimalno izbalansirana sila kočenja na prednjim i zadnjim točkovima, čime se smanjuje zaustavni put, tj. dobija efikasnije kočenje u vanrednim situacijama.Lancia Thesis je opremljen i sa MSR sistemom koji sprečava blokiranje točkova prilikom kočenja motorom, odnosno promene stepena prenosa na niže, što bi moglo da se dogodi na putevima koji nisu asfaltni, već imaju mnogo lošiji grip. Stabilnost automobila je dodatno osigurana sistemom Traction Control, i kontrolom proklizavanja (ASR -Anti Slip Regulation ), koji kontrolišu snagu koja se isporučuje na prednje točkove, i tako sprečavaju njihovo proklizavanje prilikom kretanja sa npr. uzbrdica, ili površina pod snegom i ledom.Lancia Thesis ima i ESP (Electronic Stability Program) koji svojim delovanjem na motor i na kočnice omogućava zadržavanje pravca željenog kretanja i pri najekstremnijim rizičnim situacijama.Lancia Thesis u standardnom paketu opreme ima 8 vazdušnih jastuka.Oba prednja vazdušna jastuka su ''multistage'' što omogućava da se silina njihovog otvaranja maksimalno optimizuje. Vazdušni jastuk za suvozača se može deaktivirati, a isto se može uraditi i sa zadnjim vazdušnim jastucima ukoliko je pozadi smešteno dete, putem Isofixa.Lancia Thesis Stola S85 2004. godine na sajmu automobila u Ženevi, predstavljena je produžena verzija Thesis-a. Naime, kompanija Stola S.p.A. obeležavajući 85 godina postojanja i rada, predstavila je svoj prototip Lancia Thesis Stola S85. Inače, dobri odnosi postoje još od 1919. godine, kada je Lancia unajmila kompaniju Stola u izradi Lambda show car.Glavna razlika u odnosu na standardni model je dodatnih 60cm dužine.Međutim, stručnjaci iz kompanije Stola S.p.A. su se potrudili da njihov prototip ne bude samo produžena verzija osnovnog modela, već da izgleda kao da je model oduvek imao tu dužinu, kao da oduvek ima tih 60 cm više, ne narušavajući eleganciju koncepta limuzine. Farbanje je urađeno u dve nijanse boje, baš onako kako je rađeno sa limuzinama tokom 30-tih, 40-tih godina prošlog veka. Tada je farbanje u dve boje bilo rezervisano isključivo za luksuzne limuzine.Unutrašnjost automobila je dobila dodatnu dozu luksuza. Npr. pod u zadnjem delu automobila, dakle tamo gde sedi ponosni vlasnik i uživa dok ga voze, u potpunosti je ravan i presvučen drvetom.Sedišta su podesiva u svim mogućim pravcima, naravno električnim putem, moguće je podesiti različite nivoe osvetljenja kabine, tu je i frižider za luksuzna pića, novi LWD Mobile Car System koji je napravila kompanija Informatica Delta S.p.A. Uređaj je baziran na GPS kompatibilnosti, i obezbeđuje sve ono što poslovan čovek ima i u svojoj kancelariji, od pristupa Internetu, slanja mail-ova, primanje i slanje faxova, a uređaj može reprodukovati i DVD filmove, muziku u svim postojećim formatima, itd...itd... Quote Share this post Link to post Share on other sites
stefanves 2 Posted August 26, 2008 Definitivno najlepsa Lancia, posle Integralea. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Guest 10061 Posted August 26, 2008 fenomenalan auto,steta sto je lose prosla kao model,tesko je mogla zbog poljuljanog ugleda fiata u tom periodu,koliko znam prestala je da se proizvodi,mada koliko sam cuo lancia nece imati naslednika u ovoj klasi,ili se mozda varam? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Guest 2273 Posted August 26, 2008 Pa možda bi se bolje prodala da je smela da bude lepša od 166 ili quatroportea ... Ovako su je namerno napravili ružnu da ne bi ugrožavala bitnije igrače ... Mislim, nemojte mi reći da je neko dobio inspiraciju da ovo nacrta Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dejan_Zvezdara 0 Posted December 4, 2008 Sve, sve, ali teško da se može reći da je Thesis ružniji od 166-ice. Thesis je klasa za sebe... Najveći hendikep dizajna Lancie je što se jako teško slika, na fotkama sve izgleda neproporcionalno, ali Thesis uživo izgleda brilijantno, što se ne može baš reći za Alfu 166. Kad priđeš Thesisu gvožđurija odiše utiskom kvaliteta i impresionira pojavom, kad priđeš i otvoriš vrata 166-ice, počneš odmah da zapažaš gde se štedelo i šta je kanibalisano sa alfe 147...Thesis je Quatroporte za siromašne... a ja inače volim i 166-cu, nemoj pogrešno da me shvatiš... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Manfred 2 Posted December 5, 2008 auto po mom ukusu... potpuno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dejan_Zvezdara 0 Posted December 6, 2008 Kada bi proveo 10 minuta za volanom Thesisa verujem da bi promenio mišljenje... Quote Share this post Link to post Share on other sites
starac vujadin 0 Posted December 6, 2008 Ne bi...ne zbog Thesisa, nego znam sebe. Thesis je unutra kvalitetno i smekerski odradjen, ali dzabe... Quote Share this post Link to post Share on other sites
vlada hgt 0 Posted March 9, 2009 I thesis i 166 su odlicni automobili za voznju , a sto su na trzistu prosli ko bosi po trnju neko iz fiata je sigurno kriv. 2011 najavljuju novu alfu i lanciu themu, pa nam ne preostaje nista drugo nego da sacekamo Quote Share this post Link to post Share on other sites
Damjanović 9 Posted March 10, 2009 Kada bi proveo 10 minuta za volanom Thesisa verujem da bi promenio mišljenje...Ubedljiv auto. Medjutim ima neka blesava pojava, kao i kod Lybre. To nisu dopadljiva vozila na prvi pogled, ne idu u korak sa modom, oba su priča za sebe.. Oba vozila dostupna samo u polovnoj varijanti, pošto u osnovnoj koštaju kao SVETOG PETRA KAJGANA! A Evropljani, naviknuti na tržišnu ekonomiju imaju duže pamćenje od nas. Teško zaboraljaju ruske limove na nekadašnjim talijanskim vozilima ... (fiatova "regata", lančina "beta"," gama"). Potrebno je mnogo vremena i razloga da se stekne ponovo poverenje. I revolucija je došla 156-ticom!. A onda potpuno besmislen marketinški potez!. U vreme opšteg zadovoljstva i poverenja povraćenog izborom Alfe 156, 1997 za automobil godine, posle 2 godine pojavljuje se Lybra, koja joj je direktna konkurencija! Ko će kome nego svoj svome!. Isti slučaj sa Thesisom!. Uz postojeću 166 (produženu i pokvarenu 156-ticu), pojavljuje se Thesis, sa "blago rečeno" vrlo neobičnim i neitalijanskim dizajnom. Skuo auto ko Djavo. Ma koliko bio dobar, tolike se pare ne daju svaki dan, pa će svako da porazmisli kada dobije nameru da se odrekne svojim 50, 60, ili 100.000e, šta mu je logičnije? Da kupi Mercedes koji može da održava svugde, ili Thesis koji ne može da održava nigde!. Ma koliko bio dobar. Inače Quatroporte nije konkurencija ovom vozilu, to čudo se odlično prodaje u Americi, Emiratima ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
chiki 9 Posted March 22, 2009 U Madjarskoj su polovni od 10.000 eur pa nadalje (2.4 jtd, 2002. god). Deluje da je to ok cena? Quote Share this post Link to post Share on other sites
panonica 11 Posted October 27, 2009 Pa ne bih se bas slozio da je 166 produzena i pokvarena 156, prvo zato sto je skladnija od 156, a drugo zato sto je nastala pre 156. Moze 156 da bude sabijena verzija 166.edit : Pa ne bih se bas slozio da je 166 produzena i pokvarena 156, prvo zato sto je skladnija od 156, a drugo zato sto je nastala pre 156. Moze 156 da bude sabijena verzija 166.Pardon, bio sam ubedjen da je 166 nastala pre 156, ali nije... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vukasin 0 Posted October 27, 2009 Meni je auto vrh. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mik 3 Posted October 27, 2009 Za ova kola postoji samo jedan komentar -CISTA LEPOTA ELEGANCIJE A sve te neobicne ,i po meni jako lepe linije ,na Tesisu,su dokaz da su Italijani,po ko zna koji put IMALI MUDA ,pa po cenu i da ovako skup auto ne prodje na trzistu,naprave ono sto shvabe,englezi i slicne proracunate shtekare nikad nece smeti,a to je da naprave UNIKAT u auto dizajnu .Sve velike limuzine,smoerno lice jedna na drugu ,pocevsi od Audija,cije su serije do skora,od A3 do A8-potpuno iste ,o mercedesovom dizajnu,cuvene S klase,ne terba trositi reci,po meni mu nadimak SLON,potpuno odgovara,posto i na njega lici ,neuspesni pokusaji Engleza da povrate slavu jaguara,su se takodje zavrsili dizajnerskim promasajima,nove Rolseve,ne terba ni komentarisati ,Bentli se ne menja vec 40 godina,a kruna svega je WV Feton-njegov izgled,odise snagom,ali kao auto nema trunku lepote na sebi i maximalno je dosadan na izgled .Sve te limuzine su takve,upravo zato sto su njihovi dizajneri bili dobrano cenzurisani u finalnoj studiji,jerbo su se sefovi tih auto-kompanja,jadni ,uplasili,da njhove skupe limuzine ,nece dobro proci kod bogatasa i firmi koj ih pazare,a tesko da su isti(osim sto su prepuni love)neko ko se puno razume u estetiku.E tu Italijani,stari kockari i estete po svaku cenu ,ulecu sa Tesisom,potpuno orginalnom,autenticnom limuzinom,koja Vam se moze svideti ili ne ,ali ce te je sigurno upamtiti kao nesto jedinstveno .Naravno da ima jos pokusaja u auto industriji da limuzine budu orginalne,a to mozemo videti pre svega kod Francuza (starih majstora avangarde auto dizajna),na primeru Citroena C6 ,Pezoa 607 ,a u ovu grupu bih stavio i Reno-e Vel Satis i model Avant time(jeste da nisu klasicne limuzine,ali imaju veliku dozu orginalnosti i luksuza)Tako da poruka ove moje price je da sve sto je lepo (u svetu limuzina)je,nazalost,i prokleto Quote Share this post Link to post Share on other sites
LanciaFreak 0 Posted October 28, 2009 Kolaci Cigare Pice Odeca Kola , ukusi se razlikuju o cemu god da pricamo (vraticu se na ovo kasnije)...i primecujem a nadam se i vi da se vlasnici cetvorotockasa obicno vezuju i identifikuju sa brendom njihovih ljubimaca, zato mozda mene mozete nazvati pomalo subjektivnim kada je rec o nekoj Lanciji... Pored automobila koje sam vozio,cesto sam imao prilike da se vozim u fejtonu i auto je zaista uredan topao i deluje mocno i skupo .Na more smo putovali mercedesom e klase 2007 god i wau udoban je proracunat veoma dobar , kvalitet , medjutim njima a i mnogima u ovoj klasi fali jedna mala , mnogima ne bitna sitnica , pretpostavljate radi se o STILU i Dobrom ukusu ! Primeticu da neki od kriticara ovog sjajnog automobila imaju slican problem Ono sto je Burberry u odeci , Kubanski tompusi u cigarama ,Jazz u muzici i definitivno Princess krofna u kolacima to je Thesis u svojoj klasi , ja je bar tako kapiram ...Bukvalno je izvajana ,ako to ne vidite ili ne razumete .... 'ebi ga onda Quote Share this post Link to post Share on other sites
Damjanović 9 Posted December 7, 2009 (edited) E to je ono što SVE italijane čini različitim od drugih! Oni kad naprave visokoseriski auto - imaš osećaj da ima dušu. Kad naprave sportski, imaš osećaj da su napravili još sportskiji nego što si očekivao, kad naprave luksuzan - ispadne prefinjen! Odista u takvo vozilo ne sedaju neoprane barabe (bar ne bi trebalo). Neodoljivo ide par kožnih madrasa ili varezea na nogama, armanijev crni sako sa farmerkama, bela košulja, nonšalantno opuštena (Azzaro), dobar parfem (bar Živanši džentlmen), a na ruci Lonžin (po mogućnosti sa samo dve skazaljke). Naravno, ko puši (nezdravo je) - obaveznop u džepu St.Dupont, (po mogućnosti srebrn). Ne bih da opisujem suvozačicu....preterao bih. Edited December 7, 2009 by Damjanović Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mique 0 Posted December 17, 2009 O Thesisu sam oduvek imao visoko misljenje a ono se pojacalo kada sam dosao u priliku da se provozam u jednoj takvoj.Izuzetan auto , mislim da je vredeo taj novac , ali sto se trzista tice da je imao Mercedes amblem na haubi po prodaji bi bio bestseler.ali mozda je i dobra stvar sto ih je tako malo napravljeno , jer kao polovnjak ja mislim da za taj novac ne postoji bolji auto !!! Kod nas su relativno retki ja sam video 20ak... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Woodoo 24917 Posted December 17, 2009 Lepo si rekao za mercedesov znak. Mada, ne bih voleo da se Lancia pa izmedju ostalih i Thesis svidja svakome. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Manfred 2 Posted December 17, 2009 ima jedna dobra na taxiju, non stop ceka na trgu republike. sescu jednom da se provozam cisto da vidim kakav je auto Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran Zemun 465 Posted December 17, 2009 I ja sam godinama gledao i odusevljavo se crnom Lancom Thesis koju sam cesto sretao na Gazeli. Kada se ukazala prilika narucio sam sebi jednu stigla je posle par nedelja . Secam se tada sam satima sedeo u njoj i pritiskao sve moguce dugmice zelivsi da sto pre saznam sta sve moze. Moj primerak je imao motor 2,4 jtd 20v sa 175ks i automatski menjac. Na zalost takve automobile napolju niko ne kupuje da bi se provozao za vikend i svi koji dospeju do nas imali su manje vise tesko detinjstvo. Moja Lancia je bila u extra stanju , unutra krem koza, teget metalik boja, sedamnestice felne, bose muzika,mahagoni ....itd. Uradio sam veliki servis i poceo da se vozim, nakon par nedelja poceo je menjac da pravi probleme. Posto niko nije umeo da ga popravi narucio sa drugi iz Italije. Ta akcija je kostala skoro 5000e, sledeci problem je bilo aktivno vesanje. Centrala stoji ispod nogu suvozaca i cim prodjete koz vecu baru ili nedaj Boze suvozac prospe vodu po podu istog trena se na tabli pali lampica a vi dobijate trkacko ogibljenje. I tako su se nizali jos neki sitni problemcici.....ali kada se uzme sve u obzir mi nemamo ni novca ni delova da odrzavamo takav auto. Spolja dolaze sa 200 i kusur hiljada kilometara i sve su blago klonule telom i duhom. Ruku na srce imao sam prvo Themu pa Kapu i taj auto je pravi naslednik ranijih modela. Odise elegancijom,lepotom,sarmom i nikada nisam imao auto u kome sam se udobnije vozio. Naime kada bi resio ponovo da vozim Thesis to bi moga biti samo nov auto sa 0 km. Trenutno kod mene na odrzavanju imam cetiri komada od kojih je jedna tamno zelena iz Novog Sada koja je u stanju nove. Vozi je gospodin onakav kavog ga opisuje gopodin Damjanovic. Obucen kao da je sad sisao sa modne piste ....sat , cipele, kosulja, i naravno jos cetiri auta u garazi pa mu ovaj sluzi samo za izlaske. Auto ima samo 15000km i po recima vlasnika nije video kisu. Ja sam moju prodao posle godinu dana i bio u minusu okruglo 8500e Quote Share this post Link to post Share on other sites
bolens 7 Posted December 18, 2009 Gorane, hvala na ovom izveštaju iz prve ruke. Sa nestrpljenjem sam čekao tvoju poruku u vezi Thesisa i onda kad sam je ugledao bacio sam odmah pogled na kraj... i kad sam video sve mi je bilo jasno.Mi muškarci stalno imamo vizije u vezi nekih tehničkih predmeta koji nas okupiraju (brodovi, automobili, motocikli, foto-aparati,...) i stalno sebe zamišljamo u ovoj ili onoj situaciji sa tim željenim sredstvom... ali kad ga najzad i priuštimo, vidimo da nije baš to to i da smo se možda zeznuli. Više muka i troškova nego uživanja. Naravno, manjina te troškove održavanja može da priušti. Što reče jedan moj drugar posle povrataka sa jedne plovidbe njegovim brodom (jedrenjak, 12 m)... pošto je iskeširao par hiljada evra u marini za čuvanje, održavanje, neke sitne popravke (i tako svake godine)...: E vidiš, sad možeš da pričaš kako je to lepo nemati brod! Quote Share this post Link to post Share on other sites
alaala 21 Posted January 27, 2010 Pa naravno, nemojmo zaboraviti da je to auto visoke klase, iznad Alfe 166, cak i iznad Mercedesa E-klaseza takav auto potrebna su veca sredstva nego za stila, 156, lybru....ali mislim da se isplati jer za thesisa u kome su se vozili Berliskoni, Papa, Galijani predsednik FC Milana, predsednik FC Juventusa... vaze cene (u italiji) od 5.500 eura za iskusnije modele (<200.000km) pa do 20.000 eura za one koji su presli malo ili cak nisu ni vozeni (0 km). Sve u svemu, za oko 6-7.000 moze da se nadje pristojan primerak (ispod 100.000 km) sa 2.4 JTD motorom u ful (emblema) opremi.Za te pare... takav auto... pa C-klasa Mercedesova je skuplja a u poredjenju sa Thesisom nema nista od opreme...Pravi auto, koji vredi mnogo vise od trenutne cene na trzistu, za sve one koji znaju sta valja (udobnost, oprema!, izgled, luksuz...)Odrzavanje ne mora da bude papreno skupo... nece svakome da rikne menjac i slicno...Cim skupim pare.... moj je:)))) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mik 3 Posted February 10, 2010 I ja mislim da ono,nazalost ,jako "skupo" Goranovo iskustvo sa Thesis-om,nije pravilo Kod polovnjaka,svakog,dosta zavisi kako je prethodno odrzavan i sa kakvim ga vec sve problemima,kupujete,za neke znate,a neki vas kasnije neprijatno iznenade-ovaj Goranov je ocigledno,kao sto on kaze imao jako,jako tesko detinjstvo ,a onaj problem sa menjacem,je verovatno vukao,od kozna kad .Inace,ja sam licno cuo i za jako velike probleme,na nekim,nemackim kako novim tako i polovnim automobilima(nov WV Passat,koji nije uspeo da dodje do 30 000Km i polovna Mecka,za koju je covek dao na popravke,onoliko novca koliko je i platio ,a nije bila jeftina pri kupovini)-a to sigurno nije pravilo za svakog nemca Dakle,sa polovnjacima je ko i u sportu ,sve je dzabe,ako nemate bar malo srece Quote Share this post Link to post Share on other sites
Woodoo 24917 Posted March 12, 2010 Lancia Thesis RS Quote Share this post Link to post Share on other sites
BKS_tmo 0 Posted March 12, 2010 Hmmmmm... ne! Video sam pre neki dan belu e to je to. Quote Share this post Link to post Share on other sites