Damjanović 9 Posted March 12, 2010 može da vam se desi da dogodine vidite i jednu ovakvu Quote Share this post Link to post Share on other sites
TRAZIONE_INTEGRALE 0 Posted March 12, 2010 UF za ovakvog tezisa, carapa na glavu, bereta u ruci i da ojadim banku necu biti na muci, samo cu josh furati i bruka chuku na ruci, samo jos da ugleda svetlost dana ,bice to dizajn bez mana i svako ce da zavidi iz germanskog klana Quote Share this post Link to post Share on other sites
Damjanović 9 Posted March 12, 2010 A!? jel si video!. Samo još da izleti..Pa još beo, sa nežnom nijansom metalizea - biser! A unutra 300 konja rasnih i besnh! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mik 3 Posted March 12, 2010 Woodoo sta li je ovoj RS ispod haube Gosn.Damjanovic ova bela je prava lepotinja Quote Share this post Link to post Share on other sites
Damjanović 9 Posted March 13, 2010 Da. Rešili su problem prednjeg dela, onog masivnog prostora izmedju farova i maske hladnjaka koje je mnoge dovodio u nedoumicu. Samo još da reše čime da je "pogone" Quote Share this post Link to post Share on other sites
BKS_tmo 0 Posted March 13, 2010 Pa mogli bi na primer sa ovim... ...ako se odluče da prave Thesis 8.32. Quote Share this post Link to post Share on other sites
TRAZIONE_INTEGRALE 0 Posted March 13, 2010 Uf... kao nekad thema ferrari sto je bila, mada ruku na srce prednji farovi i linija podseca na alfu....Mislim da ce se opredeliti za turbo motore pre nego za atmosferce, zbog svih peripetija i ispostovavanja normi... sto i nije lose za nas obzirom na visinu registracije.Ako misle da dobro ide morace zesce da porade na tezini automobila..jedva cekam da se pojavi Quote Share this post Link to post Share on other sites
Torima 0 Posted March 31, 2010 Najlepsi "krimi" auto svih vremena... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Damjanović 9 Posted March 31, 2010 A i to sa radnom zapreminom će da se ugasi. Nema logike više. Ne živimo u doba fića, milečenta, miletrečenta gde je pojam srednje klase počinjao sa 1100 kubika a završavao sa 1800!. Danas svaki iole pošten auto srednje klase ima bar 1500 kubika! I šta sad oni preko 2000 su luksuz! E šio mi ga djura. Pa i "omiljeni" golfovi - koji su donja srednja klasa masovno se gone motorima od 1900 kubika!. Nema prave mašine bez 3 litre, i 6 cilindara u V - naravno bez 200 konja ništa! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mik 3 Posted November 21, 2010 Ne znam da li je do sad bilo na forumu ,ali ako nije,evo jedne lepe rekalme,bas za ovaj model Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted November 21, 2010 Nije im bas za ponos ovo "Con cambio automatico". Upravo vadim jedan iz 3,0 V6 i ubacujem od Kappe. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted November 21, 2010 ...aaaaaa, bilo je znači još nešto u reklami osim dizanja suknje... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Damjanović 9 Posted November 21, 2010 Miče skratio si film! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mik 3 Posted November 23, 2010 Jok,ja kako skratio,pa evo sad sam ga pogledao jos jednom ceo,je celcat jedino ako ne mislite da se nesto izdesavalo izmedju ovo dvoje ,a nisu prikazali u reklami a evo i jos jednog od boljih prikaza ove limuzinehttp://www.topspeed.com/cars/lancia/2007-lancia-thesis-ar30099.htmlmada je manje vise to ono isto sto je Nesha,stavio na pocetku ove teme Nije im bas za ponos ovo "Con cambio automatico". Upravo vadim jedan iz 3,0 V6 i ubacujem od Kappe. Ocigledno im nisu bas najbolje isli ovi automatski menjaci (koje licno bas i ne volim ,vozio jednog Opela sa automatikom i nije mi se svdelo )posto je i Goran,bas imao problema sa automatskim menjacem na Thesisu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted November 23, 2010 AISIN radi i za Fiat i za Opel. Nova Croma i Thesis imaju problem,Vectra C, Signum... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mik 3 Posted November 23, 2010 (edited) Ko bi rekao da Japosi umeju da zamisle i naprave nesto takvo kvarljivo ili mozda to samo prodaju konkurenciji http://en.wikipedia.org/wiki/Aisin_Seiki_Co. Edited November 23, 2010 by mik Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted November 23, 2010 Dok je Lanciji radio ZF nikad nije bilo problema. Quote Share this post Link to post Share on other sites
scul 0 Posted November 23, 2010 Uz limuzinu kao sto je Thesis bas ide automatski menjac...Zanimljivo, automatik nije mogao da se dobije uz petaka 2.0 turbo, po meni idealan izbor motora... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted November 23, 2010 Ali ide sasvim solidan i odmeren menjac sa 6 stepeni. Jos uvek se dvoumim dal' da ga zveknem u moju Kappu Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jagodinac 3 Posted November 25, 2010 ne mogu da verujem da su japanci napravili tako los menjac da liste sigurni da se sklapa u japanu da ne bude micubisijeva prica:japanski auto,francuski motor i menjac a sklapaju ga holandjani.Pamtim vreme dok sam dole radio japance AISIN,KAJABA,NGK... su bili sinonim za kvalitet.Sto se tice thesisa auto je kvalitetno odradjen i bar meni izgleda nesvakidasnje i lepo.To nije auto s kojim ce te se stopiti u sumu gedzovana sa mercedesima bmwima i audijima vec jednostavno izdvaja se u svakom pogledu.Nelogicno je ocekivati da vrh ponude bilo koje automobilske kuce bude jevtin za odrzavanje.Posto sam dugo u drustvu francuza evo par podataka reno 25 V6 komplet za generalnu samo u orginalu i dan danas kosta preko 4000eura.Citroen XM ili pezo 605 sad krsevi ali farovi i dalje samo u orginalu oko 500eura komad i tako dalje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted November 25, 2010 Na menjacu pise Made in Japan. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ITALIAN 0 Posted March 11, 2011 Пре свега поздрав свим љубитељима ланче на овом форуму! Једно питање, тврдо сам одлучио да купим ланчу тезис и интересује ме који модел мотора је бољи 2.0 турбо бензинац или 2.4 дизел, тачније интересује ме који од ова 2 је економичнији и бољи за одржавање. Унапред хвала на одговору! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Damjanović 9 Posted March 11, 2011 (edited) Bez da se misliš mnogo (izmedju ćirilice i latinice) apsolutno petocilindrični 2.4 jtd Ajde malko da ih uporedimo:benzin 2.0 turbo:0-100 km/h 8.90 sin topStanding ¼mileStanding km28.90 sTop speed 224 km/h (139 mph)Fuel consumption15.2/8.3/10.9 l/100km urban/extra-urban/combinedCO2 Emissions259.0 g/kmPower-to-weight107.96 bhp/tondizel 2.4 jtd: 0-100 km/h 10.10 s in top Standing ¼mile Standing km 31.40 sTop speed 205 km/h (127 mph)Fuel consumption 11.3/6.3/8.0 l/100km urban/extra-urban/combinedCO2 Emissions 213.0 g/kmPower-to-weight86.3 bhp/tonKod benzinca dobijaš preko sekunde u ubrzanju (to mu dodje negde oko 40-tak metara prednosti iz starta)Ubrzanje od 80-120 (preticanje kamiona) je opet bolje u odnosu na benzinca, ali ne toliko impresivnoMaksimalna brzina je za 20 km manja... (bitna razlika, ali benzinac to ostvaruje na 6000 obrtaja, dizelaš na 4). Reciomo, vozićeš putnom brzinom do Niša 160 km/h na 3000 obrtaja, a na benzincu na 4500. Uši to osećaju. I na kraju vrlo bitna stvar: POTROŠNJA! Benzinac po gradu 15.2 (daj Bože)Dizelaš po gradu 11.3 ( možda i manje)I na kraju ne tako zanemarljiv momenat...poznat kao OBRTNI!kod benzinca:308 /2200kod dizelaša: 308/1800recimo, da silu pokretanja dizelaš ostvaruje 20% vremena pre nego benzinac. (Lakše se vozi-što bi rekli)---------------------------------------------------------------Saberi - oduzmi, cena registracije ti potre sve blagodeti dizela. Sdruge strane, čvrsto verujem da je održavanje "jtd"-a jednostavnije od ove benzinske aždaje, koju ćeš kad-tad da prekrstiš na plin....a onda sve blagodeti benzina padoše u vodu. Edited March 11, 2011 by Damjanović Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted March 11, 2011 Zasto ne na plin? Nema neke razlike. Thesis 2,0 na otvorenom putu ne treba da predje 12 litara plina,dok u gradu i guzvi moze da pozdere i 17-18. Kad se preracuna to je opet manje, a performanse su i dalje iako neznatno losije nego na benzin bolje od dizela. Sto se tice buke 2,0 je jedan od najtisih motora u Thesisu bilo na 4000 ili 6000 rpm. Dizelas je dugotrajniji i to je svima poznato, ali uz malo paznje i kvaliternog odrzavanja ni 2,0 ne zaostaje. Quote Share this post Link to post Share on other sites