Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

UF za ovakvog tezisa, carapa na glavu, bereta u ruci i da ojadim banku necu biti na muci, samo cu josh furati i bruka chuku na ruci, :thumbsup::thumbsup::unworthy::unworthy: samo jos da ugleda svetlost dana ,bice to dizajn bez mana i svako ce da zavidi iz germanskog klana :p

Share this post


Link to post
Share on other sites

A!? jel si video!. Samo još da izleti..Pa još beo, sa nežnom nijansom metalizea - biser! A unutra 300 konja rasnih i besnh!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Woodoo :thumbup:

sta li je ovoj RS ispod haube :rolleyes:

Gosn.Damjanovic :welcome:

ova bela je prava lepotinja :yes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da. Rešili su problem prednjeg dela, onog masivnog prostora izmedju farova i maske hladnjaka koje je mnoge dovodio u nedoumicu. Samo još da reše čime da je "pogone"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa mogli bi na primer sa ovim...

Ferrari-California_2009_photo_34.jpg

...ako se odluče da prave Thesis 8.32. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uf... kao nekad thema ferrari sto je bila, mada ruku na srce prednji farovi i linija podseca na alfu....Mislim da ce se opredeliti za turbo motore pre nego za atmosferce, zbog svih peripetija i ispostovavanja normi... sto i nije lose za nas obzirom na visinu registracije.Ako misle da dobro ide morace zesce da porade na tezini automobila..jedva cekam da se pojavi :thumbsup::thumbsup::unworthy::unworthy::thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

A i to sa radnom zapreminom će da se ugasi. Nema logike više. Ne živimo u doba fića, milečenta, miletrečenta gde je pojam srednje klase počinjao sa 1100 kubika a završavao sa 1800!. Danas svaki iole pošten auto srednje klase ima bar 1500 kubika! I šta sad oni preko 2000 su luksuz! E šio mi ga djura. Pa i "omiljeni" golfovi - koji su donja srednja klasa masovno se gone motorima od 1900 kubika!. Nema prave mašine bez 3 litre, i 6 cilindara u V - naravno bez 200 konja ništa!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam da li je do sad bilo na forumu :question: ,

ali ako nije,evo jedne lepe rekalme,bas za ovaj model :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jok,ja :blink:

kako skratio,pa evo sad sam ga pogledao jos jednom :p

ceo,je celcat :thumbup:

jedino ako ne mislite :question: da se nesto izdesavalo izmedju ovo dvoje :rolleyes: ,a nisu prikazali u reklami :lol:

a evo i jos jednog od boljih prikaza :coffee: ove limuzine

http://www.topspeed.com/cars/lancia/2007-lancia-thesis-ar30099.html

mada je manje vise to ono isto sto je Nesha,stavio na pocetku ove teme :yes

Nije im bas za ponos ovo "Con cambio automatico". Upravo vadim jedan iz 3,0 V6 i ubacujem od Kappe.

Ocigledno im nisu bas najbolje isli ovi automatski menjaci :no (koje licno bas i ne volim :thumbdown: ,vozio jednog Opela sa automatikom i nije mi se svdelo :veryangry: )posto je i Goran,bas imao problema sa automatskim menjacem na Thesisu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uz limuzinu kao sto je Thesis bas ide automatski menjac...

Zanimljivo, automatik nije mogao da se dobije uz petaka 2.0 turbo, po meni idealan izbor motora...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ne mogu da verujem da su japanci napravili tako los menjac da liste sigurni da se sklapa u japanu da ne bude micubisijeva prica:

japanski auto,francuski motor i menjac a sklapaju ga holandjani.

Pamtim vreme dok sam dole radio japance AISIN,KAJABA,NGK... su bili sinonim za kvalitet.

Sto se tice thesisa auto je kvalitetno odradjen i bar meni izgleda nesvakidasnje i lepo.To nije auto s kojim ce te se stopiti u sumu gedzovana sa mercedesima bmwima i audijima vec jednostavno izdvaja se u svakom pogledu.

Nelogicno je ocekivati da vrh ponude bilo koje automobilske kuce bude jevtin za odrzavanje.Posto sam dugo u drustvu francuza evo par podataka reno 25 V6 komplet za generalnu samo u orginalu i dan danas kosta preko 4000eura.Citroen XM ili pezo 605 sad krsevi ali farovi i dalje samo u orginalu oko 500eura komad i tako dalje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Пре свега поздрав свим љубитељима ланче на овом форуму! Једно питање, тврдо сам одлучио да купим ланчу тезис и интересује ме који модел мотора је бољи 2.0 турбо бензинац или 2.4 дизел, тачније интересује ме који од ова 2 је економичнији и бољи за одржавање. Унапред хвала на одговору!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bez da se misliš mnogo (izmedju ćirilice i latinicethumbup.gif) apsolutno petocilindrični 2.4 jtd

Ajde malko da ih uporedimo:

benzin 2.0 turbo:

0-100 km/h 8.90 s

in topStanding ¼mileStanding km28.90 s

Top speed 224 km/h (139 mph)

Fuel consumption15.2/8.3/10.9 l/100km urban/extra-urban/combined

CO2 Emissions259.0 g/km

Power-to-weight107.96 bhp/ton

dizel 2.4 jtd:

0-100 km/h 10.10 s

in top Standing ¼mile Standing km 31.40 s

Top speed 205 km/h (127 mph)

Fuel consumption 11.3/6.3/8.0 l/100km urban/extra-urban/combined

CO2 Emissions 213.0 g/km

Power-to-weight86.3 bhp/ton

Kod benzinca dobijaš preko sekunde u ubrzanju (to mu dodje negde oko 40-tak metara prednosti iz starta)

Ubrzanje od 80-120 (preticanje kamiona) je opet bolje u odnosu na benzinca, ali ne toliko impresivno

Maksimalna brzina je za 20 km manja... (bitna razlika, ali benzinac to ostvaruje na 6000 obrtaja, dizelaš na 4). Reciomo, vozićeš putnom brzinom do Niša 160 km/h na 3000 obrtaja, a na benzincu na 4500. Uši to osećaju.

I na kraju vrlo bitna stvar: POTROŠNJA!

Benzinac po gradu 15.2 (daj Bože)

Dizelaš po gradu 11.3 ( možda i manje)

I na kraju ne tako zanemarljiv momenat...poznat kao OBRTNI!

kod benzinca:308 /2200

kod dizelaša: 308/1800

recimo, da silu pokretanja dizelaš ostvaruje 20% vremena pre nego benzinac. (Lakše se vozi-što bi rekli)

---------------------------------------------------------------

Saberi - oduzmi, cena registracije ti potre sve blagodeti dizela. Sdruge strane, čvrsto verujem da je održavanje "jtd"-a jednostavnije od ove benzinske aždaje, koju ćeš kad-tad da prekrstiš na plin....a onda sve blagodeti benzina padoše u vodu.

Edited by Damjanović

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zasto ne na plin? Nema neke razlike. Thesis 2,0 na otvorenom putu ne treba da predje 12 litara plina,dok u gradu i guzvi moze da pozdere i 17-18. Kad se preracuna to je opet manje, a performanse su i dalje iako neznatno losije nego na benzin bolje od dizela. Sto se tice buke 2,0 je jedan od najtisih motora u Thesisu bilo na 4000 ili 6000 rpm. Dizelas je dugotrajniji i to je svima poznato, ali uz malo paznje i kvaliternog odrzavanja ni 2,0 ne zaostaje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...