Miladinkm 0 Posted March 11, 2011 Ja ne znam da li mi verujete,ali moja thesis na otvorenom ne prelazi 6.5 litara (ni ja nisam verovao kad mi je rekao predhodni vlasnik) a po gradu oko 9 litara sad po ovom vremenu,kad je hladnije gura 10 litara, nemam nista protiv benzinca ali Diesel POwer je.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
ITALIAN 0 Posted March 15, 2011 Hvala na savetimaZnači 2.4 JTD je naj bolja varijanta motora po pitanju ekonomičnosti ,potrošnje i odrzavanja.pošto vozim Libru sa 2.4 motorom i imam dobro iskustvo taj motor za mene je više nego dobar, jes da je uvek sa manjkom konja ali šta da radimo... Quote Share this post Link to post Share on other sites
TRAZIONE_INTEGRALE 0 Posted March 15, 2011 Ja sam za benzinca sa finim chipom... i na kraju mozes ga baciti na plin... sa chipom bi dobio oko 240 konja... shto nije zanemarljivo... naravno sve zavisi shta volis, ja volim benzince i uzeo bih 2.0 turbo i tishi je od dizela da se razumemo... za 6 godina dizel mora da se chuje... :) ziveli benzinci... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dejan_Zr 0 Posted March 15, 2011 Sinoc sam chuo i video jednu Thesis, pomislio sam da je traktor dok se nisam okrenuo :S Quote Share this post Link to post Share on other sites
Miladinkm 0 Posted March 15, 2011 E te sto se cuju kao traktor su 7.000 u oglasima,gledao sam vise njih dok nisam nasao pravu,sto ti kazes kad je upali kao da ima trubace pod haubom...ali dobar diesel je za mene nesto najbolje,i manje ce trositi diesel nego benzinac sa plinom, sve je stvar ukusa ako volis benzince sto da ne 2.0 turbo super motor,jefitinija registracija itd ima valjda neke svoje prednosti,recice ti neki majstor ovde na forumu ja se ne razumem toliko Quote Share this post Link to post Share on other sites
vazon 0 Posted March 29, 2011 Zna li neko koje su velicine i kako se tacno zovu ove felne sa slike ispod? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Miladinkm 0 Posted March 29, 2011 Ne znam kako se zovu ali 16-ice su kao moje Quote Share this post Link to post Share on other sites
vazon 0 Posted March 29, 2011 Uf, lepo bas. Mislio sam da su vece. Posto su 16" onda bi mogle da se nabace i na mog Ypsilona Nekako mi na Ypsilona kao i na Thesis vise pasuju elegantni detalji, a ne agresivni. Je l' ima takvih felni u prodaji (neko je video, cuo da se prodaje?) i koja im je cena, cirka? Pozz! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted March 29, 2011 Imao sam ja garnituru na K Coupe. Kad sam prodao auto vratio sam fabricke a ove dao za 400e. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Miladinkm 0 Posted March 29, 2011 Kako je mocna ova kupe uh Quote Share this post Link to post Share on other sites
vazon 0 Posted March 29, 2011 Hvala na informacijama, sve zvuci ok. A kupe je objasnio! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mik 3 Posted March 29, 2011 Hvala na savetimaZnači 2.4 JTD je naj bolja varijanta motora po pitanju ekonomičnosti ,potrošnje i odrzavanja.pošto vozim Libru sa 2.4 motorom i imam dobro iskustvo taj motor za mene je više nego dobar, jes da je uvek sa manjkom konja ali šta da radimo...Definitivno 2.4 JTD sto se tice plina na 2.0,greota je a i plin kao plin nosi odredjene probleme sa sobom(senzori,dizne,glava,gumice ventila,izduvni sistem itd) svim tim stvarima se skracuje zivotni vek pogotovu kada se plin stavlja na polovan automobil sa odredjenom kilometrazom ali to bolje znaju majstori i ljudi koji su nekad odrzavali/radili motor koji je vozen na plin,duze vremena Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted March 29, 2011 (edited) Nije greoata kad sipas 700 dinara za 100 km. Moj 2,0T 150000 na plin bez problema. Jos uvek ide kao raketa. Generalno problem sa plinom i sicevima ventila imaju azijska vozila. Moj predlog u Thesisu 2,0t sa kvalitetnim sekventom. Odlicne performanse, razumna potrosnja gasa i TISINA u kabini. Edited March 29, 2011 by Martini Quote Share this post Link to post Share on other sites
Miladinkm 0 Posted March 29, 2011 Toliko i ja sipam u moj dizel za 100 km kod nas evro dizel 90 kinti Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted March 29, 2011 Jes kod tebe a ovde 130... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mik 3 Posted March 29, 2011 To si u pravu plin je sigurno najisplatljivija varijanta,pogotovu za takve masine,sto se tice potrosnje goriva a i imaju snage na pretek Jedino sto je 2.4 JTD fabricka varijanta,bez ikakvih izmena,koja takodje ne trosi previse za ono sto pruza Pa ko sta voli Quote Share this post Link to post Share on other sites
epeco 0 Posted April 5, 2011 Sljedeci auto ce biti Thesis e sad me zanima sta je po vama bolje benzinca automatik ili dizel,gorivo ne igra ulogu (mene zanima samo mjenjac) isplati li se taj automatik uopće,hvala Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted April 5, 2011 Automatik nije dobar. Jednostavno menjaci se nisu pokazali dobro. U pocetku se javljaju problemi sa menjanjem stepena prenosa i zadnji problem je izostanak vuce kad se zagreje.Radi ih AISIN(Japan) i nisu pouzadni ni u benzincu ni u dizelu. Slican menjac je u Cromi,Vectri i Signumu. I oni imaju probleme. Quote Share this post Link to post Share on other sites
aleksa_indjija 4 Posted June 29, 2011 Imam dva pitanja u vezi mogu buduceg auta Prvo,jel se cuje i oseti UNUTRA razlika izmedju dizela i benzinca,tj. jel se cuje cekicanje dizela u kabini?Drugo,zasto motor 2.0T ima 185 konja,a ne 220 kao u svim ostalim modelima!? Jel to smanjenje snage uradjeno da ne bi ugrozio 3.0 V6 koji ima 215 konja,ili...? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Elra 204 Posted June 29, 2011 Mislim da je to urađeno zbog Euro normi o izduvnim gasovima. Quote Share this post Link to post Share on other sites
aleksa_indjija 4 Posted June 29, 2011 .ebala ih ekologija! No nema veze,uz malo "sredjivanja" ide to na 250 konjica! Quote Share this post Link to post Share on other sites
MarkoJ 0 Posted September 16, 2011 Obzirom da na ovom forumu niste pomenuli Lanciju Thesis 3.0 a ja nameravam da ga kupim, moze li neko da mi da bar neki podatak u vezi odrzavanja, potrosnje i td. Radi so o modelu sa automatskim menjacem. Hvala..... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Woodoo 22952 Posted September 16, 2011 Nekoliko puta je spomenuto da je automatski menjac u Thesisu za izbegavanje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted September 16, 2011 Za veliki servis motora spremas oko 100.000 dinara. Potrosnja je od 12 do 20 litara benzina, odnosno 15 do 25 TNG-a. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MarkoJ 0 Posted September 18, 2011 Znam da je pomenuto da je automatik za izbegavanje ali u ver 3.0L su uglavnom automatici. Moracu da rizikujem. Prosek je znaci oko 16L ako sam dobro razumeo ili je gradska 20L a otvoreno 12L ili od nacina voznje po gradu trosi od 12 do 20L? Quote Share this post Link to post Share on other sites