Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Ja ne znam da li mi verujete,ali moja thesis na otvorenom ne prelazi 6.5 litara (ni ja nisam verovao kad mi je rekao predhodni vlasnik) a po gradu oko 9 litara sad po ovom vremenu,kad je hladnije gura 10 litara, nemam nista protiv benzinca ali Diesel POwer je.... :rambo:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala na savetima

Znači 2.4 JTD je naj bolja varijanta motora po pitanju ekonomičnosti ,potrošnje i odrzavanja.

pošto vozim Libru sa 2.4 motorom i imam dobro iskustvo taj motor za mene je više nego dobar, jes da je uvek sa manjkom konja :lol: ali šta da radimo...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam za benzinca sa finim chipom... i na kraju mozes ga baciti na plin... sa chipom bi dobio oko 240 konja... shto nije zanemarljivo... naravno sve zavisi shta volis, ja volim benzince i uzeo bih 2.0 turbo i tishi je od dizela da se razumemo... za 6 godina dizel mora da se chuje... :) :) :) ziveli benzinci...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sinoc sam chuo i video jednu Thesis, pomislio sam da je traktor dok se nisam okrenuo :S

Share this post


Link to post
Share on other sites

E te sto se cuju kao traktor su 7.000 u oglasima,gledao sam vise njih dok nisam nasao pravu,sto ti kazes kad je upali kao da ima trubace pod haubom...ali dobar diesel je za mene nesto najbolje,i manje ce trositi diesel nego benzinac sa plinom, sve je stvar ukusa ako volis benzince sto da ne 2.0 turbo super motor,jefitinija registracija itd ima valjda neke svoje prednosti,recice ti neki majstor ovde na forumu ja se ne razumem toliko

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zna li neko koje su velicine i kako se tacno zovu ove felne sa slike ispod?

2001_Lancia_Thesis_2_0_Turbo_Soft.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uf, lepo bas. Mislio sam da su vece. Posto su 16" onda bi mogle da se nabace i na mog Ypsilona ;) Nekako mi na Ypsilona kao i na Thesis vise pasuju elegantni detalji, a ne agresivni. Je l' ima takvih felni u prodaji (neko je video, cuo da se prodaje?) i koja im je cena, cirka? Pozz!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala na savetima

Znači 2.4 JTD je naj bolja varijanta motora po pitanju ekonomičnosti ,potrošnje i odrzavanja.

pošto vozim Libru sa 2.4 motorom i imam dobro iskustvo taj motor za mene je više nego dobar, jes da je uvek sa manjkom konja :lol: ali šta da radimo...

Definitivno 2.4 JTD :thumbup:

sto se tice plina na 2.0,greota je :unsure: a i plin kao plin nosi odredjene probleme sa sobom(senzori,dizne,glava,gumice ventila,izduvni sistem itd) svim tim stvarima se skracuje zivotni vek :( pogotovu kada se plin stavlja na polovan automobil sa odredjenom kilometrazom :no

ali to bolje znaju majstori :yes i ljudi koji su nekad odrzavali/radili motor koji je vozen na plin,duze vremena :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije greoata kad sipas 700 dinara za 100 km. Moj 2,0T 150000 na plin bez problema. Jos uvek ide kao raketa. Generalno problem sa plinom i sicevima ventila imaju azijska vozila. Moj predlog u Thesisu 2,0t sa kvalitetnim sekventom. Odlicne performanse, razumna potrosnja gasa i TISINA u kabini.

Edited by Martini

Share this post


Link to post
Share on other sites

To si u pravu :yes

plin je sigurno najisplatljivija varijanta,pogotovu za takve masine,sto se tice potrosnje goriva :rolleyes:

a i imaju snage na pretek :evil:

Jedino sto je 2.4 JTD fabricka varijanta,bez ikakvih izmena,koja takodje ne trosi previse za ono sto pruza :smoke:

Pa ko sta voli :p

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sljedeci auto ce biti Thesis e sad me zanima sta je po vama bolje benzinca automatik ili dizel,gorivo ne igra ulogu (mene zanima samo mjenjac) isplati li se taj automatik uopće,hvala

Share this post


Link to post
Share on other sites

Automatik nije dobar. Jednostavno menjaci se nisu pokazali dobro. U pocetku se javljaju problemi sa menjanjem stepena prenosa i zadnji problem je izostanak vuce kad se zagreje.Radi ih AISIN(Japan) i nisu pouzadni ni u benzincu ni u dizelu. Slican menjac je u Cromi,Vectri i Signumu. I oni imaju probleme.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam dva pitanja u vezi mogu buduceg auta :p

Prvo,jel se cuje i oseti UNUTRA razlika izmedju dizela i benzinca,tj. jel se cuje cekicanje dizela u kabini?

Drugo,zasto motor 2.0T ima 185 konja,a ne 220 kao u svim ostalim modelima!? Jel to smanjenje snage uradjeno da ne bi ugrozio 3.0 V6 koji ima 215 konja,ili...? :unsure:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da je to urađeno zbog Euro normi o izduvnim gasovima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Obzirom da na ovom forumu niste pomenuli Lanciju Thesis 3.0 a ja nameravam da ga kupim, moze li neko da mi da bar neki podatak u vezi odrzavanja, potrosnje i td. Radi so o modelu sa automatskim menjacem. Hvala.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znam da je pomenuto da je automatik za izbegavanje ali u ver 3.0L su uglavnom automatici. Moracu da rizikujem. Prosek je znaci oko 16L ako sam dobro razumeo ili je gradska 20L a otvoreno 12L ili od nacina voznje po gradu trosi od 12 do 20L?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...