krsman3d 0 Posted September 18, 2011 (edited) Meni alfa na otvorenom ide od 10 do 12, a po lokalu od 15 pa gore. A Thesis koji je tezi 300-400kg i jos automatik... dobro razmisli da li ti odgovara. Koliko kod da je V6 dobar motor, 20v turbo je jos bolji, a kad ga cipujes dobijas bar 230 konja (fabricki ima preko 200, a ne 185 http://www.squadra-tuning.nl/autos/categorie/188/auto/187.html) i svaki ima manuelni menjac.A da, ako planiras da kupujes onu od 3800 evra budi jos pazljiviji. Pozdrav. Edited September 18, 2011 by krsman3d Quote Share this post Link to post Share on other sites
lanciathema 1 Posted September 18, 2011 Zar je bitno koliko kosta registracija i koliko trosi a da li je servis skup ili ne...ako imas da das 10000 e za auto onda me te stvari ne zanimaju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted September 18, 2011 Meni alfa na otvorenom ide od 10 do 12, a po lokalu od 15 pa gore. A Thesis koji je tezi 300-400kg i jos automatik... dobro razmisli da li ti odgovara. Koliko kod da je V6 dobar motor, 20v turbo je jos bolji, a kad ga cipujes dobijas bar 230 konja (fabricki ima preko 200, a ne 185 http://www.squadra-tuning.nl/autos/categorie/188/auto/187.html) i svaki ima manuelni menjac.A da, ako planiras da kupujes onu od 3800 evra budi jos pazljiviji. Pozdrav.Zvanicni fabricki podatak je 185ks. Ovo je na nekom tunerskom testu izaslo ovako ali su tamo drugi uslovi zadovoljeni. Razlika koja postoji izmedju 220 i 185ks relativno je nadomestena menjacem sa 6 brzina. Ja u Kappi vozim taj motor od Thesisa ali sa 5 brzina i ima razlike. Quote Share this post Link to post Share on other sites
krsman3d 0 Posted September 18, 2011 Razlika je samo u turbini sa varijabilnom geometrijom kod Thesisa, je'l tako? Cudno je da naprave tako glup potez i 20vt smanje snagu. Ne znam zasto favorizuju V6, po meni on nigde nije bolji od petaka osim u potrosnji (kad bi se lagali), a i zvuk mu nije nista posebno. Moja Alfa do 3500 obrtaja zvuci bzv. Kappa je imala duplo bolji zvuk, pogotovo petaci bez VIS-a imaju opasan zvuk, a oni sa plasticnom granom su najgori, samo lici na petaka. Na Kappi 20vt mi se ne svidja razlika izmedju druge i trece, nekako se zagusi na kratko pre nego sto se ponovo pokrene. Ne znam zasto joj nisu stavili sest brzina kad je tad vec takav menjac bio spreman za 166 i 156. Kad samo menjao moju bisvu Kappu celu Srbiju sam preleto i nije bilo ni jedne prave, sve krsevi. Ona siva u Beogradu sa bez kozom, zelena u Kraljevu sa 105.000km x 3 itd. Zato sam uzeo Alfu. Nije mi jasno kako su tako unistili Kappe. Valjda im pale cene pa ljudi kupuju i ocekuju da im je i odrzavanje dzabe pa kad nesto ode oni samo nabudze. Srpska posla. Valja nece to isto zadesiti i Thesis. Quote Share this post Link to post Share on other sites
aleksa_indjija 4 Posted December 18, 2011 Veceras sam jedno 10-tak minuta vozio iza jednog Thesisa,odusevljen sam zadnjim svetlima i zmigavicima,kako to mocno i lepo svetli!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Armend 0 Posted April 11, 2012 cao svima, a poseban pozdrav ljubiteljima Thesis-a, kao i neko od vas ovde, ja sam dugo cekao momenat da kupim pozeljenog Thesis-a i nasao ga i kupio pre desetak dana. Srecom sa naisao na jubilarni model emblema 100th kojeg para ne moze ga kupiti ali nazalost nije postovan i "ne drzi cenu" ko nemac, al koga briga za to . Moja Thesis je bicolore sa full bordo enterijerom, 2.4 JTD Multijet sa 185 ks i naravno, automatskim menjacem. Sve radi perfektno, servisirao sam motor kompletno (izasao mi je 500 E) ali treba mi pomoc za pronalazenje ovlascenog servisa (po mogucnosti od Nisa pa juznije)za automatski menjac, da bi i njega na vreme servisirao. Sa sada sam prezadovoljan voznjom i kvalitetom i nadam se da nemam problema i dalje. Hvala veliko i pozz Quote Share this post Link to post Share on other sites
roskem 0 Posted April 11, 2012 Cestitam na kupovini! Taj jubilarni 100th izgleda mnogo dobro!Sto se tice servisa, ja ne bih jurio da obavezno bude ovlasceni, gledaj da bude neki koji je na dobrom glasu. http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=5125 pogledaj ovu temu ako imas vremena. Verovatno ce se javiti Martini (on je inace moderator) pa ce ti reci sta i kako, posto i on sam odrzava nekoliko Thesisa. A ti slobodno otvori temu i predstavi auto, okaci neke slike, znas vec kako to ide Pozz Quote Share this post Link to post Share on other sites
integralac 2566 Posted April 11, 2012 ajde ajde, slike, opis, nema na forumu thesisa svaki dan, da uzivamo malo Quote Share this post Link to post Share on other sites
Transporter131 138 Posted April 11, 2012 cao svima, a poseban pozdrav ljubiteljima Thesis-a, kao i neko od vas ovde, ja sam dugo cekao momenat da kupim pozeljenog Thesis-a i nasao ga i kupio pre desetak dana. Srecom sa naisao na jubilarni model emblema 100th kojeg para ne moze ga kupiti ali nazalost nije postovan i "ne drzi cenu" ko nemac, al koga briga za to . Moja Thesis je bicolore sa full bordo enterijerom, 2.4 JTD Multijet sa 185 ks i naravno, automatskim menjacem. Sve radi perfektno, servisirao sam motor kompletno (izasao mi je 500 E) ali treba mi pomoc za pronalazenje ovlascenog servisa (po mogucnosti od Nisa pa juznije)za automatski menjac, da bi i njega na vreme servisirao. Sa sada sam prezadovoljan voznjom i kvalitetom i nadam se da nemam problema i dalje. Hvala veliko i pozzJa sam imao trku za pravog majstora za automatiku , i na kraju svi su rekli,pa i zvanicni servisi,Zedi Lajos a nalazi se u Beceju. Jeste da nije bas juzno,ali na sve sto radi daje pisanu garanciju.Menjac na wv saranu, nisu ni u zvanicnom servisu umeli da srede,a sad mogu da se vozim kako treba.Tako da bih triput razmislio pre nego sto bih nekom dozvolio da pipne menjac . Quote Share this post Link to post Share on other sites
Armend 0 Posted April 11, 2012 ajde ajde, slike, opis, nema na forumu thesisa svaki dan, da uzivamo malo Bice vrlo brzo ovih danaCestitam na kupovini! Taj jubilarni 100th izgleda mnogo dobro!Sto se tice servisa, ja ne bih jurio da obavezno bude ovlasceni, gledaj da bude neki koji je na dobrom glasu. http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=5125 pogledaj ovu temu ako imas vremena. Verovatno ce se javiti Martini (on je inace moderator) pa ce ti reci sta i kako, posto i on sam odrzava nekoliko Thesisa. A ti slobodno otvori temu i predstavi auto, okaci neke slike, znas vec kako to ide PozzHocu, predstavicu auto, i sve redom, verovatno vikendom , ali receno mi je da automayski menjac od Lancije mora samo sa posebnim alatom da se servisira pa zato i malo sam zbunjen da li je to stvarno tako ili ne mora da znaci itd. Hvala puno i dolaze slike ovih dana, pozzz Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted April 12, 2012 Priča oko automatskog menjača (servisiranja i održavanja) je ovde:http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=53844 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hyperboy 1 Posted July 23, 2013 (edited) Dragi prijatelji,forumasi...Od prije 2 dana sam ponosni vlasnik lancia thesis 2.4 jtd.Interesuje me gdje bih mogao nabaviti user manual za nju,kako perbaciti jezik na srpski i gdje bih se mogao raspitati no djelovima za nju.Takodje mi je prvi dan prestao da radi lijevi xenon pa me interesuje koliko bi kostala zamjena.U sustini super je ocuvano auto,par sitnica koje upravo sredjujem.Pozdrav za sve!!! p.s. Cd sanzer prihvata valjda samo original cd,mada meni ne pokrece ni njih.Je li u pitanju kvar ili je samo stvar podesavanja? Edited July 23, 2013 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Woodoo 22921 Posted July 23, 2013 http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=38858&hl=thesis Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted July 24, 2013 Jezik mozes samo da prebacis na pojedine svetske jezike (ne na srpski) i to samo ako imas originalni CD od Connecta. Savet je da ne cackas mnogo oko toga jer se desi da pocne da trazi update, a u vecini slucaja je citac CD-a neispravan i to ode u proceduru koja nikad nema kraja. U xenonu moze da bude problem ili sijalica (cesce) ili trafo. Nova sijalica Osram ili Philips je oko 60-70e. Ako se bude menjala sijalica savetujem ti da skines tocak, podkrilo i skines far komplet sa nosacem jer skidanjem na patenku koja postoji rizikujes njeno lomljenje i ispadanje fara u voznji. To je bas lose reseno na njoj. Changer nema podesavanja za vrstu CD-a, a moze da se desi da se laser zaprljao ili je u kvaru. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hyperboy 1 Posted August 8, 2013 Upravo sijalica je bila ta koja je bila crkla.Da li moze negdje da se nadje cd za navigaciju ili barem onaj uz koji bih mogao promijeniti jezik? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted August 10, 2013 Ja ga nemam. Jedino da pitas kod nekog ovlascenog servisera da ti naruci. Oko 50e kosta. Quote Share this post Link to post Share on other sites