Jump to content
FAS Euroauto Goran

alaala

Members
  • Content Count

    28
  • Joined

  • Last visited

About alaala

  • Rank
    Il Nuovo
  • Birthday 04/25/1988

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Garage
    Lancia Delta 1.9 twin turbo 190hp

Recent Profile Visitors

2961 profile views
  1. Pa oko 2000 eur je komplet remont, kad kažem remont, mislim na sve staro napolje i sve novo natrag unutra:) pa je ne isplativo po meni. Svakako postoje metode da se produži vek menjaču, kao recimo zamena hidro bloka na vreme, pre nego sto pocnu i ostali delovi da stradaju
  2. Pozdrav drugari, Posle Lancia delte predstavljene ranije Bilo je malo eksperimentisanja sa drugim brendovima, ali vratih se Lanciji i to Thesis Model je 2007 godiste, takozvani Limited edition 2007, mada zvaničan naziv je Limited centenario elegante. Ono što ga razdvaja od 'obicnih' thesisa jeste boja karoserije grigio Rossini kao i boja kože enterijera. Tako je felne 17incha ranjene samo za ovu seriju. Centenario sportova je crni Thesis sa crvenim enterijerom i onim prelepim 18incha felnama, koje sam nabavio za letnji set;) Motor 2.4 mjtd sa 185 konja je prvi EURO4 mjut, inače identičan sa 2.4 mjtd od 200 konja u 159 ili cromi. Sve pase, od Dizni do turbine. Sem nosaca motora koje je nove muka naći a polovne već dosta lakše. Ono što je možda najveći problem ovog modela uvek bio jeste automatski menjač. Aisin 55-50 po meni ima fabrički grešku, odnosno greška je što je proizvodjac naveo da je menjač sealed for Life, tacnije da mu me treba zamena ulja i filtera. Od toga proističe da hidro blok strada prvi, potom i čaura i wandler i to je to ceo menjač je mrtav. Ja samo stavi drugi iz thesis 2009 sa 130k pa ćemo da vidimo dokle će:) Redovno menjanje ulja bi treba da predupredi stradanje menjača. Generalno auto je nešto sasvim posebno. Kao što se može videti na slikama:) treba uvek još nešto srediti ali to je ceh retkog i nesvakidašnjeg kao što je Thesis.
  3. Istina je da ima možda i boljih primeraka na oglasima trenutno, pogotovu što se tiče opreme, jer čini mi se da je ova baš siromašna. Sto se tice samog iskustva sa autom, takodje je jasno da je ovo auto kome redovno održavanje je u rangu sa ostalim članovima FCA grupacije iz tog doba, ali vanredne popravke, tipa, amortizeri, elektronika i slično, ume da predstavlja veći finansijski problem. Ali ko se jednom odluci za Thesis i želi da vrati auto u neko normalno stanje, izdaci su neminovni. Svakako da auto vredi svaki dati dinar bez obrizira koliko to bilo, jer na kraju, kad se povuče crta, to nesto što pruza Thesis, ne može ni jedan, dosta skuplji danas, nemački konukteni iz tog perioda a i kasnije.
  4. 25-30.000 km godisnje predjem, a ulje se menja na svakih 10-15.000km
  5. Pre sredjivanja dizni, koje nisu bile u nekom reprezantativnom stanju, pre svega zbog "kvaliteta" domaceg goriva, bilo je ponekad trzaja u leru tokom regeneracije. Medjutim kad sam sredio dizne, nema nikakvih problema, samo me interesuje, jer vidim dosta "servisa" kod nas koje pruzaju ovu uslugu, sta bi time dobio... koliko sam razumeo, jeste neka neprimetna usteda u gorivu, ali i duzi vek motornog ulja, ondosno manju degradaciju, kao i neko poboljsanje performansi... mozda i ne, nisam siguran, mozda je samo marketing. Mozda ipak da ostavim ovo dok ne dodje vreme za to, kada se zapusi DPF, pa da skidam EGR i DPF i remap da se odrati.
  6. Imam jedno pitanje... do sada auto je ordzavan koliko sam bio u mogućnosti, prilicno redovno. Izmedju redovnih servisa, očišćene su sve dizne, skidan i ciscen usis, promenj dihtug usisa, veliki servis itd... uglavno sve radi i nema nikakvih problema. Jedina stvar koja me iritira jeste regeneracija DPF-a koja se ukljucuje na svakih 250-300km u zavisnosti od stila vožnje. E sad kako je to Fiat rešio, da se u toku regerenacije digne temperatura pojacanim ubrizgavanjem goriva, pitam se da li ovo ikako moze na naskodi motoru, i koje su sve prednosti i mane eventualnog ukodanja DPF-a? Ne bih radio ukidanje na nas nacin, otvaranja lonca i istresanja sadrzaja i ponovnog varenja istiog, vec sam nasao deo izduvne grane bez dpf filtera. Samo se skine deo grane sa filterom, ugradi nova bez, i ugasi se na kompjuteru. Tako bi se eventulano ponovo mogao vratit dpf u funkiju ako bude bilo potrebe.
  7. Maska porucena iz Italije... oficijalna sa S Momo Design modela.... a to i jeste plan da farovi budu u tako nekoj tamno sivoj... opet kao na S Momo:)
  8. mali update i promena look na ovo Deltoni, masksa zamenjena sa crnom sa S Momo Design modela, malo da se rezlikujemo a i da dobijemo na sportskom izgledu. Projekat je idalje u toku, sledeca faza bojenje unutrasnjosti farova u crno.... valjda ce ispasti dobro....)))))
  9. Održavanje nije preterano skuplje, recimo komplet za mali servia (svi filteri i ulje) 13000din. kocioni sistem je u planu da se osveži, to je možda malo jače, ATE par prednjih diskova 20.000 (305mm )zadnji 9.000, takođe ATE pločice prednje 8.000, zadnje keramičke isto toliko.
  10. Nesto posebno na Delti je svakako enterijer Hvala, Godiste je 2010, a sto je tice poredjenja, vredno pomena je Fiat Stilo JTD, Audi A4 TDi, Alfa Romeo GTV, s tim sto sam za ovaj poslednji emotivno vezan pa mozda ne bi trebalo ni da ga svrstavam u gupu naravno svi su bili stariji od ovoga ali iste kubikaze. Imao sam i kratkog isktustva sa Alfa 159 2.0 mjtd 170hp, koja je nikako za potcenjivati ali Lancia je nesto drugo
  11. Kod nas, uvoz iz francuske, mogu reći sa je očuvana prilično, zaista malo ulaganja da bi se vratila u idealno stanje. rađen je mali servis od kad je kod mene, svi filteri su bili originalni, odavno to nisam video na nekom autu, ali bar znam da je servis rađen kod ovlašćenog servisera. Čak je i akumulator originalni:)
  12. Biće slika, samo vreme da se poboljša, Evo jedne enterijera, jedina koju sam našao još dok je bila na placu:)

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...