Jump to content
FAS Goran

Lancia Delta 2.0mjtd

Members
  • Content Count

    30
  • Joined

  • Last visited

About Lancia Delta 2.0mjtd

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Zagreb

Previous Fields

  • Garage
    Lancia Delta 2.0 mjtd ex Prizma 1,9td, Kappa 2,4jtd

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Samo ovo našao kaj sam snimio. Sve konektore prelemio i sve i danas radi bez greške. Ima na netu mislim kak se skida. Na Lybri je jednostavno jer samo elektroniku odšarafiš i pažljivo odojiš od ostatka, U biti ju podigneš (ako se ne varam) pa na stolu dalje raskapaš poklopac. Nažalost drugo nisam slikal.
  2. Eto mene opet, kad sam našao malo vremena. Plastičnu cijev mi pokrpali i za sada je dobro. Ali zato i dalje slini i to dosta. Bio u Zgb. pitati jedan servis koji radi Fiat/Alfa/Lancia i čovjek lijepo pregledao i rekao mi da treba zamijeniti dihtung poklopca glave, uz još sve koji su sa desne strane (vakuma,...), da se moraju skidati injektori i remenica od bregaste i da gruba orijentacijska cijena bi bila cca 300-500 € ako bude sve OK. Što bi značilo da slučajno se injektor ne može odšarafiti ili pukne i slično. Još napomenuo da mora obavezno ići original dihtung jer zamjenski brzo propuste. Ima tko kakav osvrt na ovo? I da ovo je nakon par dana pošto je bilo oprano. Čak mi i po getribi bilo masno.
  3. Evo da javim da sam zamijenio dihtunge i usput našao još nešto što nije bilo OK. Hladnjak EGR-a e bio zašarafljen samo sa tri šarafa, falio je jedan dolje a ni plastična cijev od zraka nije zašarafljena na nosač. Kad sam to sredio i drugi dan išao vidjeti situaciju, imao sam i što gledati. Voda ispod minimuma a dolje nešto curi. Dok sam skidao podtlačnu pumpu, vjerojatno sam se malo naslonio na plastičnu cijev koja ide na termostat i sad ispod curi. Kako je sastavljena od dva komada (kod oduška) tako mi se čini da pušta na samom spoju. Taj komad sran.a košta 100€ Za vikend ću probati zalijepiti taj spoj sa power adhesive bisonite pa budem vidio.
  4. Dok čekam da mi dođu dijelovi i krenem rješavati probleme iz prijašnjih tema, već imam novo pitanje. Malo gledao podatke iz MES-a pa vidim da su svi injektori različitih oznaka i da pokazuju različite vrijednosti korekcije. Kako o njima osim same načelne funkcije ne znam ništa, a vidim da ovdje ima ljudi koji znaju o tome puno, molio bi ih za savjet/preporuku ako treba što napraviti po tome pitanju. Ova donja slika je dok je auto bio hladan dok je ovo gore kad je bio na radnoj temperaturi.
  5. Zahvaljujem, u utorak-srijedu kad dobijem dihtunge raskopam pa javim rezultat i stavim slike ako budu zanimljive.
  6. Sad još jednom da provjerim. Ovo okruglo bijelo ili ovo četvrtasto crno? Ako je ovo bijelo, to bi lagano išlo ali ako je ovo crno, onda vjerojatno se treba dosta toga odpajati, recimo crijevo od kilera,...
  7. Zahvaljujem na iscrpnom odgovoru. Većinu dana u mjesecu su relacije od 10 do 20 km u komadu. Prije sam išao bar svakih par mjeseci za Osijek pa bi ga malo ispuhao ovako... Vidjeti ću što kaže dijagnostika vezano uz dizne pa stavim sliku ako mi neće biti jasno.
  8. Auto mi ima po MES-u 370 000 km. U zadnjih ccs pola godine prilikom regeneracije mi auto užasno dimi (radi ih cca svakih 250 km i bez upaljene lampice), dok u drugom slučaju primijetim da mi se dimi ispod haube i tada dosta smrdi u kabini. Startanje sa semafora izaziva oblak dima preko 3-4 trake tak da jedva nazirem vozila iza sebe. Kad to primijetim i tad ga stisnem do drugog semafora ne dimi uopće da bi primjetio. Iduće crveno na semaforu i dešava se ponovno ista stvar. Ovo sa smradom može biti povezano s time što po bloku curi ulje ali i prije toga se je znalo se dimiti ispod haube na semaforu. Nikad nisam uspio za to vrijeme uhvatiti situaciju da negdje stanem i dignem haubu.. Neki dan se upalila i obavijest za regeneraciju te sam ga vozikao jedno 15 minuta po brzoj cesti dok se nije ugasila. Ima tko kakva iskustva o tome? Da li je možda otišao neki senzor ili dizna koja baca naftu u granu (ako sam dobro shvatio kak to radi) ili nešto slično? Svako iskustvo i razmišljanje je pohvalno.
  9. Zahvaljujem adminu na objašnjenju i ispravljanju posta i isprika. Evo i slika ali slabo se vidi. Veseli me ovo što je kolega darkman14 piše pa ću za vikend probati raskopati da vidim di bi to bilo. A sad idem i drugi post baciti da vidim ima li tko kakvu informaciju. I još jednom za cijeli forum i prisutne na njemu
  10. Auto mi ima po MES-u 370 000 km. Zadnje vrijeme po bloku mi sve masno od ulja i to dosta. (stavim sliku kad slikam). Je li to vrijeme kad odlazi dihtung na glavi? Možda ko već imao slični slučaj pa da čujem. Ima tko kakva iskustva je li možda otišlo što kao neki senzor ili dizna koja baca naftu u granu (ako sam dobro shvatio kak to radi) ili nešto slično? Svako iskustvo i razmišljanje je pohvalno.
  11. Nisam vjerovao supruzi kad je rekla da je zapela za temelj ograde na dvorištu i da je možda to uzrok što mi špur nije bio dobar na zadnjem mostu. Dvorište malo gdje se treba dosta smotati i prilikom zapinjanja nema brzine za neki ozbiljniji udar i to me baš neugodno iznenadilo. Kako god bilo, kupio u BH rabljeni most i zamijenio i sve OK. Samo opaska da je bilo OK nakon druge. Prvo mi u Zgb prodali od novog Brava koji je kao isti. Da, ide gore ali nije u potpunosti isti te ni u kojem slučaju ne stavljati. Isti je morao ići dolje i original gore.
  12. Evo rezime. Stigao pretvarač tlaka (najjeftiniji za probu), zamijenjen, spojen MES i sve radi odlično, što je vidljivo grafa u prilogu. Probali samo samo po gradu jer nije bilo vremena ali to bi trebalo biti to pa možda nekome u budućnosti pomogne. I sada napokon sve radi ispravno jedino ostali podizači za srediti kad nađem gdje kupiti plastike/žabice u Zgb. Lijepi pozdrav svima.
  13. Naručio elektro ventil ili pretvornik tlaka ili kak se već zove jer je bivši majstor potrgao jedan izlaz (prema gljivi-ventilu) i samo zagrijan komad uloška od kemijske ubacio da drži crijevo. Vjerojatno tu nije dobro dihtalo. Sad je do kraja otpalo pa do sutra se tak vozi. Danas sam i blindirao EGR i na prvo paljenje mi javio chek engine. U errorima je izbacio neispravnost njega ali i nedostatak overboost signala koji je upalio lampicu. Obrisao grešku i više se nije pojavljivala. Danas sam se prvi puta malo više poigrao i stavio na svoju Deltu MES da vidim kak bi trebalo izgledati kad je sve OK i sad baš ne vidim neku razliku. Moja 2.0 jtd isto kad se pričepi ide preko 2 bara tak da mi je sad još manje jasno. Sutra kad dođe dio i promjenim idem na probu i snimim sa MESom situaciju Lybre i stavim graf ili bar tablicu (tek sad skužio da ih sprema jer do sada mi nije trebalo).
  14. Sretna Nova! Evo me ponovo ovdje jer se nakon testiranja ustanovilo da je ponovno pritisak prevelik. Nakon što sam ponovno složio turbinu i provjerio sa špricom na ono crijevo od gljive da kad povuče vakum štangica radi pomak na turbini, odosmo na probnu vožnju i slika grafa je u prilogu. Vidim da i EGR divlja i mislim ga blindirat ali me sad muči uzrok prevelikog pritiska. MAP sam očistio ali nije bilo nešto strašno (za razliku kod moje Delte), crijeva promijenjena i sad ima još zamjena MAP-a novim ili pretvornika tlak. Koje bi prvo?
  15. Sretna Nova! Riješeno sve nakon brisanja greške ništa se ne ponavlja. A rezime je da error 21 i 22 su đekovi u bunkeru, dok su 0F i 0E su ispod sjedište.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...