Jump to content
FAS Goran

abarth

Members
  • Content Count

    255
  • Joined

  • Last visited

About abarth

  • Rank
    Regolari
  • Birthday 05/02/1975

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    NS

Previous Fields

  • Garage
    Lancia Delta 1.9 TT

Recent Profile Visitors

4162 profile views
  1. Pa naravno da ne rade sve vreme. Po logici stvari rade u leru po potrebi, a ja sam upravo tu osetio razliku.
  2. During the combustion process, if the combustion cycle doesn’t meet the required temperature, not all of the fuel will burn. The unburnt fuel becomes carbon particles, which are harmful to the environment, and are released into the atmosphere via the exhaust. In order to avoid this scenario, glow plugs are used to heat up the air and ensure that the correct temperatures are reached, so all the fuel is burnt and harmful emissions are reduced. If a car is driven at high speeds for a long distance, for example on the motorway, the continuous and stable heat flow from the exhaust is sufficient to clean up the DPF. The heat will burn any unburnt remains of the soot particles. But if the car is driven at low speeds, frequently stopping and starting, for example in cities, there is not enough heat for DPF regeneration. In this case, the ECU activates the glow plugs and injects additional fuel into the engine, which ignites and heats up the DPF, so regeneration can take place. Kao što rekoh, nije bilo greške grejača i regeneraciju je uspevao da završi samo ako se vozi na malo višim obrtajima, a u gradu sa stani kreni nikako.
  3. Kod starih dizela grejači su samo za startovanje, a kod novijih (sa dpf) grejači se koriste stalno za podizanje temperature sagorevanja. Novi grejači rade na ~4v i postižu temperaturu za manje od 2 sec.
  4. Rešeno. Zamenio sva 4 grejaca. Sa starima nije bilo greške i imaju normalan otpor ali eto ipak ne rade kako treba. Sada auto lepše radi i čak bolje povlači iz niskih obrtaja.
  5. Nema gresaka, odradi regerenaciju normalno ali ler bude jako nestabilan u toku regeneracije i cuju se kao neke male detonacije. Sve bude normalno kad se gas drc pritisne da poveca ler bukvalno 100 obrtaja. Proveravao sam i grejace jer oni navodno rade u toku gradske regeneracije, cistio egr, map, maf... Svi parametri su u ocekivanim vrednostima, korekcije dizni, pritisak goriva i ostalo... Ako neko ima pametnu ideju, a da nije skini govno od dpf i egr.
  6. Dogovor oko cene zbog skorog isteka registracije...
  7. 3300eur bez letnjih felni...
  8. 3400eur bez letnjih felni...
  9. Fiat Bravo 1.6 Multijet dizel, 2009, 238500km, 120ks, dugogodišnji vlasnik, redovno održavan i servisiran, bez ulaganja, zamajac promenjen pre 20000km, dpf ispravan, zimske gume na original felnama 17, 2 kljuca, Emotion najviši nivo opreme (vidi sliku sa spiskom), par sitnih tragova od parkinga. Letnje gume na Schumacher felnama 17 sa distancima 20mm i srafovima (doplata 200eur) 3500eur 0641254846 NS http://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/21524048/fiat-bravo-16-multijet-emotion
  10. Felne nisu krive, varene i sl. Gume su 225/45 17 ok letnje i trenutno su na autu. MENJAM za 18" sa gumama

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...