Jump to content
FAS Goran

NIKOLA79

Members
  • Content Count

    12
  • Joined

  • Last visited

About NIKOLA79

  • Rank
    Il Nuovo
  • Birthday 02/08/1979

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Beograd

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Bravo 1.6mjet 120
  1. Ne verujem da si resio problem. Vozim isti automobil vec dve godine i imam isti problem samo sam oguglao. I ja sam iskljucio egr ,cak skinuo i dpf filter ali problem je i dalje ostao. Istina malo je manje izrazen od kada je skinut dpf ali postoji. Cak mi se desava da na tim obrtajima auto ponekad zadrhti. Poslednje sto mi je receno da je uzrok prepumpavanje turbine i eventualno stelovanje ali ko ce stim da se zeza. Stelovanje klasicno ne postoji a turbo servis mi je trazio za otvaranje turbine i stelovanje 250e. Pozz Nikola
  2. Poucen tvojim iskustvom ,juce sam bio u Novaspeed-u gde su i na mom Bravu 1.6 mjet iskljucili dpf i egr ventil potpuno identicno kako si opisao. Ja sam imao problem prilikom ubrzanja jer mi je auto podrhtavao na 1500 rmp. Kako je skinut dpf i zatvoren egr ventil problem je nestao. Ne mogu da se nacudim!!! Takodje na preporuku momaka iz Novaspeeda uradjen je i remap koji sam dobio gratis i sa kojim sam isto tako zadovoljan.Trazio sam isto da mi podese mapu da najvecu snagu dobija posle 2000-2200 rmp sto je i uradjeno. Ja nesto nisam poklonik tuning-a ali prosto ne mozete da ostanete ravnodusni kada vidite da vam auto sa dobijenih kako kazu 20 tak konja ide mnogo bolje i upeglanije. Razmisljam jos da stavim neki loncic posto se i meni cuje neki rezak zvuk turbine na izduvu.
  3. S obzirom da sam kupio felne 16" koje sam hteo ostaje aktuelna ponuda samo za prodaju 330e.
  4. Aktuelno.. Cena felni sa zimskim gumama fire stone 5-6 mm (dot ..10) je 330eur. I dalje sam zainteresovan za zamenu za felne 16"(cetvrta slika) sa gumama. Tel 064 888 5329
  5. Ukoliko je neko zainteresovan , menjao bih sa nekim ove felne 17" sa gumama za takodje felne sa gumama za novog brava ali 16" U prilogu su slike mojih felni i felni za koje bih se menjao.
  6. Dobru si mi dao ideju da pitam u servisu za ovaj varijabilni deo turbine, da li se desava da glavi, da ga eventualno ociste.. Videcu kada budem ugrabio malo vremena da odem u servis pa da provere jos te stvarcice koje prosli put nisu.
  7. Znaci svima nam se manje vise slicne stvari desavaju. Sad mi je lakse... salim se! Veca je verovatnoca da ce neko od nas provaliti konkretno u cemu je problem. A kad smo vec kod problemcica da vas pitam jos nesto.. Da li se i vama turbina cuje kada ubrzavate onako blago pistanje. Ja posto sam dugo vozio Stila jtd sve nekako poredim sa njim. Na njemu se nije cula. Verovatno je i to normalno! Zaboravio sam da kazem i stvar koja me je toliko razocarala, mozda je nekom normalno ali se ja svaki put smorima kada odem na pumpu da sipam benzin i moram da otkljucavam poklopac rezervoara sa kljucem. Ne znam da li je tako kod vas. Kod stila nije bila bravica nego kada je otkljucan auto otkljucan je i poklopac rezervoara. Naravno da mi se posle 5 godina voznje stila desava da svaki put kada odem da sipam benzin zaboravim kljuceve da izvadim iz kontakt brave i da krenem da odsrafim poklopac rezervoara... Inace da ljudi ovde ne pomisle posto samo pricam o problemima kakav krs jeee....auto odnosno motor je stvarno dobar. U poredjenju sa Stilom jtd 115 koji sam vozio je mnogo prgaviji i zustriji zbog obrtnog momenta. lepse se vozi brze ubrzava. O estetici i materijalima unutra da ne govorimo. Konacna brzina je mislim kod stila malo veca, bar sam ja mogao vecu da razvijem . Stilo bolje podnosi i uzbrdice pod klimom manje oseca , ipak je 1900 kubika "raga" naspram ovog od 1600.. I tako...to...
  8. Isto se i meni ispoljava pri laganom ubrzanju ili pri nekom blagom usponu. A kao sto ti kazes kada ga stisnem nema vremena za razmišljanje i štucanje,tada se ne dešava.. Ja sam to povezivao sa paljenjem turbine, da mozda tu nije nesto uredu obzirom da se turbina pali na ovom motoru na 1500 obrtaja. Svi majstori nagađaju, niko nezna sta je konkretno problem. Ostaje jos EGR da probam kada sledeći put budem otisao na servis pa će mo videti. Sto se tice lampice na inst. tabli za dpf filter, citao sam u prospektu i po raznim forumima da se ona pali kada je regeneracija dpf filtera u toku. Meni se za 7000 km ni jednom nije upalila a imala je prilike posto sam auto vozio par puta po 5-6 sati neprekidno. Kada sam prvi put bio u servisu pre nekih 6 meseci zakačili su ga na examiner koji je pokazivao zapušenost filtera 100%. Bog sveti zna kako se to čisti i da lise čisti. Još nešto bih prodiskutovao vezano za ovaj motor da je jako bučan na leru i kada je hladan. Buku prati metalni zvuk kao zveketanja ventila. Kada se ode u obrtaje taj zvuk nestaje. U servisu su me uveravali da je to motor sa 16 ventila, da ima klackalice i da je to normalno. Meni se taj zvuk ne sviđa, prosto me nervira. Pre ovog auta sam vozio 5 godina Fiat Stilo Jtd 115 , on je na leru bio tisi bar nije imao takav zvuk. Becke da li se tebi cuje takav ili sličan zvuka kada upališ auto? Pored ovih da kazemo “problemčića” sve funkcioniše normalno. Auto odlično ide i ubrzava. Pozdrav,
  9. Konacno me neko razume.. Kod mene se to javlja iskljucivo na 1400-1500 obrtaja i to u vidu podrhtavanja, kao da na delic sekunde motor izgubi snagu(stucne). To prati i simtomatican zvuk, cuje se kao neko hucanje ili kao da nesto kaci, ne mogu lepo da opisem... To se takodje cuje i recimo kada na leru dam gas pa u povratku kada se motor smiruje kada dodje na 1500 obrtaja cuje se isti taj zvuk. Hteo bih jos da kazem da se zvuk necuje jako nego onako tek da se cuje. Bio sam u dva servisa, cistili su mi map i maf senzor, klapnu gasa, kontrolisali kaiseve da odatle ne dolazi zvuk i nista. Jeddino jos nisam cistio egr jer se na ovom motoru do njega tesko dolazi. Verovatno cu i to uskoro uraditi. Sto se tice produvavanja, pre mesec dana sam bio u Grckoj pa sam imao prilike da ga produvam na auto putu. Ceo auto-put sam vozio u proseku od 140-200 km , auto stvarno odlicno ide, ali problem je i dalje tu. Nego Backe reci mi da li se tebi pali lampica za regeneraciju dpf filtera. Meni se ona za ovih 7000km koliko sam presao nijednom nije upalila. Pozdrav
  10. Sa lamelom i korpom je sve ok. Kvačilo je mekano a brzine se menjaju savršeno. Problem je po mojoj pretpostavci nesto oko egr ventila turbine ili dpf filtera. Ponavljam, mozda sam loše objasio, problem se javlja samo na 1500 obrtaja kao da u tom trenutku izgubi snagu pa nastavi normalno da ubrzava. Gledajući u obrtomer, prilikom linearnog ubrzanja problem se javi tačno na 1400-1500 obrtaja. To se recimo desi prilikom prebacivanja iz druge u treču brzinu, auto kada dođe do tog broja obrtaja neprijatno "trzne" kao da na trenutak izgubi snagu pa nastavi sve normalno da ubrzava. Molim ako ima nekog od majstora ili nekog kompetentnijeg koji je imao sličan problem da mi da savet ili predlog. Ne znam da li sa ovim ima veze recimo lampica za regeneraciju dpf filtera mi se ni jednom nije upalila za proteklih 7000 km koliko sam prešao. Pozdrav, Nikola
  11. Cao svima, Vozim fiat barvo 1.6 mjet 2008 emotion već 6 meseci. Prešao sam sa njim 7000km a auto na satu ima oko 143.000km . Prilikom ubrzanja iz stanja mirovanja se javlja problem trzanja(podrhtavanja) i to samo u rasponu od 1400-1500 obrtaja. Kada se pređe 1500 obrtaja auto sasvim normalno funkcioniše i ubzava. Hteo bih da naglasim da se trzanje jako često dešava iz razloga jer se auto stalno vozi po gradskim gužvama polako te me taj problem sve više nervira. Jako je simtomatično da se trzanje javlja prilikom laganog ubrzanja i to baš na tom broju obrtaja. Pokušao sam da povežem to trzanje sa paljenjem turbine jer se turbina na ovom motoru uključuje na 1500 obrtaja, da tu možda nešto nije uredu. Naravno dijagnostika kada sam bio na servisu ne pokazuje nikakvu grešku niti mi se pali neka lampica na bordu. Molim za pomoć ili neki savet ukoliko je neko imao ovakav problem. Pozdrav, Nikola
  12. Postao sam vlasnik Fiat Brava od pre tri nedelje. Kupio sam ga sa felnama 17" i gumama firestone winter 225/45/17. Felne su uz koju ogrebotinu odlicne,gume su ok. 5-6 mm sara, godiste su 2010. Posto iz prethodnih postova vidim da bi tvoje felne mozda menjao, da li si zainteresovan za neku zamenu uz tvoju doplatu...

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...