Jump to content
FAS Goran
mikisxy

Partikularni filter (DPF / GPF)

Recommended Posts

Hahahahaha, to DPF sluzi da susi odozdo kada je mokro, da ne korodira :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

POzdrav drugari,

 

Našao sam na internetu firmu DPF.rs, zvuče dobro ali..., zanima me vaše iskustvo sa njima. Da li je neko saradjivao sa njima i koliko vredi to što oni odrade. Pomalo sam skeptik a opet ne bi da skidam filter. Pomozite da prelomim (u mozgu)

 

Pozdrav svima

Edited by 007 milanče

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima li neko ideju,koju tečnost sipati da bi se u kućnoj radinosti očistio dpf filter.Skinuo sam, potopio u sonu kiselinu 24 sata,potom kerserom isprao, ali bez nekih poboljšanja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I dalje prijavljuje grešku začepljenosti dpf-a, lonac dpf-a se više zagreva,u nekim trenucima sam podigne obrtaje i tad dimi.Auto je bratov, Grande punto 1,3 mjt 90. Pre čišćenja zapušenost izmerena dijagnostikom, 130%.

Edited by punto jtd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa kojim uredjajem si pokusavao da pokrenes regeneraciju ?

Trebalo bi da odes u neki krsteniji servis koji ima examiner dijagnostiku i sa njom bi trebalo da resis problem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Auto nije registrovan,treba da se proda (na ime kupca),pa ne mogu van Smedereva,a probali smo običnom dijagnostikom kod majstora koji to često radi.U svakom slučaju hvala, raspitaću se sutra da li ima neko examiner u SD-u

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas mi se  na Doblo Cargo 1.6 Multijet upali check enginee lampica i auto izgubi snagu. Preko 3500 o/min nema sanse da ce da ode. Vozio sam ga 20ak min na maksimumu (4 brzina, 3500 o/min) i onda "procepi".

Nakon toga odem kod majstora na dijagnostiku, kaze DPF je bio zacepljen 53%, sada je dosao na 19% i to je kao OK.

Inace Doblo je presao cca 78000 km i do sada nije bilo problem sa DPF.

 

Majstor je jos gledao pritisak na usisu turbine i kaze da je oko 0.2 milibara veci nego sto bi trebao da bude, te bi i to mogao da bude uzrok zacepljenja. 

Edited by Elra

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam pitanje za upucene.

Da li kad se radi uklanjanje DPF-a EGR ostaje u normalnoj funkciji? Da ga motorni racunar vidi i kontrolise.

Zeleo bi da skinem DPF a da EGR ostane u normalnoj funkciji kao i do sada .

Zvao sam jednog majstora koji to radi iz Zrenjanina i kaze mi da se gasi i jedno i drugo, tj egr ostane u zatvorenom polozaju i to  je to, permanentno.

Da li moze da se izvede da egr radi ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zna li neko gde mogu da kupim tecnost za regeneraciju FAP-a za Ulysse-a. Ostalo je jos nesto malo i stalbo mi prijavljuje gresku da trebam da dobijem, ajde da je to neka deseta lampica nego glupi francuzi guraju sve u check i stalbo mi sija. Uzeo bih onu za 150k km, a moze i ona za 80k...koja se pre nadje. Zvao AP sport, corak. Zvao Kit, corak 2. Ne znam gde da trazim...nisam zvao za PSA delove. Secam se da je jednom Totti okacio negde na forumu link ka toj tecnosti ali ne mogu da ga nadjem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li moze prilikom regeneracije DPF-a nekim cudom da dodje do variranja ler gasa?

Danas mi se to desilo prilikom povratka sa posla prvi put.

Dijagnostika prijavljuje da je regeneracija odradjena otprilike u tom periodu...

Inace ocistio ga je za sve pare. Obicno se vrtelo od 40-60% zapusenosti, a sad je na 12%.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jel moze neko nesto vise da mi kaze? jel ok da se ovako cesto regenerise? izgleda da je fabricki dpf na njemu.. 

 

12226439_10207474567560282_78513426_n.jp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zašto uopšte vodiš brigu o tome, ako je ispravno sve nemaš ni pojima kad radi regeneraciju niti to treba da te interesuje.

Zna da je uradi i dva puta u manjke od 100km a i da je ne uradi po 500km. Zavisi od mnogo faktora. Dok te ne upozorava da moraš da je uradiš sve je ok. Ne brini brigu!

Edited by Markobgd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zavisi od od od godine proizvodnje,opreme... Recimo moj od 75 ks 2007 god. nema, a pre par meseci sam prodao jednog isto godište ali sa 90 konja i on je imao, i ta glupost me je baš namučila dok ga nisam fizički i softverski uklonio.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...