Jump to content
FAS Goran
srdjos

MG i njegov novi MG3

Recommended Posts

 

https://www.jutarnji.hr/autoklub/aktualno/kineski-udar-na-corsu-i-clio-ovo-je-potpuno-novi-mg3-napokon-stize-i-u-europu-15432799

Na kraju ćemo svi vozikati Čajneze

P.S.
Neka neko odradi formatiranje, ja vec zaboravio

Kineski udar na Corsu i Clio: Ovo je potpuno novi MG3, napokon stiže i u Europu
Pokreće ga kombinacija 1,5-litrenog benzinca i električnog motora

 

 

<p>Novi MG3 </p>

 

 

 

Kineski MG je u Ženevi upravo skinuo plahtu s novog modela MG3 koji će po prvi puta biti dostupan kupcima diljem Europe (do sad se prodavao samo u Velikoj Britaniji).

Ovaj model ujedno je i prvi na kojem debitira MG-ova pogonska tehnologija Hybrid+ koja donosi prvi konvencionalni hibridni sustav bez priključka ugrađen u jedan model MG-a.

image
 

Potpuno novi MG3 ima 1,5-litreni benzinski motor snage 75kW i električni motor snage 100kW, kao i odvojeni generatorski motor koji omogućuje široki raspon načina rada pogonskog sklopa. Motor je povezan s automatskim mjenjačem s tri brzine.

image
 

Proizvodeći kombiniranu snagu od 143kW, MG3 Hybrid+ pruža ekonomičnu vožnju s potrošnjom od 4,4l/100km i emisiju 100g/km CO2. Tome pridonosi baterija od 1,83 kWh, koja omogućuje dulji domet vožnje samo na električnu energiju.

 

Ubrzanje od 0 do 100 km/h traje osam, dok ono od 80 do 120 km/h traje samo pet sekundi.

image
 

Vozači mogu birati između tri načina vožnje – Eco, Standard i Sport.

Eco način predviđen je za optimalnu uštedu goriva i vozačima pruža nježan odziv gasa, dok Standard pruža spoj ekonomičnosti i performansi te dobro funkcionira za većinu putovanja. Sport ima osjetljiviju kalibraciju, a izvlači najbolje iz kombinirane izlazne snage, pružajući neke od najboljih performansi u klasi hibridnih hatchback vozila B segmenta.

image
 

Putnici u kabini na raspolaganju imaju 7-inčni digitalni zaslon s instrumentima, kao i 10,25-inčni multimedijski sustav.

image
 

U seriji stiže satelitska navigacija, kao i integracija pametnog telefona putem značajke Apple CarPlay/Android Auto.

Ostala oprema uključuje klima uređaj, stražnje parkirne senzore i kameru dok više razine opreme uključuju kožne presvlake, ulazak bez ključa, grijana prednja sjedala i upravljač, kao i kameru od 360 stupnjeva.

 
image
 

Što se tiče sigurnosti, MG dolazi s tehnologijom MG Pilot koja uključuje sustav pomoći pri zadržavanju trake sa sustavom upozorenja na napuštanje trake, prilagodljivi tempomat, upozorenje na frontalni sudar i pomoć pri vožnji u prometnim gužvama.

MG3 će na tržištu biti dostupan s jamstvom od sedam godina/150.000 km.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voleo bih da verujem u ovu deklarisanu sinergijsku snagu, ali, ne mogu.


Neverovatno mi je da kod klasičnog hibrida „uzmeš“ i „spojiš“:


- SUS od 102 KS i 128 Nm
- EM u funkciji starter-generatora, za koga nije navedeno koja je snaga (čak nije decidno pomenut ni da postoji, ali, to se podrazumeva)
- pogonski EM od 136 KS i 250 Nm i
- bateriju od 1,83 kWh i

 

i da u zbiru „dobiješ“ STALNIH sinergijskih 194 „konjića“ !

 

Baterija od 1,83 kWh je “ništa”, ona sama nije u stanju da duže od par minuta “hrani” EM od 136 ks. 

 

Ko će da ga hrani strujom? 

 

Pa, onaj slabiji EM, u funkciji generatora, koga pokreće SUS. 

 

Znači, “deo snage” SUS-a (ukupne snage 102 ks) će da ode na pokretanje generatora, radi proizvodnje struje kako bi pogonski EM od 136 ks ostvario svojih 136 ks. 

 

Ali, ako će “deo snage” SUS-a da ode da bi pogonski EM ostvario 136 ks, zar će SUS-u da preostane još 58 ks (od onih ukupnih 102 ks), pa da 136+58 bude sinergijskih 194 ks ???

 

Ne verujem zaista u deklarisanu sinergijsku snagu, osim veoma kratkotrajno.

 

Pa, kod BMW-a u PHEV izdanju, npr. XM, koji recimo ima bateriju od 25,7 kWh (za koju je ovih 1,83 kWh jedno veliko “ništa”), ta baterija može da hrani pogonski elektromotor (uz dodatnu pomoć i SUS-a), ali, tako da je na početku ostvarena stana EM-a 197 ks, ali, posle 30 minuta, snaga tog EM-a je samo 70 ks. 
Tada ima 127 ks manje, kao što celi hibridni sklop ima za 127 ks manju sinergijsku snagu. 
Jer u bateriji nema više energije od toga i čak ni SUS ne može da je generiše u većoj meri (za potrebe EM-a), a da istovremeno SUS deo svoje snage ne potroši na ishranu EM-a.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko sam ja razumeo sve te "kombinovane" varijante imaju pik snage koji kratko traje i nakon toga si na daleko manje.
To je za vecinu i ok. Mozes da pretices i posle idi klaj klaj lagano.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I meni nije jasno šta će sa tako slabašnom baterijom u gradskom autu, kontam za neku fleš snagu prilikom preticanja ili su to turili samo da bi udovoljili eu normama ali ajd da sačekamo neki review, nešto

Ovde će biti interesantna cena pre svega, nadam se nekoj pristupačnijoj

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam citajuci neki clanak video da predvidja da ce cena biti 17k eura, sto bi mogao da bude pun pogodak (Realno je samo Dacija Stepway/Sandero jeftinija). Nesto sumnjam da ce biti ta cena, ali sa druge strane i ovaj MG ZS koji je kod nas u ponudi ima nesto nizu cenu od konkurencije,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Previse liči na Hyundai i20

 

@Misha87

Taj MG ZS je zastareo model ali je zaista odlična ponuda na našem tržištu, meni se dopada

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 hours ago, Misha87 said:

Ja sam citajuci neki clanak video da predvidja da ce cena biti 17k eura, sto bi mogao da bude pun pogodak (Realno je samo Dacija Stepway/Sandero jeftinija). Nesto sumnjam da ce biti ta cena, ali sa druge strane i ovaj MG ZS koji je kod nas u ponudi ima nesto nizu cenu od konkurencije,

Šanse nema da će novi MG3 da košta tako malo, jer je hibrid.

Pogledaj na UK sajtu koliko je sadašnji ( "stari" ) MG3 sa 1,5 VTi i 5MT.

https://www.mg.co.uk/new-cars/mg3

Čak i da je ista karoserija i oprema, u odnosu na atmosferca sa manuelnim menjačem, hibrid mora da ti bude skuplji bar 4-6.000. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
20 hours ago, moron said:

...Ne verujem zaista u deklarisanu sinergijsku snagu, osim veoma kratkotrajno...

 

Ja prvi ništa ne kontam niti sam čitao šta je napisano ali ovo citirano me je zaintrigiralo.

Pa zar se upravo tako ne meri i deklariše snaga? Kao i kod SUS motora. Staviš izlaznu pogonsku osovinu na konjometar i šta izbaci u 'najjačem trenutku' - to ti je. Ovaj tako može da izbaci tih 194ks na trenutak, snaga izmerena, piši toliko i toliko i gotovo. 

E sad što ti kažeš i računaš da u stvari on nema tu snagu uvek na raspolaganju kad želiš i kad zatreba - jbg. Marketing je odradio svoje, zakoni i regulative dozvolili da MG deklariše šta je napisao, a ti se krajnji kupče jebavaj sa svojih cca. 200 konja   :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ono što je najbitnije, i pored tih deklarisanih sinergijskih 196 ks, pošto ovde SUS ima „samo“ 102 ks, ovaj novi MG može kod nas da vozi i „mladi vozač“. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jel' se u saobracajnu pise samo SUS? Pitam jer je meni auto deklarisan na 177ks pa da vidim da me nisu zavrnuli :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, meni za Jazz-a u saobraćajnoj piše samo 98 ks, a nigde se u njoj ne pominje i EM od 109 ks .

FL verzija ima SUS od 107 ks i EM od 122 ks, pa bi i nju legalno mogao da vozi "mladi vozač".

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...