igor0511 2882 Posted January 29 Da, da, to je i meni bilo 3-4 lako kada izguram, samo me je prakticno 1-2 saltanje mucilo Pokusacu da pogodim sta je razlog ovog sto si napisao pa da mi kazes da li ima smisla Noviji motori imaju torque limitere po brzinama i vrlo cesto se 1. i 2. brzina zavrnu da bi se sacuvali sklopovi od nesavesnih vozaca. Od 3. brzine na dalje su skinuti limiti jer se ocekuje da tu pretices pa i auto bolje ide. Jel' ima smisla ova teorija? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MiloshBg 1026 Posted January 30 1.6 hdi je novije generacije od 1.9 i to je razlog zasto motor tise radi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17681 Posted January 30 On 1/29/2024 at 11:55 AM, joshibeast said: Gde je svakako ovaj 1.6 hdi bolji od 1.9 JTD-a su buka (neuporedivo je tiši ili je Volvo izolacija mnogo bolja) i naravno potrošnja. Verovatno i jedno i drugo. Sto kaze kolega, to jesu motori razlicitih generacija, MultiJet je kasnije stigao sa vise taktova brizganja i vecim pritiscima. Ali davno smo se, kao mladji i zaludniji, ispred Intera zezali i merili buku unutra i napolju na nasim UniJet, MultiJet, HDi, itd. polovnjacima... Definitivno su HDi bili malo ugladjeniji i tisi, a i generalno su poznati kao stedljivi motori. Izolaciju Volvoa i Fiata verovatno je suvisno komentarisati. 1 shuxx reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
joshibeast 74 Posted February 20 Evo samo dokaz da nastavljam sa tradicijom da moje dizele tagujem ispravno - taktorskim stikerima. Nisam jednostavno mogao da odolim. I jedna lepa slika iz perionice Iako do velikog servisa ima još 20k nemam podatak o datumu kada je menjan set pa sam odlučio da ga ipak uradim sada. Ono što ću dodatno uraditi su zadnji amortizeri jer sam video da su fabrički i nema šanse da su dobri. Prednji su već menjani. Ne osećam ništa u vožnji ali se vidi da auto sedi malo niže nego napred. Cene delova su okej - oba kaiša sa španerima/rolerima i vodenom pumpom nešto ispod 100e. Uzeo sam INA setove. Amortizeri, 30e po komadu, neka srednja klasa (Monroe). I dodatno, ulje u menjaču ću zameniti. Za ruke ne znam koliko će izaći ali to bi trebalo da je značajno više nego kod nas ali dobro, šta je tu je. Auto lepo radi i izvozao sam jedan rezerovar u ovih mesec i po dana. Grejana sedišta su mnogo dobra stvar i ne znam kako ću posle u neki auto koji to ne bude imao Kupio sam dodatno na Amazonu za nekih 70e ovu android auto multimediju koja je spas i jako lepo radi a ne štrči previše. Zakačena je magnetnim držačem za telefon i pokriva jedino otvor za CD koji i ne koristim. Ima svoj zvučnik (sasvim dovoljan za navigaciju, jbg, gde god da krenem ovde treba mi navigacija jer ne znam ništa gde se nalazi još uvek) a može preko BT/AUX/FM da se spoji sa fabričkim ozvučenjem. To nisam radio jer je fabrički zvuk ovde fenomenalan i hoću da ga koristim. Mali ekran pored je od rikverc kamere, privremeno je tu, moram mu naći neku drugu poziciju. 7 IDzO, igor0511, PremieRacing and 4 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
shuxx 10899 Posted February 20 Koliko je radni sat tamo. Koliko su "ruke"....ima li radionica sa racunom ili moze i bez PDVa... Sent from my STK-LX1 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 3692 Posted February 20 2 hours ago, joshibeast said: Cene delova su okej - oba kaiša sa španerima/rolerima i vodenom pumpom nešto ispod 100e. Uzeo sam INA setove. Amortizeri, 30e po komadu, neka srednja klasa (Monroe). Kakve su to cene ? Čestitke za automobil ! Prelep je taj Volvo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
joshibeast 74 Posted February 20 @shuxx ima raznih varijanti i koliko sam mogao da vidim cene, kao i kod nas, variraju u zavisnosti od mesta gde su Dublin i veći gradovi skuplji. Za Dublin su cene od 30-50e po satu sa porezom. Ali okačiću ovde račun kada budem odradio servis jer znam da mnoge interesuje. @moron Hvala. Evo odavde sam uzeo većinu delova, to su te cene: https://www.auto-doc.ie/ Konkretno su moji delovi stigli za nekih 5-6 dana iz magacina u Poljskoj. Ovo je ogromna firma koja funkcioniše na EU tržištu i velika je prednost što je promet robe baš jednostavan. 3 moron, PremieRacing and MS PK reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites