Luka051 1 Posted January 16, 2022 (edited) Pozdrav, ne znam da li je za ovaj forum ali cu probati. Imam u planu kupiti gore navedenu Astru GTC (2011-) sa dizelskim motorom. Svaki savjet oko kupnje i na sto paziti bi mi dobro dosao, isto tako me zanima koliko je auto pouzdan jer ga planiram uzeti na par godina. Edited January 16, 2022 by neshaoct prebačeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted January 16, 2022 @Luka051 Baci pogled na ova predstavljanja takvog auta na Forumu: - Astra J GTC 2.0 165ks - Opel Astra J 2.0 165ks Kao i na temu o tom motoru: - Iskustva o 2.0 MultiJet 165 @skile86 @CrackFox Quote Share this post Link to post Share on other sites
skile86 539 Posted January 16, 2022 (edited) @Luka051 Ako planiras da uzimas 2.0, a realno moj savet ti je da samo taj motor gledas, mislim da neces pogresiti. Po meni kvalitetnije uradjen auto nego Astra K, koju sad vozim. Mana joj je tezina, ali je zato kao tenk na putu. Nema stresanja na svaku neravninu/rupu i tome slicno. Sto se tice kvarova, zamenio sam senzor turbine od 40e, i to je bilo to za 4 god i oko 60k km. (U to ne racunam akumulator) Dodao bih samo da sam imao problem sa radom motora u leru prvih par min, narocito kad je napolju hladno, sto moze da ide u stavku kvarovi. Ovo bih ti savetovao da proveris, posto ces se kasnije nervirati a niko ne zna sta je tacno problem. Po kupovinu bi odmah zamenio gumicu na uljnoj pumpi, sto nije veliki trosak ako se uklopi sa velikim servisom. Naravno pre kupovine standardna provera turbine, zamajca... Edited January 16, 2022 by neshaoct dodao tag 1 neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted January 17, 2022 (edited) @skile86 da se na kraju makar zna sta je bio uzrok stresanju iako nije otklonjen? Edited January 17, 2022 by neshaoct popravio tag Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted January 17, 2022 Ja skoro otklonih treći ili četvrti put to variranje na leru na Astri J (doduše sve su bile 1.7), svaki put senzor pritiska goriva. Ima još jednu čestu falinku - senzor temperature goriva, nalazi se na kućištu filtera. U nenalaženju drugog kućišta, može da se zavara i otpornikom. 2 vagenovac and horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
skile86 539 Posted January 17, 2022 @vagenovac Nisam na kraju saznao sta je problem, posto niko nije hteo da se zeza sa tim. Drugar na Alfi 2.0 ima slican problem i zamena regulatora pritiska i senzora pritiska u railu nije pomogla. Majstor koji mi odrzava Astru vozi Insigniju 2.0, i kaze da je tako presao preko 100k. (Remont dizni mu nije pomogao) Nesto sam citao na netu da moze problem da bude i do grejaca, posto su na Astri sa senzorima, ali se nisam upustao u to. (Jedan kosta oko 100e) @totti Na 1.7 Astri je do senzora pritiska, ali na 2.0 izgleda da nije. Nisam probao to, ali moze da bude resenje. Svakako ima neke veze sa temperaturom, posto se to smiri nakon par min voznje. (Zimi je znacajno izrazenije nego leti) Quote Share this post Link to post Share on other sites