Jump to content
drvac

Iskustva o 2.0 MultiJet 165

Recommended Posts

Interesuju me iskustva ljudi i da li ih uopste ima za ovaj motor posto je redak kod nas? Pojavljuje se kod novog brava i sve ih je vise u ponudi na auto placevima sa ovim motorom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I mene zanima ovaj motor u delti i u gulietti(mada je u njoj 170hp, ali je verovatno isti). Jedino sto sam uspeo da iskopam na italijanskom forumu je da trose  8 - 10l po gradu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I ja sam se interesovao za isti, ali koliko znam, ovde neku informaciju iz prve ruke neces dobiti ( brVlasnika->0 :) ).

Znam da se vrlo malo komentarisao generalno kao i serviseri cenu odrzavanja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako vec, nabrajamo, specifikacija kaze ovako:

    Alfa Romeo Giulietta (2010)
    Alfa Romeo 159
    Chevrolet Cruze
    Fiat Bravo
    Fiat Doblo II
    Fiat Ducato III
    Fiat Freemont
    Fiat Sedici
    Fiat Croma II
    Lancia Delta III
    Opel/Vauxhall Astra
    Opel/Vauxhall Cascada
    Opel/Vauxhall Insignia (single and twin turbo)
    Chevrolet Malibu
    Saab 9-5 (single and twin turbo)
    Suzuki SX4
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drug moj je zvao AP sport cini mi se i pitao za delove i potpuno su iste cene kao za npr multijet 120 koji je vec uveliko standardan motor kod nas.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako vec, nabrajamo, specifikacija kaze ovako:

    Alfa Romeo Giulietta (2010)

    Alfa Romeo 159

    Chevrolet Cruze

    Fiat Bravo

    Fiat Doblo II

    Fiat Ducato III

    Fiat Freemont

    Fiat Sedici

    Fiat Croma II

    Lancia Delta III

    Opel/Vauxhall Astra

    Opel/Vauxhall Cascada

    Opel/Vauxhall Insignia (single and twin turbo)

    Chevrolet Malibu

    Saab 9-5 (single and twin turbo)

    Suzuki SX4

 

 

 Meni dovoljno da zakljucim da je motor extra :D

 

 

btw drug ga ima u Alfi 159,tamo ima oznaku JTDm i u kombinaciji sa 6-stepenim menjacem je pun pogodak :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 11/20/2013 at 4:49 PM, drvac said:

Drug moj je zvao AP sport cini mi se i pitao za delove i potpuno su iste cene kao za npr multijet 120 koji je vec uveliko standardan motor kod nas.

 

Skoro je neko pitao Gorana za cenu velikog servisa, koliko se secam razlika je tu primetna. Ali daleko od toga da bi me i cena delova i registracija odbila od uzivanja u istom...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Postovani poznavaoci,

 

zanima me jedna bitna stvar jer su misljenja majstora i ljudi koji ih koriste razlicita. Radi se o JTDm rev.2 motorima koji idu u Opel Insignia, Alfa 159, Guiletta i Delta 3 modele od 2009 godine. Da li je tacno da ovaj motor fabricki trosi ulje? Meni je receno iz 2-3 izvora da trosi cak 300g na 1000 km, sto ce reci da za mali servis na 10.000 potrosi 3l ulja??? Ovo je po meni toliko nelogicno i glupo i skupo, da na put od 2000km moras sa sobom da vuces i ulje i dosipas a da je pritom vozilo skroz ispravno. Ja vozim Alfu 147 JTD iz 2004 koja ne potrosi 300g ulja na 15.000km.

 

Hvala

 

 

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, mig said:

Da li je tacno da ovaj motor fabricki trosi ulje?

 

Svaki motor na svetu fabrički troši ulje. :) 

Naravno, ti si ovde pitao da li je ta potrošnja 300gr na 1.000 kilometara, i kao što je već rekao @Markobgd, ni u ludilu ne potroši toliko ulja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Može biti, pošto je u gepeku uvek i petolitarka ulja. Nisam to do sad povezao

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja vozim Fiat bravo nuova 2.0 mjet i ni gram ne troši ali ni gram

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako isključimo Milutinovu tragediju (sa pronalaskom kvara) ja zaista ne znam nijedan ozbiljan slučaj ikakvog problema sa 2.0mjet motorom. 

To da li ili ne motor sa trimovanjem zadovoljava vaše/naše zahteve i očekivanja je nešto sasvim drugo i ne može se podvesti pod kvar. U krajnjem slučaju je to nešto što se zaista lako rešava čipovanjem.

Sa DPF-om odnosno EGR problemom nema ništa izraženije od drugih vozila sa istom ili sličnom sistemom. Čak sam siguran da je više ljudi imalo problem sa EGR-om na Jtd i starim mjet nego li sa ovim.

Problem gumice u karteru je nešto što je evidentna mana koja se rešava sa par hiljada dinara (sada kada se napokon zna šta je problem) i ne predstavlja skoro pa nikakav spec izdatak a radi se jednom u veku posedovanja auta tj na cca 100+kkm.

Turbina....ko je imao problem sa njom?

Zamajac....ima li iko ovde da je menjao?

Dizne....menjao li je iko ijednu?

Kvačilo....isto pitanje?

Otpadanje klapni u usisu? 

Produvao motor nekome? 

Ima problem sa "hladnjakom" EGR-a koji se rešava sa 5-6000din

Šta je to tako strašno naslušano i napričano za taj motor nije mi jasno? Ima nas dosta ovde na forumu sa njim a ja ne znam za neki ozbiljan problem sem na Milutinovom primerku na kom je verujem veći deo tih problema izazvan nepažnom učesnika u popravljanu istog....mnogo babica - kilava deca!

 

U prevodu se sve svodi na to da ne zadovoljava odzivom do 2000 rpm. 

 

Evo @Sava@tosonije kao korisnici koji duže već voze predmetni mogu da napišu svoje iskustvo o utisku u vezi motora. Ja neću da se javljam jer se zna kako me služi.

Edited by Markobgd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toske je toliko odusevljen da se verovatno prebacuje na TDI :lol: .

Bez zaje*ancije, kuckali smo se nedavno kad mi je istrcao ovaj 1.6 Sport, pa sam mu slao da pogleda kako mu se cini.

 

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zar nije milutin menjao i turbo, a i kvacilo/zamajac (tj. remontovao ja mislim), a dizne je nesto slao kod duleta ako se ne varam, mada mislim da je bio problem sa konektorom, ali i to je bubica.

Zar nije savu ostavio na putu zbog mislim hladnjaka egr, pa je morao slepati.

 

Ti si marko nebitan za pricu, jer mislim da bi i najgori motor kod tebe bio odlican, koliko sam ispratio vozis lagano, uzimas natprosecno dobra auta, a mnoge stvari rastavis u sitna crevca i preventivno radis neke stvari. Kapa dole :)

 

Opet ne mislim da je los motor, ali je u neku ruku korak nazad, kao i kod vagena sa 1.9 na prve 2.0, pa i bmw 2.0 prve serije N47 su pune problema, kod tebe u f10 je manje vise sve reseno i to je odlican motor.

Sve je to u neku ruku normalno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Milutinov primer sam namerno naveo da zanemarimo jer ono što je se njemu sve izdešavalo se kosi sa statistikom na ijednom motoru. 

 

Hladnjak EGRa kod Save sam nabrojao kao nedostatak koji se otklanja sa malo novca a neka @Sava napiše koliko km je prešao do sada (ozbiljne vožnje, ne kao ja :-) )pa će se videti da je taj kvar smešan. 

Ja nigde nisam rekao da je to motor koji se ne kvari, već naprotiv samo govorim da se ne kvari ništa više od proseka ostalih iz palete motora a da se zbog njegove lenjosti na niskim obrtajima napravila fama kao da se motor raspada. 

Inake da dodam da je more ljudi čipovalo i 1.9 motore iako oni "skaču" kao jarac na 800 obrtaja i idu uz masnu banderu na leru :lol:. Znači to dal je lenj ne uzimam za argument lošeg motora. Kome je lenj neka čipuje i ćao. Ima kome je i 130ks više nego dovoljan tako da....

 

@Ivan šta je od kvarova imao Tosonije na motoru?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nek ti kucne on ako hoce da to pise javno, da ne pricam u njegovo ime ;) . Apropo poredjenja, evo bas pre neki dan sam po ko zna koji put probao 1.6, ocuvan sa malom kilometrazom... Koji je pandan starijem 1.9 po snazi, cak sa vecim torque. Od tih 300Nm@1500 rpm nema nista, auto se budi tek iza pomenutih 2000 rpm i krece da reze na 2300 rpm. Poteras drugom u obrtaje, iako padne na max torque posle saltanja u trecu opet ima zadrsku dok krene. Sto se moze videti i iz gomile grafika po netu ili koje su ljudi ovde kacili. Vratim se u 1.9 i sve to ide znatno lakse i tecnije, auto primetno lepse ide iz malih obrtaja. Jednostavno se za moj ukus mnogo lakse vozi i vise mi lezi (u suprotnom ga ne bih ni terao ovoliko dugo). Jeste 8v, ali moze da prica ko sta hoce - kubikaza je kubikaza. To je u slucaju ova dva koji su na papiru maltene isti.

41 minutes ago, vagenovac said:

Opet ne mislim da je los motor, ali je u neku ruku korak nazad, kao i kod vagena sa 1.9 na prve 2.0

Upravo je to i poenta, ljude koje ovde znam i virtuelno i privatno nisu u fazonu "pljuvanja", "kiselog grozdja" i sl. :) (cak totalno suprotno, nema zavidnosti, pomazemo se i informacijama i u praksi), dakle cisto caskamo o iskustvima i misljenjima.

Da naidje neki lep autic sa 2.0 bez problema bih ga uzeo, isto kao i 1.6 koji postaje sve vise primeren ovim lesinarenjem po putevima, uz manju registraciju.

Jedino o cemu ja pricam je ono sto je trebalo da bude papiru, a sto u praksi tesko pije vodu (performanse+odrzavanje). S druge strane, svim novijim dizelasima dusu uzimaju ostrije eko-norme, tako da se slazem da je malo babe i zabe porediti Euro 3 sa jednom bregastom i Euro 5 16v.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

ovaj majstor sa fiata kaže da je taj motor 2.0 najbolji dizel od fiata ali je malo zahtevniji za održavanje, osetljiviji tako da ako se misli ovde voziti a manje održavati  onda to nije baš pravilno. Ako je sve sređeno treba da radi dobro a ovo oko lenosti do 2.000 verujem da je dosta i do Dpf-a jer ne da motoru da diše slobodno. Turbo je ovde malo veći i napravit da kasnije navija ali dosta jače. Ovi drugi imaju u početku dobar zagon ali jih kasnije nestane, ovde je to malo obrnuto. Ako je decat , dpf off, čista usisna, dobar turbo onda bi to trebalo da daje bolje rezultate. Ovde se nije održavalo ljubiteljski nego se autom vozilo za potrebe da služi, zato se i prodavalo jer prošli vlasnik nije mogao bez auta a trebalo je već nešto više da se uloži, dotera  i sredi. Treba i vremena da se sve to otkrije. 

Na regularnom servisu nema nigde propisano da se vadi dpf, zatvara egr, zato onda na kraju i više problema vezano na druge stvari.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Opet dolazimo do povlačenja, obrtaja, nm.... 

Oko toga smo se složili da je većini slabo, tromo, nedovoljno ali ponavljam da ne pričam o tome već o učestalosti kvarova kako sitnih tako i krupnih na ovom motoru. 

 

@vagenovac što bre meni da zapadne najgori motor:wacko:.

I da se samo ogradim, daleko od toga da kilavim sa autom, nisam trkač ali nisam ni od onih koji mile i voze na vrh gasa. Kako godine prolaze tako sam sporiji i bliže pravilima saobraćaja :lol:

 

A što se tiče primeraka ponavljam - sreća je faktor no1. Što se tiče čačkanja preventivnog to stoji. Možda i to malo meni krivi sliku jer ja to ne gledam kao kvar i nedostatak već gušt. Evo i f11 je išao prvo na sve potrebne radove pa u saobraćaj. ;)

Edited by Markobgd

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 minutes ago, Mišo165 said:

ali je malo zahtevniji za održavanje, osetljiviji tako da ako se misli ovde voziti a manje održavati  onda to nije baš pravilno.

Otprilike o tome i pricamo ;) . A ovde je prilicno entuzijasta koji sami cackaju oko vozila, biraju delove itd... tako da odrzavanje ne treba dovoditi u pitanje :) .

8 minutes ago, Mišo165 said:

Ovi drugi imaju u početku dobar zagon ali jih kasnije nestane, ovde je to malo obrnuto

I o tome odavno pisemo (i moj post iznad)... Meni vise znaci da je auto "responsive" u kretanju, preticanju, saltanju, jednostavno su nam i putevi takvi... Sta mi znaci da se kasnije zaleti kada vec odrzavam neku krstarecu brzinu...

1 minute ago, Markobgd said:

Kako godine prolaze tako sam sporiji i bliže pravilima saobraćaja :lol:

Isti slucaj :thumbsup: .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


×