Jump to content
Goran

Recommended Posts

whatcar.jpg WhatCar?: 2022. Honda Jazz

 

Honda Jazz je praktična, štedljiva...šta tu nema da se voli? Pogledajte kakav je u poređenju sa svim drugim malim automobilima sa kojima se takmiči na tržištu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Medju aktuelnim modelima Honde, Jazz je tek drugi model Honde kome je "What Car?" dao kao svoju ocenu maksimalnih pet zvezdica ( pre toga je tu ocenu dobio Type R ), tako da deluje da je Jazz dobre vozilo.

 

Ono što je meni iritantno kod tog modela ( a „What Car?“ to i ne pominje ), jeste mala nosivost krova. Kod Crosstar-a je samo 50 kg, a kod običnog Jazz-a je još manje ( samo 35 kg ). To je sramotno malo.


Do nedavno, bio mi je malo sporan i klirens kod običnog Jazz-a ( 136 mm ), ali, od kada sam video da on zapravo ima veći klirens nego li Jeep Renegade sa T3 ili T4 motorom, Jazz-u sam oprostio tu falinku ( ali, to isto sam istovremeno i gadno zamerio Renegede-u ).
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odlično drugo mesto na uporednom testu ...

 

https://www.autoexpress.co.uk/dacia/sandero/355730/honda-jazz-crosstar-vs-dacia-sandero-stepway

 

Moguće da je na konačan rezultat uticalo to što je kod prvoplasiranog kao opcija dostupan i "Električni klizni panoramski krov sa štitnikom od sunca" po ceni od 430 evra :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima jedna veoma interesantna stvar na toj listi, pri čemu je Auto Blog preneo samo prvih 10 pozicija. To je zapravo lista 50 najpouzdanijih polovnjaka, a na 15. mestu pouzdanosti kao polovnjak je Fiat 500 L :) 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Honda Jazz restajling

 

231061-Honda Jazz eu06.jpg

 

Kao što se i očekivalo, nedugo nakon premijere obnovljene Honde Fit za japansko tržište, Honda je sada prikazala i modifikovanu verziju za Evropu koja na našem kontinentu nosi naziv Jazz. Tačnije, 2023 Jazz e:HEV odlikuju blage promene u dizajnu eksterijera, snažniji hibridni pogonski sklop i nova Advance Sport oprema u ponudi pored standardnog Jazza i Jazza Crosstar.

 

Honda Jazz eu05.jpg

 

Promene kod verzije Jazz e:HEV Advance Sport u odnosu na standardni Jazz su fokusirane na redizajnirani prednji branik sa velikom crnom površinom oko većih usisnika, masku u obliku saća, bočne pragove i 16-inčne aluminijumske felne. Takav Jazz je dostupan i sa Urban Grey bojom u kombinaciji sa sjajno crnim retrovizorima.

 

231063-Honda Jazz eu04.jpg

 

Honda Jazz e:HEV Crosstar ima nešto robusniji izgled zahvaljujući revidiranoj maski u obliku saća i srebrnim umecima na donjem delu karoserije. Takođe dobija novu Fjord Mist plavu nijansu za spoljašnjost i novi finiš za aluminijumske felne.

 

231062-Honda Jazz eu03.jpg

 

Takođe, i Elegance i Advance paketi standardnog Jazza su blago ažurirani. Honda napominje da imaju izraženiju masku, tamnije umetke farova, branike sa teksturiranim donjim delovima i novi dizajn točkova. Doterivanja unutrašnjosti su ograničena na revidirane opcije boja i detalja, kao i nove presvlake sedišta za Crosstar. Advance Sport dobija specijalnu kombinaciju od sintetičko crne/sive sintetičke kože, sportskiji trokraki volan i kontrastne žute šavove po celoj kabini. Digitalna instrument tabla od 7 inča i infotainment od 9 inča su preneseni iz modela pre doterivanja, kao i zadnja Magična sedišta.

 

Honda Jazz eu02.jpg

 

Standardni Honda Sensing ADAS paket je dobio kameru veće definicije koja poboljšava performanse sistema, dok Traffic Jam Assist sada podržava intervenciju upravljanja od 0 km/h. Svi paketi opreme standardno dolaze sa deset vazdušnih jastuka.

 

Honda Jazz eu01.jpg

 

Jazz je u Evropi dostupan samo kao hibrid. Unapređeni model ima koristi od niza poboljšanja e:HEV pogonskog sklopa, što mu omogućava kombinovanu snagu od 123 KS i 253 Nm obrtnog momenta, a što predstavlja povećanje od 14 KS u odnosu na svog prethodnika. To je postignuto povećanjem snage elektromotora i 1.5 benzinca. Hondini inženjeri su takođe podesili automatski menjač za lakši rad i bolji odziv. Prodaja doterane Honda Jazz u Evropi će startovati početkom 2023. a cene će biti objavljene bliže lansiranju na tržište.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

" ... što mu omogućava kombinovanu snagu od 123 KS i 253 Nm obrtnog momenta, a što predstavlja povećanje od 14 KS u odnosu na svog prethodnika."

 

Iz tog bi sledio zaključak da je "prethodnik" imao "kombinovanu" snagu od 109 KS.

 

A kod "prethodnika" sam EM ima snagu od 109 ks ( SUS 98 ), dok ukupna sinergijska ( "kombinovana" ) snaga hibridnog sklopa nikada nije deklarisana. Honda to nikada nije deklarisala za Evropu. Taj ( "kombinovani" ) podatak nije dostupan za bilo koji model Honda hibrida.

 

Ono što je ranije pisalo za fejslift Jazz-a, jeste  da se pojavljuje "Sport" paket, sa jačim pogonskim sklopom, i da on dobija jači EM ( 130 ks ) i jači SUS. A taj EM i SUS već ima model HR-V. A da ostale verzije ostaju na istoj snazi SUS-a i EM-a. Ali, videće se uskoro, jer će cenovnik za MY 2023 Jazz biti do kraja januara.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Obrati pažnju na prosek godina kupca Jazza "mature od 61god" :whistle:

 

 

Magična sedišta, su fantastična, veoma mi je žao što ih nisu prihvatili ostali proizvođači. Koliko mesta se napravi, fantazija

Edited by shuxx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Upitah juče jednu osobu koja bi po poziciji koju zauzima trebalo ( po mom mišljenju ) da zna malo više oko specifikacija pogonskog hibridnog sklopa fejslift verzije Jazz-a, ali sam. Bog da mi oprosti, stekao utisak da ni oni još ništa ne znaju pouzdano ( iako bi do kraja januara trebalo da se znaju i sve fejslift specifikacije, a i "modifikovane cene" ).

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako sam čuo danas, osim nešto veće deklarisane snage ( i SUS-a i EM-a ), Jazz za 2023 ima i nešto unapredjene perfomanse. Pa tako, dok je stari ( zavisno od verzije ) imao ubrzanje 9,4 - 9,9, novi ima ubrzanje 9,4 - 9,7 sekundi.

Ostaje nada da ni cena neće biti unapredjena više od unapredjenja deklarisanog ubrzanja  :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lepa recenzija redizajniranog Jazz-a za 2023. godinu.

 

 

 

Kod nas bi redizajnirana verzija trebalo (fizički) da se pojavi krajem aprila ili početkom maja (proizvodnja FL verzije je startovala u februaru), a cene za Srbiju će se znati navodno već u vreme Sajma u Beogradu ( iduće nedelje).

Cene za MY 2023 je već dobio u Nemačkoj, gde je do redizajna nuđen najpre u tri, pa u četiri osnovna paketa opreme, po cenema 23.850, 25.000, 27.000 i 28.600 evra.

A novi će u Nemačkoj sada biti u tri paketa (Elegance, Advance i Advance Sport), sa cenama 26.500; 28.450 i 29.550.

 

Redizajnirana Crosstar verzija još nije dobila cenu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U salonu "Delte" se pojavila FL verzija, u srednjem paketu opreme.

 

„Običan“ Jazz kroz tri paketa u Srbiji ima cene 26.990 / 28.490 / 29.790, dok „proterenska“ Crosstar verzija ima cenu od 29.990. Uz mogućnost eko subvencije od 2.500 evra.

 

 

 

 

viber_image_2023-04-29_11-50-34-291.jpg

viber_image_2023-04-29_11-50-00-224.jpg

viber_image_2023-04-29_11-50-33-320.jpg

viber_image_2023-04-29_11-50-34-011.jpg

 

 

Koliko je sve relativno sa prostorom za kolena zadnje klupe i kako to često veze nema sa spoljnim dimenzijama ili medjusovinskim razmakom, evo ih dokazi ispod.

 

Na sikama ispod sam ja, kada sednem pozadi, "iza sebe" kao vozača i to u novi BMW X1 ( Wb 2.692 mm, dužina 4.500 mm ), u mazdu CX-60 ( Wb 2.870 mm, dužina 4.740 mm ) i u Jazz ( Wb 2.520 mm i dužina pre FL 4.040 i 4.090 ( običan ili Crosstar )).

 

Radi lakšeg snalaženja, enterijer mazde na slici je beo, a BMW se u odnosu na Jazz na slikama lako razlikuje po ventilaciji pozadi iz centralnog tunela.

 

BMW X1.jpg

Jazz.jpg

Mazda CX-60.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Crosstar", to je "terenac" sa čak 16 mm većim klirensom :) A u zbiru je to i dalje veoma smešnih 152 mm.

Ne znam kako je sada (posle fejslifta) sa "Crosstar"-om ( on fizički još nije stigao u Srbiju, a u sadašnjem cenovniku ima nekih grešaka u navodjenju sadržaja opreme ), ali, pre fejslifta on nije imao baš najbogatiju opremu. Tačnije, u odnosu na "običan" ( sa klirensom od 136 mm ), a u tada najbogatijoj opremi ( to je tada bio "Executive", a sada, posle FL, to bi mogao da bude sadržajno ovaj sa slike, sada srednji paket, "Advance" ), Crosstar je imao neke elemente opreme koje nije imao Executive ( npr. premium ozvučenje), ali, nije imao neke elemente koje je imao Executive ( npr. grejanje volana i sl.). Mislim da će i sada (posle FL) to biti slučaj.

Mislim da je u ovom fejsliftu najbitnije povećanje snage ( i SUS-a i EM-a ), a to treba isprobati u praksi i videti šta to zaista donosi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Videh te danas kod Nordeusa :D

(Milutina Milankovića)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Simpa auto. Neverovatno kako su u male dimenzije uspeli da spakuju toliko komfora

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kad nije u garaži, tu ga obično parkiram, imaju tu i neka tri baš mnogo široka mesta, nikad tu gužva, pa da ga "ne lupaju" vratima :) 

A jeste super autić i za moje potrebe mu ništa ne fali, mada mi srce i dalje tuguje za 500L  :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, moron said:

tu ga obično parkiram, imaju tu i neka tri baš mnogo široka mesta, nikad tu gužva, pa da ga "ne lupaju" vratima :) 

Super, hvala za informaciju.

Od danas tu imas jos dva siroka parking mesta.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako kolega @moron ocenjuje recenziju simpatične Rebeke?
Šta joj zamera, gde bi je najviše...pohvalio,tako je,pohvalio.. Koje trikove bi joj pokazao..sa Jazzom,razume se..? :D Šta bi joj savetovao da malo više obradi..u recenziji.. i tako dalje.. :D
 




 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma, šta bih ja mogao lepoj Rebeki da zamerim ili ja da je posavetujem :)

Sve je to ona lepo i objektivno predstavila. Naravno, pri oceni komfora, treba imati u vidu i njenu visinu.

Složio bih se sa njom da je mana što taj Jazz nema lumbalne podrške, pa ni kao moguću opciju (mada to nisu imali kao opciju ni neki BMW-i od 50 ili 60.000 evra koje sam imao prilike da vozim, a da ne pominjem da taj Jazz ima više sistema asistencije od jednog novog BMW-a X7 od oko 120 hiljada koga sam takodje imao prilike da vozim).

Sad, to što Jazz nema i elektropodešavajuće sedište vozača (što ona takodje vidi ko potencijalnu manu), i to je istina, ali i ne znam stvarno ko to u toj klasi nudi (pa još za te pare).

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...