moron 4381 Posted May 26, 2021 (edited) Uvoznik Honde za Srbiju "Delta automoto" je na svom sajtu objavio cene za novu generaciju jazz-a, koji je u Evropi dostupan isključivo sa hibridnim 1,5 motorom, ukupne snage hibridnog sklopa od 109 ks. Novi Jazz se nudi u ukupno 4 različita paketa opreme, a ispod su navedene cene bez uračunatih eventualnih subvencija (u iznosu od EUR 2.500,00 ) Comfort 23.990 Elegance 25.490 Executive 26.790 Executive Crosstar 28.290. Detaljnije na linku: https://www.honda-srbija.rs/automobili/nova_vozila/novi_jazz/pregled_modela.603.html Evo i link do "Marekovog" testa novog jazz-a Edited August 5, 2021 by neshaoct update naslova 2 1 neshaoct, Dzimbo and italiano reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9692 Posted May 28, 2021 ^^^ Nova Honda Jazz u Srbiji od 23.990 evra Hondina misija o elektrifikicaji dobila je još jedan oblik - Honda Jazz sa dvomotornim hibridnim pogonskim sistemom donosi dinamičnu, sigurnu i efikasnu vožnju. Srce potpuno novog Jazz modela je hibridnog pogonskog sklopa sa besprekornom isporukom energije. Upotrebom najnovije tehnologije za postizanje niskih emisija i ekonomičnosti, Honda Jazz postiže vrhunsku efikasnost. Potpuno novi Jazz i Jazz Crosstar imaju isti hibridni pogonski sistem, ali individualne pojedinosti. Novi Honda Connect dolazi sa ekranom od 9 inča osetljivim na dodir, DAB digitalnim radiom, Apple CarPlay i Android Auto. Ukoliko vam to nije dovoljno Moja Honda+ aplikacija na Vašem pametnom telefonu može poslati vaše uobičajene tačke interesa na satelitsku navigaciju, a može imati i funkciju daljinskog zaključavanja i otključavanja vozila. Potpuno nova Honda Jazz i Jazz Crosstar dolaze sa najnovijom generacijom Honda Sensing sigurnosnog sistema. Ovaj napredni sistem standardan je za sve nivoe opreme i uključuje: CMBS koji predstavlja sistem za prevencije sudara, sistem koji detektuje i prati kolovozne trake, sistem za praćenje mrtvog ugla, kao i druge sisteme koji doprinose bezbednosti vas vaših najbližih. Potpuno novi Jazz i Jazz Crosstar pruža vozaču panoramski pogled na put tako da imate iskustvo da se nalazite ispred širokog ekrana sa pogledom na put. Ova vidljivost ne samo da poboljšava vidljivost, već je i položaj vozača takav da podstiče na sigurnost i samopouzdanje u vožnji. Sveobuhvatna instrument tabla dizajnirana je tako da možete videti najvažnije informacije za volanom. Horizontalni 7-inčni TFT ekran zamenjuje staromodne merače jednostavnom funkcionalnošću i doprinosi prostranom i kvalitetnom ambijentu. Prednja sedišta su dizajnirana tako da imaju širok spektar funkcija koja su u rangu sa automobilima premium klase. Udobna sedišta koja odgovaraju pravilnom položaju vašeg tela i dodatni prostor za noge samo su neke od funkcionalost kod nove Honde Jazz. Zadnja sedišta omogućavaju vam da konfigurišete određena podešavanja za smeštaj dodatnog prtljaga. Na Jazz Crosstar-u presvlake su vodootporne. 1 moron reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 4381 Posted May 28, 2021 @italiano "pucaj" Jedva čekam čuti. Bez šale . Quote Share this post Link to post Share on other sites
italiano 602 Posted May 28, 2021 @moron Cena! Za 1 Jazz dobijes 500L + Tipo Cross 1 1 shuxx and moron reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 4381 Posted May 28, 2021 Ah, "cena" ... Kao da je "cena" vozila neka pomena vredna činjenica ... Imaju li ta dva vozila koje pominješ, recimo, nosivost krova do 35kg ? Ako nemaju, onda zaista nisu za poredjenje sa jazz-om. Jer tada nisu ista klasa https://honda.si/wp-content/uploads/2020/06/brochure-jazz-2020-web.pdf Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 4381 Posted June 1, 2021 Neki tvrde da su ga već provozali u Srbiji ... U salonima će navodno biti dostupan za oko nedelju dana. Jedva čekam da ga vidim uživo, da saznam kako u naravi izgleda vozilo po cenama iz cenovnika Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 4381 Posted June 4, 2021 Gledao sam u salonu novog Jazz-a. Veoma interesantno vozilo. Ali, cena bukvalno "ubija" Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9692 Posted August 5, 2021 VreleGume: Honda Jazz Crosstar Posle punih 10 godina urbani model Honda Jazz u Crosstar izdanju vratio se na tržište Srbije. Da li je vredelo čekati, ispunjava li očekivanja? 1 moron reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 4381 Posted August 5, 2021 E, "moj Piroški" ... 1. Ako čovek ne zna kako u Hondi funkcionišu sistemi asistencije, pa i, primera radi, "LKAS" ( sistem za centriranje vozila u sredini saobraćajne trake ), mada to godinama ima u aktuelni civic, onda se pre testa Jazza pročita upustvo za upotrebu, pa i kako se uključuje LKAS ( i pri kojim brzinama kretanja on može da funkcioniše). A ne da se kaže glupost ( u šestom minutu ) u stilu da sistem asistencije navodno ne radi dobro i da vozilo, kada se u gradu pusti volan, ide levo-desno. Ide tako jer gospodin Piroški NE ZNA da uključi LKAS. Bruka. 2. da li je ubrzanje od 9 sekundi ( koliko treba ovom jazzu do "stotke" ) dobro ili loše, to je stvar lične percepcije. Ali, isti Piroški je pre mesec-dva bio dosta zadovoljan ubrzanjem od 12 sekundi koliko treba corolli sedan sa 3-cilindričnim 1,5 iz yarisa. A sada mu je ovih 9 sekundi kod jazz-a "loše" ??? 3. što se tiče pitanja potrošnje, ja sam ubedjen da ovaj hibridni jazz ( od manje od 1.300 kg) u istim uslovima vožnje troši manje od hibridnog CRVa "od dve tone". Mislim da bi testeri pri testu trebalo da testna kola voze kao da su njihova lična, onako kako inače privatno voze. Divljanje nikada ne može dati (gledaocima/čiatocima) korisne podatke, kao ni kada kola voziš kao tudja i sa gorivom koje je za testera džabe. Inače, u jednoj sceni testa se vidi podatak bord računara, da je ovo vozilo na prethodnih 2.456 km ostvarilo prosek potrošnje od 5,9. Zar je to toliko loš rezultat za testna kola ? 4. da ne nabrajam dalje. Mislim da se Piroški "nalupao za sve pare". Za ukus oko boje se slažem. Što se tiče cene, da visoka je (oko 5-6% viša nego za yaris hibrid), ali, ovo je Jazz "na štiklama" ( Crosstar ). Vrlo brzo će u Srbiji da se pojavi novi "yaris na štiklama" - Yaris Cross, pa, kada vidite cenu za njega, na dupe ćete da padnete (imate već cene u SLO, pa pogledajte). Ko zna, možda je tačno da je ovaj Jazz sa ubrzanjem od 9 sekundi loš, ali, možda Piroškom Yaris Cross bude veoma startan i u varijanti u kojoj ubrzava za oko 11,5 sekundi ... 1 neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9692 Posted August 9, 2021 PolovniAutomobili: Honda Jazz Crosstar Od sada isključivo kao hibrid, Jazz i dalje predstavlja pravi primer dobro promišljene konstrukcije automobila čija je namena da bude, pre svega, vrhunski praktičan prevoz. Prvi pogled na tehničke karakteristike SUS i elektromotora jasno pokazuje da prednost ima pogon na struju. ''Mala, a velika'' Honda nudi mnogo zanimljivih rešenja... Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 4381 Posted September 4, 2021 "Lepa reč i gvozdena vrata otvara", kažu. Upitah i "Delta" mi dade na vikend vožnju Jazz Crosstar. Moram da priznam da su mi prvi utisci veoma pozitivni. Mada sam opšte poznati telesni degenerik, skladan koliko i pas jazavičar, napred za mene ima mesta kao u bajci. Ne bih to potencirao (to bi trebalo da se podrazumeva), da nema i savremenih vozila u koja maltene ne mogu napred da sednem, jer mi je nisko i kada je sedište vozača do kraja spušteno ( novi Yaris ). Naravno, ja pozadi sesti ne mogu, nisko mi je, ali sam za "test normalnih", iskoristio sina od 190 cm i on pozadi (iza sebe) stane knap. No, kako i on sam reče, za bezbedno sedenje (da iznad glave može šaka da stane), ono je pozadi ipak za ljude do oko 185 cm. Jer, "ovako", za slučaj nezgode, sa 190 cm pozadi, ko zna da li bi glava udarila u krov iznutra i šta bi se tu desilo. "Autić" je baš udoban, prostrano je napred ( a i pozadi za "normalne" ), dobro pegla gradske rupe. U normalnom režimu vožnje ( normalna gradska ili vangradska ubrzanja ) e veoma tih, pa i na auto putu (nisam išao brže od 130 km/h ). Ako se gas potopi do daske, za forsirana ubrzanja, čuje se uobičajeno "skuter arlaukanje" (dok se gas malo ne popusti). Onako kako ja uobičajeno ubrzavam i sa drugim vozilima, "arlaukanja" nema. A baš subjektivno deluje startno, u svetu mojih vrednosti i vozačkih navika. Objektivno, tu je, nešto ispod 10 sekundi ( zavisno od paketa opreme i veličine točkova, 9,4 do 9,9 ). Što se tiče potrošnje, posle oko 80 km mešovitog režima ( od N.BG preko Jajinaca do vrha Avale, a u povratku auto putem, pa do Aerodroma i nazad ), u mom uobičajenom ritmu, stabilizovalo se na 3,6. Vidim da je neko pre mene na oko 500 km imao prosek oko 4,5, kao i da je na prvih oko 3.600 km ( kada su ga vozile sve domaće auto redakcije ) ostalo zapisano na 5,6. Čuo sam od mnogih da su hvalili "infotainmant". Do danas nisam razumeo zašto i šta tu uopšte ima da se hvali. Ali, prosto, kada sam probao, baš sam se oduševio i čini mi se da u odnosu na ovaj, ono iz aktuelnog civica ili CRVa deluje kao iz kamenog doba Uh, moram da pohvalim i klima uredjaj. Ne da lepo hladi, nego "ubija" koliko je efikasan. Moguće da to ima veze i sa zapreminom kabinskog prostora. Ali, svaka pohvala. I tako ... Dobro vozilo. I "malo skupo" 3 1 1 Ivan, italiano, Woodoo and 2 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dzimbo 1185 Posted September 4, 2021 Moram da zamerim manjak slika, da li treba neku peticiju da pisemo Pekiju da da neki crash course? 1 moron reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 4381 Posted September 4, 2021 Sutra ga vodim da "vidi Fruškać", pa ću ga zamoliti da se i "uslika" 1 Dzimbo reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 4381 Posted September 5, 2021 "Aman čoveče, da li si ti normalan, gde ćeš sa tim koferima? Još nisu ni ispražnjeni !!! " 1 1 Dzimbo and Ivan reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 3129 Posted September 5, 2021 Sve zvuci savrseno osim cene 1 moron reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 4381 Posted September 5, 2021 Posle predjenih oko 340 km mogu da kažem da je ( meni ) ovo odlično vozilo, po više parametara. A i još jednom se pokazalo koliko sam pun pogrešnih (negativnih) predrasuda. Ovaj put u odnosu na hibride. Načelno volim klasiku, a hibrid to nije. Ali, dobar je. Zaista. Jer, ako se "ne divlja" ( a najčešče nisam takav ), hibrid omogućava neforsirana ubrzanja i krstaranje u izuzetnoj tišini i opuštenoj atmosferi. Jedna za mene sasvim nova dimenzija, koja može i da prija, sve zavisno od karaktera (a možda i godina ). Čak mi se čini da se kod Jazz-a SUS motor, nakon što se aktivira, neprimetnije javlja u odnosu na SUS kod CRVa hibrida. Na auto putu bez problema drži putnu brzinu od 130 km/h u relativnoj tišini. Sistemi aktivne bezbednosti rade savršeno, čak i bolje nego na civicu i CRVu ( komande tih sistema na volanu su svakako drugačije postavke, ali, sve intuitivno ). Saobraćajnu traku prati savršeno. Čak bih rekao (dileme nema) da ovde ima nekih naprednih sistema koje CRV i civic nemaju, jer se tokom vožnje Grebenskim putem po FG ( gde nikada i ne držim uključen "Line Assistant", pa i nema načina da sistem bude aktivan i da sam upravlja levo desno i prati saobraćajnu traku ) u par navrata desilo da sam na potezu od Zmajevca ka izletištu Letenka naišao na neku "prepreku" ( sa boka, npr, vegetacija koja ulazi u putni pojas, zbog neodržavanja puta ) i da je on sam skrenuo i to izbegao !!! Bile su meni, naravno, ruke na volanu, upravljao sam, ali, osetio sam da tu u tim trenucima upravlja još neko i bio sam najpre u neverici i šokiran. Uplašen. Onda sam primetio da se u tim situacijama na instrument tabli pali veliki signal upozorenja u obliku (belog) volana. Namerno kažem "belog" ( volana ), jer mi je signal "naradžasti" (volan) poznat ( iz CRVa i civica) i znači nešto sasvim drugo ( upozorava da vratite ruke na volan, da "ne spavate" ). Ovaj "beli" još nisam video, ni imao prilike da to doživim ( CRV i civic to nemaju ), a danas mi se desilo 5-6 puta, samo na tom delu puta. Tek, očito je da je Honda kod Jazz-a otišla korak dalje sa ovim sistemima aktivne bezbednosti u odnosu na ono što se nalazi u aktuelnom CRVu i odlazećem civicu. I da je ovo tzv. "Honda Sensing 2". Inače, moram da kažem da su mi današnji putnici (članovi porodice) bili šokirani kada sam im rekao da ovaj Jazz ima 10 air bagova ( bilo je: "Ne razumemo, gde su, kako 10, nemoguće ?" ). Za kraj, onaj detalj oko "energetske efikasnosti". Posle oko 340 km ( od čega je auto put bio oko pola, ne brže nigde od 130 ) ukupan prosek potrošnje je bio 3,9. Dok sam se vozio Grebenskim putem, po vrhu grebena Fruške gore i stalno gore-dole ( ako je nekada išao biciklom tuda, zna koja je to "robija" i koja energija i kondicija za to treba ), prosek potrošnje je uvek bio u rasponu 2,5 do 3 litra (jer takvi uslovi vožnje omogućavaju dobro punjenje baterije). Uveče sam se malo i provozao gradom (bez forsiranja i gužve ) i u tri odvojene vožnje prosek mi je bio sramotno mali. "Oko" 3 ( 3,1, pa 2,5 i tako ... ). Totalno nadrealno... Tek, odlično vozilo. 2 1 ISV_01, Dzimbo and Ivan reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 4381 Posted September 6, 2021 Svaka lepa priča ima svoj kraj, pa je i tako ovak lepa "vikend avantura" jutros završila. Vratio sam im Jazz-a. Mada sam svega oko 2 km od salona "Delte", pre toga sam u jutarnjem špicu odlučio "da pregazim Savu" i napravio krug do Centra grada i nazad, a tokom tih 10-ak km ( bez korišćenja Gazele i auto puta) je "blesimetar" napisao prosek potrošnje od samo 3,2 ... 1 igor0511 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 4418 Posted September 6, 2021 Pitanje praktičnog tipa, obzirom da si sina ubacio pozadi, kako je on ušao na zadnja vrata ? Pitam zbog dimenzija i oblika vrata, podsećaju me na npr Meriva (istina, kontra otvaranje, ali zbog istog se i koliko toliko lakše ulazi) ili na Captur ? Ja sam probao u novi QQ / Kadjar, brate onaj bok kod vrata mi otkine karlicu ili se isprljam kao svinja dok uđem kao putnik Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 4381 Posted September 6, 2021 Veruj mi da se ovde na zadnju klupu lako ulazi, pa je i moj sin sa 190 cm lako ušao ( nije ni kćerka mnogo niža, ima 183 ). A "iza mene", i ja lako sednem pozadi što se tiče kolena. Samo ta prokleta glava, ali, pripišimo to naopakim dimenzijama moga tela. Što se tiče "praktičnosti", u kolima, u ostavama za sitnice, ima prostora za 7 flaša po 0,75 ( 4 kom u vrata, plus 2 kom napred na armaturu (kod spoljnih duvaljki ventilacije) i 1 kom ispred prednjeg naslona za ruke izmedju sedišta (koji je ogroman za tu klasu kola )), mada tu ima i još jedna ostava (može čaša ili niža flaša), a i u donju kasetu (a ima i gornju, kao 500L ) mogu da stanu 2 flaše od po 1 litar ( npr, one kao za Donat Mg ). Pozadi, u naslonima prednjih sedišta, osim onih donjih ogromnih džepova, imaš i po jedan mali ( odmah ispod prednjeg naslona za glavu), za mobilne telefone. Napred ima posebna ostava za telefone ( mislim da je to i onaj bežični punjač, morao bih da proverim ). Ako sam dobro video, ima 4 USB priključka ( po 2 napred i pozadi ). I tako ... Kada sam jutros vratio vozilo i ispričao prodavcu moje amaterske utiske, mislim da mu na najviše pažnje privukao detalj oko onoga kada je automobil počeo maltene sam "da predlaže putanju" u cilju izbegavanja prepreke ( nabujale šumske vegetacije koja je debelo ušla u putni pojas zbog neodržavanja puta ). Čudan je osećaj, liči kao na ono kada ti se kod prednje vuče "otima volan iz ruku" (kada su ti u stanju mirovanja točkovi skrenuti, pa naglo kreneš kao divljak i u fazi ubrzanja on jako silom sam pokušava da ispravi volan), sa tom razlikom što on meni nije pokušavao da ispravi volan, već me je "skretao" ( osećala se jaka sila na volanu u tom smislu ), da ne bih prošao suviše blizu žbuna, maltene mu očešao grane ( po putanji kojom bih ja to možda uradio, jer sam vozio "u sunce" i ništa se nije videlo kada uletim u hladovinu ). Zaista neobičan sistem aktivne bezbednosti (imao sam utisak da je to i za prodavca bilo saznanje, a možda me je i samo pustio "da lajem" ). Apsolutno nisam upoznat sa tehničkim detaljima tog sistema, ali, mislim da ću morati da to sagledam Jer, nema dileme da su im kod Jazz-a ti sistemi napredniji nego kod aktuelne generacije. Istine radi, moja krećra ke rekla da je pozadi klasutrofobično u odnosu na 500L ili CRV-a, ali, to je stvar (njene) navike, pri čemu je 500L panoramac, a CRV zaista ima nenormalno velik kabinski prostor i pozadi i prosto u oba vozila se ima osećaj velikog prostora. Trebalo je (porodičnog testa radi) da je ubacim pozadi u neka druga savremena kola te klase , gde bi "vrištala kao Damjanov Zelenko" i kopala rukama i nogama da pobegde iz tih kola. Ne bih sada da ih nabrajam, da se ne shvati kao hejt, ali, dosta aktulenih vozila sam premerio svojim telom mislim i znam šta je teskoba. Prosto je neverovatno kakva se sve kola danas nude, kao da su dvosedi. 2 1 dach@, Ivan and totti reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dzimbo 1185 Posted September 11, 2021 Inace, neki drug(i) moron je napisao lep clanak za AR, predlazem da se procita. https://autorepublika.com/2021/09/11/test-honda-jazz-jazz-za-vikend 1 1 moron and igor0511 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 4381 Posted September 11, 2021 Ah, svet oko nas i jeste prepun morona ... Eto, primer iz najbliže okoline, moja supruga svom mužu godinama govori da je on pravi moron ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dzimbo 1185 Posted September 11, 2021 Da nije zbog 500L-a? 1 moron reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 4381 Posted September 11, 2021 Ne, ona ima takvu percepciju godinama unazad, pre nego je Fiat i osmislio 500L 1 Dzimbo reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9692 Posted November 11, 2021 EmisijaSAT: Honda Jazz Honda Jazz, kao nov automobil, nikada nije bila popularna na našem tržištu. Bila je slabo dostupna, skupa i nerazmljiva. Jazz se ovde ''odomaćio'' tek kada je postao polovnjak, odnosno kada je postao razuman sa cenom. Nažalost, izgleda će tako biti i sa novom generacijom modela Jazz. Postoji običan Jazz i ovakav Crosstar koji liči na SUV model, ima 3 cm veći klirens... Quote Share this post Link to post Share on other sites