stex_pb 12 Posted March 16 (edited) Pozdrav. Jutros sam upalio auto i krenuo na posao i posle 30 sekundi se sam ugasio i upalio crvenu lampu za ulje. Auto je bio parkiran niz brdo a juce je imao ulja na pola merača. (mereno na ravnom). Jutros posle gašenja bio je na minimumu, takodje i dalje nizbrdo. Sad pitanje, da li je moguće da se on preventivno sam ugasio jer je signalizirao nizak nivo? Da li smem da dospem ulje na maksimum pa da opet probam ili sam napravio neku veliku štetu? EVO Multiair 105 KS Edited March 16 by neshaoct precizirao naslov Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 5872 Posted March 16 (edited) 1 hour ago, stex_pb said: Sad pitanje, da li je moguće da se on preventivno sam ugasio jer je signalizirao nizak nivo? Nije moguće. 1 hour ago, stex_pb said: Da li smem da dospem ulje na maksimum pa da opet probam ili sam napravio neku veliku štetu? Ne samo da smeš, nego si odavno ''smeo'', tj. trebao da dospeš kad si već znao da mu je ulje na minimumu. Mislim da ti se lampica od ulja upalila kao posledica gašenja auta. Uvek kad se auto sam ugasi (neželjeno...kao npr. kad u auto školi kreću iz mesta dok još uvek ne znaju kako to da urade), ta lampica se pali jer auto ostane na kontaktu. Sipaj ulje na MAX (po šipci, ne do čepa ). Šipku gledaj i sipaj ulje kad je auto na ravnom. Upali auto i slušaj kako radi - ne valja ako krene da lupa/udara. Edited March 16 by neshaoct dopuna 1 stex_pb reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
stex_pb 12 Posted March 16 (edited) Ulje juče bilo na pola merača, nije bilo na minimumu. A od te provere nije prošao ni 20km. Jedino ako ja nisam dobro video. E sad moguce je da se auto ugasio zbog nečeg drugog, a da je lampica samo "produkt", da nema konkretno veze sa uljem, nego ja preventivno auto nisam palio zbog lampice, jer nisam bio siguran šta se desilo. Jednostavno krenuo sam, prvom i kad sam pritisnuo kvačilo ugasio se kulturno kao na ključ...... Inače je radio perfektno, što bi se reklo. Multiair je skoro kod mene, pa ga se "malo plašim" Edited March 16 by stex_pb 1 horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 1626 Posted March 16 U svakom slučaju, nije dobro što se ugasio "sam od sebe". Tu nešto ne valja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
notalone 80 Posted March 16 4 hours ago, stex_pb said: Pozdrav. Jutros sam upalio auto i krenuo na posao i posle 30 sekundi se sam ugasio i upalio crvenu lampu za ulje. Auto je bio parkiran niz brdo a juce je imao ulja na pola merača. (mereno na ravnom). Jutros posle gašenja bio je na minimumu, takodje i dalje nizbrdo. Sad pitanje, da li je moguće da se on preventivno sam ugasio jer je signalizirao nizak nivo? Da li smem da dospem ulje na maksimum pa da opet probam ili sam napravio neku veliku štetu? EVO Multiair 105 KS Kad se ulje posle paljenja razredi bude u karteru na minimumu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
stex_pb 12 Posted March 16 Evo već sat vremena pokušavam da izazovem da se ugasi samo od sebe ali ništa. Sve radi kako treba, ulja ima2/3 na meraču. Pokušavam da povežem neki ELM da očitam ako je šta memorisao ali za sada neće da se upari. Quote Share this post Link to post Share on other sites
stex_pb 12 Posted April 8 Danas se ponovio identičan slučaj sa identičnim uslovima. Auto nezagrejan u drugoj brzini na laganoj nizbrdici bez gasa. Kako sam krenuo prva, pa druga i auto se ugasi. ne prihvati gas. Opet se upalila crvena lampica za ulje i kratko pištanje. KAda sam upalio ništa se neobično nije desilo i nastavio sam dalje. Nema snimljenih grešaka na ECU. Ulja naravno ima..... Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 3555 Posted April 8 On 3/16/2021 at 11:56 AM, stex_pb said: Multiair je skoro kod mene, pa ga se "malo plašim" Ovog se i ja plasim... Sto sam citao po netu, uglavnom bude neki misfire kad krene da zeza MA jedinica, ali ko ce ih znati... 1 stex_pb reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
MiloshBg 14 Posted April 8 MA jedinica ima filter ulja koji verovatno niko nikada nije zamenio.. U ovl. servisu smo imali slucaj na 500L 0.9 turbo, auto je dosao sa misfire greskom. Nakon igrarije sa bobinama i svecicama problem nismo uspeli resiti. Tek nakon skidanja i ciscenja filtera ulja MA jedinice ( nismo imali nov u tom momentu ) i nakon duuuugog verglanja i muke, auto je upalio i radio normalno. Od tada je proslo mesec i nesto dana i auto se i dalje vozi bez problema. 2 shuxx and stex_pb reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
stex_pb 12 Posted Sunday at 11:43 AM (edited) @MiloshBg Padalo mi je to na pamet, samo nisam bio siguran da taj filter MA moze da ugasi auto, a da pri prvom sledecem paljenju sve bude normalno. kao sto rekoh nemam zabelezene greske na MES. Do sada mi se desilo dva puta, u razmaku od vise od mesec dana.. Da li treba nesto specijalno da znam pre nego sto samostalno skinem filter da bi ga ocistio ili da odem u servis da odmah menjam novi? Kod Eva je jako dostupan za razliku od fiće Edited Sunday at 11:44 AM by stex_pb Quote Share this post Link to post Share on other sites
MiloshBg 14 Posted Sunday at 02:07 PM Da li moze da ga ugasi ne znam. Mi smo imali problem sa missfire. A missfire kad se desava na 0.9 to je skoro kao da se auto ugasio. Dva cilindra ima i kad jedan zeza...To je kao da je stao haha Quote Share this post Link to post Share on other sites