Jump to content
FAS Euroauto Goran
stex_pb

Fiat Grande Punto Evo 1.4 MultiAir - ugasio se u vožnji

Recommended Posts

Posted (edited)

Pozdrav. Jutros sam upalio auto i krenuo na posao i posle 30 sekundi  se sam ugasio i upalio crvenu lampu za ulje.

Auto je bio parkiran niz brdo a juce je imao ulja na pola merača. (mereno na ravnom).  Jutros posle gašenja bio je na minimumu, takodje i dalje nizbrdo.

 

Sad pitanje, da li je moguće da se on preventivno sam ugasio jer je signalizirao nizak nivo?

Da li smem da dospem ulje na maksimum pa da opet probam ili sam napravio neku veliku štetu?

EVO Multiair 105 KS

 

 

Edited by neshaoct
precizirao naslov

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
1 hour ago, stex_pb said:

Sad pitanje, da li je moguće da se on preventivno sam ugasio jer je signalizirao nizak nivo?

Nije moguće.

 

1 hour ago, stex_pb said:

Da li smem da dospem ulje na maksimum pa da opet probam ili sam napravio neku veliku štetu?

Ne samo da smeš, nego si odavno ''smeo'', tj. trebao da dospeš kad si već znao da mu je ulje na minimumu.

 

Mislim da ti se lampica od ulja upalila kao posledica gašenja auta.

Uvek kad se auto sam ugasi (neželjeno...kao npr. kad u auto školi kreću iz mesta dok još uvek ne znaju kako to da urade), ta lampica se pali jer auto ostane na kontaktu.

Sipaj ulje na MAX (po šipci, ne do čepa :D). Šipku gledaj i sipaj ulje kad je auto na ravnom. Upali auto i slušaj kako radi - ne valja ako krene da lupa/udara.

 

 

Edited by neshaoct
dopuna

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Ulje juče bilo na pola merača, nije bilo na minimumu.  A od te provere nije prošao ni 20km. Jedino ako ja nisam dobro video. 

E sad moguce je da se auto ugasio zbog nečeg drugog, a da je lampica samo "produkt", da nema konkretno veze sa uljem, nego ja preventivno auto nisam palio zbog lampice, jer nisam bio siguran šta se desilo. Jednostavno krenuo sam, prvom i kad sam pritisnuo kvačilo ugasio se kulturno kao na ključ...... Inače je radio perfektno, što bi se reklo.

Multiair je skoro kod mene, pa ga se "malo plašim" :D
 

Edited by stex_pb

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, stex_pb said:

Pozdrav. Jutros sam upalio auto i krenuo na posao i posle 30 sekundi  se sam ugasio i upalio crvenu lampu za ulje.

Auto je bio parkiran niz brdo a juce je imao ulja na pola merača. (mereno na ravnom).  Jutros posle gašenja bio je na minimumu, takodje i dalje nizbrdo.

 

Sad pitanje, da li je moguće da se on preventivno sam ugasio jer je signalizirao nizak nivo?

Da li smem da dospem ulje na maksimum pa da opet probam ili sam napravio neku veliku štetu?

EVO Multiair 105 KS

 

 

Kad se ulje posle paljenja razredi bude u karteru na minimumu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo već sat vremena pokušavam da izazovem da se ugasi samo od sebe ali ništa. Sve radi kako treba, ulja ima2/3 na meraču. Pokušavam da povežem neki ELM da očitam ako je šta memorisao ali za sada neće da se upari.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas se ponovio identičan slučaj sa identičnim uslovima. Auto nezagrejan u drugoj brzini na laganoj nizbrdici bez gasa. Kako sam krenuo prva, pa druga i auto se ugasi. ne prihvati gas. Opet se upalila crvena lampica za ulje i kratko pištanje. KAda sam upalio ništa se neobično nije desilo i nastavio sam dalje. Nema snimljenih grešaka na ECU. Ulja naravno ima.....

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 3/16/2021 at 11:56 AM, stex_pb said:

Multiair je skoro kod mene, pa ga se "malo plašim" :D

Ovog se i ja plasim... :(  

 

Sto sam citao po netu, uglavnom bude neki misfire kad krene da zeza MA jedinica, ali ko ce ih znati... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

MA jedinica ima filter ulja koji verovatno niko nikada nije zamenio.. U ovl. servisu smo imali slucaj na 500L 0.9 turbo, auto je dosao sa misfire greskom. Nakon igrarije sa bobinama i svecicama problem nismo uspeli resiti. Tek nakon skidanja i ciscenja filtera ulja MA jedinice ( nismo imali nov u tom momentu ) i nakon duuuugog verglanja i muke, auto je upalio i radio normalno. Od tada je proslo mesec i nesto dana i auto se i dalje vozi bez problema. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@MiloshBg Padalo mi je to na pamet, samo nisam bio siguran da taj filter MA moze da ugasi auto, a da pri prvom sledecem paljenju sve bude normalno. kao sto rekoh nemam zabelezene greske na MES. Do sada mi se desilo dva puta, u razmaku od vise od mesec dana..

Da li treba nesto specijalno da znam pre nego sto samostalno skinem filter da bi ga ocistio ili da odem u servis da odmah menjam novi? Kod Eva je jako dostupan za razliku od fiće 

 

Edited by stex_pb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li moze da ga ugasi ne znam. Mi smo imali problem sa missfire. A missfire kad se desava na 0.9 to je skoro kao da se auto ugasio. Dva cilindra ima i kad jedan zeza...To je kao da je stao haha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...