Jump to content
FAS Euroauto Goran
Ivan

F1: Bahrein 2020 - Sakhir GP

Recommended Posts

Da se razumemo, licno odavno nisam niciji navijac. Sto se timova tice, za mene su jedine prave F1 ekipe (za koje znam jos od 80-ih) Ferrari, McLaren i Williams. Svi ostali su tu s vremena na vreme i u razlicitim oblicima, a zao mi je sto su poslednje dve pomenute ekipe tako nisko pale u zadnjoj deceniji. Sto se vozaca tice, takodje pratim opusteno i apsolutno mi je svejedno ko ce osvajati titule. Samo da nije dosadno (kao sto uglavnom jeste zadnjih godina), a volim da gledam vozace koji grizu. Zato i gotivim mladju gardu - pre svega Maxa (nakon prelezanih pocetnih bubica), Leclerca, Landa, Checo se probudio zadnjih par trka od kako zna da ce leteti iz tima... Ni za Hamiltona nista lose nikada ne bih rekao, samo je fakat da godinama unazad ima dominatan bolid i da u vecini osvojenih titula nije imao konkurenciju, niti bilo kakav pritisak. Sto se mene tice, neka osvoji i 10 titula, ali da gledamo lepa i neizvesna prvenstva.

Uvek cu mu skinuti kapu za konstatnost - bez obzira na svu masineriju oko njega, probajte da se setite kada je kiksirao i od gotovog napravio veresiju. Mozda bi to bilo drugacije da mu neko svake sezone dise za vratom, ali to necemo saznati i to je vec do losijih konkurentskih ekipa/bolida. Njegovo medijsko eksponiranje je neka druga prica koja me se u principu takmicarski ne tice.

Verovatno na moj stav i vidjenje moderne F1 velikog uticaja ima to sto sam to takmicenje zavoleo jos kao klinac, uz do sada najvece F1 rivalstvo izmedju Prosta i Senne, u do sada takodje najuspesnijem bolidu sezone (McLaren MP4/4). Pa Prost u Ferrariju, pa u Williamsu (a u to vreme su tu i Piquet, Mansell, Berger, Alesi, Patrese), vecina sezona vozenih "na noz", uz konstantnu tenziju, resavane maltene u poslednjim trkama, pa stizu i Schumi, Barrichelo, Hakkinen, zlatno doba F1. A za mene najbolji, pilot koji je imao dar plesa na ivici i jedini za koga sam svim srcem navijao je nazalost zbog tudje gluposti zavrsio u Tamburellu pre 26 godina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako ga neki kvar nezaustavi nevidim neki drugi razlog da Rasel nepobedi.Odličan start sa prljavog dela staze

Edited by dach@

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, dach@ said:

Sta uradiše .Ovo se nikad nebi desilo da vozi Hamilton

Tuga brate, unistise trku nacisto i Botasu i Raselu. Ali eto jos jedan test za malog Rasela, jako teska situacija. Da vidimo sta moze da uradi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taman se spektakularno vratio i bio u borbi za pobedu i morao opet u boks. Ovo je sasvim dovoljno da ne pobedi i da se onom u rusicastom odelu i pirsingom u nosu sacuva obraz. Neka prica sta ko hoce ali ovo je previse baljezgarija za tim Mercovog kalibra. Hamilton GOAT? Bljuc...

 

 

Jedno ogromno bravo za Pereza i jedno veliko bravo za Rasela, ipak spektakularna trka sa njegove strane. Voleo bih da gledam sledece sezone Rasela umesto Botasa i kako se Lusi Hamilton znoji dok ga mali dere.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svaka čast za Pereza i Rejsing Point. Možda Rasel dobije šansu u sledećoje trci.Uvek je 2 nedelje bila pauza za coronu,ako je uopšte i imao. Okon i Reno odlični. Bahrein zaslužuje da se vozi 2 puta,2 različite staze,znam da je to nemoguće ali ovaj polu oval odličan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odlična trka. B)

Ima vremena za Rasela, imaće on dosta pobeda u karijeri. Zato mi je draže što je danas Perez pobedio.

 

Da se pitam - Botas napolje, Rasel u tim i to ugovor za male pare na što više godina. Tako Mercedes dobija kvalitetnog naslednika za najmanje moguće para.

Isto tako - Albon napolje, Perez u tim. Red Bull nikada nije mnogo plaćao drugog vozača, ali čini mi se da bi Perez pristao i na tako malu platu samo da vozi. Samim tim Red Bull dobija nesrazmerno dobrog vozača za tu sumu novca, i to iskusnog vozača koji će još kako znati kad da forsira, a kad da razume da Max ima prednost.

 

Lekler upropastio sebi i Maxu trku. Baš bezveze...

Share this post


Link to post
Share on other sites

I opet se ponavlja zvrčka za Fetela. Postalo pravilo na svakoj trci. Baš mi je krivo a ranije ga nisam gotivio.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala Mercu na svemu i vrlo zanimljivom vikendu. Koji cirkus, jos uvek se pitam da li je realno da se ovako nesto desava takvoj ekipi? Jos gore nego "onomad" u Nemackoj. Ali da li je bas ovakav nevidjeni smehotres slucajan ili ne ;) - ja lepo nesto naslutih u postovima pre trke? Mozda su malog pustili da na ruke opere Bottasa kao pokrice za buduci angazman, ali (iako je sve toliko ocigledno) - mozda mu nije bilo dozvoljeno da ide do kraja, pobedi i za jedan vikend izmeni kompletnu percepiju velikog sampiona u njihovim redovima? I to u direktnom prenosu, pred milionskim auditorijumom sirom sveta. Recimo, teorija zavere :D . Mada ocekivao bih u tom slucaju nesto suptilnije, tipa prijavljivanja gubitka snage, a ne ovakvu blamazu... Ovako ni Ferrari Vettelu ne odradjuje pit-stop :lol: .

Sjajan kompletan vikend Russella - upasti neocekivano u tudji bolid, biti svo vreme pod pritiskom da budes dobar i da ne napravis gresku... Odlicna sva 3 treninga, pol pozicija izmice za 26 hiljaditih, najbrzi krug trke, opet izvezene bez (vozacke) greske... Alal vera momku, naklon do poda :unworthy: .

Kada je sustizao Checa u finisu, navijao sam za obojicu, pa kom obojci, kom opanci. Drago mi je i zbog Checa konacno, sto kaze Nesa za Russella ima vremena, bice to ocigledno veliki vozac, vidi se sta je izvlacio i iz nesrecnog Williamsa ranije. Steta jedino sto nije pobedom zavrsio ovakvu bajku i priliku koja mu se ukazala.

Generalno odlican vikend na ovakvoj kratkoj i ravnoj konfiguraciji koja ne prasta ni jednu gresku, zato smo i dobili sve ovo kao rezultat. Steta za Maxa i Leclerca, u trenutku izletanja sam bio kao izduvan balon - sa njima bi bilo jos ludje, ali i ovako je trka bila stvarno dinamicna i lepa za gledanje.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zaspao sam posle sudara na otvaranju, budim se, gledam, mehikanac place od srece, merca nema na mapi, nisam bio siguran dal sam se stvarno probudio il ipak sanjam :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Navijač sam Ferarija od malih nogu, ali prvi put sam navijao za vozača Mercedesa. I to čisto da Rasel ( kao što Ivan napisa ) do kraja ogoli farsu sa Luisom. Ipak, uvideli su to u Mercedesu i upropastili dečku trku.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znaci, ima jos pristalica teorije zavere :D , koju sam kao potencijalnu izneo jos u petak:

On 12/4/2020 at 11:23 PM, Ivan said:

ali me uopste ne bi zacudilo da posle ovakvih rezultata tokom P1 i P2, upravo zato mali bude "miniran" sutra u kvalifikacijama ili na trci.

@horvat

Odgledaj obavezno bar Highlights. Za sve ove godine sam se nagledao raznoraznih gluposti u pitu, pogotovo dok su se razvlacili :) sa onim fuckin' crevima za gorivo. Ali ovako nesto - stvarno ne zna covek sta da misli. Previse je toga da bi bilo slucajno, voleo bih da gresim.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Perez fantastičnom vožnjom na Sakiru stigao da svoje prve probede

 

perez_pobeda_sakir.jpg.923dc319c0233dcc59993ae10a97287d.jpg

 

Vozač Racing Pointa uspeo je da trijumfuje ispred Estebana Ocona.

Vremenski uslovi pred početak prve VN Sakira bila su odlični. Temperatura vazduha iznosila je 21 stepen a staze bila je 24 stepeni a očekivalo nas je 87 krugova. Vozači Mercedesa odlučili su se na u trku krenu sa medijum gumama, dok svi ostali iz prvih deset odlučili da krenu sa mekom komponentom. Ocon, Albon, Vettel i Giovinazzi su takođe imali medijum gumu kao i Aitken i Raikkonnen dok su ostali imali najmekši pneumatik. Zbog vetra koji je duvao tokom dana, staza je bila malo prašnjava. Russell je odlično startovao i preuzeo prvo mesto ali posle par krivina usledio je izlazak sigurnosnog automobila jer su u četvrtoj krivini završili Max Verstappen i Charles Leclerc. Incindent na ulasku u ovu krivinu imali su Perez i Leclerc a Verstappen nije uspeo da ih izbegne zbog čega je Holanđanin završio u zidu. Tako se Russell našao na prvom mestu ispred Bottasa i Sainza, Rikkardo je bio četvrti, Kvyat peti, Stroll šesti ispred Gaslya, Ocona, Vettela i Norrisa koji su se nalazaili u prvih deset vozača.

 

U šestom krugu trka je ponovo imala aktivan ritam a Sainz je iskoristio to pa je na kratko uspeo da dođe do druge pozicije, ali je Bottas uspeo da se vrati. Vettel uspeva da do 9. kruga uzme 10. mesto od Albona dok je Russell napravio već 1.8s prednosti nad novim timskim kolegom. Vozač Red Bulla uspeo je da se oporavi i poravrati 10. poziciju od Vettela a to je iskoristio i Perez koji je uspeo da obiđe Nemca. Od tada vozači su manje-više vozili zarobljeni u koloni gde su Russell i Bottas razmenjivali najbrže krugove.

U 20. krugu Albon uspeva da pretekne Pereza i dođe do devete pozicije ali je Mekikanac u narednog krugu uzvratio udarac i vratio se na svoju poziciju. Borba između vozača Mercedesa nastavila je da se rasplamsava, pa je tako Russell imao 2 sekunde prednosti u odnosu na Bottasom sve do 26. kruga. Dva kruga kasnije Magnussen je rešio da ode do boksa i uzme medijum pneumatike a za njima je istu stvar učinio i Kvyat. U 29. krugu na servisu su otišli Sainz i Gasly a za njima i Ricciardo. Sledeći koji su išli na zamenu bili su Vettel, Aitken i Fittipaldi ali se odnos snaga na stazi nije nešto mnogo menjao.

 

Tek u 42. Ocon je rešio da ide na svoju zamenu guma i medijum pneumatik zameni za tvrdim. Stroll je rešio da svoje meke gume sa kojima je startovao zameni medijum, ali Kanađanin nije uspeo da zadrži svoju poziciju po povratku na stazu od strane Ocona. U 45. krugu Russell ide na zamenu kada umesto medijum stavlja tvrde gume, ali se po potvartkom na stazu mučio sa podešavanjima motora. Četiri kruga kasnije na servis je javio i Bottas koji je uzeo istu kombinaciju pneumatika kao Britanac a na stzi se vratio na drugom mestu sa 8 sekunde zaostatka za Russellom.

 

Tek 55. krug nam donosi virtuelno vozilo bezbednosti jer se pokraj staze našao Nicholas Latifi, pa su tako ovaj momenat iskoristili Norris, Magnussen Aitken, Sainz, Ricciardo i Vettel da svarte na zamenu guma. Trka je već odmah puštena u normalan ritam a Perez je iskoristio ovu situaciju i obišao Strolla u borbi za četvrto mesto a nešto zatim i obišao i Ricciarda za treću poziciju. Od tada Bottas je dodao gas pa je smanio zaostatak za Russellom na 4.6s a u tim momentima je izbačeno vozilo bezbednosti jer je incident ovoga puta imao novi vozač Williamsa Jack Aitken. Britanac je odmah bio do boksa na zamenu prednjeg krila.

 

Za vreme ove pauze Mercedes uveo oba svoja vozača na zamenu guma, pa je tako Russell ovu izmenu odradio bez većih problema dok je Bottas morao da ostane duže na servisu zbog problema sa prednjim levim točkom. Zbog toga Finac je pao na peto mesto. Russell je samo krug kasnije morao opet na servis jer je tim montorao drugačiji servis pneumatika od onih što je trebalo pa je na ovaj način i Britanac izgubio vodeće mesto.

 

U 68. krugu trka je ponovo puštena a kolonu je poveo Sergio Perez ispred Ocona, Strolla i oba Mercedesa. Russell uspeva da na izlazu iz osme krivine obiđe Bottasa i tako sada krene u poteru za vodećom trojkom. Britanac u Mercedesu je već u narednom krugu obišao i Stroilla na prilazu na prvoj krivini, pa i Ocona posle čega je ima zaostatak od 3.5 sekunde za vodećem Perezom.

U 79. krugu Russell je ponovo morao na servis zbog probušenog zadnjeg levog penumatika što je otvorio put ka pobedi za Sergia Pereza. Meksikanac je to iskoristio pa je uspeo da upiše svoj prvu pobedu ispred Ocona i Strolla. Četvrti je bio Sainc, peti Ricciardo, šesti Albon, sedmi Kvyat, osmi Bottas, deveti Russell i poslednji bod otišao je Norrisu.

 

Preuzeto sa: pole-position.rs

 

 

Edited by neshaoct
formatiranje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prvi trening nisam gledao ali drugi jesam. Jednostavno Botas nije izdržao pritisak i često je grešio.Rasel je vrteo iste krugove.Kvalifikacije slične ali to je jedan krug.U trci Botas nije mogao da spusti ispod 2 sekunde a tako ga i Hamilton drži.Ako Botas ostane sledeće sezone to može da zahvali samo Hamiltonu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leclerc: Sve je jasno, ja sam kriv

 

6e15e43553a73647fb607155e76d83e5ed2c7a70.jpg.4eced501ed12a3f29f7acdcd56b97b59.jpg

 

"Video sam Pereza, ali sam očekivao da će ići sa spoljne strane Valtterija i da će ostati tamo. Međutim, odlučio je da se vrati na unutrašnju stranu i je prosto nisam imao vremena da ukočim. Ne mislim da je greška njegova. Svakako ga ne krivim. Ako ima nekoga koga treba kriviti, to sam ja“, izjavio je Leclerc.

 

Preuzeto sa: pole-position.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...