igor0511 2882 Posted March 22, 2020 Cisto da okacim jednu sliku. Uzeta pre skoro 2 godine od kolege sa foruma sa oko 120 000km. Prvenstveno za roditelje. Sada je na oko 150 000. Pali, radi, ide Jako komforan i udoban auto. Konkretni model je tiptronic i bas je uzivanje za voznju. Potrosnja je kao i kod manuelca. Uradjena zamena ulja u menjacu pri kupovini i za sad slusa, iako je zloglasni M32 u pitanju Od opreme nista posebno: tempomat, senzori za kisu i svetla. Taman da ne bude prekomplikovana I evo i jedna slika sa grupnog pranja. 6 djomla, MS PK, ISV_01 and 3 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martin 799 Posted March 22, 2020 M32 je manuelni menjač. Aisin možda? Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted March 22, 2020 Ja mislim da je i robotizovani menjac tamodje M32. Mozda gresim. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17671 Posted March 22, 2020 2 hours ago, Martin said: M32 je manuelni menjač. Aisin možda? Aisin AF40 automatik je isao samo u 1.8 Di T-Jet. Ovo je robotizovani C544 (tj. M32). Sto se manuelnog C544 tice, kod Delte je isao jedino u T-Jet 150 i Euro 4 T-Jet 120 (Euro 5 T-Jet 120 je vec isao sa FPT C635). 1 1 djomla and igor0511 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
S.V.E.T.A. 125 Posted March 23, 2020 Da, da... Kod mene isto Selectronic M32 koji je i jedini isao kao robotizovani... Prosle godine je bio kod Gorana na operaciji lezajeva koji nisu bili bas u jako losem stanju ali bolje sto ranije odraditi ako se iole nesto cuje 1 igor0511 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted March 23, 2020 Ovaj za sada ne pravi nikakve zvuke. Ja gotovo da ni ne vozim Deltu vec sednem jednom mesecno, cisto da vidim da li sve fercera kako treba. Ili kada me bas mrzi da saltam E sada da li ce nesto stradati, videcemo. Cenim da je Delta vec zaradila neke kredite za kvarove s obzirom da smo do sad imali smo redovno odrzavanje i EGR sitnicu, a trosi dobrih 3-4l manje od bivse Astre Quote Share this post Link to post Share on other sites
S.V.E.T.A. 125 Posted March 23, 2020 Ma samo teraj, taj menjac je u sustini odlican samo je problem bio u startu sa nesto losijim podmazivanjem i tu nastaje problem... Ljudi cuju svakakve zvuke i nastavljaju da voze dok se bukvalno ne raspadne... Kod mene se cuo zvuk kod usporavanja, kada salta iz trece u drugu pa u prvu se cuje kao kada imas dotrajali lezaj na nekom tocku... Sve je to sredjeno i po meni skroz povoljno... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17671 Posted March 23, 2020 (edited) 4 hours ago, S.V.E.T.A. said: Ma samo teraj, taj menjac je u sustini odlican samo je problem U sustini odlican, samo jedan od najozloglasenijih (da ne kazem nesto drugo) menjaca u zadnje dve decenije . Bar ovo sto ja pratim, uz vise primera iz okruzenja. A i kako ukucas M32 na netu, momentalno iskace "bearnings", "problems", "noise", "rebuild"... Jednostavno konstrukcijski lose resen, sa losim podmazivanjem, a toliko je dobar da kolokvijalno vuce nadimak "Chocolate bearings" . I za M20 i za M32. Sto je najgore za Fiat, te menjace je "pokupio" iz saradnje sa GM, uz teske platforme za neke od modela grupacije. Dok je GM dobio tada vrhunske i moderne MultiJet motore. Da stvar bude jos gora po reputaciju menjaca, isli su u gomilu modela. Fiat ih je brze-bolje menjao FPT-ovim C635. Tj. novim menjacem projektovanim 2010., pojacanim i deklarisanim na torque od 350 Njutna (M32 je na 320 Nm). Od restyle je isao u maltene sve Delte: i u T-Jet 120 (Euro 5) i MultiAir 140 (Euro 5) i 1.6 MultiJet, cak je menjao i C542 (Opelov F40) u 2.0 MultiJet. Edited March 23, 2020 by Ivan Quote Share this post Link to post Share on other sites
S.V.E.T.A. 125 Posted March 23, 2020 Ma sve je to lepo i te brojke koje su u ovom slucaju potpuno nebitne za krajnjeg korisnika... Ako tako gledamo onda svaki auto ima neku slabu tacku, a ako je u ovom slucaju ta slaba tacka doticni M32 menjac koji se uspesno resava za izmedju 200-300e (zavisno od slucaja) ja sam apsolutno srecan covek... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martin 799 Posted March 23, 2020 8 hours ago, S.V.E.T.A. said: Ma samo teraj, taj menjac je u sustini odlican samo je problem bio u startu sa nesto losijim podmazivanjem i tu nastaje problem... Ljudi cuju svakakve zvuke i nastavljaju da voze dok se bukvalno ne raspadne... Kod mene se cuo zvuk kod usporavanja, kada salta iz trece u drugu pa u prvu se cuje kao kada imas dotrajali lezaj na nekom tocku... Sve je to sredjeno i po meni skroz povoljno... Isto, isto i kod mene - ali samo iz treće u drugu (ali kad prebacim iz treće u drug na 25-30 km/h, nema zujanja). Pokušavam aditivima da ga utišam, ali ništa. Koliko te je koštao remont? Quote Share this post Link to post Share on other sites
S.V.E.T.A. 125 Posted March 23, 2020 imam racun sta je menjano ali me mrzi da trazim sada... Sve je kostalo izmedju 200 i 250e i znam da su menjana neka dva seta lezajeva, predpostavljam za dve brzine... Kod mene su na kraju sipali i novo ulje koje bih svakako menjao i da nije bilo ovog posla... U svakom slucaju, oni ljudi otvore i vide tacno sta treba da se menja i kazu ti koliko ce kostati sve... Ali u najgorem slucaju je mislim do 300e sve komplet... 1 Martin reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Boris90 367 Posted March 23, 2020 Ma nema auta koji nema mane. Pre ovog sranja sa blokadom poceo sam da se sve vise raspitujem i gledam PSA program. Moze dobar auto da se uzme za do nekih 8000 relativno mlad. Kad ono Blue HDI i poznata glupost sa pumpom za Blue HDI koja puca kao ledenica , a cena sitnica tricavih 1000 evra . Svaki ali bas svaki auto ima neku manu koja debelo kosta tako da ovaj problem sa M32 i nije strasan ako se uzme u obzir cena full remonta.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted March 23, 2020 Ja racunam da sam toliko dobro prosao sa Deltom da mlgu da rizikujem jedan M32 Pogotovu sto je Astra zamenjena u istom cugu, a to bi mi bilo veliko cimanje + period bez automobila, pa sredjivanje kola za prodaju,... A i rekao bih da je Delta i 1.6mjet prava mera za porodicu. Moze lagano da kruzira 140km/h do mora da se ni auto ni vozac ne zamaraju uz smesnu potrosnju, lepo povuce kad treba i nije skupa za odrzavanje. A prostora kao u D klasi. Gre’ota sta moze na oglasima da se nadje u dobrom stanju za 4-6000e 1 mixer_87 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17671 Posted March 23, 2020 Kako za koga, za kupce je odlicno , cene su vec smesne realno. Mada lepo opremljen, ocuvan i mladji primerak ipak vredi. Slazem se sa svima, cisto caskamo sta je manje nuzno zlo . Sto se gleda novije, treba biti spreman na takve stvari i (ubedjen sam) namerne konstrukcijske greske. Masine kao sto je bio legendarni UniJet mozemo odavno da zaboravimo. Pa dovoljno je pogledati boljke nekih "premium" ili proizvodjaca na glasu... A cene popravki, usi otpadaju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
clover 78 Posted March 11, 2021 @Ivan Izvinjavam se ako nisam pratio na casu, ali u koje modele je isao taj zloglasni M32 menjac? Jel po godistu auta ili u nekim paketima opreme ili kako? I kako moze to da se proveri? Broj sasije pretpostavljam. Citao sam temu vise puta i nisam video. Aisin AF40 automatik je isao samo u 1.8 Di T-Jet. Ovo je robotizovani C544 (tj. M32). Sto se manuelnog C544 tice, kod Delte je isao jedino u T-Jet 150 i Euro 4 T-Jet 120 (Euro 5 T-Jet 120 je vec isao sa FPT C635). Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17671 Posted March 11, 2021 1 hour ago, clover said: Izvinjavam se ako nisam pratio na casu, ali u koje modele je isao taj zloglasni M32 menjac? Jel po godistu auta ili u nekim paketima opreme ili kako? I kako moze to da se proveri? Broj sasije pretpostavljam. Mozes naravno po VIN, uneses u ePer i proveris. Ali ako gledas dizele i manuelni menjac - nemas brige, u Deltu nije ni isao. Samo robotizovani M32, u 1.6 MultiJet. Ako gledas benzince, isao je na stare Euro 4 turbo motore, T-Jet 120 i 150. Prakticno negde od 2010, M32 vise ne postoji uopste, jer ga u Euro 5 motorima menja zabarski FPT C635 (T-Jet 120 Euro 5, MultiAir 140, 1.6 MultiJet, 2.0 MultiJet). Sve sto te zanima oko auta imas do detalja i u eLearn (ePer je najobicniji elektronski katalog delova): 1 clover reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites