Jump to content

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

Djosua

Alfa Romeo 147 1.9 MJet - slabo vuče/problem sa snagom

Recommended Posts

@Djosua

 

Šta znači ''slabo vuče''? Koliko je to ''slabo'', daj malo detaljnije šta se dešava, sa kojih obrtaja...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, neshaoct said:

@Djosua

 

Šta znači ''slabo vuče''? Koliko je to ''slabo'', daj malo detaljnije šta se dešava, sa kojih obrtaja...

nema snagu  da vuce negde posle 3000 obrtaja jel mozda razlog od ovog filtera sada cu da menam a skoro 6 mjeseca sam vlasnik alfe a danas sam pogledao i imam sta da vidim 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za toliko si mogao da probas i bez filtera a zameni ga svejedno ako treba :D Mislim da nije to razlog ali eto najlakse ces da vidis
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 hours ago, Djosua said:

nema snagu  da vuce negde posle 3000 obrtaja...

Koju 147-cu imaš, koje godište? JTD ili MJet (JTDm)?

Pitam jer ako imaš neku od starijih 147-ca sa JTD 8v motorom od 115 (116) konja, on i počne da ''umire'' posle 3.000 obrtaja.

Kao što su rekli ljudi, filter treba da zameniš svakako... :thumbup: 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

8V mjet (jtdM) malo su elasticniji ali i oni pocinju sa izdisanjem oko 3500. mislim i posle se oseti da ima snage ali apsolutno nema potrebe ici toliko ...

 

Bravo II 1.9 8V mjet vs AR 147 1.9 8V (primer za mjet i JTDm i izdašnost agregata)

 

link 1

 

Untitled.jpgUntitled1.jpg

 

 

@Djuk85

Mozda male razlike, ali su osetne ako ga chipujes / mapiras. 

 

 

Edited by neshaoct
formatiranje

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Djuk85 said:

Jel to vazi za sve jtd 8v?

Za sve što je 8v - 1.9 JTD, 1.9 MJet/JTDm - u odnosu na 16v.

16v dizeli počinju samo da se deru na malo preko 4.000 obrtaja, tj. bolje vuku između 3.000 i 4.000 obrtaja nego braća im sa 8 ventila. :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voli je ali mora da vuce iz m..a iliti iz niskih rpm :D

Послато са SM-J330F помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

kod meni je skoro godina ipol tako da  jako volim ovaj auto  nije mi prvi ali jako dobro se ponasa u krivinama stabilan je i jako je  sportski dux u  njega  italjanac  i za sada nebih ga menao  ni za koi auto samo da mu sredim neke stvari i vozi cu ga  jako mi se svidja 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


×