Jump to content
FAS Euroauto Goran
Djosua

Alfa Romeo 147 1.9 MJet / JTD - slabo vuče/problem sa snagom

Recommended Posts

Just now, neshaoct said:

@Djosua

 

Šta znači ''slabo vuče''? Koliko je to ''slabo'', daj malo detaljnije šta se dešava, sa kojih obrtaja...

nema snagu  da vuce negde posle 3000 obrtaja jel mozda razlog od ovog filtera sada cu da menam a skoro 6 mjeseca sam vlasnik alfe a danas sam pogledao i imam sta da vidim 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za toliko si mogao da probas i bez filtera a zameni ga svejedno ako treba :D Mislim da nije to razlog ali eto najlakse ces da vidis
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 hours ago, Djosua said:

nema snagu  da vuce negde posle 3000 obrtaja...

Koju 147-cu imaš, koje godište? JTD ili MJet (JTDm)?

Pitam jer ako imaš neku od starijih 147-ca sa JTD 8v motorom od 115 (116) konja, on i počne da ''umire'' posle 3.000 obrtaja.

Kao što su rekli ljudi, filter treba da zameniš svakako... :thumbup: 

Share this post


Link to post
Share on other sites

8V mjet (jtdM) malo su elasticniji ali i oni pocinju sa izdisanjem oko 3500. mislim i posle se oseti da ima snage ali apsolutno nema potrebe ici toliko ...

 

Bravo II 1.9 8V mjet vs AR 147 1.9 8V (primer za mjet i JTDm i izdašnost agregata)

 

link 1

 

Untitled.jpgUntitled1.jpg

 

 

@Djuk85

Mozda male razlike, ali su osetne ako ga chipujes / mapiras. 

 

 

Edited by neshaoct
formatiranje

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Djuk85 said:

Jel to vazi za sve jtd 8v?

Za sve što je 8v - 1.9 JTD, 1.9 MJet/JTDm - u odnosu na 16v.

16v dizeli počinju samo da se deru na malo preko 4.000 obrtaja, tj. bolje vuku između 3.000 i 4.000 obrtaja nego braća im sa 8 ventila. :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

kod meni je skoro godina ipol tako da  jako volim ovaj auto  nije mi prvi ali jako dobro se ponasa u krivinama stabilan je i jako je  sportski dux u  njega  italjanac  i za sada nebih ga menao  ni za koi auto samo da mu sredim neke stvari i vozi cu ga  jako mi se svidja 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav druze i meni se isto tako desava, zamenio sam filter goriva i opet isto, samo meni kad se ugreje do radne temperature osetim kako probije i ide opet kao lood, a hladan isto nece da idem preko 3000 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Druze proveri vakum od turbine, onaj leptir na turbini mora da se pomerinna dole kad upalis auto, i kad dajea gas on mora da radi gore dole 

IMG_20191204_071903.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozz.. i moja 147 1.9jtd sa 8v nesto preko 3000 obrtaja se muči? Danas sam je vozio 170 km/h max i to je bilo nesto malo preko 3200 o/m...,ne znam dali je mozda zbog veličine felni? 16 cola a gume su 205/60. Turbo radi i u nizim stepenima prenosa(ima ih 5) do to vuce. Da nije do ventila za turbo? Hvala

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cao ljudi,

 

Ovaj mesec me bas krenuo, imao sam 100k trosak pocetkom avgusta, radjeno kvacilo, zamajac i jos neke zajebancije, posle toga selidba i troskovi koji idu sa menjanjem stana.

Krenuo sam u nabavku i primetio slabiji odziv na gas i dosta dima iza sebe pri prelasku iz prve u drugu brzinu, kada dam gas kao da ima delay od 5-6 sekundi pa pocne da vuce kako treba, pri tome iza mene bude bas veliki oblak dima.

Auto je normalno radio do danas, za vikend sam cak napravio lepu turu Bg-Kv-Ic-Kv-Bg i nije bilo nikakvih problema u voznji, vozikao sam se ovih dana po gradu i nisam primetio dim i slabiji odziv gasa.

Nisam stigao da guglam nesto preterano ali po prvim rezultatima vidim da se spominje turbina. Da li da idem prvo do Gorana na dijagnozu?

Svaki savet je dobrodosao!

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Otkaci protokomer pa probaj kako ide (najjeftinija metoda sto se njega tice). Ako ide bolje, on je, pa imas teme za njegovo ciscenje. 

Moze biti i map senzor/fals vazduh (ako pisti kada se daje gas). Ofc turbo si vec naveo. 

 

Ako imas dijagnostiku, tim bolje, ispratilo bi se dosta parametara, a to znaci kod Gorana. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oke, znaci ne mora da znaci da je turbina?

 

Videcu ako stignem sutra to sa protokomerom, ali cu svakako u petak do Gorana da vidim sta ce da kazu, sutra necu ni voziti auto..

 

Hvala za informacije.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne mora ali moras od necega krenuti da proveravas sta je. Tipa protokomer mozes da otkacis odmah i probas. Nesto mozes po zvuku i pregledom ali za detalje mora dijagnostika da ne bi nasumicno prljao ruke. Dijagnostika ipak daje najbolji pregled, ofc ako je odgovarajuca. Posto je Goran prva linija, tu nema dalje dileme. 

Edited by ISV_01

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...